Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - Příhody z Galské země

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 8509
Zobrazení tento měsíc: 17
Příhody z Galské země

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

NE  

NE  

NE  
NE  

NE  

NE  

Vložit  
Koupit hru     Vyhledat na internetu


Autor: Neznámý
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
Příhody z Galské země - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

Příhody z Galské země

Stojíte před chatou. Vejděte do ní a seberte ze stolu nůž. Kokošem vezměte sekyru a pomocí ní zlomte metlu. Seberte násadu a pomocí ní zlomte býkovi levý roh. Pak mu s ní ještě vyrvěte kroužek z nosu a oboje seberte. Vyjděte ven a pomocí nože uřízněte květ síly. Pak seberte růži, tu nejvíce vlevo. S růží jděte o dvě obrazovky doprava, kde stojí venku babka. Dejte jí růži a ona zmizí dovnitř. Pak seberte věci ze šňůry. A hrnek s medem. Opět se vraťte do chalupy, seberte zbytek koštěte ze země a přiložte jej do ohně. Pak do kotle vhoďte květ síly a rukavici. Získáte tak kouzelnou rukavici síly. Vyjděte ven a jděte až k bráně, kde leží spící hlídač. Seberte meč a Kokošem zatrubte 3x na roh. V okamžiku, kdy se strážný probere, mu dejte hrnec s medem. Za to vám otevře bránu. Za ní jsou bohužel zbojníci, na ty ale použijte rukavici síly. Pokračujte do lesa. Na rozcestí narazíte na Orfemu, promluvte s ním a dejte mu kalhoty. Seberte ze země u rozcestníku křemen a modrý kvítek. Pokračujte doprava, až potkáte vílu. Promluvte s ní a pomocí rukavice síly rozbijte hromadu kamení. Naberte vodu z pramínku a zlejte s ní klíček rostlinky vpravo. Pokračujte až ke kaštanu, a tam někde na zemi najdete dva lískové ořechy. Jsou velmi důležité a skoro nejsou vidět. Jděte doprava k babě Jaze. Do květiny naberte vodu a dejte to babě. Získáte tak živou vodu. Na zemi ještě najdete zaklínadlo. Jděte zpět k rozcestí a vydejte se nahoru k hospodě. Vozkovi dejte kroužek z nosu býka, on vás za to odveze do jiné části lesa. Prosekejte se pomocí meče skrz křoví. Na stromě najdete seschlotinu. Vezměte ji a strčte do díry. Vytáhněte mužíčka a on vám za to ukáže květ kapradiny. Z něj pak utrhněte dva lístky a oběma postavám dejte jeden. Ze stromu ještě seberte vosí hnízdo. Pak pokračujte doleva, potkáte tam Hryzouna. Jemu pomozte živou vodou a dostanete píšťalku. Pak se objeví anděl a tomu pomozte pomocí rukavice. Ještě zbývá Fufu ve stromě, na něj také použijte rukavici.Dostanete za to kořen snění. Jděte doprava, tam zavěste na větev vosí hnízdo. Zbavíte se vos a nyní můžete sáhnout dovnitř pro plástev medu. Pomocí násady na koště sundejte ze stromu houbu a dejte ji do ohniště. Pomocí křemenu zapalte oheň. Z ohniště vezměte hořící poleno a zapalte s ním Fajfimu komín. Dostanete zrno pláče. Zapalte si kořen snění. Vraťte se nyní do obrazovky s kapradím a naberte do květu vodu. Nyní jděte doleva až k Bugimu. Létá tam anděl, dejte mu hořící kořen snění, on s ním omámí Bugiho. Jakmile leží na zemi, zasaďte do něj zrno pláče a polejte ho vodou. Bugi je znehybněn a vy mu nyní můžete vzít pírko. Seberte kořen snění a použijte ho na plástev. Projděte na břeh za Bugiho, tam ulomte pomocí rukavice suchou haluz a zapískejte na píšťalku. Nastupte na kládu a pomocí haluze se přeplavte na ostrov. Tam utrhněte hrách a přivažte s ním kládu, aby vám neodplula. Medvědovi dejte upravenou plástev medu. Naplňte květ vodou a jděte doprava ke stromu přírody. Zalejte ho vodou a dejte veverce postupně oba oříšky. Seberte listy a jděte doprava. Tam uprostřed haldy kamení je díra. Vyberte z ní hrnek s mastí. Pak do něj naberte vodu z jezera a získáte létající mast. Jděte ke kládě, pomažte ji mastí a použijte zaklínadlo. Teď se vydejte za spícím dědkem a polechtejte ho pírkem. Řekne vám ingredience k vytvoření ovoce proměny. Ty sesbírejte po lese a jděte k Jaze (jestli budete potřebovat šišku, tak tu získáte sestřelením se stromu. Prak vyrobíte spojením vidlice, která leží u dědka, s rostlinou, kterou získáte zalitím levého klíčku u víly. Ještě k tomu musíte mít u sebe černý kamínek, ten leží na zemi napravo od krtčí hromádky. Pak stačí jen kliknout prakem na šišku a mít kamínek v inventáři). Hořícím polenem zapalte oheň. Seberte kotlík, na vidlice u ohně dejte násadu od koštěte, pak na ni dejte kotlík. Do květu opět naberte vodu a nalijte ji do kotlíku. Přidejte potřebné ingredience a získáte modré zrno. To musíte zasadit do krtkovy nory a opět zalít vodou, kterou předtím naberete do květu. Teprve pak získáte ovoce proměny. Seberte tedy oba plody a vydejte se na rozcestí. Sedícímu zbojníkovi dejte nůž a on vám řekne o podzemním tunelu. Jděte tedy k bráně a před zbojníky snězte ovoce proměny. Cesta je volná, vejděte tedy do města. Hned za branou si všimněte hromádky hlíny. Rozkopejte ji sekyrou a hoďte tam jeden lístek ze stromu přírody. Pak pokračujte ke studni a tam hoďte druhý list. Vesnice má vodu a vy můžete vypnout počítač...

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: