Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - Lionheart: Legacy of the Crusader

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 37319
Zobrazení tento měsíc: 96
Lionheart: Legacy of the Crusader

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

ANO  

ANO  

NE  
ANO  

ANO  

ANO  

Zobrazit  

Oficiální stránka hry:
lionheart.blackisle.com

Výrobce: 
Reflexive Entertainment

Distributor: 
Avalon Interactive
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
Dříve než se pustíme do samotného návodu pro nové RPG Lionheart, povíme si pár důležitých věcí. Předně, hra je koncipována pro poskvrněného lukostřelce, využívajícího léčivou magii. Vy si ale můžete vybrat jakýkoliv jiný charakter, protože ve hře najdete i některé alternativní postupy. Primárně se totiž lze v průběhu hry připojit ke čtyřem různým frakcím a podle toho se liší i postup hrou a některé questy. *Arduška*


Autor: Daniel "Esantin" Meister
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
XXX - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

Lionheart: Legacy of the Crusader

Tipy, triky a informace :

  1. Tento návod je psaný na českou verzi.
  2. Když Weng Choiovi donesete nějakou vzácnou knížku, tak si u něj můžete koupit střelný prach, který je docela dost silný. Využívejte toho.
  3. Před důležitými rozhovory savujte.
  4. I když budete hrát za bojovníka nebo kouzelníka, tak dejte pár bodíku do páčení zámků. A používejte lektvary mistrovské zlodějny.
  5. Mějte zapnuté prohledávání, uvidíte nepřítelův stav životů.
  6. Nevrhejte se mezi nepřátele. Radši si je po jednom přilákejte a za rohem odkrouhněte.
  7. Psal jsem řešení úkolů podle mě. Nějaké úkoly mají i více řešení. Hraje v tom roli schopnost řečnictví.

Otrokářské doupě

Začínáte v otrokářském doupěti. Po animaci se probudíte v cele, kde si promluvte s vaším duchem. Objeví se zde vrah, který vás hledá Proto rychle vypáčte zámek od cely a zabijte strážného. Můžete taky přemluvit strážného, aby vám pomohl, nebo ho můžete vyprovokovat k boji. Pokračujte napravo východem ven. Tady potkáte Leonarda, který vás zachrání a teleportuje pryč.

Barcelonské brány

Promluvte si Leonardem, který vám osvětlí situaci. Dostanete úkol - přidat se k jedné frakci v Barceloně. V Barceloně jsou tři hlavní frakce - templáři, inkvizice a mocní.

Nalevo od brány před hradbami můžete najít dva gobliny, zabili strážného. Pokud si s nimi promluvíte a nebudete se chovat nepřátelsky, tak dostanete úkol. Máte zjistit, kolik strážných je na nádvoří. Až se někdy budete vracet z Barcelony, tak se u nich zastavte a promluvte si s nima, úkol se vám splní.

Napravo před hradbami najdete vysátou mrtvolu. Oznamte to strážnému Tomasovi u brány. Tento strážný vám otevře bránu. Ještě než vstoupíte do města, tak si promluvte s Amirem. Pokud se budete chtít k němu přidat, tak dostanete úkol - najít Aliho Hubana. Toho najdete v přístavní hospodě, je převlečenej za barmanku. Promluvte si s ní a odhalte ho. Dostanete dopis pro Amira, který mu doneste. Dostanete nový úkol - najít snový krystal. Také si s ním promluvte o vysáté mrtvole, dostanete amulet. Snový krystal je v otrokářském doupěti, má ho u sebe velitel otrokářů. Zabijte ho a krystal doneste zpět Amirovi. Dostanete další úkol získat drahokam pro vyvolání džina. Teď máte dvě možnosti. Zaprvé můžete koupit drahokam slzy Kwan Yin u Wenga asi za 4000 zlatých. Zadruhé můžete použít perlu říční dryády z Lago Del Rio Ebro. Tu buď zabijete, nebo ji dostanete za odměnu za zabití gobliního chána. Až budete mít jeden drahokam, tak ho doneste Amirovi. Nyní vás bude čekat zkouška snů. Máte na výběr z intelektu nebo z fyzické síly. Ve zkoušce intelektu budete odpovídat na otázky, které jsou pokaždé jiné. Ve zkoušce fyzické síly budete bojovat s monstry. Za odměnu dostanete perk, podle toho jakou zkoušku, jste si vybrali.

Ve městě můžete navštívit několik obchodníků. Za branou můžete potkat obchodníka Lopeho. Také zde najdete kováře Eduarda, kterého najdete v kovárně. Bylinkáře Quinna najdete v svém domě na severu. Wenga najdete kousek od Quinna. Nejdůležitější obchodníci jsou kovář Eduardo,Weng Choi a bylinkář Quinn. Budete u nich plnit několik úkolů. Když si s Wengem promluvíte, tak zjistíte, že je vášnivý sběratel knih. Když mu donesete vzácné kousky, tak vám dobře zaplatí. Až mu jich donesete určitý počet, tak vás naučí perk tajemství šaolinu Weng Choie. Další obchodníky najdete v západní části.

Na severozápadě najdete akolytu Garciu a páže Santiaga. Jsou to zástupci inkvizice a templářů. Promluvte si se Santiagem, protože vás potom pustí do chrámové čtvrti.

Z této oblasti vedou tři cesty do chrámové čtvrti, přístavu a na křižovatku.

Barcelonská chrámová čtvrť

Na východě je sídlo inkvizice, odtud vylítne uprchlík a schová se. Za ním vyběhne inkvizitor. Když ho neprozradíte, tak od něj dostanete dvacet zlatých.

Na severu u vchodu do stok můžete potkat Cervantese. Řekněte mu, že mu pomůžete zabít bestii. Následujte ho až ke katedrále, tady ho bohužel zatknou. Pokud povedete dobře rozhovor s templářem, tak ho nezavřou. Nyní Cervantese najdete v dolním žaláři inkvizice, k otevření jeho dveří potřebuje páčení zámků kolem 40. Až ho osvobodíte, tak zajděte za Leonardem do přístavu. Promluvte si s ním a zeptejte se, jak byste Miguelovi pomohli. Nyní se musíte dostat do lokace barcelonské pobřeží. U starého mlýnu potkáte dona Quijota. Řekněte mu ať Miguela nechá na pokoji. Odejde a Cervantes vám dá odměnu.  

Asi uprostřed čtvrti můžete v jednom domě odhalit devu. Prohledejte mrtvolu a potom si promluvte s dívkou a buďte dotěrní, tím ji odhalíte.

V jednom domku na severu najdete Machiavelliho. Promluvte s ním a přislibte mu pomoc, že ho ochráníte. Jděte ven a zase se hned vraťte. Budou zde čtyři asasini. Rychle vyběhněte nahoru a ochraňte Machiavelliho. Potom si s ním promluvte.

Ve zbrojnici templářů si promluvte s sirem Auricem. Dostanete úkol, v přístavu se máte postarat o banditu Benita. Najdete na jihu v přístavní čtvrti. Promluvte si s ním a napadněte. Až ho zabijete, tak zajděte na pokec s Auricem. Nyní máte přístup do katedrály. Ještě je tu jedna truhla, v které najdete knihu Historie inkvizice. Musíte se plížit a plížení musíte mít na vysoké úrovni. Prodejte ji Wengovi.

V této čtvrti najdete velkou Shylockovu vilu. Abyste se tam dostali, tak musíte nejdříve navštívit Shylocka v přístavní krčmě. Když si s Shylockem pořádně promluvíte, tak dostanete úkol - donutit Shaekespeara k zaplacení dluhu. Zajděte do přístavní čtvrti za Shakespearem. Trochu mu vyhrožujte a nakonec s kecama to zlato vrátí. Vraťte se za Shylocekm pro odměnu, dostanete jednu ze vzácných knížek - Umění smlouvat. U Shylocka můžete najít další vzácnou knihu. Je schovaná v jedné truhlici. Musíte mít plížení a páčení zámků na vysoké úrovni, aby si vás Shylock nevšimnul. Nebo alespoň páčení zámků, můžete ho jednoduše zabít. Knihu můžete potom prodat Wengovi.

Sídlo Inkvizice

Sídlo inkvizice se skládá ze tří částí - inkviziční foyer, sídlo inkvizice a spodní vězení inkvizice. Nejdříve vám musím sdělit jednu důležitou informaci. V inkvizičním foyeru se dejte vchodem nalevo do sídla inkvizice. Odsud jděte k celám, tady najdete truhlu a v ní je žezlo kobek. S tímto žezlem můžete opravovat a bourat modré kříže, tím vypnete nebo aktivuje modrá silová pole. Na nějaké kříže to nefunguje.

V druhém patře sídla inkvizice najdete tajemníka velkoinkvizitora. Vedle něho najdete tajný vchod, který vede k velkoinkvizitorovi Tomasu Torquemadovi. Když s ním hodíte řeč, tak dostanete úkol - zabít gobliního chána. Toho najdete v jesknyni v lokaci gobliní tábor. Nejspíš budete potřebovat kladivo od lovce odměn Raylarka. Až ho zabijete, tak to oznamte velkoinkvizitorovi.

Kousek na jih od velkoinkvizitora najdete tajné dveře. Abyste je otevřeli, tak musíte mít páčení zámků na opravdu vysoké úrovni. Za nimi najdete truhly, v jedné je vzácná kniha Staletí, kterou můžete prodat Wengovi.

Promluvte si s inkvizitorem Raphaelem. Řekněte, že se chcete přidat k inkvizici. Máte si promluvit venku s inkvizitorem Dominguezem. Toho najdete venku v chrámové čtvrti kousek na jih. Promluvte s ním, dostanete úkol. Dělá si starosti se zlými duchy. Duchové jsou modré orby, které přidávají manu. Projděte se po chrámové čtvrti a sbírejte modré orby. Potom se vraťte za Dominguezem. Řekne vám, že se počet zlých duchů rapidně snížil. Zajděte na pokec s inkvizitorem Raphaelem.

Ve spodní věznici inkvizice najdete Ronalda na pranýři, slibte mu pomoc. Máte najít jeho bratra v přístavní čtvrti. Najdete kousek od vchodu kousek před místem, kde se káže. Jmenuje se Bartolomé. Dostanete lektvar, který přineste zpět Ronaldovi. Vraťte se za Bartolomem pro odměnu.

Jsou tu dva úkoly, které se týkají Fausta. Oba úkoly jdou proti sobě. Takže první úkol, ve spodním žaláři najdete Galilea, poprosí vás o vysvobození Fausta. Toho najdete o patro výš, vypadá jako mocný. Použijte plížení a osvoboďte ho. Zajděte zpět za Galileem, naučí vás perk Galileova magická baterie.

Druhý úkol, ve spodním žaláři najdete devu bolesti. Když zničíte dva modré kříže, tak ji osvobodíte, ale nedělejte to. Prokecněte ji, bude po vás chtít, abyste k ní nalákaly Fausta. Zajděte za Faustem a řekněte, že deva má pro něj informace. Zase použijte plížení a odemkněte jeho celu. Zajděte dolů k devě, ta Fausta zabije. Zvýší se vám nekromancie.

Barcelonský přístav

Na pobřeží severovýchodně potkáte Fernanda, který vám zadá úkol - zachránit jeho bratra. Jděte kousek na sever, tady pomlaťte potvory. Bohužel Fernandova bratra najdete mrtvého. Oznamte mu tu smutnou novinu.

Na jihu této čtvrti potkáte banditu Benita, kterého zabijte. Je to úkol pro sira Aurica z chrámové čtvrti.

V této čtvrti můžete zkusit vykrást pár zamčených domů. Najdete zde peníze a lektvary. Musíte mít páčení na vyšší úrovni.

Na severu najdete vchod do stok, vedle něho stojí malá holčička Marisol, která hledá svého bratra. Slibte ji, že ji ho pomůžete najít. Jejího bratra najdete v trolí jámě za tajnými dveřmi na severu.

Kousek o vstupu do této čtvrti můžete narazit na Bartoloma. Je to bratr Ronalda, který je uvězněný v sídle inkvizice.

Na jedné z lodí najdete kapitánku Isabellu. Promluvte si s ní a získejte její důvěru. Bude po vás chtít větrný svitek. Zajděte za Weng Choiem, ten jeden má, ale nejdříve mu musíte donést jednu ze vzácných knížek. Se svitkem se vraťte za Isabellou.

V jednom domku na severu bydli William Shakespeare. Promluvte si s ním, řekne vám, že se zadlužil u Shylocka a dal svoji múzu do zástavy. Slibte mu, že mu ji pomůžete získat zpět. Zajděte za Shylockem do chrámové čtvrti. Pokud tam není, tak musíte nejdříve zajít do přístavní čtvrti. Zaplaťte u něj dluh 500 zlatých a vyberte si prostřední truhlu. S múzou se vraťte za Williamem. Za odměnu dostanete jednu ze vzácných knížek - O výmluvnosti.

Najdete tu také velkou hospodu, kde je spousta důležitejch lidí. Najdete tu Aliho Hubana, který je převlečený za barmanku ( úkol pro Amira ).

Pokud chcete získat jeden perk, tak si kupte nějaký pití a pořádně se opijte. U stolu je jeden chlapík, který s vámi za střízliva nemluví. Opilí si s ním promluvte a on vás naučí boj na blízko.

Najdete tu Shylocka a Cortéze, jak se hádají. Promluvte si s nima a podpořte Cortéze. Shylock odejde, promluvte si znovu s Cortézem. Slibte mu, že mu seženete mechanickou ruku. Zajděte za Leonardem, ten po vás bude chtít červenou rudu. Tu najdete v jedné truhle v trolí jámě pod městem. Vraťte se s ní za Leonardem, pošle vás za kovářem Eduardem. Zajděte za ním, vyrobí díly pro mechanickou ruku. Zajděte zpět za Leonardem, který vám konečně vyrobí ruku, kterou doneste Cortézovi. Cortéz se k vám přidá.

V hospodě také najdete chlápka jménem Guitterez. Promluvte si s ním a odpovídejte, že jste s Anglií. Získáte jeho důvěru a on se bude chtít sejít před barcelonskými hradbami. Jděte tedy na schůzku, najdete u hradeb kousek od mrtvého strážce. Řekne vám své pravé jméno - Guy Fawkes. Je to anglický agent. Dostanete od něj úkol - získat informace od kapitánky Isabelly. Zajděte zpět do přístavu, kapitánku Isabellu najdete na její lodi. Prostě si s ní promluvte a vraťte se za Guyem. Dostanete další úkol - zabít vévodu. Zajděte za vévodou a vlákejte ho do připravené pasti. Potom se vraťte k Guyovi pro odměnu. Také můžete Guye napráskat.

Asi uprostřed čtvrti je malý domek u hradeb, tady bydlí Leonardo Da Vinci. V jedné poličce můžete najít vzácnou knihu - Historie draků. Když zahrajete CECCA, tak budete teleportováni do tajné místnosti s truhlama. Také dostanete od něho úkol. Snaží se sestavit opakovací kuši. Chybí mu převod, přislibte mu pomoc. Jděte k parnímu stroji a zatáhněte za páku. Stroj bude požadovat jakýkoli magický lektvar, který mu dejte. Výsledný převod dejte Leonardovi. Bude po vás chtít ještě optické čočky z Galileovi observatoře v chrámové čtvrti. Tam se dostanete až se přidáte k jedné z frakcí. Potom je doneste Leonardovi, který vám dá výslednou kuši.

Promluvte si s Leonardem o frakcích v Barceloně a zeptejte se na čaroděje. Odkáže vás na bylinkáře Quinna. Zajděte tedy za Quinnem a promluvte s ním. Jako důkaz, že máte magický talent, přečtěte jeho knihu. Dostanete amulet mocných. S tímto amuletem najdete tajný vchod do La Calle Perdida. Vchod se nachází v západní části nedaleko obchodníků.

La Calle Perdida

Jak se dostat do La Calle Perdida viz níže. V tomto místě se schovávají čarodějové před inkvizicí. Můžete se k nim přidat. 

Na jednom z ostrůvků najdete brány, které vedou na různá místa. Jedna vede do pasti, ale proč tam nejít 8-). Jakmile vstoupíte, tak budete napadeni nemrtvými a démony. Zabijte nemrtvé a použijte páku, zpřístupní se vám další ostrov. Tady zase zabijte nemrtvé a promluvte si s duchem templáře ( kosti na zemi ). Pomůže vám se dostat na další ostrov. Zase všechny zabijte a promluvte si s duchem Marca Pola ( kosti na zemi ). Domluvte se, že zabijete čaroděje. Zajděte zpět za prvním duchem a poproste ho o pomoc. Jděte zpět za Marcem, ten se převtělí do svých bot, které seberte. Zpřístupní se vám poslední ostrov. Zabijte všechny monstra a nakonec zabijte i čaroděje. Nyní se můžete vrátit přes žlutý krystal.

Další z bran vede na osamělý ostrůvek s mechanismem, kterému chybí páka. Vraťte se zpět a promluvte si se strážcem cest, který vám dá páku. Použijte páku, nyní se vám zpřístupnila cesta na sever k duchovi. Promluvte si s ním a řekněte, že je mrtvý a že by měl odejít. Dostanete nějaké zkušenosti.

V západní části najdete Brambla, je zakletý v podobě stromu. Slibte mu pomoc, musíte najít nekromanta Relicana. Toho najdete v okolí otrokářského doupěte v jihozápadním rohu. Zabijte ho a seberte lék, který doneste Bramblovi. Tento úkol se opravdu vyplatí, dostanete velkou odměnu - zkušenosti, zlato a perk Bramblova trpělivost. V místě, kde byl Brambl je truhlice s Knihou geomantie, prodejte ji Wengovi.

Na jihovýchodu najdete zelený krystal. Když si promluvíte s mocným, který stojí před ním, tak dostanete úkol - najít další čtyry zelené krystaly. Na další krystaly upozorňuji v daných oblastech.

Vchod do stok

Na jihu u vchodu z přístavní čtvrti shlédnete animačku. Potom dostanete otázku, jestli jste s žebráky nebo zloději. Opovězte podle svých sympatií. 

Pokud se přidáte k žebrákům, tak dostanete úkol - promluvit si s vůdcem žebráku Enriquem. Ve východní části narazíte na žebráky, kteří na vás nyní nebudou útočit. Jděte do žebrácké síně, vchod najdete ve východní části této oblasti. Enriqua najdete úplně dole na jihu. Promluvte s ním a řekněte, že nemáte nic společného s inkvizicí. Dostanete dva úkoly. Nejdříve chce, abyste zabili vůdce zlodějské bandy - Juanitu Suarez. Tu najdete ve zlodějské kongregaci. Druhý úkol je získat zpět Enriqův meč. Ten by měl být taky někde ve zlodějské kongregaci. Dále po vás Enrique bude chtít inkvizitorův kalich. Ten najdete v sídle inkvizice. Je v jedné truhle, vedle které stojí strážný. Použijte plížení a páčení zámků. Kalich doneste Enriquovi. Dostanete hned další úkol, bude po vás chtít vybít lávové troly. Jděte tedy do trolí jámy a vyzabíjejte lávové troly. Vraťte se zpět za Enriquem. Poslední věc, co po vás Enrique bude chtít, je nalézt lék proti krysodlačí lykantropii. Zajděte za bylinkářem Quinnem. Na lék budete potřebovat kožich krysodlačí devy Aesmy. Tu najdete v jeskyni nedaleko otrokářského doupěte.

Pokud se přidáte k zlodějům, tak si znepřátelíte žebráky. Vyhledejte Juanitu Suarez v zlodějské kokgregaci.

Z této vede několik východů. Dva vedou zpět na povrch - do přístavní a chrámové čtvrti. Další dva vedou hlouběji do podzemí - žebrácké síně a zlodějské kongregace. Můžete zde narazit na podivného prodavače - chmatáka, s kterým můžete obchodovat.

Žebrácká síň

Tato lokace patří žebrákům. Dostanete se sem z vchodu do stok. Najdete zde vůdce žebráků Enriqua. Z této lokace vede vchody do žaláře, trolí jámy a zpět do vchodu do stok.

Žalář ( u žebráků )

Dostanete se sem z žebrácké síně. Není zde nic zajímavého až na monstra, takže jestli chcete zkušenosti, tak se zde zastavte.

Trolí jáma

Dostanete se sem přes žebráckou síň . Překvapivě tu potkáte lávové troly. Najdete tu několik tajných dveří. Důležité místo je na severu. Najdete tu truhlu s červenou rudou pro kováře Eduarda. Kousek od této truhly najdete tajné dveře, za kterými se skrývá bratr Marisol.

Zlodějská kongregace

Abyste se sem dostali, tak potřebujete použít výtah z vchodu do stok. Musíte zatáhnout za řetěz.

V severní části této oblasti najdete templářského rytíře. Přidá se k vám, chce vyvést na povrch. Až ho vyvedete, tak vás opustí.

Najdete zde vůdce zlodějské bandy - Juanitu Suarez. Mimochodem můžete tu potkat zlodějského obchodníka - chmatáka. Když se přidáte k zlodějům, tak Juanita vám bude zadávat úkoly. Nejdříve po vás chce najít její ukradený medailon. Zajděte do žebrácké síně. Krysodlaka, který má medailon, najdete nedaleko mostů. Zabijte ho a medailon odneste Juanitě. Dostanete další úkol - zabít vůdce žebráků. Jděte zpět do žebrácké síně. Enriqua najdete úplně na jihu. Zabijte ho a vraťte se k Juanitě. Nyní vám dá tip na jeden dům. Jděte do chrámové čtvrti. Odemkněte dům napravo od katedrály. Vevnitř zapněte vyhledávání tajných dveří, najdete nějaké zlato. Vraťte se zpět za Juanitou. Kupte si od ní další tip za 70 zlatých. Jděte do přístavní čtvrti. V severozápadním rohu najdete malý dům. Vypáčte zámek a vlezte dovnitř. Vyberte výpalné a vraťte se za Juanitou. Za odměnu dostanete perk přítel zlodějů a od Juanity dostanete sladkou odměnu.

Kromě výtahu zpět do vchodu do stok tu najdete ještě vchod do hladomorny a do žaláře.

Hladomorna

Sem se dostanete přes zlodějskou kongregaci. Najdete zde poměrně dost monster. Jinak tu není téměř nic zajímavého. Akorát v jedné místnosti najdete kříž, který léčí.

Žalář ( u zlodějů )

Sem se dostanete také přes zlodějskou kongregaci. Tahle lokace je podobná jako hladomorna. Je zde spoustu monster na zabití, jinak tu není nic zajímavého.

Křižovatka

Najdete zde sira Estebena, který to tu hlídá. Pro toho plníte templářské úkoly. Kousek na jih od něho můžete zabít lovce a tím zachránit medvědí mladě, které se k vám přidá.

V jihozápadním rohu najdete modrý cestovní krystal, který hlídají goblini. V severozápadním rohu najdete vosy a v jihovýchodním najdete lupiče Ramona. Asi uprostřed této oblasti je obchodník. 

Odsud se můžete dát na jih na barcelonské pobřeží, na sever do zjizvené strže, na západ do El Bosque nebo na severovýchod k inkvizici.

Barcelonské pobřeží

V této lokaci se vyskytujou různá monstra. V severozápadní části najdete podivný růžový krystal, který vyvolává monstra. Je obklopen gobliny.

Na jihu na pobřeží najdete ducha kapitána Moralese. Dostanete od něho úkol - dopadnout jeho vraha. Před tímto úkolem doporučuji splnit úkol pro kapitánku Isabellu. Zajděte do Barcelony do přístavní čtvrti. Na posledním molu na severu najdete němého námořníka. Zkuste si s ním promluvit, nakonec se dopracujete, že vám naznačí rohy. Jděte do hospody, tady najdete demokinského námořníka Brannigana. Promluvte s ním, je to svědek vraždy kapitána Moralese. Nejdříve vám nebude chtít prozradit jméno vraha. Když mu pohrozíte, tak vám ho prozradí - kapitánka Isabella. Zajděte za vévodou a oznamte mu tuto vraždu. Nyní se vraťte za duchem zesnulého kapitána. Za odměnu vám ukáže zakopaný poklad.

U starého mlýnu splníte úkol s bestií pro Miguela. Tady najdete dona Quijota, kterého máte zabít.

Zjizvená strž

Tohle je malá oblast plná potvor, dostanete se sem z křižovatky. Jsou zde dvě jeskyně plné goblinů. Nejdříve se dejte do té nalevo. Tady vymlaťte gobliny, na další gobliny nemůžete, protože stojí za barikádou. Teď se dejte do jeskyně napravo. Tady klasicky vykoste gobliny a použijte žlutý krystal. Nyní se objevíte za barikádou v jeskyni nalevo, pozabíjejte gobliny a použijte žlutý krystal. Teď se teleportujete do jeskyně s vosami, které zabijte. Ven se dostanete použitím žlutého krystalu.

Najdete zde dceru dřevorubce z křižovatky, kterou zachraňte před goblinem. Potom se stavte u dřevorubce pro odměnu.

Rio Ebro

Dostanete se z baarcelonského pobřeží nebo z El Bosque. Není tu téměř nic zajímavého až na pár monster. Na jihu na lodi najdete truhlu s nějakými předměty.

Měla by se zde nacházet Cortézova jeskyně s pokladem. Měl jsem zde bug, Cortéz za mnou vůbec nechodil. V jeskyni by měla být jedna ze vzácných knih. Nemam to prověřené, takže za tuto informaci neručim.

El Bosque

Sem se dostanete z křižovatky, Rio Ebro nebo z Lago Del Rio Ebro. Dost nezajímavá oblast. Akorát tu najdete dřevorubce, který postrádá svou dcerku. Tu najdete ve zjizvené strži. Hlídá ji goblin, kterého zabijte. Vraťte se za dřevorubcem pro odměnu.

Lago Del Rio Ebro

Sem se dostanete z El Bosque nebo z okolí otrokářského doupěte. Najdete zde velké množství goblinů. V jihozápadním rohu najdete růžový krystal, který vyvolává monstra. V severozápadním rohu najdete jeskyni, přes kterou se dostanete do gobliního tábora.

Můžete zde dostat dva úkoly, které si oponují. Jeden dostanete od goblina Grumdjuma, chce smrt říční dryády. A druhý úkol dostanete od říční dryády. Chce, abyste zabili chána goblinů.

Nejdříve úkol pro goblina Grumdjuma. Musíte se dostat k dryádě. K ní se dostanete pomocí žlutého krystalu, který vás k ní přenese. Zabijte ji a dojděte si k goblinovi pro odměnu.

A teď úkol pro říční dryádu. Až vás zastaví goblin Grumdjum, tak ho zabijte. Použijte žlutý krystal a přeneste se k dryádě. Chce zabít gobliního chána. Toho najdete v lokaci gobliní tábor v jeskyni. Je dost tuhý, proto doporučuji si sehnat kladivo od lovců odměn. Lovce najdete v malé lokaci nedaleko gobliního tábora - tábor lovce odměn. Kladivo můžete koupit ( asi 9500 zlatých ), nebo můžete lovce zabít a kladivo si vzít. Po zabití chána se vraťte za dryádou pro odměnu. Dostanete perlu, kterou můžete využít ve zkoušce snů pro Amira.

Na jihu v aréně najdete strážce Španěla, který se k vám může připojit. Také ho můžete poslat pryč.

Okolí otrokářského doupěte

Sem se dostanete z Lago Del Rio Ebro. Najdete zde spoustu monster převážně goblinů. Najdete zde jeskyni krysodlaků. Vevnitř v jedné truhle najdete knihu Historie padlých duchů, kterou můžete prodat Wengovi v Barceloně. V jeskyni naleznete žlutý krystal, který vás přenese ke krysodlačí devě Aesmě. Je dost silná. Nejdříve útočte na ní, až bude mít málo životů, tak zabijte její přisluhovače a nakonec ji dorazte. Kdybyste ji zabili a byl tam jeden z jejich přisluhovačů, tak by se do něj převtělil s plným počtem životů. Až ji zabijete, tak se přeneste dalším žlutým krystalem na povrch.

Jelikož se tato oblast jmenuje okolí otrokářského doupěte, tak tu najdete otrokářské doupě. Ano, je to to doupě odkud jste na začátku utekli. Nyní můžete provést pomstu 8-). V doupěti najdete spoustu otrokářů i jejich šéfa. Ten má snový krystal pro Amira.

Na jihu najdete nekromanta Relicana. Když se budete chtít přidat k mocným, tak ho budete muset zabít. Jinak od něho můžete dostat úkol. Dostanete prsten, který doneste do La Calle Perdida. Relican to tu nechá vyvraždit a nebudete se moci přidat k mocným.

Gobliní tábor

Dostanete se sem přes vodní jeskyni z Lago Del Rio Ebro. Tohle je rozlehá lokace plná goblinů. Můžete odsud jít do gobliní jeskyně nebo do tábora lovce odměn.

Odsud se dá dostat do jedné malé lokace - tábor lovce odměn. Určitě se zde zastavte. Sídlí zde lovci odměn, které vede Raylark. Promluvte si s ním, má skvělé kladivo proti goblinům. Prodá vám ho asi za 9500 zlatých. Také můžete všechny lovce pozabíjet a kladivo si potom vzít. Je to obouruční zbraň. S ním goblini padaj jako zralý švestky.

Najdete zde inkvizitora Darshe, který se k vám připojí. Doveďte ho do Barcelony. Za odměnu dostanete inkvizitorský amulet.

V jeskyni najdete chána goblinů, je pěkně tuhej. Za jeho trůnem je několik tajných dveří. Najdete zde několik truhel, pozor na pasti. V jedné truhle najdete Knihu veršů, kterou můžete prodat Wengovi v Barceloně.

Nakonec se vydejte do jeskyně, kde sídlí chán goblinů ( úkol pro dryádu a inkvizitora ). Je dost tuhej a bez toho kladiva nejde vůbec zabít. Snad ho zvládnete.

Iniciační úkoly inkvizice

Až splníte úkol pro inkvizitora Domingueze, tak zajděte za inkvizitorem Raphaelem. Bude po vás chtít poplatek 1000 zlatých. A zároveň dostanete první úkol - vypořádat se s postiženými. Těmi se myslí žebráci ve stokách. Jděte do stok a vyzabíjejte všechny žebráky. Nacházejí se v žebrácké síni a u vchodu do stok. Až je zabijete, tak se vám doplní deník a můžete si jít pro další úkol.

Budete muset vyrobit inkvizitorské žezlo. Nejdříve potřebujete temné dřevo. Zajděte za dřevorubcem v El Bosque. Dřevorubec vám otevře přístup do sklepa. Tady musíte zabít všechny nemrtvé. V jedné truhle tady najdete vzácnou knihu Historie nekromantů, kterou prodejte Wengovi. Až je všechny zabijete, tak se vraťte za dřevorubcem, který vám dá to dřevo. Vraťte se za Raphaelem. Nyní musíte najít vlas svatého. Vydejte se do katedrály a jděte do krypty. Odpastěte hrobku a otevřete ji. S vlasem se vraťte za Raphaelem. K dokončení žezla potřebujete požehnaní velkoinkvizitora Torquemada. Jděte o patro níž napravo. Musíte najít tajné dveře, za kterými sídlí velkoinkvizitor. Po rozhovoru se vraťte za Raphaelem.

Dostanete nový úkol - najít inkvizitora Darshe. Toho najdete v lokaci gobliní tábor. Odveďte ho zpět do Barcelony, za odměnu dostanete amulet inkvizitora. 

Zajděte za Raphaelem, dostanete poslední úkol. Chce po vás, abyste našli skrýš La Calle Perdida, kde se ukrývají mocní. Můžete je prásknout, nebo říct, že mocní žádnou skrýš nemají.

Iniciační úkol mocných

Mocní jsou čarodějové, kteří se schovávají před inkvizicí. Nejdříve vůbec, jak tuto frakci vyhledat. Zajděte do přístavní čtvrti za Leonardem. Promluvte s ním o Barceloně a o čarodějích. Odkáže vás na bylinkáře Quinna. Zajděte tedy za ním. Nejdříve bude zapírat, že nic neví, ale nakonec se vám svěří. Přečtěte jeho magickou knihu Za to dostanete magický amulet, s kterým najdete tajný vchod do La Calle Perdida. Najdete ji západně  u obchodníků v barcelonských branách.

Jakmile vstoupíte do La Calle Perdida, tak si promluvte si Cedricem. Dostanete úkol - výroba hůlky duchů. Nejdříve potřebujete temné dřevo. Zajděte za dřevorubcem do El Bosque. Ten dřevo má ve sklepě, ale sklep je plný nemrtvých. Otevře vám přístup do sklepa, tam všechny zlikvidujte. V jedné truhle tam najdete knihu Historie nekromantů. Až všechny zabijete vraťte se za dřevorubcem, dostanete temné dřevo. Jděte zpět za Cedricem. Nyní budete potřebovat ducha do své hůlky. Máte zajít za Galileem do kobek inkvizice. Najdete ve spodním žaláři. Jeho duch je v jeho observatoři. Zajděte tam, strážným řekněte, že jste vyšetřovatel. Ducha najdete v kouli uprostřed. Nyní dostanete poslední úkol - najít a zabít nekromanta Relicana. Jděte do oblasti otrokářského doupěte, tady ho najdete v jihozápadním rohu. Můžete od něho dostat úkol, ale radši ho zabijte. Vraťte se za Cedricem, tím se stanete mocným.

Iniciační úkoly templářů

Po splnění úkolu pro sira Aurica jste vpuštěni do katedrály. Promluvte si Javierem, nejdříve musíte zaplatit vstupní poplatek 1000 zlatých. Máte pomoci siru Estebanovi na křižovatce. Zajděte na křižovatku. Estebana najdete na cestě do Barcelony. Zeptejte se ho, s čím by chtěl pomoci. Má pro vás celkem tři úkoly. Prý mu dělají potíže goblini, vosy a zloději. Gobliny najdete v jihozápadním rohu u modrého krystalu. Vosy jsou pro změnu v severozápadním rohu. A zloděje Ramona najdete v jihovýchodním rohu. Všechny pobijte a vraťte se za Estebanem, ten pro vás nebude mít další úkoly. Jděte zpět za Javierem, ten vás odkíže na sira Aurica. 

Zajděte tedy za Auricem, dostanete úkol - najít ztraceného templáře ve stokách. Jděte do stok, na západě použijte výtah do zlodějské kongregace. Zde na jednom ostrůvku na severu ho najdete, odveďte ho na povrch. Vraťte se za Auricem a potom pokračujte za Javierem.

Nyní si musíte vyrobit symbol templáře - štít lva. Jste odkázáni na kováře Eduarda. Zajděte za ním. Ten postrádá meč, který mu ukradnul žebrák Felgnash. Jděte do stok do žebrácké síně. Felgnashe najdete v místě, kde se sbíhají všechny dřevěné mosty. Felgnashe zabijte a meč odneste Eduardovi. Na štít lva potřebujete zmagnetizované stříbro, to najdete v zjizvené strži v jeskyni. Až Eduardovi donesete to stříbro, tak dostanete štít lva. Oznamte to Javierovi.

Nyní dostanete poslední úkol - zabít vůdce otrokářů. Toho najdete ve svém doupěti. Jeho doupě se nachází jižně od Lago Del Rio Ebro. Můžete se pomstít ze začátku hry. Až ho zabijete, tak se stanete templářem.

Montserratský háj

Tato oblast se vám zakreslí do mapy po přidaní k jedné z frakcí. Abyste se sem dostali, tak použijte modrý cestovní krystal z křižovatky. Tato oblast je plná nepřátel. Najdete zde dvě jeskyni plné vos a medvědů. V severozápadní části můžete narazit na růžový krystal, který vyvolává nepřátele. Pokračujte do opatství.

Montserratské opatství

Za vámi se zaklapnout dveře. Pokud budete chtít zpět do hájku, tak stačí zatáhnout za řetěz. Celou oblast důkladně vyčistěte. Směřujte směrem na jih, kde pokračujte do další lokace.

Montserratské kasematy

Postupujte směrem do jihovýchodního rohu, cestou všechno zabíjejte. Tady najdete polomrtvého bratra Montgomerie. Dostanete nový úkol - vyhledat bratra  Michela za Pyrenejema. Zakreslí vám lokaci planiny do mapy a potom umře. Vyjděte ven vchodem vedle a teleportujte se do planin pomocí modrého krystalu.

Planiny

Na začátku této oblasti na vás vybafne inkvizitor Diego. Dostanete úkol - vypořádat se s kacíři. Ty najdete v severozápadním rohu, zabijte je. Diegovu nabídku můžete odmítnout a jít za kacířema. Ty vám dají úkol zabít Diega. Když ho zabijete, tak s nimi můžete obchodovat. 

V této oblasti narazíte na nepříjemné rostliny, které vás napadají. Nedaleko těchto rostlin vás přepadnou banditi, které zabijte. Dále zde můžete narazit na růžový krystal, který vyvolává monstra. Nedaleko tohohle krystalu najdete obchodníka. Až budete se vším hotovi, tak pokračujte na sever do Pyrenejí.

Pyreneje

V této oblasti budete hlavně potkávat zlobry a kamenné titány. Jsou docela tuzí, ale je za ně dost zkušeností. Asi uprostřed této lokace vám bude v cestě stát mohutná brána, která nejde otevřít. Najdete tu dvě jeskyně. Jeskyně na západě je plná vlků, celou jeskyni vybijte. Potom se vraťte a dejte se do zlobří jeskyně na východě. Tady se dostaňte do severovýchodního rohu. Zde si promluvte se zlobrem, něco zamele o Aka Manah a uteče hlouběji do jeskyně. Vydejte se za ním. V této části najdete vchod do doupěte Aka Manah. Můžete se tam dostat také, když půjdete do modře osvětleného místa na severozápadě. Odsud budete teleportováni. Aka Manah není nic jiného než další deva. Při boji se roztrojí, ale jen jedna je pravá Aka Manah. Poznáte ji podle toho, že je mnohem silnější než ostatní dvě kopie. Po jejím zabítí opusťte jeskyni. V místě odkud jste byli teleportováni, tudy vyjděte ven. Nyní se objeví za mohutnou branou. Odsud se dejte na západ k modrému krystalu, kterým se teleportujte do Montaillou.

Montaillou

Od modrého krystalu se dejte na sever po schodech. Najdete zde Leonarda s jeho létajícím strojem. Promluvte si s ním, dostanete dva úkoly - najít Nostradama a sehnat drahokam. Leonarda najdete později v hospodě. Zajděte za obchodníkem Guillaume, najdete ho na západě této oblasti. Drahokam mu zabavil inkvizitor Fournier. Jděte tedy za ním do chrámu, který je na náměstí. Drahokam vám dá pokud pro něj splníte úkoly. Drahokam můžete ukrást z truhly, která je kousek vedle. Drahokam doneste Leonardovi do hospody. Zajděte za čarodějnicí do její chatrče v jihovýchodním rohu. Zakreslí vám do mapy Nostradamovu lokaci. Úkol s Nostradamem pokračuje v lokaci vchod k ohnivému srdci.

Ve chrámu si můžete promluvit s inkvizitore Fournierem. Můžete od něho získat dva úkoly. První úkol - najít čarodějnici. Tu najdete v její chatrči v jihovýchodním rohu. Oznamte to inkvizitorovi. Druhý úkol - máte získat důkaz o starostově kacířství. Zajděte za ním a on se vám svěří s příběhem Beatrice. To je dostatečný důkaz, takže se vraťte za inkvizitorem.

Zajděte za starostou a promluvte si s ním. Svěří se vám a vypoví vám příběh Beatrice. Přislibte mu pomoc. Jděte na severu přes most. Pokračujte kolem kamenné hlavy přes další most. Tady najdete Beatrice. Odveďte ji za čarodějnicí do jihovýchodního rohu, která ji pomůže. Vraťte se ke starostovi pro odměnu. Můžete se stavit také u Beatrice pro víno, má první dům na molu.

Zajděte do hospody a promluvte si s hospodským. Dozvíte se příběh o bývalém hospodskym. Kupte od něho nejlepší víno a jděte ven na hřbitov. Dojděte k jednomu hrobu ( nejvíce na severozápadě ) a promluvte si s duchem. Řekne vám, že jeho poklad získá pouze ten, kdo  bude žít jako on. Vraťte se do hospody a pojezte pečeni s inkvizitorem. Vyjděte ven, tady si vás obstoupí kataři. Řekněte, že nemáte nic společného s inkvizicí a že máte v sobě ducha. Nechají vás na pokoji. Jděte zpět k duchovi a řekněte, že jste si před chvílí dali pečeni. Řekne vám heslo k jeho pokladu. Jděte přes most ke kamenné hlavě a vyberte si svůj poklad.

Na jihu najdete u mostu chlapce Henriho, který žádá o pomoc. Přejděte přes a pomozte Maurymu. Můžete si s ním popovídat o katarech.

V severozápadním rohu najdete devu Nanghaithya. Zabijte ji, je dost slabá. Zbude po ní klíč, kterým odemkněte dveře jeskyně za ní. Vsupte do jeskyně a zatáhněte za páku. Přidá se k vám záhadný společník.

Na náměstí shlédnete rozhovor se starostou a Eclarmonde. Potom si s ní promluvte. Řekne vám, že její město přepadlo titáni. Slibte ji pomoc. Ještě si promluvte se starostou a potom zajděte za titánem Luciem, který hlídá bratra Michela. Od něho dostanete zabít čtyry straší titány.Tenhle úkol pokračujte v lokaci Toulouse.

Až tady budete se vším hotovi, tak zajděte na molu a jděte k poslední chatce, před kterou hlídá titán Lucius. V té chatce bydlí bratr Michel. Lucius vás nebude chtít pustit. Promluvte si s ním a on si vás vyzkouší. Zmlaťte a on vás pustí dovnitř. Vevnitř dostanete od bratra Michela úkol - získat posvátné kopí, zakreslí vám polohu krypty do mapy. Tento hlavní úkol pokračuje v lokaci vstup do krypty.

Vchod k ohnivému srdci

Použijte modrej krystal a teleportujte se sem. Hned na začátku narazíte na mnicha, s kterým pokecejte. V této lokaci si hlavně zabojujete. Ve východní části najdete úkolový zelený krystal. Pokračujte dál do jeskyně na severu.

Klan ruky

V této lokaci si také hodně zabojujete. Najdete tu několik vchodů, které vedou do malých jeskyní ( zlobří doupě, malá místnost, úkryt klanu ), kde budete pro změnu bojovat 8-). Hlavně se probojujte do jihovýchodního rohu, kudy pokračujte dál.

Průsmyk bolesti

Zde si také hlavně zabojujete. Tudy musíte projít oblastí do další jeskyně na severu. Pozor na šutry uprostřed lokace.

Klan lebky

Tohle je další jeskyně plná monster, takže vás čeká boj 8-). V jihozápadním rohu najdete vchod do stalagmitového hájku, kde si zase zabojujete. Musíte se dostat na sever do Nostradamova sídla.

Nostradamovo sídlo

Po animaci zabijte asasiny a promluvte si s Nostradamem o všem možném. Po rozhovoru vám vytvoří portál do Montaillou, do kterého vstupte.

Toulouse

Tuto oblast vám odhalí Eclarmonde v Montaillou. Na začátku potkáte Terea, kterého zabijte. Vyvražděte všechny titány v oblasti. Potom si promluvte se zajatcem Thierrym, kterého pošlete pryč. Musíte hlavně zabít starší titány - Rhea, Lethos, Iapetus a Menoetius. Jejich kamenná srdce doneste zpět k Luciovi. Také se zastavte na pokec u Eclarmonde.

Je tu další úkol, který se kryje s úkolem pro Lucia. Hned u modrého krystalu si promluvte s Tereo. Zajděte za titánem Lethem a promluvte si s ním. Potom zajděte za Rheou a také si s ní promluvte. Dozvíte se pravdu o Luciovi.Vraťte se zpět za Lethem, který vám dá úkol - zabít Lucia. Přeneste se zpět do Montaillou a zabijte Lucia. Vraťte se za Lethem, dostanete odměnu, pustí vězně a odejdou z města. Potom se zastavte za Eclarmonde v Montaillou.

Vstup do krypty

Tady pokračuje hlavní úkol. Tuto lokaci vám zakreslí bratr Michel, použijte modrý cestovní krystal. Shlédnete animaci s asasiny. Zabijte nemrtvé a pokračujte do krypty.

Předpokoj

Tady si promluvte s duchem, který vás bude chtít zmást. Otevřete nějakou hrobku a pozabíjejte nemrtvé. Potom zabijte strážce kopí. Seberte kopí, které je bohužel falešné. Na jihu najdete tajné dveře, kterými pokračujte.

Útočiště duchů

Hned na začátku si všimněte kříže, ke kterému ještě nemáte přístup. V této lokaci určitě mějte zapnuté vyhledávání tajných dveří. Otvírejte hrobky, jsou v nich monstra, pasti a předměty. Postupujte od západu k východu. Na konci každé chodby najdete řetěz, za který zatáhněte. V západní chodbě se vám zpřístupní místo s truhlou. Když zatáhnete za řetěz v prostřední chodbě, tak se dostanete k hrobce. Zatáhněte za řetěz ve východní chodbě. Vraťte se na začátek a použijte modrý kříž. Nyní máte přístup do východní části této lokace. Pokračujte tudy jihovýchodním směrem. Najdete tu několik tajných místností.Dojděte až do místa, kde jsou dva řetězy, každý vám otevře cestu dál. Když se dáte dále na východ, tak narazíte na další řetěz, který otvírá tajnou místnost. Vraťte se a pokračujte dolů na jih. Pokračujte po schodech do další lokace.

Kobky zatracených

Hned na začátku si promluvte s nemrtvým templářem, odkáže vás na Johanku z Arku. Směřujte směrem na západ, kde najdete Johanku. Nebude vás chtít pustit. Vraťte se na začátek. Jděte kousek na západ k velkému kolu a odtud se dejte na sever. Potkáte tu radu duchů, s kterou si promluvte o Johance. Jděte zpět za Johankou a řekněte, že je prokletá. Tentokrát vás už pustí. Můžete ji také zabít. Pokud jste dobrý řečnící, tak se k vám může přidat. Na jihu najdete řetěz, za který zatáhněte. Kousek odsud na sever najdete vchod do De Troisovy krypty. Od Johanky na východ můžete zatáhnout je pár řetězů, tak se dostanete zpět na začátek. Pokračujte do západní části.Na severu najdete vchod do Merovingijské krypty. A dál na západ je vchod do pohřebních komnat.

De Troisova krypta

Tohle je malá a poměrně těžká lokace. Najdete tu tři hroby. Zatáhněte za řetěz nedaleko, tím se otevřou všechny tři. Prostě to tu vykoste a vraťte se do kobek zatracených.

Merovingijská krypta

Směřujte dolů na jih. Tady musíte na obou stranách zatáhnout za řetězy. Tím se vám zpřístupní truhly, u kterých najdete dvě tajné místnosti. V těch místnostech najdete další řetězy, za které zatáhněte. Teď se můžete dostat k hrobce uprostřed a také k potvorám na začátku, na které jste nemohli. Vraťte se do kobek zatracených a pokračujte do pohřebních komnat.

Pohřební komnaty

Všechno tu zabijte a otevřete všechny hrobky. Jednoduše se probojujte na sever a pokračujte do krypty posvátného kopí.

Krypta posvátného kopí

Jděte kousek na západ, tady zatáhněte za řetěz. Sejděte kousek na jihozápad, zase zatáhněte za řetěz. Jděte na jih k lampě, kterou seberte. Džin vám splní jedno vaše přání. Zatáhněte za řetěz. Nyní se vydejte na jihovýchod až k modré hvězdě, kterou se teleportujte k asasinovi. Zabijte asasina a zatáhněte za řetěz. Jděte k hrobce, z které seberte kopí. Pokračujte portálem.

Montaillou a Barcelona

Anglie útočí, v celé oblasti jsou Angličani. Jestli chcete zkušenosti, tak je vyzabíjejte. Přejděte přes mosty kolem kamenné hlavy k místu, kde měl Leonardo nehodu. Musíte vyjít po kamenných schodech. Vlezte do portálu. 

Zase zabijte všechny Angličany. Zastavte v katedrála na pokec s asasinem a potom sejděte do lokace barcelonské brány. Zlikvidujte všechny Angličany. U Weng Choie a Eduarda můžete nakupovat. Potom pokračujte na křižovatku.

Křižovatka

Tohle je další lokace plná Angličanů. Až si to s nimi vyřídíte, tak lezte do portálu uprostřed lokace, který vede do éterické sféry. Zase tady všechny zabijte a na konci vlezte do dalšího portálu. Objevíte se v Anglii vlezte do chrámu.

Chrám zasvěcenců

Vevnitř se seznamte s Rogerem Templetonem, který se k vám může přidat. Jinak klasicky zabijte všechny nepřátele. Můžete tu najít knihy, které přidávají hodně many. Tyto knihy najdete i v dalších částech chrámu. Velkou bránu můžete otevřít mechanismem vedle. Potom pokračujte do kamenné svatyně wyrmů.

Kamenná svatyně wyrmů

Tato lokace je podobná té předešlé. Vydejte se severozápadně velkou branou, kterou otevřete mechanismem vedle. Projděte celou lokaci a všechny zabijte. Zase zde najdete knížky, které přidávají manu. Najdete zde dva vchodu do meditačních místností. Obě lokace jsou malé plné nepřátel. Až budete se vším hotovi, tak se vydejte na jih do chodby vědění.

Chodba vědění

Chodbou jděte stále na jih. Cestou narazíte na dva vchody. První vede do komnaty krystalu. Zde najdete zelený úkolový krystal. Druhý vchod vede do meditační svatyně. Tady najdete tři mechanismy, které vám otevřou tři tajné místnosti. Potom pokračujte vchodem úplně na jihu do komnat vyvolených.

Komnaty vyvolených

Sejděte dolů k bráně, shlédnete animaci s asasinem. Pokračujte dolů, kde zabijte druida a golemy. Pokračujte branou na východ a potom hned na sever. Najdete tu sochu Richarda, na kterou když kliknete, tak získáte Richardův prsten. Potom skočte do portálu na severu. V éterické sféře zabijte asasiny a skočte do dalšího portálu.

Pouštní planiny

Vítejte v poušti. Kousek od místa, kde jste byli přeneseni, najdete obchodníka. Má docela zajímavé věci. Jinak celá tato oblast je plná škorpiónů, narazíte i na nějaké asasiny. V severozápadním rohu najdete duchy, kteří pobíhají kolem kamenů. Budou po vás chtít peníze, tak je zabijte. Pokračujte do písečných dun v severovýchodním rohu.

Písečné duny

Tohle je další rozlehlá oblast plná škorpiónů. V jihovýchodním rohu najdete zelenej úkolovej krystal. Hned vedle najdete loď přízraků. Celou oblast vyčistěte. V severovýchodním rohu najdete Saladinova rytíře, který se k vám může přidat. Pokračujte dále na sever do dračího doupěte. Pokecejte s drakem, kterého odkrouhněte, Neměl by dělat potíže. Pokračujte do chrámu.

Asasinův chřtán

Na začátku si pokecejte s asasinem a zabijte ho. Tohle je poměrně těžká lokace. Dojděte do místa, kde je kopule. Jsou zde dva kamenné kvádry, které otvírají dveře na severu a na jihu. Na obou stranách musíte aktivovat dva další kvádry. Problém je v tom, že po vás budou střílet lučištníci, na které zatím nemůžete, a v cestě vám budou stát různé pasti. Doporučuji vypít lektvar na odrážení šípů. Po aktivaci obou kvádrů pokračujte od kopule stále na severozápad. Aktivujte další kvádr a pokračujte na sever do kyselinových lázní.

Kyselinové lázně

Tohle je nejtěžší lokace, hlavně pro bojovníky. Je to prosté, musíte projít příkopem až do další lokace. Ale poteče za váma kyselina a je tu hodně moc lučištníků, na které nemůžete. Vypijte lektvar na odrážení šípů. Mně se osvědčila taktika, rychle to proběhnout a aktivovat kvádr. Dostanete se zpět na začátek a odsud si je můžete po jednom nalákat a odkrouhnout je. Jde o to proběhnutí. Pokračujte do další lokace v jihovýchodním rohu.

Mučírna

Kousek od vchode se vám zjeví stařec a ukáže vám svoje pasti. Projděte si celou oblast. V rohových místnostech najdete na koberci čtyry zuby. V severovýchodním rohu musíte aktivovat několik kamenných kvádrů, abyste k zubu dostali. Tyto zuby použijte na pasti, tím je zneškodníte. Pokračujte do další lokace.

Temný chrám

V této lokaci musíte aktivovat čtyry kamenné kvádry, abyste se dostali k portálu uprostřed. Nejdříve aktivujte severozápadní kvádr, tím se dostanete do prohlubně kolem portálu.Teď je to dost těžké. Musíte aktivovat severovýchodní a jihozápadní kvádry, abyste se dostali poslednímu jihovýchodnímu kvádru. Aktivujte poslední kvádr a vyčistěte okolí kolem portálu a připravte se na závěrečný souboj. Vstupte do portálu.

Hlavním nepřítelem není nikdo jiný než stařec z hory v podobě draka. Je to zatraceně tuhej boj. Nejdříve musíte zapnout vyhledávání pastí a odpastit kouli nalevo, tím zabráníte vyvolávání dalších monster. Teď už ho musíte urubat.

Po dohodě s Tiscali games je zde link na další návod.


první část návodu


druhá část návodu


třetí část návodu


poslední část návodu

 

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: