Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - King's Quest 5: Absence Makes the Heart Go Yonder

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 5402
Zobrazení tento měsíc: 18
King's Quest 5: Absence Makes the Heart Go Yonder

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

ANO  

NE  

NE  
NE  

NE  

ANO  

Vložit  
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
Poměrně krátká adventura s pohádkovým příběhem, velmi nápaditě zpracována, s jejímž hraním byste neměli mít větší obtíže. Chce to mít jen trochu fantazie a představivosti, také kombinační schopnosti. Ve hře se setkáte s mnoha zvířátky, dokonce i s čarodejnicí, dračími hlavami a s obrovskou příšerou. Tak s chutí do toho a půl... .*Arduška*


Autor: Anh Hai Le "Dark Angel"
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
King's Quest 5 - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

King's Quest 5: Absence Makes the Heart Go Yonder

Směry: J-jih, S-sever, Z- západ, V-východ

  • J, Z, promluvte si s mužem

  • V, J, V, vstupte do krejčovství, promluvte si s majitelem, pak opusťte místnost

  • seberte minci, pak se podívejte do sudu, kde získáte rybu

  • běžte do obchodu s botami, opusťte

  • běžte do obchodu s hračkami a promluvte si s majitelem a podívejte se na sáně

  • opusťte obchod a dejte se na Z, S, Z, S, Z, promluvte si se stromem

  • J, promluvte si se starým skřítkem

  • J, Z, opusťte a vraťte se sem dokud se neobjeví medvěd

  • medvědovi dejte rybu a seberte plástev medu, tyč a dejte se na S

  • opět to zkoušejte dokud se neobjeví pes, použijte na něho tyč

  • běžte Z, J, 4xZ, a napijte se

  •  2x Z, J, seberte botu

  • 3x Z, napijte se

  • 3x S, 2xV, napijte se a schovejte se za kamenem, dokud chlápkové nepřijdou

  • J, 2x Z, 2xJ. Napijte se, 3xJ, Z

  • napijte se vody z vědra a vstupte do pravého stanu

  • 3xS, 2xZ, napijte se

  • S, použijte hůl na dveře, seberte mosazný láhev a zlatou minci, odejděte

  • J, napijte se a 8x V, dejte chlápkovi minci

  •  2xV, nasaďte si amulet a vstupte do Temného lesa

  • dejte se po levé cestě a dejte čarodějnici mosaznou láhev

  • S, V, vstupte do domu, otevřete truhlu a seberte spřádací kolo

  • seberte klíč z lustru, otevřete skříň a seberte vak, odejděte ven

  • V, otevřete dveře do stromu a seberte zlaté srdce

  • 2xZ, použijte plást medu na zem, v inventáři se podívejte do vaku a položte emeraldy do kaluže, opakujte 2x

  • následujte elfa a seberte boty

  • Z a dejte srdce do stromu, seberte harfu

  • Z seberte tamburínu

  • V, J, dejte skřítkový spřádací kolo

  • J, prozkoumejte seno

  • V, V, zkoušejte dokud se neobjeví kočka/myš, hoďte botu na kočku

  • vstupte do pekařství a kupte koláč se stříbrnou minci

  • opusťte prostor a dejte se 2x na V, vstupte do krejčovství a dejte mu zlatou jehlu

  • dejte se do hračkářství a dejte majiteli loutku

  • běžte do obuvnictví a dejte majiteli trpasličí boty

  • odejděte, 3xZ, vstupte do hospody a promluvte si s mužem uprostřed

  • seberte provaz, použijte kladivo na zámek u dveří, otevřete dveře a seberte jehněčí stehno z poličky, Z

  • 2xV, S, použijte tamburínu na hada

  • V, oblečte si kabát a když Grahamov dostane hlad, tak mu dejte jehněčí

  • S, hoďte provaz na skálu, vylezte nahoru SAVE

  • běžte na zadní straně kamene, V, přes polena, jděte doprava

  • použijte sáně a sjeďte na V, dejte orli jehněčí

  • S, zahrajte na harfu

  • S, hoďte Yetimu kus koláče

  • vstupte do jeskyně, použijte kladivo na černou skvrnu a seberte krystal

  • odejděte, Z, J, běžte k tunelu a vylezte nahoru

  • seberte brož, seberte páčidlo a J

  • zazvoňte, 2xS

  • použijte včelí vosk na loď a nastupte na loď, jděte 3xV, J

  • zahrajte na harfu

  • seberte háček, Z

  • promluvte si s Cedricem, Z, seberte mušli, nastupte znovu na loď

  • 3xZ, zazvoňte, dejte mu mušli

  • seberte rybu, S, použijte krystal na hada

  • S, obejděte dům, použijte páčidlo na ventil

  • najděte černé monstrům, použijte tamburínu na ni a seberte vlásenku

  • najděte dveře a použijte vlásenku na dveře

  • vstupte dovnitř a seberte pytel hrachu ze skříňky

  • S dejte brož dívce a SAVE

  • V, V a budete chycen modrou obludou, pokud ne, tak LOAD

  • použijte háček, k tomu abyste získali sýr z myší dírky

  • počkejte na dívku, pak ji následujte SAVE

  • V, běžte do pravých dveří, připravte si hrášek, hned jak uvidíte modré monstrům, tak na ně použijte hrách

  • pokud se neobjeví, LOAD

  • V, J, Z, nahoru po schodech, Z

  • opusťte a pak se vraťte dokud se neobjeví černá kočka

  • hoďte na ni rybu a použijte pytel na hrách na kočku

  • J, přečtěte si knihu na levé straně stolu

  • postavte se na levý vchod a schovejte se, dokud Mordack nepřijde spát do své ložnice(můžete ho pozorovat přes vstup)

  • S, seberte hůl (wand) z nočního stolku

  • 2xV, po schodech nahoru a běžte doprava

  • položte Crispinův hůl na stroji, Mordakův hůl na stroji a vložte sýr do stroje

  • souboj s Mordakem vyhrajete, takže se přeměníte v tomto pořadí: 4-2-1-3

  • po porážce Mordacka se objeví Crispin a navrátí pořádek

KONEC

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: