Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - Police Quest 1 AGI

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 6616
Zobrazení tento měsíc: 1
Police Quest 1 AGI

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

ANO  

NE  

NE  
NE  

NE  

ANO  

Vložit  
Koupit hru     Vyhledat na internetu


Autor: Neznámý
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
Police Quest - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

Police Quest

Tak Sonny, je pondělí, vítej v práci. Bude to pěkná zabíračka. Jdi do pravých dolních dveří. V koupelně otevři skříň (OPEN DOOR, [1,1]), vezmi z ní pistoli (TAKE GUN, [1,2]), munici (TAKE AMMO, [1,3]), a kufřík (TAKE CASE, [1,4]). Kufřík otevři (OPEN CASE, [1,5]) a vše si vezmi (TAKE ALL, [3,8]). Kufřík i dveře skříňky zase zavři (CLOSE CASE, CLOSE DOOR), běž doleva a do horních pravých dveří. Ve zdi jsou přihrádky, všechny prozkoumej (LOOK BOX, [1+1,10]), zejména tu svou a Stevovu. Pro zisk jednoho bodu ještě napiš zprávu (WRITE NOTE, [1,11]). Přečti si noviny (READ PAPER, [5,16]), je tam řada zajímavých zpráv. Ukonči čtení (STOP READ), začíná briefing. Vyslechni pozorně všechny úkoly pro dnešní den ([4+4,24]). Vyjdi z místnosti, ze stolku seber rádio (TAKE RADIO, [2,26]) a ze zdi klíč od auta (TAKE KEY, [1,27]). Běž ven ze strážnice (pořád doleva). Najdi své auto – je jediné, které jde odemknout. Auto je nutno zkontrolovat – obejít kolem něho ([5,32]), jinak se při jízdě zabiješ. Usedni za volant (SIT), vezmi obušek (TAKE NIGHTSTICK, [3, 35]) a vydej se na cestu (CLOSE DOOR, TURN KEY). Jezdi městem tak dlouho, dokud neobdržíš zprávu o havárii. Jeď na místo činu – je to na křižovatce ulic Fig a 4th – a vystup z vozu (tlačítko F4, [3,38]). Běž k řidiči auta a dej se do vyšetřování (LOOK CAR, LOOK MAN, HELP MAN). Muž je ale mrtev, nezbývá než rádiem zavolat pro posilu (RADIO nebo CTRL-D). Promluv na lidi (TALK TO PEOPLE), přihlásí se mladík. Popíše celý průběh incidentu, až skončí, zeptej se ho na detaily (TALK BOY), získáš část čísla vozu. Nahlas vše do rádia (CTRL-D), počkej až dorazí kolegové, převezmou vyšetřování ([5,43]). Sedni do auta a pokračuj v projížďce. Až se rádiem ozve Steve, jeď do Carol’s Caffeine Castle (F4,[3,46]). Vejdi dovnitř, sedni si ke Stevovi, počkej až Carol přinese kávu a promluv si se Stevem (TALK STEVE). Až zazvoní telefon, běž k aparátu, volá detektiv Hamilton (TALK HAMILTON, [2,48]). Po skončení telefonátu se vrať do vozu a pokračuj v patrolování. Až jedno z aut projede křižovatkou na červenou, rychle zapni klakson (F 10) a vydej se za ním. Až zastaví, zmáčkni F4, aby ses dostal z mapy na silnici ([4,52]), a použij rádio (CTRL-D, [1,53]). Vystup z vozu a běž k pirátce. Podívej se na ni (LOOK GIRL), promluv si s ní (TALK GIRL), jako své jméno uveď SONNY a až se tě pokusí ukecat, můžeš odpovědět YES a Helena ti dá své telefonní číslo. Za více bodů ale bude, když odpovíš NO ([2,55]) a dáš jí pokutu (WRITE TICKET, RETURN LICENSE, SIGN TICKET, GIVE HER TICKET, [5,60]). Vrať se do auta a pokračuj v jízdě. Po chvíli ti zavolají rádiem, ať u Carol vyšetříš její stížnost. Jeď tedy znovu ke CaroI’s Caffeine Castle, uvnitř si promluv s Carol (TALK CAROL, [3,63]). Chce, aby rockeři přeparkovali své motorky. Běž proto do Wino Willy’s a popros je (MOVE BIKES). Ti tě ale budou chtít zmlátit, použij proto obušek (USE NIGHTSTICK, [5,68]). Po jejich odchodu zbude v místnosti dívka, promluv s ní a zeptej se jí na drogy (TALK GIRL, ASK ABOUT DRUGS, [3, 71]). A znovu do ulic, tentokrát tak dlouho, dokud neuvidíš auto jedoucí trochu cik cak. Zapni sirénu a vydej se za ním (F 10, po chycení F4, [3,74]). Použij rádio (CTRL-D, [1,75]), dozvíš se opilcovo jméno. Běž k jeho autu, podívej se na něj a vezmi si jeho řidičák (LOOK MAN, TAKE LICENSE). Protože je opilý, požádej ho, ať vystoupí a provede test na alkohol (LEAVE CAR, GIVE MAN TEST, [3,77]). Ten je pozitivní, nezbývá tedy, než opilce zatknout (RIGHTS, ARREST MAN, [3, 81]). U tvého auta dej opilci želízka, ale pozor, zezadu!! (CUFF MAN, NO, OPEN DOOR, CLOSE DOOR, F4, CRTL-D). Nastup do auta a jed’ do věznice. Nezapomeň dát pistoli do skříňky před vchodem do vězení (OPEN LOCKER, DROP GUN, [2,83], CLOSE LOCKER). Zazvoň na strážce (PRESS BUTTON) a vejdi dovnitř. Opilce zapiš, jako důvod uveď řízení pod vlivem alkoholu (BOOK MAN, DUI). Sundej želízka a odveď vězně do cely (REMOVE CUFFS, [2,85]). Při cestě zpět k autu vyslechni Lauru i strážce, hlavně ale nezapomeň vyzvednout zbraň ze skříňky. Nasedni do auta a jeď na strážnici. Obušek nechej v autě (DROP NIGHTSTICK) a běž dovnitř. Napiš žádost o přeložení a dej ji do koše na stole (WRITE MEMO, DROP MEMO IN BASKET, [2,87]). Běž dále doprava, po rozhovoru se seržantem Dooleyem běž do jeho pracovny vlevo (OPEN DOOR). Prozkoumej slepici a vyjdi ven (LOOK CHICKEN, OPEN DOOR). Směna končí a kamarádi tě zvou na párty. Odlož klíč od auta a rádio a běž do koupelny vpravo, otevři svou skříňku, svlékni se, vezmi ručník, osprchuj se, obleč se, vezmi klíč od auta a zamkni skříňku (OPEN LOCKER, UNDRESS, CLOSE LOCKER, F 10, F 10, OPEN LOCKER, DRESS, [2, 89], TAKE KEY, [1, 90], CLOSE LOCKER). Venku nastup do svého auta, uvnitř vezmi peněženku (LOOK CAR, TAKE WALLET, [3, 93]). Jeď k Blue Room ([2, 95]). Uvnitř si sedni k Jackovi (SIT). Bohužel po chvíli pro tebe oslava končí ([2, 97]), musíš znovu do služby. Takže znovu na strážnici, převléct se, vzít vše potřebné včetně klíče od auta a rádia a znovu na briefing ([1, 98]). Podívej se do své přihrádky, Čeká tam na tebe obálka ([3, l01]). Běž k autu a vydej se do ulic. Projížděj se tak dlouho, dokud nebudeš rádiem upozorněn na podezřelé auto. Zapni sirénu a dohoň ho (F 10, F4, [5, l06]). Rádiem zavolej pro posilu (CTRL-D) a počkej, dokud Jack nepřijede. Vystup z auta, vyndej zbraň a zamiř (OPEN DOOR, F4, F6, [4, 110], F8). Muži v autě přikaž, ať vystoupí z auta se zvednutýma rukama a lehne si na zem (LEAVE CAR WITH HANDS UP, [4,114], LAY DOWN, [2, 116]. Pak mu dej želízka, prohledej ho, pouč o právech a zatkni (CUFF MAN, SEARCH MAN, [2, 118], RIGHTS, [1,19], ARREST MAN, STAND UP, FOLLOW ME, OPEN DOOR). Dřív, než k tobě Jack dojde, se podívej na pistoli a její číslo (LOOK GUN, [4, 123], LOOK NUMBER, DROP GUN). Běž k autu a podívej se na dveře (LOOK DOOR, [2, 125]) a do auta, do přihrádky na rukavice, kde prozkoumej poznámky a dva řidičáky (LOOK CAR, OPEN GLOVE COMPARTMENT, LOOK NOTEBOOK, LOOK LICENSE, [2+2, l29]). Podívej se též do kufru, najdeš drogy (OPEN TRUNK, LOOK, CLOSE TRUNK, [ 2,131]). Nasedni do svého auta a odvez muže do věznice, postup tam je stejný jako v případě opilce, pouze důvod zatčení bude STOLEN CAR ([3, 134]). Zpět k autu a na strážnici do kanceláře seržanta Dooleye. Přečti si memo (READ MEMO, [2, l36]), tvá žádost o převedení do oddělení narkotik byla kladně vyřízena. Jdi do koupelny, převleč se do civilních šatů a jdi za kapitánem Norganem do kanceláře (první kancelář vedle hlavního vchodu) Nezapomeň vrátit na své místo klíče od auta, rádio si ale nechej, budeš ho ještě potřebovat. Morgan tě přivítá na oddělení a pošle za Laurou ([1, 137]). Kancelář je hned ve vedlejší místnosti. Jako první úkol máš zjistit co nejvíce o Hoffmanovi, aby ho soudce nepustil ven na kauci. Běž do místnosti s počítačem (je za rádii), pusť ho a zadej číslo zbraně, nalezené u Hoffmana (USE COMPUTER, SW9764912, EXIT, [2,139]). Pistole byla ukradena, získáš telefon na detektiva Tabera, takže mu hned ze své kanceláře zavolej (USE PHONE, 1 -312-555-3382, HOFFMAN, [5, l44]). Otevři skříň, podívej se na Hoffmanovu složku a po přečtení ji vyndej (OPEN CABINET, TAKE HOFFMAN, TAKE FILE, [2, 146]). Podívej se rovněž na clipboard, čti ho tak dlouho, dokud nenarazíš na fotografii Jasona Taselliho, tu vytrhni (READ CLIPBOARD, TAKE LIST, DROP CLIPBOARD, [2, 148]). Ze zdi si vezmi klíče od auta (TAKE KEY, [3, 151]), vyjdi ven ze strážnice, nasedni do neoznačeného vozu a jeď k soudu ([1, 152]). Uvnitř řekni zřízenci, že chceš zavolat soudce a že je to naléhavé (CALL JUDGE, IMPORTANT, [3,155]). V soudní místnosti řekni, že se jedná o Hoffmana, předej soudci Hoffmanovu složku a fotografii a na soudcovu upřesňující otázku odpověz, že jde o tetování (HOFFMAN, GIVE FILE, GIVE POSTER, TATTOO, [7, l62]). S plnou mocí jeď rychle do vězení a tam ho předej strážci (GIVE WARRANT, [2, 164]). Vrať se na strážnici, bude tě tam čekat Laura. Jeď s ní do parku ([1, 165]). Vystup z auta a běž až k lavičce. Schovej se do křoví a Lauře pomocí rádia ohlas, že jsi připraven. Počkej, dokud k lavičce nepřijdou dva muži a pozorně sleduj, co se bude dít. Až si vymění balíčky, ohlas Lauře rádiem, že vyrážíš. Zadej POLICE a běž k lavičce ([5, l70]). Jeden z mužů sice uteče, druhému ale dej pouta, prohledej ho, pouč o právech a zatkni (CUFF MAN, [1, l71], SEARCH MAN, [1, 172], RIGHTS, [1, 173], FOLLOW ME). Laura mezitím zatkla druhého muže. Dvakrát si s mladším mužem promluv, bude ochoten vypovídat (TALK MAN 2x, [2, 175]). Řekni Lauře, ať muže prohledá a pak si s mužem promluv (SEARCH MAN, [3, 178], TALK COLBY, TALK COLBY, [3, 181]). Až všichni nastoupí do auta, použij rádio (OPEN DOOR, CLOSE DOOR, OPEN DOOR, F4, CLOSE DOOR, F4, CTRL-D, [1, 182]). Jeď do vězení, oba muže tam zapiš, důvod zatčení bude DRUGS ([2, 184]), Zavez Lauru na strážnici a pokračuj pak do Blue Room za Jackem. Sedni si k němu a promluv si s ním (SIT, TALK JACK). Po Jackově odchodu přijde Keith se špatnými zprávami – Hoffman utekl z vězení ([1, 185]). Jeď tedy znovu na strážnici a zajdi za Morganem do jeho kanceláře ([1, 186]). V evidenci znovu prozkoumej Hoffmanův zápisník a pistoli (TAKE NOTEBOOK, DROP NOTEBOOK, TAKE GUN, READ TAG, DROP GUN). Dozvíš se, že otisky prstů na zbrani zkoumal detektiv Williams. Jdi do své pracovny a zavolej mu (USE PHONE, 411, WILLIAMS, USE PHONE, 555-4522, SONNY, HOFFMAN, [5, 191]). Od Laury se dozvíš, že Marie je ve vězení a že se máš zastavit u Morgana. Ten má plán založený na spolupráci Marie. Jeď proto od Morgana přímo do vězení a pokus se Marii přemluvit (HELP OPERATION, [5, 196]). Po cestě zpět na strážnici ti bude rádiem oznámeno, že Hoffman byl zavražděn a že máš provést identifikaci. Jeď tedy na místo činu ([2, l98]) a mrtvolu prozkoumej (LOOK BODY, REMOVE BLANKET, LOOK BODY, [2, 200]). Přivolej rádiem koronera (CTRL-D, [3, 203]) a jeď na strážnici do Morganovy kanceláře. Spolu s Laurou a Marií vyslechni podrobnosti plánu ([2, 205]). Před odchodem z kanceláře se podívej na Morganův telefon, jeho číslo je 555- 6674 ([2, 207]). Před chvílí ses dozvěděl, že Jackova dcera zemřela na předávkování drog, zavolej mu proto domů (USE PHONE, 411, COBB, USE PHONE, 555-2622, [3, 210]). Běž do koupelny a ve sprchách si přebarvi vlasy (F 10, USE BLEACH, RINSE, [3, 213], F l0). Vrať se k Morganovi do kanceláře, dá ti poslední instrukce ([1, 2l4]). Nezapomeň vrátit rádio a jeď do hotelu Delphoria ([1, 215]). Pronajmi si pokoj (RING BELL, RENT ROOM, PAY MONEY, [3, 218]). Jdi do baru a objednej si pivo (BEER). Až budeš sedět s Marií u stolu, za pivo zaplať (PAY). Vstaň od stolu běž k pultu a barmanovi dej peníze (GIVE MONEY, [3, 221]). S Marií vyjeď do druhého patra (PRESS TWO), běž ke svému pokoji, ten odemkni (UNLOCK DOOR, [1, 222]) a vejdi dovnitř. Zavolej Morganovi a pak Marii taxi (USE PHONE, 555-6674, SONNY, [3, 225], USE PHONE, 411, TAXI, USE PHONE, 555-9222, HOTEL, [3, 228]). Jdi dolů do baru a barmanovi nabídni peníze (GIVE MONEY, [1, 229]). Woody tě zavede do herny, sedni si ke stolu a zahraj si poker. Budeš-li vyhrávat, pozvou tě hráči na další hru později večer ([3, 232]). Běž do svého pokoje, počkej, až přijdou kolegové, a požádej je o pero, které je zároveň vysílačkou (ASK BUG, [5, 237]). Běž zpět do baru, Woodymu řekni FRANK SENT ME a pak ho následuj do herny. čeká tě opět poker. Opět musíš vyhrávat, aby byla hra ukončena ([3, 240]). Po hře odpověz dvakrát YES na Frankovy otázky a následuj ho po schodech. Na chodbě za výtahem nezapomeň použít pero (CTRL-D, [5, 245]). Vstup do pokoje a vychutnej si závěr hry – budeš odměněn ještě čtyřmi body, takže dosáhnout 249 bodů, když maximum byl 245, stoji za TO.

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: