Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - Alone in the Dark 3

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 12899
Zobrazení tento měsíc: 41
Alone in the Dark 3

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

ANO  

ANO  

NE  
NE  

ANO  

ANO  

Vložit  
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
Hra je dalším pokračováním série AITD. Jedná se o akční adventuru s dobrou grafikou a hudebním doprovodem. Je vidět, že autoři této série se postupně zlepšují a vzali si i ponaučení z nedostatků předcházejících dílů. Přes dům se dostanete až na indiánský hřbitov, přes knihovnu až na železniční stanici. V podzemí se i změníte v trpaslíka, abyste se dostali dál. Vše zakončíte efektním odjetím s lokomotivou. * Arduška *


Autor: Neznámý
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
Alone in the Dark 3 - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

Alone in the Dark 3

Předtím než začnu: používání ukazatelů vlevo či vpravo může být u této hry velmi zavádějící prostě proto, že se neustále mění směr pohledu na místnosti. Berte tedy vlevo vpravo trochu s rezervou, obecně ale “dveřmi vlevo” míním ty dveře, které se v dané chodbě nacházejí vlevo na tom obrazu který z této chodby uvidíte jako první. Nejdříve jděte rovnou za nosem na most, zhlédněte scénu s výbuchem a smiřte se s tím, že máte cestu zpět nadobro odříznutou Na zápraží vpravo od vchodu do baru najdete kanistr s benzínem Vstupte do kovbojského lokálu. Nalijte benzín do promítačky v baru a uvidíte krátký film Prozkoumáním políček vpravo od lebky s rohy získáte “placku” s extra energií a Wood alcohol (neboli v latině Methanol) a obyčejnou láhev. Láhev ihned mrštěte o stěnu a vezměte si penízek, který z ní vypadne. Dále v lokálu najdete pohozený olej, z výklenku vlevo od pultu vylovte schované sirky. Prozkoumáním vyvýšeného dřevěného pultu získáte chrastítko ,,Maraca” a prohlédnutím jednoho ze stolků klíč Pohněte (Push) levým rohem lebky býka za barem, zabijte objevivšího se chlapa V místě. kde zemřel, najdete eso a zlatý náboj. Teprve takto vybaveni skočte do podzemí dírou za barem. A vida, máte za sebou první místnost hry, dala zabrat že? Tmu zaženete tak, že použijete olej, škrtnete sirkou a použijete lampu. Objevíte se ve vinném sklepě. Za sudy visí na zdi hůlka, kterou budete potřebovat později. Prohlédněte si plakát. Zkoumejte levý sud, dokud se neotevře. Malé, ale smrtící hádky v něm schované odláká chrastění Marakou. Pak sudem projděte k žebříku a vylezte o patro výš do věznice. Zabíjením chlápka se ani neobtěžujte, protože stále poleze znovu. Raději jděte rovnou k mřížím a použitím hole si přitáhněte klíč. Než opustíte celu seberte z pryčny kámen. Odemkněte si dveře a vyjděte na chodbu V pokoji na konci chodby můžete před zeleného chlápka položit na zem Wood alcohol. Vypije ho, zbude po něm lahvička s extra energií. Kamenem hoďte o jakoukoliv stěnu - vypadne z něj indiánský amulet. S amuletem můžete přejít pentagram v prostředku chodby. V první místnosti zleva v chodbě pouze vyleze z krbu jakýsi chlapík, takže celkem nic zajímavého. V první místnosti zprava musíte klíčem z baru odemknout skříňku se zbraněmi, v níž najdete pušku winchestrovku. Můžete si prohlédnout plakát na stěně, ale musíte prozkoumat skříňku vlevo – najdete v ní náboje do winchestrovky a šerifskou hvězdu V malé hale na konci chodby skříň rychle přisuňte na otřásající se dveře, pak ji otevřete a vyjměte z ní brokovnici (shotgun). Vylezte po provazovém žebříku. Nahoře seberte bič. Kousek dále chodbou, hbitě ukradněte oprátku (Voodoo Hangman’s Rope) z kuželu světla. V blízkosti najdete také železný plát, který hned použijte coby dočasné brnění. Najdete také pás s patronami do opakovačky. Tu najdete o chvíli později. Dveře, které v tomto patře naleznete jako první, prostřelte winchestrovkou. V tmavé místnosti za nimi použijte lampu a katovou oprátkou zažeňte škrtiče. Páka zatím nejde přehodit, takže pokračujte chodbou s vědomím, že se do této neblahé místnosti ještě vrátíte. Z chlápka v rohu bičem ”vyšvihněte” pytlík zlaťáků, kterým hned nabijte brokovnici a pokračujte dále. Za sudem v poslední místnůstce najdete krátký zápalný drátek Short Fuse, opakovačku a hojivý nápoj. Muž, kterému jste ”vyšvihli” peníze je zabitelný pouze tak, že winchestrovku nabijete zlatým nábojem a na první ránu ho zastřelíte Zbude po něm na zemi pytel škorpiónů. Vraťte se do místnosti, kde jste použili oprátku a pytel škorpiónů vhoďte do díry, jakmile za vámi zapadnou dveře. Teprve nyní půjde přehodit páka. Stoupněte si na zavřené propadliště a prozkoumáním seberte kus sušeného masa a dynamit. Vyjděte z místnosti, zabijte oba chlápky a jděte do pokoje, kde ležela obdoba rotačního kulometu. Zapadnou za vámi dveře. Použijte špagát (Fuse), pak použijte dynamit u praskliny ve stěně vpravo od sudu. Použijte sirky a poodejděte. Trhlinou ve stěně projděte do další sekce.

Projděte po symbolu šípu, aby se otevřely dveře. Projděte až na konec cestiček, k mechanismu, který opravíte vložením šerifské hvězdy. Pak do přístroje šlehněte bičem zblízka. Za dveřmi, které se otevřely, najdete flaštičku s energií, na vozíku pak extra náboje do winchestrovky. Pak se po mostíku rozběhněte a proskočte oknem do protějšího domu.

Klapka 2 – První patro baru a indiánský hřbitov

Na levé zdi si můžete prohlédnout stručný plánek patra. Na konci chodby před dírou najdete šperk, jehož použitím získáte prsten a diamant. Sirkami teď zapalte čtyři svícny v chodbě a projděte dveřmi. Seberte noviny, energii a odkladač na šaty před spaním “Night Valet”. Kukačce dejte plátek suchého masa - získáte druhý penízek Token, který sice k ničemu není, ale zároveň zmizí bludný kovboj a vy budete moci projít jeho obrazem do další místnosti. Prohledáním skříňky pod zrcadlem získáte žárovku Bulb, perlu a zvláštní střelu 30/30. Pod postelí leží šíp. Dejte ho Amorovi, který je jedním ze sloupků paty postele. Dojde k mechanickému sledu událostí, který vám ve svém výsledku odemkne dveře, kterými jste přišli do minulého pokoje. Ted’se nastavte na tlačení (Push) a otočte zrcadlo na stolku vlevo. Najdete tak klíč od dveří na chodbě těsně u díry. Projděte jimi. Vezměte lahvičku s energií, zápisník a papír s nápisem – obojí prostudujte. Do oka draka na poličce u postele můžete vložit diamant, čímž získáte (trochu nečekaně) nábojnice do své pusky. Projděte na balkón. Na podezřelou část balkónu vlevo položte Night Valet, čímž zneškodníte odstřelovače. Strčte do prohnilé okenice vedle díry, čímž si postavíte provizorní mostík. Vejděte do místnosti, seberte papír s obrázkem, spoušť Shutter Release, blesk Flash a prozkoumáním stolu klíč. Použijte žárovku – bude připojena na spoušť, pak použijte spoušť Shutter Release, čímž ji připojíte na blesk. Klíč odemkne poslední dveře v chodbě s dírou. Stvůru uvnitř nového pokoje zneškodníte použitím blesku v kaluži u stroje vlevo. Pak střelte winchestrovkou taktéž do přístroje vlevo, do středu terče, který se nachází na jeho straně blíže ke dveřím a je velmi špatně viditelný (pouze z jednoho pohledu). Uvnitř najdete extra energii a válečnou indiánskou hůl. Do otvoru v boku piana hoďte žeton a odsunete tak podstavec. Pak skočte do otvoru v zemi. Škrtněte sirkou, použijte lampu a utečte netopýrům do místnosti s lávou. Doskákejte novým příkazem objevivším se v ACTIONS ”Jump” k indiánovi, kterému ukažte indiánskou válečnou hůl. Potom seberte klíč a skákejte dál tak, abyste dorazili na poslední sloup, kde nebudete mít možnost jít tam ani zpět. V tento moment použijte indiánský amulet, budete přeneseni do paláce zlosynova.

KLAPKA 3 – Tak si žijí páni, tak si žijí smrťáci

Zabijte dva dorážející chlapy. Po jednom z nich zbude klobouk a klíč, kterým si ihned otevřete dveře vlevo a vstupte. Hned v první knihovně u dveří najdete bílou knihu (čistou knihu). V dalších regálech pak najdete knihu zamčenou a knihu, kterou si můžete přečíst. Na stole leží tiskařský plát Zamčenou knihu odemkněte klíčem od indiána a bílou knihu přečtěte tak, že zapálíte svíčku na stole a knihu u ní přečtete. Busta ve výklenku na zadní stěně skrývá kapesní hodinky. Se všemi těmito poklady opusťte knihovnu a jděte hodit kapesní hodinky do sudu v hale (trochu si od sudu odstupte, než tak učiníte). Vejdete do nově otevřené místnosti. Na chlapíka neútočte, pouze si od něj vezměte scénář. Pak zabijte útočícího zombíka. Na bustu vlevo od dveří můžete posadit klobouk, čímž získáte dvě sady nábojnic do winchestrovky. Stoupněte si před provizorní schůdky a uvedenou puškou vystřelte mozaikové okno. Vyskočte jím na hřbitov. Až vylezou z hrobu mrtvoly, vložte do kruhového kamene uprostřed hřbitova válečnou indiánskou hůl, která je zabije. Na hrob u branky označený O.E.J, teď položte kartu eso, najděte zprávu a budete vyvezeni do druhého patra domu – kdo by to čekal? Výtah v hrobě! Přečtěte si zprávu. Na zemi najdete cívku filmu a na stole džbánek s olejem. Olejem namažte rošt v krbu a projděte do nové místnosti. U pódia prozkoumejte gramofon a najdete - noty, strunu a klíč k sejfu. Potom prozkoumejte ztuhlou ženu v sále, najdete krabici patron. U muže naproti ní najdete kladívko. Uzmutí kladiva rozčilí služebnictvo. Probojujte se zpět do kuchyňky, kde v almaře najdete ozdravovací pytlíček a za almarou pak tajný východ na chodbu prvního patra domu. Do zámku dveří naproti vám zasuňte patronu ráže 30/30 a uhoďte do ní kladivem (originální způsob otvírání dveří). Vejděte dovnitř. Prozkoumáním maličké stanice na vláčky najdete žárovku, mapku popisující způsob odpálení nálože a rozbušku Blasting Cap. Na stroj za zástěnou použijte žárovku a v jejím světle si přečtěte noty. Získáte tak trojmístný číselný kód. Pak do stroje vsaďte strunu a pusťte si cívku filmu. Projděte do další místnosti, seberte knihu ze stolu. Přečtěte si ji a prozkoumáním odsuňte obraz na zadní stěně. Dalším zkoumáním zadávejte kódy tak dlouho, dokud Carnby nezadá kód, jenž viděl na notách Pak můžete nerušen projít přepážkou, za kterou do železných dveří s hvězdami vložte perlu a pak je odemkněte sejfovým klíčem. Zombíka nenechte utéci. Zabijte ho a vezměte si zpět svůj amulet. Ted’se můžete v klidu podívat na obsah sejfu. Najdete v něm patrony a podminovaný kufr peněz Zvědaví si můžou ověřit, že budou opravdu brzy staří dvojím prozkoumáním obsahu kufru. Zkoumáním otevřete nejbližší okno, čímž se dostanete do skladiště.

Klapka 4 – Smrt,Život a umývárna

Za bobří kůží najdete extra energii, od muže si vezměte vzkaz a přečtěte si ho Jděte k vozíku a prozkoumejte ho Najdete detonátor, patrony a pofrčíte do další části hry. Hned vejděte do otevřených dveří železniční stanice. Zepředu strčte do cedule s nápisem Station, čímž se vylije kbelík s krví a nádražák nad vámi upustí klíč od kufru s penězi, který si nezapomeňte vzít. V hromadě kolejnic najděte železný nástroj, jímž třikrát uhoďte do zvonku vlevo u zadních dveří Projděte ven. Podle mapky rychle použijte rozbušku u plotu za stanicí a pak detonátor na kolejích vedle Stanice vyletí do povětří. Půjdete-li rovně od stanice, najdete nádrž s vodou, kde dojde ke střetu s vrchním padouchem One Eyed Jackem - jednookým Jackem, který požaduje kufr peněz s klíčem jako výměnu za Emily. Položte tedy kufr i klíč na zem před vyjednávače. Zemřete. V těle lvice běžte do baru. Po schodech, které Carnby nemohl použít, vyběhněte do prvního patra, kde příkazem Jump přeskočte díru v podlaze Pak se rozběhněte a proskočte oknem na protější dům, po jehož střeše dojdete až ke známé vyhlídce, z ní skočte na sochu . Získáte tak zlatý nugget ve tvaru orla. Ted’ běžte za skladiště a stisknutím tlačítka Space si namočte tlapku v dehtu. Běžte do velkého domu a u barelu se stříbřenkou si tlapku nastříbřete (je to ten samý barel, kde Carnby používal kapesní hodinky). Stříbrnou packou zabijte jednoho vlkodlaka před barem a druhého na hřbitově. Vraťte se do hrobky, odkud jste přišli Jděte blíž k ohni a automaticky do něj položte nugget. Přijde zmrtvýchvstání. Za křížem vašeho hrobu najdete kus mýdla, na kolejích pak leží kolt. Jděte k nádrži s vodou. Před ní položte kolt na zem a jděte ke kovbojovi. Vezměte si zpět svůj kolt ze země a vylezte po žebříku na nádrž. Skočte do nádrže a použijte mýdlo, což zabije myjícího se muže. Vezměte si jeho drátěný kartáč a flaštičku s energií. Kartáč zasuňte do otvoru v kolíku ve sloupu. Otevře se tajný vchod do podzemí. Skočte dolů.

Kampak se to deru, aneb já už na to …

Na zemi najdete zápisník a mrtvý list Listem poškrábejte bustu indiána a vstupte do nově otevřeného vchodu. Pobijte oba chlapáky. Z výklenku vytáhněte krumpáč, flaštičku s extra energií a v malé místnůstce vedle seberte svitek Na jednom místě se vám po kroku do prázdna objeví plošinka. Pokračujte z ní rovně a po směru chůze dále doleva, rovně, rovně, doprava, rovně, doprava, rovně, doprava, rovně. Teď potřebujete přesně šest nábojů, abyste zabili chlapa s krumpáčem. V knihovně umlaťte hlídače násadou Vezměte knihu, u zamčených dveří jehlu a za sloupem vodu. Na sloupu prozkoumejte držák svíčky, bude váš a otevřou se dveře a v malé místnůstce vedle seberte svitek Na jednom místě se vám po kroku do prázdna objeví plošinka. Pokračujte z ní rovně a po směru chůze dále doleva, rovně, rovně, doprava, rovně, doprava, rovně, doprava, rovně. Teď potřebujete přesně šest nábojů, abyste zabili chlapa s krumpáčem. V knihovně umlaťte hlídače násadou Vezměte knihu, u zamčených dveří jehlu a za sloupem vodu. Na sloupu prozkoumejte držák svíčky, bude váš a otevřou se dveře. V jedné z polic je ohořelá kniha, kterou si můžete přečíst. Na trpaslíka na konci chodby vylijte vodu z láhve. Dostanete se do výtahu, ve kterém najdete prasátko. Mrštěte prasátkem o stěnu a vezměte si laboratorní sklíčko. Zatlačte na páku a opusťte kabinu. U mikroskopu použijte sklíčko a zkoumáním se na něj dívejte. Teď stiskněte tlačítka na stěnách ve stejném pořadí barev, jako jste viděli na sklíčku. Projděte do další místnosti. Ze stolu seberte lahvičku s jedem a jed nalijte do destilačního přístroje.

V džungli trav

Jako trpaslíček rychle proběhněte do cely. Použijte jed, pak otrávenou jehlu a zbijte s ní doktora. Seberte lahvičku čpavku, stéblo slámy a klíč, kterým si odemkněte cestu ven. Do destilačního přístroje nalijte znovu jed a po zmenšení vběhněte se stéblem slámy v ruce do malinkého otvoru vedle nohy od stolu. Doběhněte bez zastavení až na okraj prolákliny, kde Carnby automaticky skočí. Rychle běžte dál rovně, seberte lahvičku s nápojem a vběhněte do doupěte pavouka. Tekutinu z pravé nalezené lahvičky vylijte potvoře do ohně,potvora se po napití zmenší a vy ji lehce zašlápnete. Prozkoumáním se podívejte do oka na stěně. Teď vezměte kelímek s lepidlem a použijte ho. Pomocí ulepených rukou vylezte po stěně v rohu. Z kovadliny vezměte kus olova, pak ze skříňky prozkoumáním vezměte hlavu a hoďte ji do díry, odkud jste vylezli. Odstrčte kovadlinu a z výklenku prozkoumáním vyndejte winchestrovku. Projděte dveřmi, zabijte karatistu a vezměte si jeho bobří paruku s penízkem. Penízek strčte do plakátu u dveří, poté co si ho přečtete. Slezte dolů po žebříku, vezměte sirky a vstupte do dveří. Seberte a přečtěte si ohořelý papír. Použijte olovo na tavicí přístroj a pak ho zepředu zapalte sirkami. V tento moment najdete vedle zhroucené dívky aztéckou legendu za vámi a ďábelské žezlo ve žlábku před tavicím přístrojem. Vstupte do levých dveří, zapadnou za vámi. Udělejte dva kroky dopředu, otočte se a na zapadlé dveře hoďte čpavek. Vzbudí Emily, která vám pomůže z bryndy. Hromotluka zabijte, vezměte nůž a za hák na konci chodby zatáhněte parukou. Projděte rovně dveřmi. Rychle doběhněte k totemu a vložením žezla do středu totemu zneškodníte všechny protivníky najednou, kromě hlavního padoucha. Vezměte gumovou rukavici a potom sak s uhlím. V levé části místnosti otočte kohoutkem, aby voda tekla do stružky. Pak máchnutím nože přešmikněte elektrické vedení v témž rohu a trpělivě počkejte, až One Eyed Jack šlápne do zelektrizované stružky. Vylezte na lokomotivu, nasypte uhlí do kotle a sirkami ho zapalte. Zatlačte za páku….

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: