Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - Quest For Glory 3: Wages Of War

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 11978
Zobrazení tento měsíc: 4
Quest For Glory 3: Wages Of War

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

ANO  

NE  

NE  
NE  

NE  

ANO  

Zobrazit  
Koupit hru     Vyhledat na internetu


Autor: Lenka KorenKa
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
Quest For Glory 3: Wages Of War - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

Quest For Glory 3: Wages Of War

TARNA

Prozkoumejte nejdříve velmi důkladně celé město. Měli byste objevit rozlehlé tržiště, lékárnu, hostinec, chrám a palác. Až se vám podaří projít každičký kout městečka, vydejte se na tržiště a navštivte místní směnárnu. Zde se stanete svědky malé honičky na zloděje a sami se přičiníte o jeho usvědčení. Po zhlédnutí soudního procesu se vraťte zpět ke směnárně a nechte si svůj skromný obnos proměnit na měnu zdejší. Nyní se již bez váhání vrhněte na nakupování. Jak jsem se již zmínila, tržiště je opravdu rozlehlé, takže bych vám vřele doporučovala celé si je pořádně prolézt a zjistit, kde se co prodává. U muže nabízejícího zbraně kupte kopí a dobrou dýku. Hned vedle směnárničky objevíte obchodníka s kůžemi, od něho kupte pět zebřích kůží. Poté zamiřte ke stánku s medem a obstarejte si jednu skleničku medu. Nedaleko tohoto stánku se nachází i malé vetešnictví, kde najdete krabičku s troudem. Tu si taktéž opatřete. V další části tržiště seženete korále, pěkný oděv, lano, větší množství jídla (ať už ryb či jiného masa, nejméně však 20 kusů). Osůbce jménem Katta předejte dopis a kupte si dřevěnou sošku leoparda. Pak opusťte tržiště a navštivte chrám. Poté, co budete z chrámu vykázáni, se odeberte do lékárny.

Popovídejte si s lékárníkem na téma rozháněcí mast. Dozvíte se, že mu chybí několik důležitých přísad (voda z jezírka míru, dar ze srdce světa a plody jedovatého vína). Nezapomeňte si opatřit uzdravovací pilulky, nikdy nevíte, kdy je budete opravdu nutně potřebovat. A nyní nastala příhodná doba na návštěvu hostince. Nasměrujte tedy své kroky právě tam a objednejte si nějakou tu mňamku. Máte-li rozvernou náladičku, můžete si zaflirtovat i se sličnou servírkou, ale pokud se cítíte opravdu hodně unaveni, bude lepší odebrat se rovnou do postele. Ráno se vydejte na průzkum savany. Zkoumejte a objevujte. Až nastane čas, automaticky se vrátíte na hostince, kde se uložíte ku spánku. Ráno vás čeká návštěva Soudní síně. Při této příležitosti přísahejte na svoji čest , že budete bránit mír města Tarny.

SIMBANI

Automaticky se spolu s Rakeeshem vydáte na cestu do Simbani, kde si promluvíte s náčelníkem kmene Laibonem. Poté si povídejte se svými přáteli, dokud nenastane čas jit spát. Ráno si projděte celou vesnici. U dřevené klece narazíte no Laibonova syna Yesufu. Promluvte s ním a pak si zahrajte hru zvanou Awari. Pokud jste bojovník, musíte cvičit na mostě a učit se vrhat kopím, dokud vás bojovnice Uhura nevyzve.

SAVANA

Tak a teď se vydejte opět zkoumat savanu. Na mapě vidíte pouze jediné místo značící, že se tam nachází voda. Jděte tam a do kůže na vodu naberte trošku té pramenité vody. Odtud se vydejte opačným směrem, než leží město Tarna. Na mapě uvidíte obrovský strom. Jdete k němu. Tady nastává trošku problém, jelikož zde jsou dvě místa, kam byste měli zajít, a právě jedno z nich je velice dobře schované. První z nich je místo, kde najdete strážce. Nalézá se na cestičce za vodopádem po pravé straně. Se strážcem si popovídejte a požádejte ho o drahokam. Dostanete jej, ze země však seberte pouze jeden. Nyní se vydejte nahoru nad vodopád, zde položte vak s vodou na spirálovitý útvar. Dostanete dar od srdce světa. Odtud se, pokud jste kouzelník, odeberte do džungle hledat modrou orchidej. Až se vám podaří některou z nich objevit (není velký problém na některou z nich narazit), utrhněte ji pomocí kouzla ,přines". Odcupitejte k jezírku míru, kde orchidej za měsíčního svitu vymáchejte v jeho poklidných vodách, a odtud hurá zpět k obrovskému stromu, kde dotyčnou věc položte na onu spirálovitou záležitost. Získáte tak kouzelné dřevo, jež po vás chtěla kouzelnice Kreesha. Od obrovského stromu nyní pokračujte až k vodopádu (leží úplně na vpravo). Někde v těchto končinách narazíte na klec s opičkou. Opičku vypusťte ven.

Nyní je čas nalézt poslední z ingrediencí, které potřebuje lékárník k výrobě rozháněcí masti, tedy plody jedovatého vína. Pokud jste savanu zkoumali opravdu pečlivě, zcela jistě jste narazili na včely (toto místo se nalézá na mapě přesně mezi Tornou a Simbani a je velice lehko rozpoznatelné podle obrovských skal). Přímo pod tímto shlukem skal je další skalnaté místo, u kterého je jasně zelená skvrna (jedná se pravděpodobně o strom), a právě zde se vyskytují ony jedovaté plody. Nechoďte příliš blízko k rostlinám, protože věřte či nevěřte, jsou opravdu jedovaté. Ze země seberte hrst kamenů a vyčkávejte. Po nějaké době se jeden z netopýrů zamotá do šlahounů této nebezpečné rostlinky a vy, stateční hrdinové a hrdinky, ho vysvobodíte dobře mířeným hodem kamene. Tak a teď se na malou chvíli vzdalte, stačí jen o jednu obrazovku. Po svém návratu naleznete na skále, kde seděli netopýři, jedovaté plody a opál. A nyní se, drazí přátelé, vraťte do Tarny.

TARNA

V městečku navštivte chrám, kde budete souzeni a také odsouzeni. Odtud si to namiřte rovnou k lékárníkovi a předejte mu potřebné ingredience (vodu z jezírka, plody jedovatého vína a dar od srdce světa). Nyní se odeberte ke kouzelnici Kreeshe a dejte jí kouzelné dřevo. Hotovo? Tak teď je čas na zasloužený odpočinek, přesuňte se do hostince, objednejte si papání a jděte na kutě. Ráno navštivte opět lékárníka a kupte si od něj dvě rozháněcí masti. A vydejte se směr Simbani.

SIMBANI

V kleci na zajatce naleznete leopardí ženu. Vaším prvním úkolem je zbavit jí podoby leoparda. Vyndejte tedy jednu z mastí rozhánějící kouzla a použijte ji na osůbku v kleci. Tak to bychom měli, teď si jděte o zajatci popovídat s Laibanem. Ten vám sdělí, že cena za zajatkyni je jeden fešný obleček, kopí a pět zebřích kůží. Pokud jste kouzelník, bez váhání mu dejte vše, o co si řekl, a vraťte se ke kleci. V případě, že jste bojovník, musíte projít iniciací. Takže vám nezbude nic jiného než odhupkat zpět do savany a zde zabít jednoho z dinosaurů. Jeho roh dejte Laibonovi a iniciace může začít. Na prvním místě vylezte na strom a vezměte prsten, na druhém strčte do klády. Pak pomozte příteli, když si zraní nohu. A nyní si promluvte s Laibonem o mírové konferenci a požádejte ho o buben. Poté mu již můžete dát vše, čeho si žádá, a pak jděte ke kleci. Dívce dejte dýku, korálky, dřevěnou sošku leoparda a pak otevřete klec. K vašemu velkému překvapení dotyčná osoba uteče a vám nyní nezbude nic jiného, než se ji pokusit najít.

SAVANA

Vydejte se směrem k velkému stromu. Po nějaké době budete mít nepříjemný pocit, že vás kdosi sleduje. Zavolejte. Objeví se hledaná dívka. Pokud jste bojovník, promluvte si s dívkou o bubnu a romantice. Vaše žena vás pak velice ráda zavede do leopardí vesnice, kam se bez problémů dostanete, a náčelníkovi dejte buben. Avšak pokud jste kouzelník, promluvte si s ní o míru a ostatních věcech. Děvče vás zavede ke své vesnici. Chvilku si povídejte. Po setmění se stanete svědky rituálu proměny. Dívka vás představí svému otci. Jediný způsob, jak si získat úctu leopardího lidu, je porazit v souboji jejich šamana. A vy potřebujete přemluvit jejich náčelníka k mírovým rozhovorům. Takže přijměte výzvu a hurá do toho.

SOUBOJ S ŠAMANEM

Souboj má tři velmi důležitá pravidla. Je dobré si je pamatovat. Vaším cílem je přemoci šamana svojí magií. Vaše první kouzlo je přivolání magické hole, dále je kouzlo návratu, uklidnění, otevření, poletujících světel, oslepení a úplně na závěr je levitace. Prohrávající šaman se poněkud rozzuří a proměnou v démona poruší jedno z pravidel a vám nezbývá nic jiného než ho zabít. Po tomto hrdinském kousku budete opět moci promluvit s náčelníkem. Využijte příležitosti a opět si s ním promluvte na téma mírová jednání a oštěp smrti. Náčelník vám oštěp smrti rád vydá. Vy ho předáte Laibanovi a on vám na oplátku dá kouzelný buben, jejž navrátíte náčelníku leopardího lidu. Mírová jednání mohou konečně začít. Bohužel ne vše proběhne tak, jak má, a vy budete nuceni opustit Tornu.

SAVANA

Jděte do džungle. Po nějaké době narazíte na opičku, kterou jste osvobodili z klece. Promluvte si s ní a přijměte její nabídku. Vyrazíte spolu do opičí vesnice. Pod stromem v případě, že jste kouzelník, použijte kouzlo levitace, bojovník může vyšplhat či požádat o pomoc.V opičí vesnici si opět popovídejte s opičkou a mluvte tak dlouho, dokud se nezmíní o Ztraceném městě. Přemluvte ji, aby vás do onoho města zavedla. Nakonec ji po dlouhém přemlouváni přece jen donutíte. Cestou do Ztraceného města narazíte na vodopád. Jako kouzelník si s opičkou Manu promluvte na téma levitace a požádejte ji o pomoc. Když levitujete, Manu zatáhne za lano a přitáhne vás na druhou stranu. Jako bojovník se jí zeptejte na most nebo použijte lana.

ZTRACENÉ MĚSTO

Zde si opět promluvte s Manu. Dozvíte se o tajných dveřích. Vydejte se k nim. A opál, jejž jste dostali od netopýra, vložte do oka postavě namalované na dveřích. Dveře se zcela proti vašemu očekávání otevřou. A za nimi vás čeká další malé překvapení v podobě přítulného domácího démona. Až se vám ho podaří zneškodnit, v případě kouzelníka nejlépe pomocí kouzel, od čeho byste jinak byli kouzelníci, otevřete dveře, které démoni hlídali. Bojovník bude muset využít svých zocelených svalů. Za nimi je další z démonů, na něho použijte rozptylovací mast. Promění se zpět na Rakeeshovo dítko. A k vám se přidají vaši přátelé. O něco málo později již stojíte tváří v tvář zlému čaroději. Jako bojovník musíte nejdříve porazit démona. Nyní vrhnete kopí smrti na čaroděje a svažte do propasti zkamenělého démona, pak již štítem rozbijte orb. Pokud jste kouzelník, nejdříve za kouzlete přivolání magické hole. Čaroděj vám ji vezme. Když jí bude držet nad hlavou, zakouzlete kouzlo vypnout-zapnout. Tímto způsobem se zbavíte čaroděje. Pak je nutné učinit pouze jediné, a to rozbít orb. Stačí na něj jen vrhnout kouzlo střely síly. A to je, chlapci a děvčátka , ode mne pro tentokrát vše.

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: