Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - Presumed Guilty

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 3397
Zobrazení tento měsíc: 18
Presumed Guilty

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

NE  

NE  

NE  
NE  

NE  

NE  

Vložit  
Koupit hru     Vyhledat na internetu


Autor: Neznámý
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
Presumed Guilty - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

Presumed Guilty

Ve skvělé adventuře Presumed Guilty si hned na začátku hry můžete vybrat, s kým budete hrát - zda s hrdinou prvního dílu či s jeho trýznitelkou Ysannou Andropath. Řešení se pro oba podstatně liší, a proto napíši návody dva. V první části popíši řešení pro Jacka T. Ladda a v části druhé pak příběh pro Ysanne. Takže jedem:

Haló, jste připraveni vzít si pod kontrolu nevyzpytatelného Jacka T. Ladda? Jakmile s ním spustíte hru, je v průšvihu – sedí v maličké base na palubě kosmické lodi Relentless, která ho odváží do jisté záhuby galaktických byrokratických mlýnů. Třikrát vypněte a zapněte světlo v cele maličkým tlačítkem vpravo od dveří. Pak zavolejte projíždějícího servisního robota, ať světlo opraví. Za chvíli jste na svobodě připraveni působit Yvonně problémy. Ze země seberte maličkou konzumační tyčinku (FOOD PELLET) a příkazem USE ji sežvýkejte do kuličky. Ze stěny sundejte trychtýř (FUNNEL) a dolními dveřmi projděte k reaktoru. Seberte hasičský přístroj (FIRE EXTINGUISHER) a použijte ho na termostatický štít generátoru. Řekněte o svém bídném činu robotovi, který půjde zavolat Yssanu. Projděte horními dveřmi a směrem doleva projděte chodbou na můstek. Seberte plyšovou hračku (CUDDLY TOY) a ze slotu vlevo vytáhněte magnetickou kartu (PASS CARD). Vraťte se k reaktoru a vytáhněte z maličkého panelu, který Yssana otevřela pohon lodi (HYPERDRIVE). Jděte do místnosti s přetlakovou komorou (Airlock). Tuto komoru pomocí magnetické karty otevřete a vyhoďte pohon ven do vesmíru. Na skříňce vlevo visí ramínko (COATHANGER), které budete potřebovat. Než opustíte loď, vezměte si ještě prázdnou plynovou bombu (GAS CANISTER) z otvoru vedle reaktoru. Loď opusťte nouzovým výtahem, který se nachází na zemi uprostřed místnosti s Airlockem. Na ledové planetě máte za úkol naplnit bombu palivem Tyranium, Ze země zvedněte pohozený kanistr (FUEL CAN), díru v něm ucpěte sežvýkanou potravinovou kuličkou a nasaďte na něj trychtýř. Kanistr ležel pod sněžným pluhem, jehož malý pultík musíte otevřít, abyste si dopomohli ke šroubováku (SCREWDRIVER). Veďte Jacka doprava do budovy a ze stěny seberte kus gumové trubky (AIR TUBING). Vraťte se ke sněžnému pluhu a tuto trubku zaveďte do jeho palivové nádrže skrz maličký otvor Fuel Pipe.

Trubkou načerpejte palivo do kanistru s trychtýřem. Budovou teď projděte do pokoje s probořeným stropem. Odšroubujte kryt rakety, příkazem USE deaktivujte její explozivní mechanismus a vytáhněte z ní nálož (WARHEAD). Než odejdete, popadněte ze zdi vpravo od dveří téměř neviditelný klíček (KEY).

Výtahem sjeďte o patro níž. V místnosti vpravo zasuňte nálož do suti a použitím ji odpalte. Teď můžete projít dále doprava k těžebnímu stroji. Do jeho nádrže nalijte palivo z kanistru a zasunutím klíčku do zapalování stroj nastartujte. Naplňte plynovou bombu kýženým palivem tak, že ji zasunete do výklenku Gas Outlet. Vraťte se na loď a vraťte bombu na místo vedle reaktoru. Promluvte s Yssanou o vašem hrdinném úspěchu. Dozvíte se o invazi vetřelců a odletíte na bitevní planetu.

Opusťte loď. Až vojáci ukončí svůj monolog, bude vaším úkolem získat zpátky navigační gyroskop, bez kterého loď nemůže letět. Na zemi pod schůdky leží francouzský klíč (SPANNER), bude se hodit. Jděte doprava, hoďte slovo s kolonelem a utrhněte lano z latríny (GUYROPE). Zpátky u lodi vytvořte z ramínka drát, se kterým odemknete skútr. Skútrem doleťte do vedlejší místnosti. Francouzským klíčem povolte mříž, přivažte k ní lano, pak ho použitím připoutejte ke skútru. Nastartováním skútru dojde k předpokládané demoliční akci. Vlezte do budovy a vezměte gyroskop (GYROSCOPE). Od budovy teď pokračujte doprava a naskočte na tank. Za jízdy vystřelte z děla použitím Control Boxu v levé horní části tanku. Až bude po „jízdě„ jděte doprava a použijte směrovací zařízení Beacon. Zpátky na lodi vložte gyroskop do navigační části reaktoru a povězte to Ysanne. Poletíte na další planetu. Na můstku si promluvte s palubním počítačem. řeknete-li mu, že Yssane je v nebezpečí, odblokuje východ. Vyjděte z lodi na zábavní planetu. Promluvte si s mužem a těsně za ním vyjděte z místnosti, jinak vás androidka nepustí. Pokračujte rovně do kasina a promluvte si s croupierem v červené košili. Následuje prohra a odsouzení ke kárné práci v kuchyni. Pokecejte s kuchařem. Seberte kuchařskou čepici ze stolu a použijte malý džbánek, velký džbánek a koření (SMALL JUG, LARGE JUG, SPICES). Získáte tak jídlo (FOOD SAMPLE), dejte jej ochutnat kuchařovi, aby vás pustil na svobodu. Po hlavním schodišti vystupte až do horních dveří. Recepční řekněte, že vás chce vidět její boss, a projděte dveřmi do kanceláře šéfa. Promluvte s ním. Až přijde Ruthie, promluvte na ni a jděte si s ní pokecat do vedlejší místnosti. Poproste ji, aby vám pomohla přemluvit šéfa, aby vám vrátil prohranou kosmickou loď. Znovu řekněte recepční, že vás boss chce vidět a vejděte do jeho kanceláře. Tentokrát vám šéf velkoryse dovolí pokusit se vyhrát loď zpátky. Jděte do kasina a promluvte si s croupierem v červené košili. Mužovi vlevo od něj vytáhněte z kapsy, která se hlásí jako Pocket, pět žetonů (CREDIT CHIPS). Dejte je croupierovi a snažte se vyhrávat (po každé výhře uložte pozici), až budete mít 40 nebo víc žetonů, doneste je šéfovi (nezapomeňte požádat jeho recepční o povolení k vstupu). Dostanete zpátky svou loď. Jděte na palubu a promluvte si s Yssane. Na planetě džunglí opusťte loď, promluvte si s vedoucím kolonistů a s vojákem Narmem. Jděte doleva až k jeskyni. Vytáhněte z Narmových bot ponožky (NARMS SOCKS), pokud se vás při tom pokusí obtěžovat jakýsi pudl, dejte mu Yssaninu plyšovou hračku. Jeskyní jděte jednou doleva, kde začíná bludiště. Jednoduše vám popíšu správnou cestu, vstupujte do těchto chodeb zleva (za předpokladu, že v každé místnosti jsou chodby čtyři): 1,2,2,3,3,2,2,3,3,4,3,2 pak seberte vetřelci vejce (ALIEN EGG) a odejděte směrem doprava. Dejte vejce vedoucímu kolonistů, vraťte se na loď a promluvte si s Yssane. Až se loď zastaví ve vesmíru, zeptejte se Yssane, co se děje. Přistanete na další planetě. Jděte za Yssane a pokračujte v cestě až do posvátné kaple, odkud vás vyžene mnich. Najděte Yssane a dvakrát ji poproste, aby vám do kaple pomohla. Jděte tam a opravdu, omráčený mnich se válí na zemi. Znesvěťte svatyni vyžráním jídla z misek na oltáři. Za tento hřích poputujete oba do vězení. Vyskočte z okna (ne zrovna útěk ala Monte Christo) a jděte 2x doprava. Vezměte si droždí (YEAST). Vraťte se o místnost zpět a hoďte droždí do kádě. Jděte za mnichem k řece, vezměte jeho róbu (ROBE) a oblečte se do ní. Ze skály utrhněte květinu (FLOWER). Jděte doprava, utrhněte z květiny jeden lístek a položte ho na zem u pravých dveří. Teď opět doprava, položte lístek na zem a tak udělejte cestičku až do vězení (poslední lístek položíte akorát ve vězení). Opusťte celu a po animaci se vraťte na loď. Promluvte si s palubním počítačem, odletíte na vesmírnou stanici. Vystupte dveřmi vpravo od Airlocku. Najděte místnost s konzolami, kde na zemi leží seznam (DIRECTORY). Pročtěte si ho a použitím konzole přivolejte na pomoc Norma. Najděte P’PauD’P’Paua a promluvte si s ním. V jedné z místností najdete rozbitý Transatron (SHATTERED TRANSATRON), v této místnosti se také nachází prostorová anomálie. V pokoji se sloupem světla se znovu setkáte s Yssane, promluvte si s ní. Brzy najdete i Norma, který vám dá ztracený úlomek Transatronu. Spojte ho se zbytkem zařízení a spravený Transatron vhoďte do prostorové anomálie. A to bylo asi tak všechno, teď vám Uvula popře, jak si počínal s Yssanou.

Cesta s Yssane:

Po úvodní scéně si popovídejte s palubním počítačem. Dozvíte se o planetě, kde byste mohli získat palivo potřebné k delšímu letu lodi. Použijte konzoli a prozkoumejte nejbližší vesmír (tlačítko SURVEY). Objevíte planetu. Kliknete na tlačítko pro přistání (LAND). Seberte zelený chlebník (lunch box) ležící pod levým „oknem„ a lékárničku (medical kit). Vyberte z obou obsah. Popovídejte si ještě s počítačem, dá vám kartičku (diagnostics block), která se vám brzy bude hodit. Opusťte loď (vzdálenějšími dveřmi doprava, nahoru a výtahem uprostřed místnosti dolů). Venku jděte 2x vpravo a pak dveřmi nahoru. Z disketové jednotky nalevo počítače v rohu místnosti vyberte disk. Do konzole vložte kartičku od palubního počítače a zjistíte tak, že hlavní počítač je porušený. Vyberte desku z obvodu ze secondary computeru a vložte ji do hlavního počítače. Zastrčte disk do jednotky napravo. Nyní jděte zpět a vstupte do dveří úplně vpravo. Počkejte, až do místnosti vstoupí Jack a požádejte ho, aby se svezl dolů výtahem. Jakmile to udělá, dvakrát odřežte provaz visící vedle lan výtahu pomocí nože z chlebníku. Lano si vezměte a zavolejte Jackovi, aby vyjel nahoru. Vstupte do výtahu a dole pokračujte směrem vpravo. Seberte krumpáč, spojte ho s lanem a běžte 2x vlevo, kde takto vytvořený „hák na laně„ použijete na strop jeskyně. Použijte visící lano a běžte doleva. Prozkoumejte mrtvolu. Získáte tak identifikační kartu, se kterou půjdete zpět k počítači. Vstrčte kartu do volného PCMMCCCLIXIA slotu a použijte konzoli. Tak se na disketu nahraje lodní deník z počítače. Disk si vezměte, vraťte se do vaší lodi a požádejte palubní počítač, aby disk přečetl. Dozvíte si o invazi vetřelců. Nezapomeňte se vyptat počítače na všechno, a pak použijte konzoli. Stiskněte tlačítko pro průzkum, zjistíte, že se na mapě objevily další dvě planety. Klikněte na planetu nejvýše a přistaňte na ní.

Popovídejte si s hosteskou a řekněte jí, že jste žena muže, který právě vstoupil do komplexu. Nechá vás projít. Projděte nejvyššími dveřmi vpravo a recepční řekněte, že chcete od šéfa získat povolení ke hře. Uvnitř šéfa doopravdy požádejte o toto povolení a běžte o jedno patro níže do kasina. Pusťte se do rozhovoru s hráčem u prvního stolu. Nejdříve ho trochu podrážděte (volba „Keep talking big boy„) a pak ho požádejte, aby vám půjčil nějaké hrací žetony. Nyní hrajte a půjčujte si od tohoto muže žetony tak dlouho, než si ukradnete dvě identické karty. S nimi běžte zpět za šéfem a oznamte mu, že v herně hrají nepoctivě. Běžte do hotelové recepce a popovídejte si chlapíkem za pultem. Zeptejte se ho, jestli má rád svoji práci. Pak se ho neustále ptejte na všechny dostupné otázky o něm, dokud vám nepoví o společnosti umývající okna. Zeptejte se ho na její jméno a běžte zpět do šéfovi recepce. Recepční řekněte, že jste ze společnosti na umývání oken a ona vám dá klíč od okna v šéfově kanceláři. Běžte tam a okno si otevřete. Projděte jím a vylezte nahoru na střechu, kde vpravo objevíte maják. Použitím zjistíte důležité informace, které si Ysanne zaznamená. Vraťte se zpět na loď a odleťte z planety. Použijte konzoli, vyberte planetu vpravo dole a přistaňte na ní. Běžte doprava nahoru a posbírejte postupně klacík, vlajku (tak, že použijete stožár) a brýle (musíte si promluvit s plukovníkem, říci mu, že se chcete dát k armádě a počkat až brýle odloží). Nyní běžte doprava a použijte klacík na ovoce na stromě. Na získaný plod použijte jehlu z lékárničky, běžte zpět k lodi a od ní doprava. Na sud s olejem použijte vlajku a brýle. Zatímco bude voják pryč, stříkněte mu jehlou do kafe drogu z plodu.

Vlezte do tanku. Uvnitř použijte konzoli a následně se podívejte z okna. Opět použijte konzoli, nastavte trojúhelníček doprostřed čtverečku a vypalte. Vylezte z tanku a po rozmluvě s vojáky běžte vpravo. Použijte maják a vraťte se do lodi. Popovídejte si s počítačem. Použijte konzoli a odleťte z planety. Počítač vám oznámí, že na jedné blízké planetě volají o pomoc. Přistaňte na ni a vyjděte ven. Popovídejte si s kolonisty a běžte dvakrát vlevo. Seberte samopal a náboje a opět jděte dvakrát doleva. Nyní musíte projít obrovským labyrintem. Použijte tyto vchody (počítejme je zleva): 2,3,2,2,2,1,2,1,1,2,2,3,3,1. Ustřelte příšeře obě paže a hlavu a opusťte jeskyni. Odleťte z planety. Počítač se vám rozbije (napadne ho zákeřný virus) a budete ho muset vypnout. Jděte k airlocku (místnost, kde je i výtah) a otevřete kontrolní panel. Vstrčte do něj vidličku a vstupte do vesmíru, kde použijte malý čtvercový panel nad kokpitem. Tak vypnete počítač a můžete použít konzoli. Stiskněte průzkum a ručně zadejte souřadnice, které se vám objeví po stisknutí tlačítka coordinates (pozor, je potřeba zmáčknout toto tlačítko dvakrát, pro obě souřadnice). Po stisknutí tlačítka triangulate se vám na mapě objeví nová planeta, na kterou se samozřejmě vydáte. Běžte dvakrát doprava a spadněte poklopem dolů. Uvrhnou vás do vězení. Vyskočte ven oknem a vejděte do dveří. Projděte do další místnosti a seberte pytlík s kvasnicemi (ten žlutý flek na sudu u levých dveří). Nyní běžte zpět do předchozí místnosti a vložte kvasnice do sudu (vat). Kvasnice v sudu nabobtnají a postříkají poblíž stojícího mnicha. Ten se samozřejmě půjde umýt a zatímco se bude koupat, můžete mu ukrást jeho róbu. Oblékněte si jí. Vezměte si také svatou květinu vyrůstající ze skály. Vstupte do další místnosti a položte v ní jeden lístek kytky na podlahu. Takto postupujte i v každé další místnosti až do vězení k Jackovi (na chodbě jsou to prostřední dveře). Poslední plátek položte i ve vězení a opusťte ho.

Vraťte se na loď a popovídejte si s počítačem. Opusťte loď dveřmi vpravo (v místnosti s airlockem). Běžte doprava, dolů po plošině a projděte dveřmi. Zde seberte zástrčku a pokračujte doleva a nahoru. Promluvte si s vynálezcem. Tím získáte transatron a seberte také prodlužovačku (electrical cord). Nyní běžte doleva pro další prodlužovačku, pak projděte 2x vpravo a dolů. Prodlužovačky použijte na sebe a na ty ještě zástrčku. Novou prodlužovačku zastrčte do elektromagnetu, čímž se vám uvolní dveře vpravo. Projděte jimi a seberte malý fialový kamínek ležící zhruba uprostřed podlahy (chce to trochu trpělivosti). Spojte ho s transatronem a ten použijte na dimenzionální anomálii.

Gratuluji k úspěšnému dokončení hry.

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: