Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - 3 Skulls of the Toltecs

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 12324
Zobrazení tento měsíc: 162
3 Skulls of the Toltecs

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

NE  

NE  

NE  
NE  

ANO  

ANO  

Zobrazit  


Výrobce: 
Revistronic
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
Jedná se o velmi dobrou a úsměvnou adventuru, která vám přinese spoustu dobré zábavy a příjemné pohody. Hra má dobrou grafiku a jednoduché ovládání. Také úkoly, které musíte plnit, nejsou nijak složité. Setkáte se zde s různými postavičkami, které vás nejen pobaví, ale mnohdy i nesmírně rozesmějí. * Arduška *


Autor: Neznámý
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
3 Skulls of the Toltecs - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

3 Skulls of the Toltecs

Po nešťastném nedorozumění ohledně lahviček s jedy schovejte mrtvolu Bucka za vozík. Promluvte si s knězem kopajícím hrob a upozorněte ho na zmizení mrtvoly. Seberte mu krumpáč a rozdělte jej na dvě části (samozřejmě mluvím o krumpáči). Násadou přetáhněte pobíhajícího mnicha po zádech a až ztratí vědomí, stáhněte z něj mnišskou kutnu.

Při další zastávce na stejném místě již bude mnich v pořádku, a tak si s ním pohovořte. Zjistíte, že je to ve skutečnosti generál Lardbelly. Zeptejte se ho na to, jaké věci potřebuje, aby se mohl vrátit mezi své muže. Nasedněte na osla a vydejte se kaňonem k městu. Ve stájích prohledejte vědro a vyndejte z něj železný hřeb. Vylezte nahoru na seník a mocným úderem skopněte značku parkoviště. Seberte ji cestou do města.

Před barem si zahrajte na drsňáka a kovbojovi u vchodu odpovězte A, A, A, A, C, C. Promluvte si se všemi přítomnými včetně "tanečnice" skrývající se za pravými dveřmi v patře. Z Thuga musíte dostat, kde se ukrývá Dickson, barman by vám měl věnovat láhev od whisky a prozradit cosi o zmizelé konvici na kávu. Láhev prozkoumejte, zjistíte tak místo palírny v lesích. Nalevo od salonu narazíte na babku. Vyzpovídejte ji a slibte, že jejímu synovi vyřídíte vzkaz. Jděte do banky a požádejte o kredit. Díky dvěma druhům kreditů můžete získat až 40$. Když už tam budete, požádejte pokladníka ještě o zřízení účtu. Pak zajděte do obchodu (general store). Prodavači Bobbymu řekněte, že ho volá maminka a až odejde, ukradněte mu sušenky, kafe, mrkev, cukr a doutník. Pokud vám připadá kradení nečestné a nesportovní, můžete si potřebné ingredience i koupit. Každopádně vám musí zbýt alespoň pět dolarů, což by neměl být problém. Venku před obchodem odlehčete dřevníku o pár polen a jděte navštívit šerifovu kancelář. Promluvte si se zástupcem šerifa a pomozte mu vyřešit problém s inventorizací. Přebývajícím předmětem je konvička, protože patří do salonu. Ochotně přijměte funkci kurýra a konvičku seberte. Vydejte se k nádraží. Konvičku použijte na zásobárnu vody, hřebíkem opravte drezínu. Otevře se vám široké okolí městečka. Cestovat můžete buď pomocí mapy, nebo přímo s použitím drezíny či osla.

Je čas navštívit naše rudé přátele (indiány, ne komunisty!!! ). Jeďte drezínou do indiánské vesnice na severu. Přivlastněte si nůž zabodnutý v ohradě, pokecejte s hlídkujícím rudochem před náčelníkovým stanem a zavítejte do muzea indiánských relikvií ve stanu vzadu. Pokecejte se strážným a odnesete si sirky jako upomínkový předmět z mísy za podstavcem s lebkou.
Jděte do lesa najít bývalou palírnu whisky. Ze stromu napravo od domku odřízněte nožem žvýkačku, ze stromu nalevo sundejte potrhaný balón. Uvnitř si promluvte s paličem Tomem o složení pravého texaského bourbonu a od vchodu vezměte rybářský prut. Venku nahoďte udičku do řeky, vylovíte vojenskou trubku. Přesuňte se do Fort Apache. V levé části pevnosti najdete kuchyň. Do trouby vložte dříví a zažehněte oheň. Do konvice dejte kávu a postavte ji na plotnu. Uvařené kafe si zase vezměte. Otevřete skříň a vyndejte láhev tobasca. Vraťte se na nádvoří a vylezte na ochoz. Nad místností vedle kuchyně je poklop. Otevřte jej a rybářským prutem vylovte několik svazků dynamitu. Promluvte si s korzujícím strážným a zatrubte na trubku. Až stáhne dolů americkou vlajku, seberte ji. Pak ji podejte do okýnka koupajícímu se generálovi (on to asi nebude generál, ale kdo se má v těch hodnostech vyznat). Je to okno hned naproti nastoupenému mužstvu. Počkejte až se generál oblékne a opustí svůj příbytek. Drze vlezte dovnitř, seberte houbu, francouzskou uniformu a pohněte se sudem. Houbu narvěte do elektrického zvonku nad dveřmi vlevo. Vyjděte ven.

Zavítejte do Číňanovy prádelny, vezměte misku rýže a dejte Číňanovi vyprat generálovu uniformu (vyjděte ven a zase se vraťte, uniforma bude čistá). Prohledejte uniformu, čímž získáte klíček ke dveřím v generálově pracovně. Když je půjdete otevřít, najdete sejf, s nímž si sami neporadíte.

Zajeďte ke klášteru. Do spícího mexikánce lijte kafe tak dlouho, až vám prozradí, kde se schovává povstalecká armáda. Od francouzského vojáka kupte jemný tabák. Podruhé navštivte indiánskou vesnici. Hlídkujícímu apačovi dejte žvýkačku a on vás pustí do náčelnického týpí. Vyjádřete své přání zúčastnit se obřadu s dýmkou míru a jakmile na vás dojde řada, nasypte rychle do dýmky velejemný francouzský tabák. Až začne slavnost, vraťte se do náčelníkova stanu a z kruhu uprostřed vyberte semínka ječmene. Pak zajděte do stanu medicinmana, kde najdete lahvičku s magickým mrakem (MAGIC CLOUD) a svíčku. Odeberte se na hřbitov. Fanatickému papouchovi nabídněte sušenky, a pak ho rychle chyťte. Ze stromu sejměte oběšencovo lano. Smontujte krumpáč a kopejte v levém horním rohu na místě, které se hlásí jako PLOT. Takových míst je tam víc, takže si dávejte pozor. Až půdu dostatek zkypříte, nasypte tam semínka ječmene a použijte magický mrak. Skliďte vzrostlou pšenici a jděte na nádraží. Do sudu na drezíně naberte vodu ze zásobárny (USE BARREL+WATER TANK) a přidejte cukr a ječmen. Nakonec zavíčkujte barel parkovací cedulí a jeďte se poradit s odborníkem do palírny. Barel s vypálenou whisky pak zapříčiní konec velkolepé indiánské slavnosti. Do prázdné lahve naberte z barelu alkohol a seberte zlatou lebku.

Po vyloženě smolné příhodě s generálem se vraťte do města. V kostele posaďte papouška na zpovědnici a šamanovu svíčku vložte do svícnu na levé stěně. Zapalte ji a kněze požádejte, aby zavolal otce Anselma ke zpovědi. Vnikněte do pracovny otce Anselma, se stolu seberte lístek a z bedny vyndejte pár revolverů. Přesuňte se do banky. Převlékněte se do mnišské kutny a pohovořte si s mužem za přepážkou. Dejte mu Anselmův lísteček, a když vám nebude chtít zlatou lebku z trezoru vydat, pohrozte mu, že všem klientům banky řeknete o jejích špatných službách. Pak se převlékněte zpět a jako Fenimor Fillmore požádejte o zrušení konta. Jako důvod uveďte varování bratra Anselma. Slibte nešťastnému muži, že se pokusíte sejf otevřít. V podzemí použijte na zámek trezoru dynamit a s pomocí sirek pošlete pancíř sejfu k čertu.

Zbývá vyřešit ještě několik drobností ve městě. Svému oslovi zaparkovanému před stájemi dejte schroupat mrkev a rychle mu stáhněte z hlavy sombrero. Babka nalevo od saloonu vám spraví balónovou plachtu. Před salonem si popovídejte s Mimi stojící na balkóně. Při správných odpovědích (A, C, E, B, D) vám potvrdí, že padouch Dickson je vedle v pokoji. Vejděte do salonu a použijte magický mrak. Až barman přendá kbelík, sejděte dolů a můžete si ho vzít (kbelík, ne barmana... vy žádostivci!). Jděte ke studni, přivažte kbelík na lano a zatočte klikou. Při druhém zatočení se nešťastný pianista objeví na božím světle. Ještě jednou vhoďte kýbl do studny, a když jej vytáhnete, měli byste mít v ruce zlatou lebku z bankovního sejfu s fonendoskopem (STEPHOSCOPE) na dírách po uších. Fonendoskop i lebku uložte v inventáři zvlášť. Zbývá vyšplhat na zvonici kostela a skočit z ní na levou část balkónu saloonu. Uvnitř pokoje najdete v šuplíku manuál. Ve vedlejším pokoji seberte z pravé postele polštářek a rozřízněte ho nožem. Naleznete stodolarovou bankovku.

V pevnosti Fort Apache vejděte do místnosti vedle Číňanova krámku. Promluvte si s důstojníkem o alkoholu a o whisce a nenápadně mu nabídněte láhev. Vyjděte ven a vraťte se. Až se opije, jděte žalovat zakládajícím členkám antialkoholické ligy do zadní části pokoje. Prohlédněte si všechna vyznamenání na zdi. Jedno z nich je STAR OF FREE MEXICO, které potřebuje Lardbelly. Seberte jej a prozkoumejte. Získáte vývrtku. Ještě chvíli zůstaneme ve Fort Apache. Jděte do kuchyně a otevřete tabasco vývrtkou. Znovu zapalte oheň, do pánve na plotně vložte rýži a polijte ji tabascem. Jděte se podívat do vězení, kde sedí otec Anselmo a apačský intelektuál Bull. Řekněte strážnému, že vězni trpí podvýživou, a když se vám svěří, že má také hlad, pokuste se mu nabídnout nějaký pokrm. Pak podle jeho instrukcí zazvoňte na triangl nad jídelnou.

Přineste všechny tři kýžené předměty Lardbellymu (sombrero, revolvery a STAR OF FREE MEXICO). Vlezte do skrýše revolucionářů ve skále nad křovím. Ze země zdvihněte falešná esa a vraťte se ven. Lardberrymu řekněte, že své muže najde v jeskyni. Ta pak na věži důkladně proberte s Lardbellym strategii útoku na klášter okupovaný Francouzi. Dejte mu balónovou plachtu a při cestě zpět ji připevněte na koš. Přesuňte se do salonu. Řekněte šerifovi, že chcete hrát karty o peníze a přisedněte ke stolu. Jak dlouho budete hrát, záleží na vás, když vás to bude bavit, lze vyhrát i docela dost peněz. Každopádně nakonec řekněte spoluhráčům, že potřebujete zkontrolovat svou hotovost a použijte falešná esa na stodolarovou bankovku. Následuje zahanbující faux pas, v jehož důsledku se ocitnete ve vězení i se zloduchem Dicksonem.

Ze zídky zdvihněte kámen a srazte dobře mířenou ranou šerifova zástupce. Vyndejte šipku z Dicksonovy zadnice a použijte ji na ouško ve stropě. Po několika hodinách práce se ouško uvolní a s ním i cesta z vězení. Jděte k nádražnímu domku. Vyčkejte okamžiku, kdy fouká pořádně vítr a přehoďte páky na signálním semaforu. Telegrafista vyběhne a cestou zpět mu vichr přirazí dveře před nosem. Překročte omdlelého telegrafistu a vejděte dovnitř. Z horní police vyndejte kurs Morseovy abecedy v deseti lekcích a nastudujte ho. Pak použijte telegraf a opusťte budovu.

Nejvyšší čas osvobodit vězně a získat třetí lebku. Ve Fort Apache odemkněte klíčem s trojúhelníkovitým ouškem vězení, promluvte si s Bullem a dejte mu fonendoskop. Promluvte ke generálovi jako jeden z jeho mužů (TALK TO SOLDIERS) a zajistěte tak odvedení pozornosti od Bulla. Až apač pronikne dovnitř, vejděte také do generálovy kanceláře a sledujte vývoj událostí. Z mapy kraje nakonec zmizí pevnost Fort Apache.

Proberete se u vodopádu. Vylezte nahoru na vodopád a použijte smyčku lana na skalní výčnělek v proudu. Tajnou jeskyní projděte dozadu, abyste zjistili, že jste právě objevili tajný vchod do kláštera. Vyrazte do města. V salonu narazíte na generála a otce Anselma. Ukujte s nimi pikle, generálovi dejte jeho francouzskou uniformu a Anselma pošlete k vodopádu. Všechno oznamte generálu Lardbellymu a útok na klášter může začít.

Proběhněte střelbou přes nádvoří a pronikněte hlavním vchodem do obléhaného kláštera. Vejděte do prvních dveří nalevo. Vytočte kolo v patře a uvolněte mříž. Slezte dolů a z cely odneste vězeňskou kouli. Pak se vraťte do chodby a jděte stále vpravo a dozadu až ke dveřím. Za nimi vysuňte všechny šuplíky na skříni a vylezte po nich nahoru. Hadici připevněte na kohoutek sudu s vysoce vznětlivou kapalinou. Prolezte oknem ven. Hadici natáhněte k oknu vpravo dole. Vlezte do okna a hoďte hořící sirku na hromadu knih. Pak se vraťte na nádvoří a za pomoci lana vyšplhejte na dělo na ochozu. Otočte dělem proti klášteru a vystřelte vězeňskou kouli. Otočte dělo nazpátek a stejným způsobem slezte dolů. Klášter je dobyt!!!

Obejděte bazének a vejděte do klášterní knihovny širokými dveřmi vpravo dole. Za sloupem leží na zemi zelená kniha. Zvedněte ji a prozkoumejte. Najdete v ní klíč ke dveřím s pokladem. Vyběhněte po centrálním schodišti a odemkněte dveře. Jakmile se vzpamatujete z šoku, vydejte se do levé části jeskyně. Pohněte znakem slunce, který se tak promění v příznivější měsíc. Vpravo sejměte plátno visící na stěně a prohlédněte si kresbu pod ním. Jeskyni opusťte východem, který máte po pravé ruce. Konec je klasický. Kdo viděl Poklad na Stříbrném jezeře, tomu při vzpomínce na dětství ukápne nejedna slzička.

 A jestli jste se při hraní ani jednou pořádně nezasmáli, tak jste suchaři suchařský, protože tahle hra byla vážně k popukání.

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: