Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - Konung 2: Blood of Titans

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 20939
Zobrazení tento měsíc: 63
Konung 2: Blood of Titans

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

ANO  

ANO  

NE  
ANO  

ANO  

NE  

Zobrazit  

Oficiální stránka hry:
konung.1c.ru/konung2/info.html

Výrobce: 
Got Game Entertainment

Distributor: 
1C
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
Svět Konung je jedinečný fantasy svět který propojuje známou historii světa s mytologií a legendami. Ožívají zde nesmrtelní hrdinové, bohové, magické artefakty a kouzla. Na prahu druhého tisíciletí zde koexistují pranárody Slovanských lovců, Byzantských obchodníků a neohrožených Vikingů. *Arduška*


Autor: Jirka Firyt , ( Abeceda her )
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
XXX - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

Konung 2: Blood of Titans

Toto není přesný návod, jenom postřehy ze hry. Takže kdo čeká styl 3 kroky vpravo a otočit bude asi zklamán. Jenom malá, ale co to plácám, VELKÁ rada. Jestli vlastníte originál v české verzi, tak si nedávejte patch na hru.

Jinak dopadnete asi takhle: tady jsem vložil moje příspěvky ze zákysníku Abecedy her :

  • Ti šikulové tam dali na patch ochranu Starforce. Můžeš sice patch spustit a nainstalovat, JENŽE současně se ti do PC nastěhuje ta slavná ochrana a můžu ti sdělit, že jsem měl co dělat dostat ji pryč. Když ji odstraníš, tak nezbývá než znovu nainstalovat hru v původním nestabilním stavu. Jediná rada proti miznutí je save a save a save. Hlavně se vyhýbej vojákům, kteří chodí po mapě. Jak se trefíš na stejný čtverec jak jsou oni, jde hra do kopru a nezbývá než si nahrát poslední funkční save. Já jí sice dohrál ale ty nervy nikomu nepřeju.
  • Když najedu na tu stránku novosti a chci stáhnout patch, tak mě to hodí na stránku fajly, kde se dá stáhnout jenom patch verze 1.05, žádný jiný. Tak jsem ho stáhnul, nainstaloval do hry, kde se přepisují nějaké soubory. Pak chci spustit hru a tam se objeví Starforce, což je kontrola originálnosti CD. Odklepnu ano a napíše mi to vlož originální CD. Což podle mě znamená, že origoš nemám. Takže 2 možnosti. Cenega prodává falsifikáty nebo to nepoznává českou lokaci. Pak jsem to zkoušel podle tvé rady odinstalovat hru a znovu nainstalovat. Jenže tím se opět přepíšou soubory a tím to není patchované. Takže jsem zase na začátku. Sehnal jsem si i odinstalováni Starforce, jenže to taky nepomáhá. Odstraní se sice ze systému ale taky odstraní ten patch. Zkoušel jsem přepisovat jednotlivé soubory a zjistil jsem, že Starforce je ve spouštěcím exe. Už si opravdu nevím rady. Jestli máš nějaký nápad, poradíš? Hrál jsem Konung 1 a ten mě docela chytl. V dvojce mi to připadá ještě lepší, kdyby nebyly ty chyby.
  1. Nejprve si zvolte postavu podle svého. Vlastnosti postavy jsou předem dané a dále máte možnost přidat si volné body k vlastnostem. Doporučuji si přidat k znalostem a inteligenci. Pak máte možnost rozvíjet další vlastnosti mnohem více při přestupu na vyšší level. S body přidanými při vyšším levelu šetřete. Nic tak nenaštve, jako když najdete třeba dobrou zbroj a nemůžete jí použít, protože vám chybí jeden potřebný bod. Proto nešetřit penězi na nákup svitků a dalšího, co zvýší vlastnost. Když budete mít vládu nad vesnicemi, bude dost peněz z daní.
  2. Možnost nákupu u obchodníků. Než s obchodníkem promluvíte, tak dejte save. Když se vám nabídka nebude hodit, load a obchodník má jinou nabídku. Stejně tak po nákupu save. Pak load a další nákup, který se opět mění.
  3. Nejprve doporučuji kupovat svitky Obchodní úmluva. Sice hodně drahé, jenže po jejich použití se zvýší obchod o 10 a ostatní nákupy jsou o hodně levnější. Nejlepší je mít vlastnost obchod na 100. Jinak tato vlastnost roste obchodováním, kdy za obchod za 1000 zlatých se zvýší o 1. Další svitek je Hippokratovo dílo, který roste vlastnost léčení o 10. Léčení rovněž roste léčením sebe nebo spolubojovníků. Pak je svitek Plány pyramid , ten je na zvyšování dovednosti zednictví o 10. Ta je potřeba k opravení chaty kouzelníka Dolního tábora, jinak se s vámi nebaví. Velikost zednictví musí být na 50. Pak je svitek Kovářství , ten zvyšuje možnost opravy zbraní a zbroje o 5. Kovářství se rovněž zvyšuje opravování vlastních zbraní a zbroje o 1. Když je schopnost kovářství malá, věci se sice opraví ale zmenší se jim pevnost. Proto je dobrý brusný kotouč. Ten se dá použít na ruční zbraň k opravě. Na luky a zbroj nefunguje. Další PRVOŘADÁ věc, kterou si kupte je louč. Ta při použití objeví skryté poklady na celé mapě, kde právě jste a NEZNIČÍ se. Stejný efekt má magické zrcadlo, jenže to je jen na jedno použití, takže docela drahá záležitost. Obchodník prodává různé runy, které zvyšují vlastnosti věcí. Jenže aby to stálo za to, musíte mít vysokou vlastnost Magie. Čím menší, tím větší možnost zničení runy a vlastnost ani nestojí za to. Při magii 100 přidává 6 k vlastnosti předmětu podle druhu runy. Občas obchodník má vojevodův pohár, který zvyšuje charisma o 10. Na charisma je závislý počet členů vaší party. Další dobrá a relativně levná věc je sokolí pařát, ten při použití zvedne sílu o 3 body. Bobule třetího oka je sice drahá, ale zvedne rozpoznávání magických předmětů o 10. Rozhodně levnější než rozpoznávání u kouzelníků. Pak existuje jablko vědění, přidává expy ale docela málo za tu cenu. Perfektní drobnost je měsíční syn, když je v inventáři, permanentně ubírá váhu věcí o 10,00. Taky tomu odpovídá cena. Obchodník prodává ještě další věci, ale ty jsem nepoužíval. Třeba píšťalka je na odehnání duchů, jenže kdo je má potom po lese honit. Lepší je hned zabít. Starodávná archa přidá + 10 charisma a + 10 inteligence.
  4. Zapomněl jsem napsat, jak se věci vlastně používají. V inventáři klikněte na svitky levým myšátkem, svitek zmizí a zvýší se vlastnost. Stejně funguje většina věcí s tím rozdílem, že v inventáři zůstane pro další použití. Další používání je možné v okénku vlevo nad řadou okének s věcmi. Do tohoto okénka dáte jednu věc a přidáte k další. Tím se věci spojí. Tak se používá brusný kotouč a meč nebo sekera na opravu, prázdná lahvička a surovina, případně plné lahvičky na míchaní lektvarů.
  5. Dostal jsem se k lektvarům. Maximální síla lektvaru je 15,00. Když spojíte dvě lahvičky se stejným lektvarem, síla lektvaru bude součtem síly obou lahviček. Když spojíte dva různé lektvary podle následující tabulky, v inventáři se objeví výsledný lektvar a prázdná lahvička. Stejně se objeví prázdná lahvička po vypotřebování lektvaru. Nekupujte zbytečně prázdné lahvičky, zabírají místo. Když si popovídáte s kouzelníkem, řekne za peníze možnost míchání a to se vám objeví v deníku. Abych vám ušetřil, tak tady je možnost míchání:
    • Lahvička + bílý kořen (červené bobule) = léčivý lektvar
    • Lahvička + oříšek = olej
    • Lahvička + jedová šipka = jed
    • Léčivý lektvar + olej = kořalka (span)
    • Léčivý lektvar + jed = protijed
    • Jed + olej = čistá slza
    • Jed + kořalka = modrý nápoj – zvyšuje expy, na čas sníží sílu
  6. Další užitečná vlastnost je rozpoznávání. Buď jí máte dost vysokou sami, když vám to napíše, že jsem nalezli neznámou věc, musíte za vydřiduchem kouzelníkem, který na poplatek identifikuje. Když už za ním musíte, dejte neidentifikované věci jedné postavě , poplatek je menší.

Kouzelníci:

Z Dolního tábora chce opravit chatu, bez toho se s vámi nebaví. Po opravě vám ZDARMA identifikuje věci, obchoduje za zajímavé ceny.

Z Pinesville – radí co s věcmi, obchoduje, dá vám požehnání (za peníze)

Z Blackwoodu – chce pero ptáka ohniváka, zadá úkol s tělesným strážcem princezny. Na téhle mapě je i Bodlic a jeho úkol se sumcem.

Z Lesního tábora – chata prázdná ale na téhle mapě je pozemek s runami. Musíte nejdřív koupit dům v Pinesville, ten pak můžete vyměnit s majitelem pozemku. Zkoušel jsem ho zabít, sice se to povedlo, jenže výměnou za dům jsem získal mnohem víc expů. Na pozemku jsem použil louč, ale ta mi fungovala jenom s Helgou, s Alexandrem ne a nevím proč. Takže jsem si vzal rýč, který jsem našel v nějaké vesnici, dá se i koupit u obchodníka a pak jsem rýč použil v inventáři a pečlivě jsem celý pozemek prozkoumal. Hodilo mi to 11 run. Chce to systém a proklikat skutečně celý pozemek. Pak je tu otrávený Sigma. Popovídat, přinést protijed, na síle protijedu nezáleží a při vyšším charisma další postava do party.

Z Fleesville – kouzelník daruje fíky, ty jsem vyměnil s ptákem ohnivákem za pero. Na téhle mapě je Olga, proměněná za vlkodlaka. Než k ní přijdete, pořiďte si čirou slzu. Na síle asi moc nezáleží, já měl 0,9 účinnost. Když k Olze přijdete, zaútočí na vás a pokud je to v noci, docela silně. Zabila mě jenom třikrát. Takže předtím save. Když jí udoláte, promluvte si s mrtvolou !!!!!!!! Pak jí dejte čirou slzu a tím jí vyléčíte. Kdyby to nedávalo možnost vyléčení, promluvte si o lykantropii s kouzelníkem z Blackwoodu Pak návrat k Olze. Když máte dostatečně vysoké charisma, tak se k vám přidá. Nemá cenu jí dávat zbraně, má vysoký boj beze zbraně a zabití jednou ranou. Takže jenom nějaké brnění a štít. Jinak kam se hrabe Bruce Lee, v boji Olga zabíjí v průměru každou pátou ranou pěsti. Za fígl promluvit s mrtvolou Olgy bych chtěl poděkovat Kedrrovi, který na to zřejmě jako jediný přišel a podělil se o to s ostatními v zákysníku Abecedy her.

Z vypáleného tábořiště – kouzelník je v jeskyni. Za suroviny na lektvary sdělí životně důležitou informaci. Bacha, když se jde k němu, vylezou ze země kostlivci, kteří se musí zabít několikrát. Tam se mi osvědčila Olga, která je v podstatě zabila za chodu.

Úkoly z vesnic:

Když splníte úkoly, můžete dostat vládnutí ve vesnici i když ne v každé a tím i zdroj peněz z daní. Je dobré část peněz nechat na vyzbrojení vesničanů, ti se potom lépe brání. Jenže ve vesnici musí být kovář. Když tam není, je to na vás, jestli tam necháte přebytečného člena party. Než ho ustanovíte kovářem, podívejte se, jestli má alespoň jeden bod v kovářství, jinak neudělá ani klacek z lesa. Jestli má nulu, stačí mu dát kovářský svitek, ať ho použije. Stejně tak i léčitel. Když je ve vesnici vojevoda, to je chlapík co stojí u cvičiště, vesničanům se zvyšuje level. Ty které do vesnice přivedete, můžete dát znovu do party. Věci které měli na sobě jim zůstanou.

Dolní tábor

  • dítě ztratilo hračku. Jděte na mapu s kouzelníkem a použijte hledání předmětů (louč nebo zrcadlo). Na mapě se objeví pytlik s hračkou. Vrátit dítěti, přidá expy.
  • Akki chce vrátit peníze. Jděte do Lesního tábora, pohrozte dlužníkovi, ten dá část dluhu, zbytek dejte ze svého. Při vysokém charisma 50 a víc a trochu strašení mečem zaplatí celý dluh a dá vám prašule za námahu.

Fleesville

  • po vesnici se potuluje Luceslav, promluvte s ním. Spadlo mu něco na hlavu, asi palcát nějakého loupežníka nebo šiška ze stromu a když mu slíbíte, že najdete jeho domov, přidá se do party. Sice hloupej, ale silnej. Domov má v Pinesville, když tam přijdete, opustí vás i s věcmi co má u sebe, tak bacha na to. Opustí vás jenom v případě, že s ním v Pinesville promluvíte.
  • Když máte dostatečně vysoký skill léčení, tak 70 a víc, promluvte si s léčitelkou. Ta má problém s druhým léčitelem ve vesnici. Vyřešte to, toho druhého vyžeňte a máte léčení zdarma + expy.
  • Na jihovýchodě vesnice je díra, v ní čeká na popravu Beloon. Promluvte s ním, musíte stát až u díry. Slibte mu pomoc a pak se řiďte deníkem. Při konečném pátrání v Pinesville vám ušetřím čas. Ve vesnici nikdo nic neví, musíte za zdejším kouzelníkem.

Pinesville

  • Koupě domu, který je potřeba na výměnu za pozemek, viz kouzelník z lesního tábora. Musíte mít 3000 zlatých.

Lesní tábor

  • V domě u kupce je hošan, kterého přepadli loupežníci. Za odměnu 1000 zlatých a expy se můžete pokusit loupežníky zabít. Jsou na mapě západně od tábora. Jenže: je jich hodně, jsou silní a střílí otrávenými šípy. Vybít se dají, ale s větší partou, protijedem a na vyšším levelu.

Blackwood

  • promluvte s Velmirou. Když budete dobře odpovídat, předá vám vesnici. Za připojení sebe do party chce, aby jste zabili popravčího a přinesli jí důkaz. O tom popravčím a lokaci, kde se nachází vám řeknou až na ostrově v přístavu, kam se dostanete lodí. Protože Velmira je dobrá do party, ušetřím vám čas s hledáním popravčího. Když si otevřete mapu, je rozdělená na čtverečky. Hledaný čtverec je v třetí řadě zespodu, pátý zleva. Tam je nějaký chrám a u něj popravčí. V ruce má otrávenou halapartnu a umí se s ní pěkně ohánět. Co u něj najdete přineste Velmiře. Stejně se ale nepřidá ke každé postavě, jen k někomu. Když se nepřidá, dá alespoň obětní dýku.
  • V přístavu je loďař, má na prodej loď. Samozřejmě pěkně drahou. Než si promluvíte, chce to mít obchod na 100, vysoké charisma a pak se dá smlouvat. Já to ukecal na polovinu ceny. Sice jsem četl, že se dá ošidit tím, že loď zaplatí nějaký kupec, ale nikdy mi to tuhle možnost nedalo. Možná to jde za jinou postavu. Peníze získáte z daní, prodejem kořisti a hlavně doručováním zásilek pro kupce. Než s ním promluvíte, save, pak promluvit. Zásilka se vyplatí jen 25 kg. Jinak load a znovu promluvit. S váhou si nedělejte problémy. Když přesáhne vaší nosnost, tak nemůžete utíkat. Jenom nic nemůžete vzít a tak nic nepokládat.

Vypálené tábořiště

  • Asi uprostřed je jeskyně poustevníka. Vlevo nahoře mezi sloupy je vchod na místo hrobu Michaela. Dole vlevo se dá přejít můstek do bažin. Kousek od můstku jsou dvě party, které se hádají o kus země. Při vyšším charisma se dají uklidnit a dohodnou se. Jeden z nich se přidá k vám, jestli ovšem máte místo v partě a peníze. Nejdřív najmout a pak řešit spor.

Bažiny u tábořiště

  • kromě pár schovaných pokladů je vpravo na břehu lump, který vás naláká do léčky loupežníků. Okamžitě po přesunu vás napadne pár dost silných loupežníků, ale nějaká ta výzbroj z mrtvol se vždycky hodí, že? A výzbroj mají dobrou.

Zbořeniště pohanského chrámu

  • ocitnete se UPROSTŘED 6 panovníkových vojáků na 12 levelu a popravčího s otrávenou halapartnou. Dobrou zábavu. Jak se říká, hrdinů jsou plné hřbitovy. Takže kdo uteče, samozřejmě pokud to půjde, tak ten vyhraje. Když se totiž na mapu vrátíte, jste na kraji mapy. Udolat jednoho vojáka, utéct, vyléčit se a hurá na dalšího. Jako posledního si nechte popravčího. Nejsilnější postavu vybavte protijedem a léčivými lektvary a zaútočte s ní. Když se začnou řezat, dejte se do něj ostatními členy party. Počítač je trouba a první protivník je prvořadý, takže ostatních si nevšímá. Když dojdou lektvary, stačí obíhat paseku dokola a ostatní se můžou cvičit v lukostřelbě. Mrtvá těla sice zmizí po odchodu z mapy, ale zbroj je na zemi v pytlíkách. Než odejdete úplně jinam, tak to co nepoberete dejte do domku do bedny. Tam to zůstane do dalšího návratu. Věci které nepotřebujete prodat, je to hodně drahé. Taky najdete kouzelnou kouli, které vás přenese na Létající ostrov. SCHOVAT A NEPOUŽÍVAT.

Břeh jezera

Lokace je na severu mapy u jezera. Kromě obvyklých příšer je tu vor s převozníkem. Promluvte si a zjistíte, že převozník něco říká o kikimorách. Docela nepříjemná záležitost. Hází kameny a můžete na ně jenom šípy. Těch šípů je neskutečná spotřeba. Když dojdou šípy, je možnost ústupu tak, že si promluvíte s převozníkem a vrátíte se na břeh. Tak jsem to udělal, nakoupil šípy skoro za všechny peníze, vrátil se k převozníkovi a ten se sice se mnou bavil, jenže možnost převezení v dialogu chybí. Jak mi stoupal adrenalin, tak jsem ho bacil po hlavě a najednou to šlo. Mrtvola převozníka přestala překážet a já mohl na vor. Vybavil jsem partu na boj a vyrazil. Jenže kikimory co zbyly jsem nenašel a přistál jsem na

Ostrově s dolem

Docela silný potvory, ale ne pro Olgu. Než jsem s partou zabil 3 ještěry na 14 levelu, Olga oběhla ten zbytek a umlátila ho. Prostě neskutečný. Ještě jednou díky Kedrrovi za radu. Asi tak uprostřed mapy je důl. Uvnitř hodně zakopaných pytlíku s runami, použít louč. V dole zřejmě poprvé narazíte na Lidožravé kytky. Jedovatá verbež, která má jednu výhodu. Nechodí !!! Takže z dálky ostřelovat šípy. Nejlepší jsou ohnivé. Ty se vyrobí stejně jako lektvary a to použitím balíku šípů a oleje. Olej musí mít určitou sílu, jinak to nejde. Když už jsem u toho, dá se vyrobit dočasně otrávená zbraň použitím zbraně a jedu. Čím silnější jed, tím déle otrávení vydrží. Když jdete na kontakt, je potřeba protijed, ten ale použijte až po zabití kytky, protože otráví každým kousnutím. Je třeba hlídat zdraví bojovníků. Když to vymlátíte, jděte na jih dolu, je tam pokračování do podzemního pohanského chrámu. Uvnitř obvyklá chátra a jako třešnička na dortu je na zemi pytlík a v něm kouzelná lahvička, sebrat a neztratit.

Přímořský tábor

Objeví se na mapě po zadání úkolu vysloužilého bojovníka z Lesního tábora, který chce pozdravovat syna. Do Přímořského tábora se dostanete jenom lodí. Až tam pojedete, nezapomenout na fyziku. Loď nemůže jet přímo tam, kde překáží v cestě břeh. Hezky objet.

  • po přistání promluvit se starostou – stěžuje si na prokletí vesnice. Tam mě dostala jeho hlavní stížnost, že mají kyselé pivo a neví, jak přežijou zimu. Asi notorik. Když úkol vyřešíte, vesnice je vaše.
  • Další úkol zadá Gunhilda, vnučka kormidelníka. Odměna je mapa ostrova. Kormidelníka najdete v kobce. Cesta do ní je Vchodem do sklepení.
  • Promluvte si s kovářem na téma jeho děda. Další člen party, který opravuje zbraně.

Byzantské tržiště

Další osada na tomhle ostrově.

  • Teofil zadá úkol s Hrolfem. Ten je v Přímořském táboře. Po splnění vám Teofil prodá spoustu kouzelných předmětů.
  • Nestor hledá knihu.
  • V díře je hejsek Focus, má dluhy. Když mu dáte peníze, dá vám tip na obchod. Pak se k vám na čas připojí, než se obchod uskuteční celý. Po ukončení úkolu vás opustí i s věcmi, takže všechno mu včas sebrat.
  • Maxim – po promluvě se může připojit do party.

Panovníkův vojenský tábor

Je třeba vybít vojáky. Finta na to je celkem jednoduchá. Do tábora se vchází po můstku a otvorem v plotě. Nejsilnější postavu postavte do otvoru, nacpěte jí inventář lektvary a jeden dobře mířený šíp na nejbližšího vojáka. Pak vyměnit zbraň a stát pořád v otvoru. Ostatní vybavit množstvím šípů a rozestavit u můstku. Nepřátelé na vás útočí po jednom, protože nemůžou projít dírou v plotě. Taktika sice trochu zbabělá, ale velice účinná. Do díry jsem postavil Olgu a tak ani spotřeba šípů nebyla tak velká a boj netrval dlouho.

Když jsou VOJÁCI vybití, zastavte boj. U kovárny je pár vikingů. Stojí a nic nedělají. Promluvte si s kovářem, donuťte ho zničit plány na válečný stroj. Když ho naštvete, zaútočí na vás vikingové. Takže save a load. Pak nezapomeňte vlézt do stanů a sebrat věci. Z vojáků je toho taky dost. Pár věcí si schovejte pro další bojovníky.

Mirkwood

  • Blud v kovárně shání nějaké věci. Zkuste mu pomoct. Při předání věcí se dá vhodným vydíráním získat 1000,- navíc.
  • Kovář jako na potvoru nic nemá, protože došla ruda.
  • Dozvíte se o únosu kouzelníka.

Jižně od Mirkwoodu jsou příšery + bažinný ghůl co zabral důl na rudu. S ghůlem si nejdřív promluvte po dobrém, dá vám prašule a za odměnu ho zabte. Kovář za to dá 1500,-.

U chaty kouzelníka pár zbojníků co unesli kouzelníka s velitelem na 20 levelu, takže žádná sranda. Problém je jen v tom, že musíte propustit celou partu a nenechat si u sebe zbraně. Tím nemyslím vyhodit je úplně ale jenom jim říct, aby počkali. Jenom pozor, Olga se už neobjeví , asi se urazila. Tenhle úkol si nechte jako poslední, protože přijdete o nejschopnějšího bojovníka. Další fígl jsem zjistil po nepříjemné zkušenosti. Při plnění tohohle úkolu si promluvíte s vůdcem zbojníků. Ten sice nechá kouzelníka, jenže celá ta parta utíká za vámi do vesnice. Tam začnou bojovat všichni a když necháte odpočívat své bojovníky v Mirkwoodu, ti joudové na vás můžou zaútočit, což se mi stalo. Jste beze zbraní, takže výsledek je jasný. Nakonec jsem nechal celou partu v jiné vesnici, zbraně jsem si dal do bedny v Mirkwoodu a řídil se heslem kdo uteče, vyhraje. Vesnice se zatím vylidnila a já si potom v klidu sesbíral věci z mrtvol .

Jihozápadně od Mirkwoodu je pohanské pohřebiště s nezbytnými příšerami a vlezlými kostlivci. Vybít ještě před propuštěním Olgy. Pak když vysvobodíte kouzelníka, máte obětní dýku a kouzelnou lahvičku, kouzelník s vámi dojde na obětiště uprostřed a vyrobí nezbytnou věc na poražení panovníka.

Na dalším ostrově je

Freesville

V jedné chatě je falešný učeň kouzelníka, usvědčit a vyhnat z vesnice. V další chatě Konstantine, ten a vámi nechce mluvit a když jste vlezlí, zaútočí a s ním celá vesnice. Jak ho přinutit spolupracovat jsem nezjistil. Třeba to jde s jinou postavou. Úkol starosty je zbavit vesnici loupeživého hraběte, to je parta vpravo nahoře na mapě. Než k nim jdete, tak save, protože jsou na 20 levelu a při přiblížení okamžitě zaútočí. Likvidace a vesnice je vaše. Pak stojí za to zajít na východ mapy a pokračovat do

Řeka Freesville

Na břehu stojí rybář Istok a mele něco o rybách, že jich je málo. No bodejť ne, když je žerou kikimory, co jsou v řece vpravo nahoře. POZOR, nepoužívat hromadný útok klávesou A, nebo parta zaútočí i na rybáře !!!Vybít kikimory a jako odměnu vyzvednout od rybáře návnadu na sumce. Že by sumec, co o něm povídal Bodlik z Blackwoodu. Asi jo a tak hurá za Bodlikem. Než si promluvíte, nutné save. Taky se může stát, že sumec potrhá sítě a máte co? Nic. Když ho chytnete, dostanete na výběr odměnu. Pečlivě vybírejte, nabídka se neopakuje. (třeba já si vybral + 50 obratnost, to se to potom ohání mečem a dá se hodně přidat i smrtící úder).

Nebesov

Stojí tam dva obchodníci, každý na jiném konci vesnice. Vtipným vyptáváním získáte meč hrdinů za 1000,- a šikovným vydíráním peníze zpět.

Taky tam postává chlápek, co prohrál svůj dům. Když mu ho pomůžete získat zpět, máte dalšího do party.

V severovýchodním rohu mapy je vchod do jeskyně s příslušně otravnými kostlivci. Když to projdete až na konec, najdete prokletého ducha. Slibte mu pomoc, pak ve vesnici s každým promluvte a můžete vesnici získat. Pak jděte k duchovi si popovídat. Odměna jsou expy a mapa.

Na jižním konci mapy Nebesova je pokračování, kde najdete skřeta z úkolu Prokletý duch. Dále tam postávají nějací jehovisti nebo tak něco a chystají se upálit dalšího člena vaší party. Než se k vám přidá, musíte ho ovšem osvobodit.

Když máte splněné všechny úkoly, hlavně ten s kouzelníkem z Mirkwoodu, nakupte si SPOUSTU šípů a léčivých lektvarů. Taky není od věci protijed. Zbytek prodejte, nebudete to potřebovat. Pak teprve použijte kouzelnou kouli. Přemístí vás na

Létající panovníkův ostrov

Proberte truhlice ve zbrojnici, přihlížející voják sice bude mít námitky, ale určitě ne dlouho -). Další cesta vede do Bludiště smrti. Ono se tak nejmenuje zbytečně. Kromě běžných potvor a spousty kostlivců jsou zde lidožravé kytky. Na obyčejné potvory používejte ruční zbraně a na kytky šípy. Tady teprve uvidíte spotřebu šípů. Kytky musíte zničit všechny, jinak se nedostanete dál. Po jejich likvidaci a řádné přípravě (rozdělení zbylých lektvarů, šípů, opravě zbraní a SAVE) projděte do panovníkovy komnaty. On tu ten zloduch není sám a level mají všichni taky dost vysoký. Chvíli si s vámi povídá a pak už je jen boj. Když ho zabijete, uvidíte závěrečné video a můžete to zkusit s další postavou nebo si zklidnit nervy po spoustě problémů s hratelností. Můj případ byl panák becherovky, ale mám už na to věk.

Jirka.

P.S. Tenhle návod jsem hrál s Helgou.
P.P.S. Na závěr pár postřehů:

  • v okamžiku, kdy naskočí na obrazovku zpráva o útoku, odražení nebo obsazení jakékoliv vesnice panovníkovými vojáky, UKONČIT HRU a nahrát poslední save. Tahle hláška totiž přestěhuje obyvatele jedné vesnice do jiné, a nedá se s tím nic dělat. To jsem ovšem zjistil až po dvou přeinstalování hry při psaní tohoto návodu !!!
  • z téhož důvodu nemá cenu dávat část daní na vyzbrojení vesničanů, to má možná význam v normálně fungující hře. Takhle si ušetříte dost peněz.
  • jak uvidím cokoliv jedovatého a nemám protijed, utíkám jak o život, o který skutečně přijdu.
  • když chci mít velkou partu, zvyšuji charisma
  • s každým ve vesnici si promluvím, nic mě to nestojí a občas se to vyplatí. Před každou promluvou SAVE, nikdy nevím jestli zvolím vhodnou formu odpovědi a nabídka se neopakuje.

Návod je napsán pro stránky Abecedy her.

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: