Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - Gorky Zero: Beyond Honor (Gorky Zero: Továrna na otroky)

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 20084
Zobrazení tento měsíc: 1
Gorky Zero: Beyond Honor (Gorky Zero: Továrna na otroky)

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

ANO  

NE  

NE  
ANO  

ANO  

ANO  

Zobrazit  

Oficiální stránka hry:
www.gorky-zero.com

Výrobce: 
Metropolis Software

Distributor: 
HYPERMAX
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
Jste Poručík Cole Sullivan a čeká vás jedna z vašich prvních misí. Bude extrémně nebezpečná a spolehnout se můžete jen sami na sebe a na vašeho velitele, Generála Evana McCormicka v akci na Ukrajině. Základem této hry je velice opatrný postup a skrývání se, nicméně když stanete tváří v tvář nějaké hrozbě, budete si umět poradit, neboť disponujete několika zbraněmi. Hra vám poskytne dva různé pohledy kamery, kterými můžete celou akci sledovat. V roli poručíka Cole Sullivana na vás čeká osm těžkých misí. *Arduška*


Autor: Arduška , ( Abeceda her )
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
XXX - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

Gorky Zero: Továrna na otroky.

Úvod do hry.

Jedná se o pokračování skvělé RPG Gorky 17, která před třemi roky rozvířila hladinu tohoto, v té době mrtvého žánru a opět nastartovala vlnu zájmu o tento typ počítačových her. Ponořte se tudíž opět do tajemného světa plného mutantů a příšer a rozuzlete tajemný příběh, který se posunuje o pár let nazpět, tedy před děj Gorky 17. V roli poručíka Cole Sullivan na vás čeká jedna z vašich prvních misí. Bude extrémně nebezpečná a spolehnout se můžete jen sami na sebe a na vašeho velitele, generála Evana McCormicka, místo této akce je Ukrajina. Základem této hry je velice opatrný postup a skrývání se, nicméně když stanete tváří v tvář nějaké hrozbě, budete si umět poradit, neboť disponujete několika zbraněmi. Hra vám poskytne dva různé pohledy kamery, kterými můžete celou akci sledovat. V izometrickém pohledu se bude neslyšně pohybovat po základně, vyhýbat strážím a plánovat další postup a útok. Další možnost představuje pohled třetí osoby, v němž probíhá samotná akce, pro niž byl Cole Sulivan speciálně vycvičen. Dokáže neslyšně zaútočit zpoza rohu, vynořit se ze tmy a usmrtit nepřítele jediným úderem, či výstřelem. Hra nabídne také napínavý příběh, o který se postaral uznávaný a několikrát oceněný polský sci-fi spisovatel Rafal Ziemkievicz. V normálním módu probíhá většina hry. Vaše postava se dokáže tiše plížit, normálně chodit a také běhat. Všechny tyto činnosti jsou zdrojem různého stupně hluku, který je indikován ikonkou na zmenšené mapě vlevo nahoře. Tam také vidíte pozice nepřátelských vojáků a směr jejich pohledu, stejně jako rozhled kamer, které jsou čas od času umístěny na zdech základny. Kolem vojáků se můžete plížit v opravdu bezprostřední blízkosti, ale jakmile byste se pokusili kolem nich projít nebo proběhnout, okamžitě by vás zaslechli a začali pronásledovat. Pokud se stihnete rychle schovat, pouze budou chvíli okounět a pak se znovu vydají na pravidelné obchůzky, ale jakmile začnete dělat opravdový randál a navíc se nedokážete v dostatečně krátkém čase někam ukrýt, čeká vás neodvratná smrt. Střílet se dá i v normálním módu, ale to je střelba poměrně nepřesná. Lepší je přepnou do módu akčního, který je ke střelbě a přesnému míření přímo uzpůsoben. Kamera se přesune těsně nad rameno postavy, která se v akčním módu vždy pohybuje tiše plížením, nelze běhat ani chodit. Zaměřovač je o něco přesnější a je možné se zaměřit také na jednotlivé části těla. Nejlepší je samozřejmě střílet do hlavy, protože obvykle stačí jediný výstřel. Výborná, i když dnes už vůbec ne ojedinělá, je schopnost vyklánět se zpoza rohů a přitom střílet. Bohužel lze této vlastnosti využít pouze při tichém zabíjení, jakmile byste se pokusili využít ji v akci, potom zjistíte, že nemáte šanci. Protivníci běhají příliš rychle a vy jste naopak příliš pomalí. Pokud vás opravdu protivníci spatří, je lepší běhat, skrývat se za překážky a pokusit se je dostat v normálním módu0000006770_n00.jpg (73874 bytes) (obr.Úvod). Hra vám poskytne dvě různé kamery, kterými můžete celou akci sledovat. Izometrický pohled, v němž se bude neslyšně pohybovat po základně, vyhýbat strážím a plánovat další postup i útok, další možnost představuje pohled třetí osoby, v němž probíhá samotná akce. Hrdina Cole Sulivan dokáže neslyšně zaútočit zpoza rohu, dokáže se vynořit ze tmy a usmrtit nepřítele jediným úderem, či výstřelem i z úplně obyčejné pistole. Musí však dávat pozor aby nebyl odhalen. Proto je vybaven radarem, jenž zobrazuje jeho aktuální pozici a indikuje zda je sledován, či ne. Zbraní je v Gorky Zero poměrně docela slušný výběr, začínáte s nožem, následuje klasická pistole, samopal, brokovnice a puška. Nový arzenál získáváte jednak prohledáváním mrtvol, za druhé pak prohledáváním místností a jejich vybavení. Časem narazíte také na různé druhy nábojů s odlišným dostřelem a hlučností. Když už jsem u toho, nezapomínejte si včas měnit zásobníky, může vám to zachránit život. Nejdůležitější je pro vás ale vždy utajení, nesmíte nechat nepřítele, aby se o vás dozvěděl. Výborně se proto hodí Sullivanova schopnost přenášet mrtvoly. Ne, že by protivníci byli nějak zvlášť vychytralí, ale mrtvoly si sem tam všimnout dokážou. Před zahájením hry samotné vám doporučuji pořádně se seznámit s ovládáním postavy, s níž se ve hře ztotožníte a poté si vyzkoušet virtuální trénink, zde se naučíte pod vedení instruktorky jménem Gizzy ovládat všechny možnosti a schopnosti vašeho hlavního hrdiny, což se vám potom ve hře bude rozhodně velice hodit.

Tutoriál.

Poté, co vás již mnou zmíněná instruktorka Gizzy přivítá v tréninkové části, jděte k protějším dveřím a projděte jimi. Nyní na obrazovce v levém rohu nahoře máte k dispozici radar, který vás nejen vede k příslušnému cíli, ale zároveň i indikuje váš hluk, způsobený vaším pohybem. Musíte být tedy tiší, skrčte se proto a jděte až k druhé červené čáře, tak si otevřete protější dveře, kterými samozřejmě projděte. Nepřítele si nevšímejte a tichým krokem, tedy skrčeni se vydejte do prvního rohu, označeného žlutým čtvercem na podlaze, nesmí vás spatřit nepřítel. Tak se před vámi vlevo objeví mrtvola nepřítele, kterou prohledejte, získáte tak zbraň, tedy pistoli a náboje, nyní jste tudíž již ozbrojeni. Mrtvolu si naložte na záda a projděte dalšími dveřmi, poté ji složte do velkého žlutého čtverce před vámi na podlaze. Nyní se o kousek vraťte a stoupněte si vpravo na malý žlutý čtverec na podlaze, tak se spustí poplach a vběhne další strážný, zároveň se vám ale otevřou protější dveře, kterými projděte a zastřelte dalšího strážného. Teď se tudíž skrčte a pokračujte tiše pravou stranou vpřed, tak se dostanete do zad dalšímu nepříteli, kterého musíte skolit jediným výstřelem střelou přímo do hlavy. Počkejte v úkrytu, než se k vám otočí zády a tiše se za ním vydejte a skolte ho. Nastal čas si v inventáři vybrat dálkové signalizační zařízení, tiše tedy skrčeni pokračujte pravou stranou vpřed, počkejte si, až bude nepřítel z dohledu, potom na žlutý čtverec na podlaze toto zařízení položte a aktivujte ho, skrčeni zůstaňte na místě za rožkem. Jakmile se zvědavý strážný přiblíží k aktivovanému signálnímu zařízení, přesně mířenou střelou ho skolte. Vydejte se k červené čáře, nesmíte ji překročit, zapněte mód míření a rozstřílejte všechny bedny, střílejte však vždy až tehdy, až se zaměřovací kříž vaší zbraně zcela ustálí. Popojděte k další červené čáře, zapněte zaměřovací mód a jedinou ranou, což je podmínka úspěšnosti této akce, zastřelte strážného trefou přímo do jeho hlavy, počkejte si však, až se tento na chvilinku zastaví. Poté se vydejte k levému rohu protější zdi, nesmíte být spatřeni, tam si zapněte zaměřovací mód, přidržte tlačítko pro běh (doporučuji si v Ovládání změnit toto z levého CTRL na pravý, máte to tak blíže pohromadě), vykloňte se doleva a střelte rychle strážného do hlavy. Přejděte k pravému okraji stejné zdi a tady si vše celým postupem zopakujte. Jakmile se tedy zbavíte obou strážných, čeká na vás poslední tréninkový úkol. Vydejte se k protějším dveřím, použijte akční tlačítko a zvolte CRACK, tak vám začne nabíhat elektronický kód dveří a po chvíli se vám dveře samy otevřou. Projděte jimi a stoupněte si na žlutý obdélník na podlaze, tak tento trénink ukončíte a instruktorka Gizzy se s vámi rozloučí. Nyní berte na vědomí, že všechny tyto získané dovednosti můžete a musíte používat v boji s nepřáteli a bude jen a jen na vás, jakou metodu zvolíte. Nebudu vám tedy říkat, jakým způsobem je třeba likvidovat nepřátele, používejte všechny finty a tiky, které jste se zde naučili dle vlastního uvážení.

Továrna na otroky- základna IPC Ukrajina.

Mise 1. Výlet na Krym.

Po skončení tréninku shlédněte úvodní animaci, v níž se ocitnete v hlavním štábu NATO a od generála Evana McCormicka se dozvíte účel vašeho poslání a obdržíte zároveň i potřebné informace a instrukce. Jakmile se ocitnete v reále na dvorku, obdržíte informaci, že v podzemí tohoto přísně střeženého vojenského zařízení se nacházejí dvě patra tajných laboratoří, v níž probíhá systematický výzkum Zombií. Tato základna je však hlídána speciální vojenskou jednotkou a navíc špičkovým elektronickým bezpečnostním zařízením, odpálením náloží střední účinnosti v bodech X1 a XP narušíte základy celé konstrukce, což ve svém důsledku povede k totálnímu zničení všech laboratoří. Jakmile se tudíž ocitnete v reále, jděte doleva k bráně, otevřete si ji a projděte dál, pokračujte doleva po cestě, na konci odbočte vpravo a za plotem vpravo u sloupku se spínačem picněte vojáka. Dál se nyní nedostanete, takže se vraťte po cestě zpět až na druhou stranu, u kontejnerů odbočte doleva, jděte dopředu a postřílejte několik dalších bastardků. Všechny prohledejte, tak naleznete vždy spousty munice i nových zbraní, také lékárničky (všechny zabité nepřátele prohledávejte vždycky, nebudu už dále na tuto nutnost upozorňovat). Tak dojdete, ovšem ale z druhé strany k plotu, za kterým jste zastřelili prvního nepřítele, nyní již můžete aktivovat na sloupku panel, tak jste si za plotem otevřeli bránu pro další postup. Vraťte se tedy již vám známou cestou zpět k prvnímu zabitému vojákovi, projděte nyní již otevřenou bránou, pokračujte vpřed. Zastřelte několik dalších nepřátel, pokračujte stále vpřed, rozstřelujte bedny a barely zdálky, tak se zbavíte bez boje několika vojáků, vpravo na zdi použijte na branku elektrický vyhledávač kódu, tedy CRACK, tak bránu otevřete a projděte jí. Za kontejnery zabočte vlevo, sejměte další nepřátele, projděte následující bránou a prostřílejte si cestu až k další bráně. Tu ale neotevřete0000006770_n01.jpg (89944 bytes) (obr.1), nyní musíte najít místnost s počítači a cracknout přístroje. Vracejte se tedy zpět, prohledejte všechny místnosti a zbavte se všech bastardků, v jedné z nich najdete dva přístroje a počítač, na všechny použijte CRACK, tak jste zpřístupnili zakódovanou bránu. Obdržíte dvě zprávy, prohledejte regály, je tam munice a lékárničky, nyní si musíte znovu prostřílet cestu zpět k bráně, kterou jste nemohli otevřít, nyní ji už ale otevřete, takže jí projděte. Splnili jste tudíž první úkol a pronikli přes skladovací prostory až do zadní části areálu, nyní musíte nalézt výtahovou šachtu, vedoucí do dolních pater základny. Popojděte vpřed, zlikvidujte houfec vojáků, kteří vás napadnou ze stran, před vámi rozstřelujte barely u vysokozdvižného vozíku, poté bedny u nákladních aut, to vše vám pomůže při likvidaci nepřátel. Prostřílejte si cestu dopředu, sejděte po rampičce dolů ke dveřím, na které použijte CRACK, poté jimi projděte a vstoupíte do chodby.

Mise 2. Blízká setkání třetího druhu.

V animaci si promluvíte s generálem Evanem McCormickem, ihned po skončení rozhovoru vás omámí plyn, marně voláte generála o pomoc. Jakmile se znovu proberete k životu, v další animaci si promluvíte s vědcem, vaším záhadným zachráncem, zjistíte však, že jste zbaveni všech vašich získaných předmětů, včetně zbraní. Po skončení rozhovoru s vaším zachráncem vyjděte ven do chodby protějšími dveřmi, odbočte doprava, otevřete si první dveře vpravo, skrčte se a tiše vejděte do místnosti, ve které spí za stolem voják. Vpravo ze skříní seberte lékárničku, baterku a paralyzátor, který vzápětí použijte na spícího vojáka, poté vyjděte dveřmi zpět na chodbu a dveře za sebou zavřete (v této misi musíte všechny dveře po vstupu do chodby, či místnosti za sebou vždy zavřít, nebudu už na to dále upozorňovat). Nyní se tudíž budete muset dostat do skladovacích prostor a také získat váš ztracený komunikátor. Vyjděte tudíž dveřmi zpět do chodby, jděte k protějším dveřím a počkejte, až voják zajde za roh, potom dveřmi tiše projděte, počkejte si na něj za rožkem a potom na něj použijte paralyzátor, podotýkám jen, že stále musíte jednat tak, abyste nezapříčinili spuštění poplachu. Pokračujte dále dveřmi vpravo, schovejte se za sloupek před vámi, počkejte si, až se bezpečnostní kamera nad vámi na zdi otočí doprava a poté vyběhněte doleva (nesmí vás zachytnout) do chodby, odbočte doprava a dřív než se objeví voják, vstupte vpravo do dveří. V malém skladě ze skříňky seberte lékárničku a umrtvující plyn se zpožděným účinkem, jděte zpět ke dveřím, počkejte až kolem dveří chodbou projde voják, pak dveřmi projděte a tichým krokem se vydejte doprava za ním, pozor ať nevzbudíte klimbajícího vojáka vlevo v rožku. Jakmile se vámi sledovaný voják zastaví, aby si zapálil cigaretu, použijte na něj paralyzátor, tiše postupujte vpřed a vstupte do dveří vpravo. Tak se spustí animace, po jejím skončení vyčkejte ukrytí, až se oba vědci usadí, potom se tiše vydejte doleva, kde crackněte počítač, tak jste si zpřístupnili protější dveře na chodbě. Tiše se dveřmi vydejte zpět do chodby a pokud není nablízku žádný nepřítel, projděte protějšími dveřmi do další chodby. Odbočte doleva, můžete prohledat obě márnice za dveřmi vpravo, no nic ale nenaleznete, takže se ukryjte až v té druhé, poté se vydejte doprava k vojákovi, kterého paralyzujte dřív, než se mu podaří spustit poplach. Popojděte vpřed, vstupte do dveří vlevo, potichu se vydejte doprava k pochrupujícímu vojákovi, zklidněte ho pro jistotu ještě paralyzátorem a poté projděte dveřmi doprava. Odbočte do dveří vlevo, kde paralyzujte vojáky, lze zde velice úspěšně použít i umrtvující plyn, ale není to nutné. Vzadu vlevo crackněte počítač, tak si otevřete dveře od výtahu, rychle vyběhněte ven, musíte ale být velice rychlí, neboť dveře od výtahu se po chvíli zavřou. V chodbě odbočte doleva a vběhněte otevřenými dveřmi do výtahu, spustí se nahrávání a vy sjedete dolů do dalšího patra. Vystupte z výtahu a utíkejte dopředu, na konci se zastavte přede dveřmi vlevo a jakmile se k nim z druhé strany přiblíží voják, paralyzujte ho. Vstupte do místnosti, vlevo si crackněte počítač, tak si otevřete další dveře, vlevo od počítače crackněte přístroj, obdržíte tak nové zprávy. Dveřmi proběhněte zpět do chodby, tiše vejděte do dalších dveří vlevo, u stolku paralyzujte vědce, poté prohledejte skříňky, seberete tak několik užitečností. Vraťte se do chodby, pokračujte dopředu, prohledejte obě místnosti za dveřmi po obou stranách chodby, ve kterých vždy nejdříve paralyzujte vojáky. Potom se vraťte na chodbu a pokračujte vpřed, projděte protějšími dveřmi, skrčte se a kolem pravé zdi pokračujte vpřed, tiše přistupte k vědci za rohem vpravo a paralyzujte ho. Nyní musíte velice tiše a pozorně projít přes všechny místnosti, které jsou plné vojáků, včas je zezadu paralyzovat, úplně na druhé straně crackněte počítač, tak jste si v chodbě, kterou jste sem přišli, zpřístupnili dveře. Stejně opatrně a stejným způsobem se tudíž do této chodby vraťte a nově zpřístupněnými dveřmi pokračujte dál. Vstupte do místnosti, opět buďte ve střehu a chovejte se tiše, prohledejte místnost a crackněte další počítač, vraťte se na chodbu a vstupte do jiných dveří, které jste si takto zpřístupnili. Konečně jste se tedy ocitli v tak dlouho a nepříjemně hledaných skladovacích prostorách. I zde jsou tedy vojáci, takže opět choďte tiše, případně je paralyzujte, je lepší se jim ale pokud možno vyhýbat. Najděte malou místnost, v ní crackněte počítač, otevřete si tak další dveře, vedle počítače crackněte skříňku, tak obdržíte zprávu o vaší smrti a uložení vašich ostatků včetně všech vašich předmětů do skladové schránky E-7367, no poděkujte alespoň v duchu vašemu tajemnému zachránci ze začátku této mise. Vy jste díky jemu naživu, ale víte, kde je uložena vaše veškerá výbava. Vyjděte tedy ven, vyhledejte box označený písmenem E a zprovozněte u něj přístrojovou desku. Tak vyjede kódové zařízení, na které zadejte kód 73670000006770_n02.jpg (101987 bytes) (obr.2) (pozor!! hra může vygenerovat jiný kód), tak k vám přijede bedýnka, kterou prohledejte, získáte tak zpět všechny věci, které jste měli v inventáři, včetně hledaného komunikátoru. Tak se v animaci spojíte s vaším generálem, obdržíte další příkazy i jeho varování, kterého ovšem nedbáte a chcete se pustit znovu s vervou do plnění dalších úkolů.

Mise 3. Mluviti stříbro.

Po skončení animace obejděte celé skladiště podél obvodové zdi, likvidujte vojáky, tak dojdete ke dveřím, kterými projděte. Pokračujte chodbou dopředu, držte se levé strany, stále likvidujte nepřátele, pomáhejte si rozstřelováním beden a barelů. Vstupte do místnosti vpravo, kde crackněte počítač, přečtěte si obsah zprávy. Vydejte se lomenou chodbou dopředu, asi v půli cesty si otevřete mříž na pravé straně zdi a vlezte do větrací šachty. Na jejím konci seskočte dolů do místnosti, vyjděte z ní ven a pokračujte dále doprava. Zabočte do dveří vpravo, pokračujte chodbou vpřed, prohledávejte všechny přilehlé místnosti, ve skříňkách naleznete mnoho užitečných předmětů. Postupujte hlavní chodbou stále dopředu, projděte dveřmi, zlikvidujte nepřátele, opět si pomáhejte rozstřelováním barelů a beden. Jděte až na konec a vpravo odklopte na zdi mříž a opět vlezte do ventilačního rozvodu. Prolezte jím až na konec, tam seskočte dolů do ošetřovny, udělejte zde pořádek, postřílejte vojáky i pacienty a nedovolte nikomu zapnout poplašné zařízení. Prohledejte všechny skříňky, uprostřed ošetřovny v malé místnosti crackněte počítač, přečtěte si zprávu, pokračujte hlavní chodbou stále dopředu. V malé místnosti postřílejte obsluhu počítačů, o kousek dál vlezte do větrací šachty vlevo a projděte jí na konec, kde seskočte do místnosti. Postřílejte vojáky, crackněte malý počítač a přečtěte si další zprávu. Poté crackněte i velký počítač, tak si zpřístupníte dveře, vyjděte z místnosti ven, odbočte doprava a takto zpřístupněnými dveřmi nyní projděte. Hra se bude nahrávat a poté, co se ocitnete znovu v reále, vyjděte ze dveří ven, odbočte doleva, vpravo prohledejte všechny místnosti a crackněte počítač, získáte přístupový kód od dalších dveří, poté se vraťte ven a pokračujte chodbou dále doprava. Na protější dveře použijte získaný crack, projděte jimi, vydejte se dál chodbou doprava. Prohledejte všechny přilehlé místnosti, v místnosti vpravo vlezte do větrací šachty, prolezte jí a na konci seskočte dolů do místnosti, Vyjděte z ní ven a zabočte do chodby vpravo, na jejím konci odbočte znovu doprava. Vyčistěte místnost po pravé straně, vyjděte z ní ven protějšími dveřmi a odbočte do chodby vlevo. Na konci si vlezte do větrací šachty, prolezte jí až na konec, kde seskočte dolů do místnosti. Postřílejte obsluhu počítačů, pak crackněte počítač, ze zprávy se dozvíte, že nepřítel o vás ví a připravuje na vás smrtelnou past. Prohledejte obě místnosti vpravo, postřílejte obsluhu počítačů, poté crackněte oba počítače, vypnete tak bezpečnostní kamery a zpřístupníte si další dveře. Projděte jimi a zjistíte, že jste se konečně ocitli v počítačovém centru. Vlevo crackněte malý počítač, tak si můžete přehrát rozhovor dvou úhlavních nepřátel, potom se vydejte ke dveřím a crackněte velký počítač, pozorně poslouchejte tóny, které si zapamatujte a které si můžete kdykoliv znovu přehrát ve vašem počítači. Poté vlezte do větrací šachty vpravo na zdi0000006770_n03.jpg (79523 bytes) (obr.3), prolezte jí na konec a přistupte k počítači u dveří, který crackněte. Od této chvíle vám běží čas pouhé dvě minuty, abyste zadali správný kód k otevření dveří, neboť jste se ocitli v mnou již zmíněné smrtelné pasti, do místnosti totiž vniká jedovatý plyn. Zmínila jsem se u předchozího počítače, abyste dobře poslouchali tóny, každá klávesa totiž vydává jiný tón. Pokud jste tedy dobře poslouchali, zadejte na klávesnici monitoru kód 1648, tak si zpřístupníte dveře, kterými projděte, tak jste tuto misi úspěšně zakončili.

Mise 4. – Mlčeti zlato.

V úvodní animaci se s vámi spojí váš generál, ale budete předstírat, že ho neslyšíte, neboť vám vrtá hlavou, kdo vás prozradil, že mohla být na vás nalíčena smrtící jedovatá plynová past, no budete tomu chtít přijít na kloub. Nyní je tudíž vaším hlavním úkolem najít muže jménem Jack Parecki, prostřílejte si tedy cestu chodbou vpřed doprava, chovejte se tiše, ať nespustíte poplach, pozor i na bezpečnostní kamery. Pokračujte stále vpřed a na konci chodby projděte protějšími dveřmi. Zastřelte vědce, vyjděte z místnosti ven, odbočte doleva a prohledejte místnosti po obou stranách chodby, postřílejte v nich vojáky a z poliček posbírejte náboje. Jděte až na konec chodby a v místnosti vlevo crackněte počítač, ze správy se dozvíte, že váš nepřítel ví, že se vám podařilo přežít a jste pro něj i nadále velice nebezpeční. Vyjděte ven, odbočte do chodby zpět a hned nato doprava, prohledejte přilehlé místnosti, postřílejte nepřátele, v regále naleznete dálkové signalizační zařízení a nějakou tu munici. Pokračujte chodbou vpřed, na jejím konci projděte dveřmi, vyčistěte místnosti a na konci chodby jsou dveře, kterými zatím neprojdete. Vraťte se tedy zpět, prohledejte všechny místnosti, vyčistěte je od nepřátel, v poslední místnosti crackněte počítač, nyní jste si mnou zmíněné dveře zpřístupnili. Známou cestou se tudíž k nim vraťte a projděte jimi. Vyjedete výš, shlédněte si animaci, poté vyjděte na chodbu. Prohledejte všechny místnosti, zlikvidujte nepřátele, ve skříňkách naleznete mnoho užitečných předmětů. Pokračujte dál a u vysokozdvižných vozíků prohledejte hlavně velkou místnost, v níž crackněte oba počítače, tak si budete moci přečíst novou zprávu a na konci chodby si zpřístupníte další dveře. Vydejte se tedy chodbou k těmto dveřím, projděte jimi, prošmejděte všechny místnosti, eliminujte vojáky. V poslední místnosti se konečně setkáte s Jackem Pareckim, v animaci si s ním dlouze pohovoříte a dozvíte se spousty novinek a hlavně i velice překvapujících informací, získáte ho ale i jako spojence.

Mise 5. – Kdo tu šéfuje?

Poté, co se ocitnete v reále, vyjděte z místnosti ven a odbočte do chodby vpravo. Vaším úkolem nyní je najít velitele základny Sofronova. Na konci chodby odbočte doleva, projděte dveřmi a dejte se doprava, pokračujte druhými dveřmi vlevo. Vydejte se chodbou dopředu, likvidujte nepřátele, na konci chodby zabočte vlevo, pozor na bezpečnostní kamery, chovejte se tedy tiše, ať zbytečně nespustíte poplach. Pokud se tak už stane, potom likvidujte nepřátele pomocí rozstřelování barelů s trhavinami. Vstupte do místnosti vpravo a prohledejte ji, poté vejděte do místnosti vlevo, na konci projděte dveřmi. V místnosti zastřelte vojáka a o kousek dál dva vědce, místnost prohledejte, seberte munici a crackněte počítač, přečtěte si novou zprávu. Vraťte se zpět do hlavní chodby a pokračujte doleva, na konci odbočte vlevo, postřílejte vojáky, na zdi jsou dveře, kterými ale neprojdete.Vraťte se tudíž zpět až do hlavní chodby, odbočte vlevo a projděte dveřmi, prohledejte další místnosti, poté jděte dále vpřed, odbočte doprava a opět projděte dveřmi. Pokračujte dál až k vysokozdvižným vozíkům, prohledejte všechny přilehlé místnosti, v jedné z nich crackněte oba počítače, obdržíte tak novou zprávu, přečtěte si ji a zároveň jste si zpřístupnili i dveře na druhé straně, kterými jste před chvílí nemohli projít. Vám již známou cestou se vraťte zpět k těmto dveřím, naproti jim teď crackněte počítač, tak dveře odblokujete a můžete již jimi projít, ocitnete se tak v jiném patře. V animaci si vyslechněte rozhovor dvou nepřátelských vojáků, poté vyjděte do chodby, prohledejte pečlivě celé široké prostranství a zlikvidujte všechny nepřátele, pokud spustíte poplach, opět si pomáhejte rozstřelováním barelů s výbušninou. Středem tohoto prostranství projděte na druhou stranu, vlevo vstupte do dveří a v místnosti crackněte počítač, zpřístupnili jste si tak další dveře. Vyjděte z místnosti ven a vydejte se na druhou stranu, na konci vejděte do dveří a pokračujte doprava. Na razíte na nepřístupné dveře, odbočte před nimi do chodby vpravo, vstupte vpravo do místnosti. Prolezte ventilací, tak se dostanete k počítači, který crackněte, opět jste si odblokovali další dveře. Jděte dopředu, projděte dveřmi, prostřílejte si cestu na protější stranu, odbočte doprava. Crackněte dveře, poté jimi projděte, zleva obejděte místnost, odbočte doleva, crackněte počítač a projděte dveřmi0000006770_n04.jpg (85349 bytes) (obr.4). Prohledejte celé bludiště místností, přes několik dalších dveří dojdete do místnosti se čtyřmi počítači, kde jeden z nich crackněte, přečtěte si obdrženou zprávu. Vyjděte ven a pokračujte dál, postřílejte vědce u počítačů, na konci vstupte do dalších dveří. Odbočte doprava, v místnosti vpravo crackněte počítač, přečtěte si zprávu a vědce zlikvidujte. Vyjděte ven a zabočte doprava, zbavte se několika vojáků a na konci vejděte do dveří vpravo. Prostřílejte si cestu až na konec chodby, poté projděte dveřmi, ty vlevo jsou nepřístupné, projděte tudíž protějšími. Tak se spustí animace, v níž si konečně promluvíte s hledaným Sofronovem, dozvíte se spousty zajímavých novinek, v jedné chvíli se vás bude snažit tento bídák zastřelit, ale budete rychlejší a pošlete tak k čertu jeho.

Mise 6. – Kudy vede cesta do ráje?

V animaci si opět promluvíte s vaším generálem, kterému však po získaných špatných zkušenostech a informacích už nevěříte ani slovo, budete tedy ignorovat jeho instrukce a sledovat váš vlastní záměr. Jakmile se ocitnete v reále v kanceláři vámi zastřeleného Sofronova, popojděte v kanceláři dopředu a vpravo u zdi crackněte počítač, tak si zpřístupníte dveře. Vyjděte z kanceláře ven do chodby, nyní budete muset najít hlavní server základny a také evakuační bod. Zpřístupnili jste si na počítači dveře vpravo, kterými tedy projděte do další místnosti. V ní vlevo vlezte do ventilace, prolezte jí a na konci seskočte do chodby. Vlevo před vámi crackněte počítač, tak jste si zpřístupnili dveře další dveře vlevo, projděte jimi do chodby, v této chodbě jsou vlevo dveře, kterými zatím neprojdete. V místnosti napravo najdete v regálech munici, poté se vraťte zpět do chodby, na konci odbočte doprava, projděte dveřmi, znovu odbočte do chodby vpravo, na konci pokračujte dál dveřmi vlevo. Vstupte do protějších dveří, rozstřílejte před vámi vlevo barely, tak se zbavíte většiny nepřátel. V regálech na konci chodby najdete nějaké užitečnosti, poté vstupte do místnosti vlevo, picněte vědce, vstupte do protějších dveří, projděte dalšími, sejměte vojáka a prohledejte plentu na konci místnosti. Vraťte se do předchozí místnosti, odbočte doprava a pokračujte vpřed. Uprostřed modře nasvícené místnosti crackněte zezadu počítač, tak si ho zpřístupníte, jděte k němu a poslouchejte jeho pípání, dobře počítejte, číslice použijte jako kód a získali jste zprávu a nové kódy. Nyní se vraťte známou cestou zpět ke dveřím, které jste nemohli otevřít, vpravo crackněte počítač a projděte jimi. Tak shlédnete animaci, vyslechněte si rozhovor nepřátel, v reále projděte do chodby. Odbočte doleva, zbavte se dalších vojáků, dveřmi vlevo vstupte do místnosti, kde crackněte počítač, otevřeli jste si dveře do druhého patra. Vyjděte ven a pokračujte chodbou dopředu, odbočte do místnosti s počítači vpravo, vyčistěte ji od nepřátel, jděte na druhou stranu, kde projděte dveřmi. Zastřelte vojáka, vstupte do dveří vlevo, vyčistěte další místnost s počítači, na jejím konci projděte dveřmi vpravo, musíte je ale cracknout. Zastřelte vědce, ze stolku seberte dopis, tak získáte zprávu, přečtěte si ji a nyní již znáte přístupový kód ke druhé laboratoři, je to 6521. Nyní se vraťte zpět do chodby, odbočte dvakrát doprava přes místnosti s počítači, na konci vstupte do dveří. Zdálky rozstřílejte kontejnery, tak téměř zlikvidujete v místnosti celé osazenstvo, vraťte se zpět do hlavní chodby, vstupte do dveří vpravo, postřílejte nepřátele a prohledejte regály. Vraťte se do chodby a pokračujte dál, na dveře použijte nyní vám již známý kód, tedy 6521 a projděte dovnitř. Protější dveře už stačí pouze cracknout, vstupte přes ně do chodby, v místnosti vlevo postřílejte vojáky a z regálů seberte všechnu munici. Prostřílejte si cestu chodbou dopředu, na konci vstupte do místnosti dveřmi vpravo, zastřelte stráž, crackněte list na stole, přečtěte si zprávu, ze které se dozvíte, že jsou nepřátelům známa veškerá data a podrobnosti o vaší osobě. Z místnosti projděte pravými dveřmi, nyní musíte prohledat všechny místnosti s počítači, tak na stolku z jednoho počítače zjistíte další přístupový kód, je to 6848. Nyní se vraťte chodbou zpět, na dveře na konci chodby použijte kód 6848, tak přes dveře projdete. V místnosti zlikvidujte vojáky, dalšími dveřmi ale neprojdete, takže ve vedlejší místnosti vlezte do ventilace, tak se dostanete do prostor, do kterých jste se přes nepřístupné dveře dostat nemohli0000006770_n05.jpg (81803 bytes) (obr.5). Na konci si seskočte dolů, tak jste se konečně dostali do hlavního serveru základny, postřílejte vojáky, vpravo crackněte počítač, zpřístupnili jste si další dveře. Projděte ventilací, na konci seskočte, crackněte další počítač. Vstupte do protějších dveří, projděte dalšími a zezadu crackněte po sobě dva počítače ze tří, tak obdržíte zprávu od Pareckiho a zároveň i o lokaci, kam hodlají nepřátelé zdejší základnu přestěhovat, tím tuto misi ukončíte.

Mise 7. – Připravte maso na grilování.

Jakmile skončí animace, v reále se objevíte u známých tří počítačů, dva jste crackli na konci předcházející mise, nyní tedy crackněte i třetí, zpřístupnili jste si další dveře, vyběhněte ven, zabočte doprava a proběhněte jimi. Nyní tedy budete muset najít a aktivovat dvě autodestrukční nálože a tak zničit celou prokletou základnu. Vběhněte tedy do chodby, na konci odbočte doprava, postřílejte vojáky, odbočte do místnosti vlevo. Prohledejte všechny místnosti, v regálech je spousta užitečností, nebudu už dále na prohledávání regálů a různých skříněk upozorňovat, postřílejte další vojáky a v poslední místnosti vlezte do ventilace. Na konci seskočte dolů, picněte vojáka a crackněte počítač, zpřístupnili jste si dveře. Vlezte zpět do ventilace, prolezte jí až na konec, kde seskočte dolů a přes všechny místnosti se vraťte zpět až na hlavní chodbu, odkud pokračujte doleva. Lomící se chodbou jděte stále dopředu, vpravo jsou dveře, do kterých ale nevstupujte, natáhli byste rychle brka. Vydejte se proto dále dopředu, odbočte do dveří vlevo, projděte dalšími dveřmi doleva, v místnosti zlikvidujte vojáky a vlezte do ventilace. Pokud ještě před tím dole cracknete počítač, potom zjistíte, že nepřítel o vás dobře ví a za vaši hlavu žádá trojnásobnou odměnu. Na konci z ventilace seskočte, vlezte do protějšího rozvodu, na konci opět seskočte dolů. Odbočte doleva, postřílejte vojáky, prohledejte místnosti, v poslední si vlezte do další ventilace. Na konci seskočte do místnosti, zastřelte zákeřníka a crackněte počítač, tak jste si zpřístupnili dveře, ale nechoďte jimi, vraťte se zpět do ventilace, prolezte zpět, pokračujte chodbou na druhou stranu a přes dvě ventilační šachty se dostanete k druhému vojákovi, kterého picněte a i zde crackněte počítač. Nyní už můžete dveřmi projít, neboť oba zákeřníky jste zlikvidovali, jděte ke dveřím vlevo, crackněte je a projděte jimi, poté druhými, ale tyto za vámi zapadnou. Pokračujte dopředu, postřílejte vojáky, malou místnost prohledejte a vstupte do velké, odbočte v ní doprava a vlevo u zdi crackněte počítač, zadejte kód 3746, tak jste načasovali první autodestrukci a zároveň tudíž splnili první úkol. Též jste si znovu zpřístupnili dveře, které vám před chvílí zapadly, vraťte se tedy k nim a oběma projděte. V hlavní chodbě odbočte doprava a vám již známou cestou dojděte až na konec, kde vstupte do dveří, které jste si rovněž zpřístupnili. Spustí se animace, vyslechněte si rozhovor dvou nepřátelských vojáků, poté vyběhněte ven a naproti crackněte počítač, zpřístupnili jste si dveře. Pokračujte dopředu, odbočte dvakrát doleva, poté doprava a vstupte do dveří. Zlikvidujte vojáky a pokračujte dál do modře nasvícené místnosti, crackněte protější dveře, projděte jimi a pokračujte chodbou doleva, stále likvidujte vojáky. Propleťte se mezi uličkami a pokračujte chodbou doprava, vpravo projděte dveřmi, vyčistěte místnosti, v druhé místnosti vlezte do ventilace. Na druhé straně seskočte, postupně prohledejte všechny místnosti, ve druhé crackněte počítač, přečtěte si zprávu. Pokračujte do další místnosti, kde opět crackněte počítač, tak jste si na konci hlavní chodby otevřeli únikové dveře. Vraťte se tudíž zpět do hlavní chodby, odbočte doleva a prostřílejte si cestu až na samý konec chodby, kde těmito dveřmi projděte. Opět prohledejte všechny okolní místnosti a postřílejte vojáky, v poslední místnosti pak crackněte počítač, přečtěte si zprávu, v sousední místnosti si vlezte do rozvodů. Na konci seskočte do chodby, pokračujte doleva a vstupte do dveří vpravo, poté vlevo, kde vlezte do ventilace, na jejím konci opět seskočte do místnosti. Zlikvidujte nepřátele, za dveřmi vpravo crackněte počítač, vraťte se a jděte dál přes dveře vlevo, opět prohledejte místnosti, prostřílejte si cestu vpřed, tak dojdete ke dveřím, které jsou ale nepřístupné. Naproti nim se vsoukejte do ventilace, na konci seskočte a crackněte počítač, tak jste si dveře zpřístupnili. Vlezte zpět do ventilace, přes dvě další se dostanete do místnosti,kterou jste před chvílí spatřili v krátké animaci. Přistupte k počítači, crackněte ho, zadejte kód 62170000006770_n06.jpg (84337 bytes) (obr.6), splnili jste tedy i druhý úkol a aktivovali druhé autodestruktivní zařízení. Tak se spustí animace, ve kterém si promluvíte s vaším generálem a z rozhovoru zjistíte, že vaše tušení bylo správné, je to darebák a bandita, který to zde má vše na svědomí a navíc zradil i vás a nechal vás tady na holičkách, když před tím uzavřel jediné únikové dveře.

Mise 8. – Všichni milují Halloween.

Promluvíte si ještě s Jackem Pareckim, který vás chce zachránit z tohoto objektu, který bude za deset minut demolován výbuchem, neboť autodestrukční zařízení je spuštěno a za tuto dobu musíte najít cestu k Jackovi. Dveře jsou tedy uzavřeny proradným zrádcem, takže vlevo od nich si vlete do ventilace, projděte jí až na konec, kde seskočte dolů do místnosti. Vlevo crackněte počítač a projděte dveřmi, přeběhněte na druhou stranu a vlezte do protější ventilace. Prolezte jí až na konec, seskočte a proběhněte dál dveřmi vpravo. V chodbě pokračujte dveřmi doleva,odbočte doprava, odbočte do dveří vlevo, crackněte počítač a projděte dalšími dveřmi. Prostřílejte si cestu vpřed, odbočte vlevo do chodby, poté vstupte do místnosti vpravo. Crackněte další počítač, pobijte nepřátele, vyběhněte ven a vydejte se doprava. Lomící se chodbou utíkejte stále vpřed, prostřílejte si cestu až k vratům, otevřete je a projděte jimi. Pokračujte vpřed, likvidujte vojáky, v místnosti vpravo crackněte počítač, postřílejte vojáky, vyběhněte ven a crackněte dveře vpravo. Jakmile se otevřou, spustí se animace, ve které se setkáte s Jackem Pereckim a protože už každou chvíli hrozí detonace, rychle se výtahem přesunete na poslední chvíli k vrtulníku, kterým oba odletíte do bezpečí. V další animaci si už jen vyslechnete zajímavé televizní zprávy, po jejich skončení zazvoní telefon a budete znovu povolání do další akce. No moc dlouho vás odpočívat nenechali, nebo že by snad autoři počítali s dalším pokračováním?

Návod je napsán pro Abecedu her.

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: