Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - Time Gate: Knight's Chase

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 6528
Zobrazení tento měsíc: 414
Time Gate: Knight's Chase

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

NE  

NE  

NE  
NE  

NE  

ANO  

Vložit  
Koupit hru     Vyhledat na internetu


Autor: Neznámý
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
Time Gate - Knights Chase - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

Time Gate - Knights Chase

Mladí templáři amatéři. Posaďte se pěkně k počítači, vezměte si na sebe templářské roucho s červeným křížem a připravte se na cestu časem. Brána času je otevřena...

Vejděte do muzea, jděte doprava a seberte z křesla sluchátka k walkmanu. V místnosti naproti vezměte z pravého rohu výstavní síně meč a štít. Jděte do místnosti, kde se prodávají lístky a seberte model katapultu a CD disk. Projděte do další místnosti a... sklapla past. Jste v museu zavřeni. Z jedné zásuvky stolu vezměte klíč a kartu a z druhé časopis. Přečtěte si časopis a vraťte se do místnosti, kde se prodávají lístky. Zastrčte počítač do zásuvky a podívejte se, co je na CD disku. Budete-li se chtít vrátit na hlavní chodbu musea, zjistíte, že bylo zapnuto poplašné zařízení. Musíte se proto proplížit kolem prostředního exponátu a pak ZA šedým exponátem u oken až k druhým dveřím. V hlavní chodbě vezměte z bedny šroubovák a prohlédněte si plánek musea vlevo. Na otevření dveří do vedlejšího sálu použijte šroubovák. Ze vzdálených rohů tohoto sálu seberte dva hasící přístroje. Vraťte se na chodbu a klíčem otevřte kontrolní skříň ovládacího panelu poplašného zařízení. Pomocí pěnového přístroje (ten červený) zrušte kontrolní panel a hurá do nitra musea.

Po zabití oživlé hromady plechu otevřte magnetickou kartou levou vitrínu a seberte z ní náboje do katapultu. Nyní katapult použijte a pomocí dálkového ovládání dojeďte co nejblíže k červenému tlačítku ve vedlejší místnosti, která je chráněna fotobuňkami (Paprskům se musíte samozřejmě vyhýbat). Budete-li dostatečně blízko, objeví se nápis a vy můžete v inventáři katapult nejdříve nabít klasickou volbou Použij a pak z něj volbou střelby. Strefíte-li se do červeného knoflíku, poplašné zařízení se vypne. Přerušte ovládání katapultu, seberte ho, ze stěny seberte meč a vydejte se do boje. Zabijte rytíře na nádvoří, seberte hologram ze země v jednou z podloubí a vyprovokujte hlídače. Nechte se zajmout a hurá do minulosti.

MINULOST - útěk ze zajetí 1

Vězňovi ve vedlejší cele hoďte loutnu a strážnému, který přijde dejte pěstí. Od vězně získáte klíč, pomocí něhož se dostanete z vězení. Vezměte si meč hlídače a z cely spoluvězně vezměte čutoru. Pobijte stráže a máte-li málo energie, můžete si vzít ze zbrojírny láhev vína. Klíčem od jednoho ze strážců otevřete mříž a vyjděte nahoru. Do místnosti, kam vstoupil mnich nakoukněte. Prozkoumejte krb a najdete klíč, kterým otevřete malé dveře, vedoucí do chlívku. Jděte do spižírny a seberte víno, kýtu a vědro. V chlívku vezměte hůl, ovčí kůži a vědro naplňte vodou. Vodou uhaste oheň v krbu a vylezte jím nahoru. Nahoře použijte ovčí kůži, čímž umlčíte zvon a přehoupnete se do podkroví. Projděte po trámech do otvoru vlevo (sově Bonzačce se vyhněte) a zahněte opět doleva. V místnosti se spícím mnichem použijte hůl a vyfoukněte tak spícímu muži plášť. Projděte rovně a v horní části pokoje slezte z trámů dolů. Ze železné klece vezměte hologram a knihu rytířských písní. Oblečte si plášť a zatlačte na stěnu s křížem. Ze stolu seberte pět misek a z jedné z lavic nůž. Po schodech vyjděte na vyvýšenou část místnosti a ze stolu seberte pero a ze skříně dřevěnou knihu. Sejděte dolů. Na první lavici najdete návod na výrobu inkoustu. Přečtěte si ho a inkoust namíchejte (Použijte misky Bone Black, Spleen a vodu. Pitch nepoužívejte). Na prostřední lavici položte knihu písní a zamíchejte vyrobeným inkoustem (použijte ho). Nyní knihu pomocí brka opište. Máte-li správně namíchaný inkoust, měli byste získat kopii Rytířských písní. Originální knihu ještě neberte, ale použijte na ni nůž. Drahokam seberte a knihu vraťte (položením) na její původní místo v kleci. Místo hologramu tam vraťte dřevěnou knihu. Tresor zavřete a rychle jděte do vedlejší místnosti a zatlačte na pochodeň, čímž zavřete tajné dveře. Zkontrolujte, zda jste opravdu oblečeni v mnišské kutně. Jakmile se otevřou dveře, vyjděte ven a pečlivě bez zaváhání následujte mnicha. Po nějaké době se objeví nápis, abyste zabočili do dveří vpravo. Učiňte tak. V rohu vezměte hrnek a třískněte ním o zeď. Získáte klíč. V pekárně vezměte chléb a v koželuhově místnosti seberte nůž na vydělávání kůží. Do místnosti s vězněm zatím nechoďte. Klíčem otevřete dveře u vchodu a z laboratoře vezměte všechny lektvary, zkumavku a knihu ze stolu. Knihu si přečtěte, čímž zjistíte návod na výrobu jedu. Použijte postupně všechny čtyři tekutiny a hotový lektvar ve zkumavce nalijte na bochník chleba. V laboratoři ještě prozkoumejte sochu a pomocí koželuhova nože z ní vydloubněte modrý drahokam. Vydejte se do místnosti s uvězněným templářem a vyprovokujte ho k boji. Po chvíli po něm hoďte otrávený chleba. Prozkoumejte sochu Rolanda a nožem z ní vyloupněte další drahokam (rubín). Vyjděte na chodbu a pobijte stráže. Z jednoho z nich zbyde klíč, kterým otevřte poslední zamčené dveře. Než do nich vejdete vydloubněte ještě na chodbě ze soch dva drahokamy (oranžový onyx a zelený emerald), jděte do sochařovy dílny (vchod do ní je schovaný za sloupem) a ze soch tří králů vydloubejte dalšá tři diamanty. Pak teprve vstupte do místnosti za zamčenými dveřmi. Strčte do rozkládající se mrtvoly a seberte srdce (nebojte, je zlaté). Prozkoumejte sochu Bisota v rohu místnosti a použijte na ni srdce. Na druhé straně márnice vyjede ze zdi socha černého rytíře. Jděte před ní a prozkoumejte jí. Máte-li všechny drahokamy, stane se, co se má stát a vy se objevíte ve spárech mistra kata.

MINULOST - útěk ze zajetí 2

Rozhoupejte kolo do stran, aby mohl přehořet provaz a připravte se na boj. Až strážce pošlete tam, kam patří, vezměte ze stolku prsten, rubín a prohoďte mezi sebou pochodně u kola. Tím se otevřou tajné dveře. Projděte chodbami (doprava, rovně a doprava) až ke starému rytíři s mečem a rychle mu ukažte prsten. Po jeho posledních slovech posbírejte věci v místnosti a vyberte obsah truhly. Prozkoumejte pohár na sarkofágu a seberte z něj diamanty. Až na vás začne Wolfram čumět, zavřete jeho slídivé oko, které máte shodou okolností u sebe (Strange Red Stone) do prázdného pytle tím, že oko v inventáři použijete. Oblečte se do hávu a před tajným vchodem použijte prsten. Vyjděte nahoru do knihovny a pobijte otravné knihovníky. Až dojdete k sarkofágům, prozkoumejte je, na Rolandova použijte rubín a na Champagne bílý drahokam (Crystal Gem). Otevřte dveře jídelny, seberte opatrně talíře a použijte je. S jejich pomocí projděte skrz jídelnu do kuchyně, kde seberte tác s jídlem. Jděte do spižírny, zabijte mnicha a dejte do levé sochy zelený drahokam (emerald) a do pravé oranžový (onyx). Získáte klíč a palici. Klíčem otevřete dveře v kuchyni a připravte se na pochůzku po hřbitově. Použijte strategicky hologram, z něhož se objeví obraz bojovníka, který vám pomůže proti nemrtvým. Ghoula u dveří uzemníte pomocí dřevěného křížku. Dveře otevřete Ghoulovým zubem. Vyjděte po schodech nahoru a nechte se zavést do podzemí. Podzemními chodbami projděte až do mučírny a dejte se dveřmi, které byly prve zavřeny. Zneškodněte hlídače a klíčem otevřete celu s Julií. Překvapení. Obludu sekněte nožem od Rolanda a až bude na kolenou, dodělejte ji křížkem. Vraťte se tajnou chodbou do knihovny a vyjděte otevřenými dveřmi do atria. Zabijte hlídače a vstupte do katedrály. V apsidě nadzvedněte všechny židle tlačením do vztyčené polohy a najděte na stěně plaketu s číslem 7. Zatlačte na ni a projděte otevřenými dveřmi. Po boji s černým rytířem vezměte Juliin náramek a vyjděte po schodech do zvonice. Seberte všechna závaží a použijte to středně velké na provaz uprostřed zvonice. Prozkoumejte sarkofág a použijte na něj jeden z diamantů (i když vypadají všechny tři stejně, jen jeden z nich je ten pravý)

FINÁLE

Rychle seberte bronzový palcát ze země, ze stolku a použijte roh. Po mutaci již snadno palcátem zdoláte dotěrného kata. Pak jděte do jedné z postraních kaplí a zatlačte na kříž. Otevřenými dveřmi vyjděte na ochoz a prolezte rozbitým vitrážovým oknem. Extra tuhého protivníka se ani nesnažte zabít a raději ho v místě, kde chybí zídka shoďte dolů ze střechy. Po transformaci se vraťte na ochoz a jděte před zavřené dveře. Zatlačte na nezapálenou pochodeň a vyjděte po schodech. Prozkoumejte sochu rytíře a použitím před ní ukažte svůj dřevěný křížek. Na modýlek fontány zatlačte a běžte se podívat dolů do postranní kaple, kde se odsunula fontána. Sejděte po schodech. Prozkoumejte police a seberte z nich provaz, střelný prach, džbán vody a prázdný džber. Projděte do laboratoře a seberte zkumavku, lektvary z polic a pochodeň z ohniště. Přečtěte si návod na výrobu lektvaru a použijte provaz na džber. Vraťte se do místnosti s pentagramem u zdi a spalte ho pochodní. Nyní musíte vyrobit lektvar na otevírání zdí. Namíchejte ho přesně takto: Gross of Lead Beads, Half a setier od Powdered tin, Lustral Water a One pint of Antimony powder. Postavte se z levé strany k soše s knihou a lektvar vypijte. Tajné dveře by se měly otevřít. Ze studně u zdi naberte do kýble vodu a polijte spící Julii. Julie však bude unesena. Nechte bohatství bohatstvím, seberte templářskou pečeť z podstavce a vyběhněte nahoru do baziliky. Wolfram si zde hraje na kouzelníka. Nechte ho a jděte nahoru na ochoz, až na samý konec k velkému kříži. Kříž dotlačte až ke středu ochozu a je po Wolframovi (skoro). Nyní již stačí připevnit templářskou pečeť na rukavici a rukavici si nasadit. Pak už jde vše samo a vy se můžete dosyta vybrečet nad dojemným koncem. Ovšem, Wolfram žije a vy se můžete těšit na pokračování.

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: