Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - Blair Witch Project Vol 1: Rustin Parr

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 9969
Zobrazení tento měsíc: 15
Blair Witch Project Vol 1: Rustin Parr

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

ANO  

NE  

ANO  
NE  

NE  

ANO  

Zobrazit  


Výrobce: 
Terminal Reality

Distributor: 
Gathering of Developers
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
Před zahájením samotné hry je zapotřebí si vše procvičit v tréninku. Zejména se řádně naučte tasit a používat všechny sečné zbraně, je to velmi důležité. Jde téměř o horrorový příběh v podání akční adventury, hra je rozdělena do čtyř dílů, v každém z nich budete plnit rozdílné úkoly. Místní poustevník Parr unesl a zabil sedm dětí a pak se jde sám udat. Při výslechu pak uvádí., že ho k tomu naváděl duch staré ženy. Co myslíte, je to tak? * Arduška *


Autor: Zdeněk Grill
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
XXX - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

Blair Witch Project Vol 1: Rustin Parr

A. HLAVNÍ POSTAVY :

a) Spookhous :

  1. Elzpetz Hollidayová :
    • Tuto postavu ovládáte vy. Budete za ní hrát od začátku hry až do konce. Elspetz je členkou Spookhousu a jednou z jeho agentek.
  2. Svetlana Hollidayová :
    • Další členka Spookhosu a sestra Elzpetz. Ve hře toho ovšem moc nenahraje. Uvidíte ji pouze v tutoriálu.
  3. Stranger :
    • Hlavní agent Spookhousu a kolega Elzpetz a Svetlany Hollidayových. Ve hře Elzpetz několikrát vyseká z průseru. Je velice inteligentní a také dokonalý střelec. Je však velice tajemný.
  4. Generál :
    • Velitel Spookhausu. Celkem tvrdý chlápek.
  5. Pluhovník :
    • Řídí celou operaci. Z jeho háku místo ruky jde strach.
  6. Cvičitel :
    • Má na starost zbraňový výcvik agentů Spookhousu. Vymyslel taky cvičící bludiště.
  7. Doktorka :
    • Přítelkyně Strangera a kamarádka Elzpetz.
  8. Sekretářka :
    • Obyčejná sekretářka ve Spookhousu.

b) Burkittsville :

  1. Šerif Bowers :
    • Šerif ve městě. Není kvám zrovna moc vstřícný a hodněkrát vám hru pěkně zavaří.
  2. Zástupce šerifa Hobart :
    • Narozdíl od jeho nadřízeného je kvám hodný a dokonce vám několikrát pomůže.
  3. Barmanka Gretchen :
    • Celkem hodná holka pracuje vhospodě ve městě.
  4. Horác Gersten :
    • Místní novinář je k vám ochotný a hodně vám pomůže, ale i jeho zahubí moc Hecatomixe.
  5. Knihovník Durant :
    • Celkem slušný, ochotný a chytrý chlápek, najdete ho vždy v knihovně.
  6. Moteliér :
    • Muž v jehož motelu jste ubytováni. Můžete od něj posílat telegrami.
  7. Kyle Brody :
    • Jediné z dětí, které přežilo pobyt u Rustina Parra. Kyle pro vás bude hodně důležitý.
  8. Paní Brodyová :
    • Matka Kyleho. Je z Kyleho zážitku hodně smutná.
  9. Farář :
    • Farář v místním kostele. Hecatomixovo kouzlo ho však zčásti ovládá.
  10. Učitelka :
    • Manželka faráře. Učí v místní škole. Párkrát vám pomůže.
  11. Daniel Kohl :
    • Místní obchodník. Je strašně protivný a ve hře vám vůbec nepomůže.
  12. Mary Brownová :
    • Holčička z města. Má podivné vidiny.

c) Neutrální :

  1. Šaman Asgay :
    • Starý indián žijící v lese. Je to pro vás jedna z nejdůležitějších osob ve hře.
  2. Robin Weaverová :
    • Žena žijící kousek od města na samotě. Povídá se o ní, že je šílená.
  3. Jonathan Pryeh :
    • Lovec čarodějnic. Ve hře potkáte jen jeho ducha.
  4. Rustin Parr :
    • Týpek okolo kterého se celá hra točí. Tvrdí, že viděl Blairvitskou čarodějnici, která mu poručila zabíjet.

B. ZBRANĚ :

  1. Kolík :
    • Skoro kničemu.
  2. Elektrický obušek :
    • O něco lepší kolík.
  3. Sekyra :
    • Výborná účinná ruční zbraň.
  4. Lopata :
    • Když s ní majznete faráře, tak ujde. Jinak nic moc.
  5. Lunger :
    • 9mm pistole. Rychlá, ale účinek nic moc.
  6. Pumpovací Brokovnice :
    • Účinná, pomalá a nepřesná. To je ve zkratce vše.
  7. Dvouhlavňová Brokovnice :
    • Pomalá, účinná a s rozptylem. Přesnost nic moc.
  8. Lupara :
    • Upilovaná dvojhlavňová Brokovnice. Velký účinek a rozptyl. Ovšem pomalá a nepřesná.
  9. Plamenomet :
    • Rychlý, účinný, ale nepůsobí na všechny a má omezený dosah. Potvory však hoří až uhoří.
  10. Thompson :
    • Rychlý, účinný a přesný. Bohužel však velmi rychle konzumuje střelivo.
  11. Světelná puška :
    • Zbraň proti duchům. Jinak na nic.
  12. Velká světelná puška :
    • Účinnější světelná puška. Rychleji však žere baterii.

C. PŘÍŠERY :

  1. Daemiti :
    • Něco jako zombíci. Někteří umí lítat. Jinak celkem slabí.
  2. Psi : 
    • Rychlí, ale slabí. Nenechte si je dostat na tělo.
  3. Klacíčkovci :
    • Pomalí a silní. Zabít je lze jen tak, že je roztřelíte a až jim vypadne srdce, tak ho zničit, anebo použít plamenomet.
  4. Duchové :
    • Duchy jde zabít pouze světelnou puškou a vyhledat je lze pouze se zapnutým detektorem.
  5. Duch škorpióna :
    • První boss. Je nutné mít zapnutý detektor a zlikvidovat ho světelnou puškou.
  6. Velký klacíčkovec :
    • Celkem tuhý boss. Jeho zničení popisuju v návodu.
  7. Hecatomix :
    • Největší parchant v celé hře. Abyste ho zničili, tak je nutné na něj nastražit past. Zbraně na něj nepůsobí.

D. NÁVOD :

Tento návod je psán pro nejtěžší úroveň puzzlů i oblud ve hře (Hard mode) a nejnovější patch. Rozdíly v jednodušší verzi (Normal mode) budu popisovat vždy na konci dne.

a) Tutoriál : Radši si zvykej.

Po rozhovoru s Generálem projděte dveřmi a vyslechněte si rady vašich instruktorů. Až na vás ze dveří vylezou potvory, tak se objeví Stranger a rozstřílí je. Po rozhovoru s ním seberte z elektrického křesla kompas a přepněte páku u dveří. Utíkejte před obludou a na konci chodby za můstkem seberte Lungera. Rozstřílejte potvoru, která vás pronásledovala a z taštičky u dveří seberte náboje. Zapněte si baterku a mějte jí permanentně rozsvícenou. Projděte dveřmi do bludiště a zabijte další dva parchanty. Až se na konci chodby otevře malá místnůstka, tak v ní seberte lékárnu a pušku. Můžete se vyléčit pokud jste zranění. Vejděte do dveří, které se právě otevřely. Nyní budete muset zabít trochu těžšího týpka (lepší je na něj Lunger než puška kvůli své rychlosti). Po jeho smrti přehoďte na konci chodby páku a ve dveřích, které se otevřou seberte kolík. Zase ho hned zahoďte, je skoro k ničemu. Jděte dál chodbou a zabijte tři obludky. Projděte po můstku, na jehož konci zabijte dva týpky. Jakmile budete bojovat s druhým týpkem, tak se za vámi objeví ještě třetí týpek (bacha na něj). Jděte dál chodbou a zabijte další dva týpky. Jste u závěrečných dveří, u kterých bacha. Jakmile stisknete páku, která dveře otevírá, tak z nich na vás vylezou z nich ještě další dva týpci. Musíte jim rychle uhnout - tak, aby vás nenatlačili do rohu. Po jejich likvidaci vyslechněte instrukce vašich šéfů a po animaci vystupte z výtahu. Jděte do jediných otevřených dveří, kde si promluvte se sekretářkou a počkejte na Strangera. Projděte společně tajnou chodbou a promluvte si se Svetlanou. Potom jděte do laboratoře a promluvte si s doktorkou. Pak jděte do předváděcí místnosti, kde vám plukovník začne vykládat o vaší misi. Budete přerušeni Strangerem. Ovšem jak rychle přišel, tak rychle odejde. Až vám plukovník dopoví účel vaší mise, tak jděte do laboratoře. Po rozhovoru s vašimi kolegy vám Stranger dá cigarety a Svetlana detektor. Zabalte si do kufru věci a můžete vyrazit na cestu.

Rozdíly v Normal mode :

  • Potvory jsou slabší (to budou vždycky).
  • V bludišti máte dvojnásobek nábojů.
  • V lékárně jsou tři dávky.
  • Není nutné si od Strangera brát cigarety.

b) 1. Den : První pohled je vždy důležitý.

Nejprve se ubytujte a promluvte si s majitelem motelu. Nyní celé město pořádně prozkoumejte a zjistěte si, kde co je. Problém bude, že je už hodně hodin a tak se nedostanete úplně všude. Nejdříve zajděte do hospody. Promluvte si s lidmi u baru a s barmankou Gretchen. Pak zajděte do obchodu a promluvte si s velmi ochotným prodavačem. Potom skočte za novinářem Horácem a vemte si od něj výtisk ranních novin. Potom se vraťte do motelu a hoďte před spaním ještě řeč s moteliérem. Pak si jděte lehnout. Ze spaní vás vytrhnou zvuky z koupelny. Rozsviťte a vemte si z kufru všechno vaše vybavení. Zapněte si detektor a vejděte do koupelny. Až vyběhne duch, tak ho sledujte. Až vejdete do radnice, tak seberte ze zdi požární sekeru a připravte si jí do ruky. Vejděte do místnosti s celou a zabijte šerifa. Vyjděte ven z radnice a jděte do baru. Tady zabijte dva parchanty a prozkoumejte stůl. Pak vyjděte ven. Nyní musíte zabít všechny zmutované obyvatele města. Většina je na hlavní ulici. Vylétávají a vybíhávají ze svých obchodů a domů. Několik jich je i na hřbitově. Hlavně šetřete co nejvíc náboji. Nejlepší zbraň na daemity je beztak sekera. Bodec na ně má jen malý účinek. Až je všechny dostanete, tak běžte do kostela a tady zlikvidujte faráře a jděte si přečíst knihu na oltáři. Zabijte ptáky, kteří na vás zezadu zaútočí a vyběhněte ven z kostela. Běžte ke škole a tady zlikvidujte trojici daemitů. Po hrůzném ohledání těl se objeví Stranger a vpálí vám kulku mezi oči.

Rozdíly v Normal mode :

  • Potvory jsou slabší (to budou vždycky).
  • Náboje, které v noci vystřílíte, se vám ráno doplní.
  • Ptáky v kostele není nutné zabíjet (uletí).
  • Daemity u školy zabijete automaticky.

c) 2. Den : Horká Stopa.

Po krušné noci se hned ráno vydejte na radnici. Jděte si promluvit se šerifem Bowersem. Ten ovšem dvakrát ochotný není a tak zajděte do baru. Promluvte si s Gretchen. Za chvíli se přijde šerif najíst. Vytraťte se nenápadně z baru a jděte si promluvit na radnici se šerifovým zástupcem. Ten je ochoten vám pomoci, ale šerif vás bohužel sledoval a tak vás hned vyžene. Zajděte do knihovny a promluvte si s knihovníkem Durantem. Dostanete od něj nějakou literaturu. Potom zajděte za novinářem Horácem a získejte od něj obrázky ornamentů. Pak dojděte do školy a nenápadně čórněte spící učitelce křídu. Pak jí vzbuďte a promluvte si s ní. Pak se ještě vydejte k domu Brodyových a promluvte si s paní Brodyovou. Cestou od ní seberte u poštovní schránky list papíru. Nyní se vydejte ke škole. Tady musíte na budovu školy nakreslit znaky z papíru, který máte u sebe. Šerif to následně půjde vyšetřit a vy dostanete šanci si promluvit s jeho zástupcem. Dostanete od něj nějaké rady a taky mapu lesa. Skočte si do motelu pro zbraně a vydejte se do lesa. Nejdřív ale několik užitečných rad :

  1. Proběhněte les naslepo. Cesta se vám zapíše do mapy.
  2. Pozor na příšerky. Některým lze utéct.
  3. Nelezte do řeky. Ruka čarodějnice by s vámi udělala rychlý proces.
  4. Šetřete náboji. Budou se hodit.
  5. A především často ukládejte pozici, neb nikdy nevíte, co se může stát.

Nejprve najděte dům Rustina Parra. Po ohledání domu, nebo spíš toho, co zněj zbylo, se vydejte na Coffin Rock. Prozkoumejte to tam a vydejte se na cestu zpátky do vesnice. Během cesty se však stane to, co se stát nemělo. Poprvé si na vás totiž smlsne Hecatomix. Vyvolá dokonalou temnotu a vám nezbude nic jiného, než si nasadit noční vidění. Je nutné se dostat co nejdál od Coffin Rocku. Až účinek Hecatomixova kouzla pomine, tak ovšem nastane další problém. Ztratili jste se. Nepomůže ani mapa. Co je horší, že chodíte pořád dokola. A tak nezbývá než jedno. Choďte po lese tak dlouho, dokud nezahlédnete bílou sovu. Sledujte jí až do chaty šamana Asgayi. Do chaty hlavně nevstupujte se zbraní v ruce, nebo tu šamana nezastihnete a budete muset jít ven, zatáhnout zbraň a do chaty se vrátit (to platí ve všech dnech). Seznamte se se šamanem a po rozhovoru si od něj vezměte amulet. Zapněte si detektor, vytáhněte zbraň a hurá do akce. Šetřete co nejvíc náboji. Snažte se co nejrychleji dostat do vesnice. Ovšem těsně před koncem cesty na vás zaútočí duch obřího škorpióna. Jediné, co na něj působí, je světelná puška. Ještě než zahájíte souboj, vám doporučuji vyvraždit všechno kolem, nebo byste to proti přesile jen těžko zvládali. Po zabití škorpióna jděte do vesnice a rovnou do motelu.

Rozdíly v Normal mode :

  • Potvory jsou slabší (to budou vždycky).
  • Se zástupcem si můžete promluvit hned, jak šerif půjde na jídlo.
  • Před šamanovou chatou se vám zbraň zatáhne automaticky.
  • Po zabití škorpióna nemusíte už hledat cestu do vesnice. Den hned skončí.

3. Den : Zpět do minulosti.

Hned po ranním probuzení vás přijde navštívit šerifův zástupce. Donese vám nějaké soupisy vražd a twanu z cely Rustina Parra. Nyní dekódujte zvuky, které se vám automaticky nahrály na diktafon. Na diktafonu je nutné nastavit tyto parametry :

  • Pitch=2-right
  • Treb=5
  • Bass=2
  • Freq=3
  • Play=Back

Dozvíte se nějaké nesmysly, ale aspoň něco. Musím upozornit, že dekódování zprávy není nijak nutné k dokončení hry a podle mě to jenom zdržuje. Ovšem na druhou stranu, když už, tak už. Potom vyjděte ze svého pokoje a zamiřte do recepce. Řekněte moteliérovi, ať pošle telegram do Spookhousu. Poté se hned vydejte ke škole, kde na hřišti u houpaček nenápadně vyslechněte podivný rozhovor malé Mary Brownové. Poté si s děvčátkem promluvte. Bude chtít najít nějakou plyšovou hračku nebo co. Řekněte jí, že jí pomůžete a vraťte se do motelu. Můžete si znovu zapnout diktafon a dekódovat záhadný rozhovor malé Mary. Je nutné nastavit tyto parametry :

  • Pitch=2-left
  • Treb=2
  • Bass=4
  • Freq=5
  • Play=Forward

Dozvíte se pravdu o rozhovoru a taky něco o indiánech. Potom se zastavte v knihovně. Knihovník vám dá spoustu knih o indiánech apod… Až budete odcházet z knihovny, tak se stavte za moteliérem a optejte se ho na telegram. Až vyjdete ven, bude na vás čekat auto ze Spookhousu se zásobami. Až se zásobíte, tak si běžte do pokoje vyzvednout zbraně a vyražte - no kam jinam, než do lesa. Ovšem po cestě vás zastaví nejprve šerif, od kterého se toho ovšem jako vždy moc nedozvíte. Potom však potkáte učitelku a ta vám řekne, že Daniel Kohn, místní obchodník, byl zatčen. Běžte proto k jeho obchodu a promluvte si tu se všemi a především se zástupcem šerifa. Ten vám řekne, že Kohn byl zatčen za vraždu místního soudce. Tedy spíše, že v jeho obchodě bylo nalezené ve skladišti v jednom zpytlů soudcovo tělo. Hned se vydejte do lesa za šamanem. Dostanete od něj radu a taky vám očaruje twanu z Parrovy cely. Následně ji pověste u cesty na dřevěnou konstrukci těsně před Parrovým domem. Vrátíte se tak zpátky v čase do doby, kdy ještě dům nebyl totálně spálený a rovnou se ho vydejte prozkoumat. Ze zdi seberte twanu a z taštičky vedle krbu náboje. Potom vyražte nahoru do vyšších pater a cestou seberte všechny čtyři listy z Parrova deníku.

Teď se vydejte do sklepa. Ovšem to, co tady následuje, jsem fakt chápal asi tak na padesát procent. Pochopil jsem, že v rohu stojí malý Kyle Brody a následně uteče, ale totálně jsem nechápal toho chlápka s kamerou, co stál za vámi. No nevadí. Seberte ze země druhou část Kylova obrázku. Podívejte se na něj a z domu odejděte. Když budete chtít projít bránou času zpět, tak to ovšem nepůjde. Twana je totiž jen na jedno použití. Skočte tedy na Coffin Rock. Tady seberte malého plyšového medvídka. Vraťte se zpět k bráně časů a pověste na ní twanu z Parrova domu. Teď už byste se měli snad vrátit do současnosti. Jděte směrem k vesnici. Po cestě vás ovšem překvapí obrovský klacíčkovec. Souboj s ním není zrovna snadný. Je nutné rozkopnout osm hromádek kamenů a rozstřílet všech jeho osm srdcí. Až ho dostanete, tak se před vámi zjeví duch lovce čarodějnic, který si říká Jonathan Pryeh. Poví vám o svém životním příběhu a taky o svém deníku, který schoval na Coffin Rocku. Hned jak s ním domluvíte, tak se na Coffin Rock vydejte a deník si tam vyzvedněte. Hned ho běžte ukázat šamanovi. Ten vám zase poskytne pár rad. Pak už se stačí jen vrátit do vesnice.

Rozdíly v Normal mode :

  • Potvory jsou slabší (to budou vždycky).
  • Zvuky z diktafonu se dekódují samy.
  • Velký klacíčkovec má jen 4 srdce.
  • Na auto ze Spookhousu se není třeba ptát (přijede samo).

4. Den : Hecatomix.

Hned jak se ráno probudíte, tak zajděte do školy. Učitelka vám řekne, že v noci shořela budova novin a místní novinář Horác Gersten je nezvěstný. Zajděte do kostela a promluvte si s farářem. Až odejde, tak ho sledujte do zadní místnosti, kde se skrývá i malý Kyle Brody. Hned se před vámi dá na útěk. Musíte ho chytit a použít na něj twanu proti duchům. To musíte stihnout dřív, než Kyle doběhne na radnici. Jinak máte Game Over. Až Kyleho opustí démon, tak si s ním promluvte. Řekne vám všechno možné včetně toho, že je do všeho zapleten taky farář. Potom vám ukáže Horácovu mrtvolu ukrytou pod schody kostela. Rychle se za farářem rozběhněte. Běžte kolem kostela na hřbitov a odtamtud ke škole. Cestou na faráře určitě narazíte. Zkuste se s ním domluvit, bohužel však neúspěšně. Navíc farář začne s Mary prchat. Rychle zvedněte lopatu, kterou farář upustil na zem a faráře s ní nadvakrát omračte. Poprvé se jen natáhne a podruhé je omráčen. Dejte Mary medvídka a pošlete jí pryč. Pak vyjde ze školy učitelka a postupně se začnou objevovat i ostatní vesničané. Všichni na vás začnou řvát, co jste to udělali farářovi a šerif vás bude chtít zatknout. Nemáte zbraně, takže situace pro vás vypadá beznadějně. Ale pak se něco stane. Zahřmí a Hecatomix všechny přítomné až na vás promění na chvíli v duchy. Utečte před nimi do lesa. Utíkejte po cestě dokud to půjde. Až vstoupíte do světelného kruhu, tak se objeví Hecatomix. Až na vás bude chtít pustit oheň, tak na něj použijte cigarety, které vám dal Stranger. Jakmile bude po všem, tak se objeví postava nějaké babky. Jděte za ní až do jejího domku. Promluvte si s ní a zjistíte že je to Robin Weaverová. Vezměte si od ní twanu a ze zdi si vemte list papíru. Vraťte se do vesnice.

Tady už stačili převrátit váš pokoj naruby. Našli i vaše zbraně. Když vás vesničané budou chtít ukřižovat za čarodějnictví, tak se objeví Stranger a vtipně a samozřejmě za pomoci svých Lungerů vás z toho průseru vyseká. Pak si vemte své zbraně. Vydejte se spolu do lesa. Stranger vám cestou řekne, jak získal odznak FBI (to se zasmějete). Až sejdete z první cesty, tak Strangera odnese Hecatomix. Já ovšem přišel na způsob, jak se tomu vyhnout. Těsně před tím než se Stranger ztratí, se na něj otočte a jděte pozadu. Je nutné jít tak, abyste na něj celou dobu viděli. Jakmile se objeví první potvora, tak Stranger vytáhne lungery a bude vás krýt po celou cestu. Nejdřív jděte k šamanovi. Představte mu Strangera a promluvte si o Hecatomixovi. Šaman vám řekne, že musíte zachránit krvácejícího chlapce z Coffin Rocku. Rozlučte se a běžte k Parrovu domu a na konstrukci pověste twanu od Robin. Potom ještě pomocí druhé twany vytvořte past. Nyní se vydejte na Coffin Rock. Rychle zvedněte krvácejícího chlapce a upalujte k vaší pasti. Musíte být hodně rychlí, jinak vás Hecatomix převtělený do temnoty dostihne a zabije. Běžte těsně za Strangerem, který bude čistit cestu. Až budete u pasti, tak proběhněte bránou a Hecatomix se chytí do pasti. Nyní si už jen vychutnejte závěrečnou animaci, kde se Strangerem budete odcházet pryč.

Rozdíly v Normal mode :

  • Potvory jsou slabší (to budou vždycky).
  • Faráře stačí praštit lopatou jen jednou.
  • Místo použití cigaret vstupte do světla.
  • Hecatomix je v závěru pomalejší.
[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: