Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - Gothic (Diccuric mód)

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 16783
Zobrazení tento měsíc: 7
Gothic (Diccuric mód)

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

NE  

NE  

NE  
NE  

ANO  

NE  

Zobrazit  

Oficiální stránka hry:
www.worldofgothic.de/modifikation/i ...
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
Nejtemnější období dějin počalo. Kouzelničtí kmeti se zabrali do starodávných pergamenů a snažili se přijít na původ blížící se zkázy, jež mohla znamenat konec celé říše. Statní rytíři se začali domlouvat na případném plánu bitvy. Jenže, lze vůbec soupeřit s ďáblem? Zlo zůstalo naživu a je každou chvíli silnější. Město Khorinis se zmítá v občanské válce, ovce mají čím dál hrubší srst a orkové se naučili obstojně salutovat. Pokračování velice úspěšné fantasy RPG Gothic je tu a navíc i data disk Diccuric mód! *Arduška*


Autor: Filip Richter "Tonyskate"
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
XXX - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

Gothic (Diccuric mód)

Tento mód je nejlepší pro RPG Gothic. Má ho na svědomí The Amateur Gothic Mod Team. Je natolik populární že se vněmecku normálně prodává. Nabídne vám absolutně nový svět, spoustu nových úkolů a všeho možného. Tento návod je přeložen z jedné německé stránky mnou a sestrojen v souladu s hrou (obrázky jsou převzaty ze stejné stránky). Kdybyste měli zájem o tuto modifikaci, tak se mrkněte na stránku gothicz.net v podsekci Mody. Je tam kde mod stáhnou, jak jej nainstalovat a spousta informací o dalších modech. Toto je pouze první kapitola modu. Pařbě Zdar.

1) Cesta do města

Dva žoldnéři pošlou našeho hrdinu na věž, aby držel vyhlídku na ptáka. Poté, co vyleze nahoru přiběhne houf vlků. Posbírejte paklíče a podivný roh (pod stolem) a otevře truhlu (PPP). Nakonec použijte roh. Tím se přivoláte pár mrchožroutů a ti odlákají vlky. Případně můžete jít na kraj věže a házet maso dolů (v inventáři vyberte maso a "akce + směr dolů"). Když roh nevezmete, vezme si jej později Barem a můžete ho vzít od něj. Teď musíte rychle jednat. Sestupte dolů a běžte po cestě, potkáte hodně krvavých much. Ale Ardaric je ještě slabý. Takže boji se radši vyvarujte. Odbočte doprava a podél zdi. Narazíte na dva vojáky a po cestě nahoru k městu. U vstupu potkáte strážce, který vás pošle k Alwinovi. Mimo to vám Alwin řekne, že Karmakk hledá ten roh. Seběhněte po schodech dolů a odbočte vlevo. Projděte obloukem a v domě napravo se nachází kovář Albros. Promluvte s ním a dostanete za úkol donést balík se surovou ocelí z dolu.

a) Karmakk pátrá po zvláštním rohu

Karmakk stojí v domě za obchodníkem v ohnivé robě mágů. Za roh obdržíte 500 zkušeností, dobrý meč a kořalku Doomtre. Pokud jste roh nevzali, tak musíte promluvit nejprve s Karmakkem a jít od města kolem farmy za mostem k Baremovi. On vám roh vydá, ale na jeho otázku musíte odpovědět NE. Je to sice složitější, ale dostanete 750 EXP.

b) Rostlina v jezeře

Běžte ke vchodu do města a tam si pokecejte s Alwinem (kdyby tam nebyl tak jej hledejte po městě). Doprovodí vás k jezeru, kde musíte najít rostlinu. Sledujte jej, za všechny příšery které Alwin zabije, získáte zkušenosti. V jezeru se ponořte na třech místech a plavte přímo skrze rostliny. Teprve až třetí rostlina bude ta pravá. Až budete mít rostlinu, plavte zpět ke břehu a mluvte s Alwinem. Jako odměnu dostanete spací pytel (dobrá věcička, můžete spát prakticky kdekoliv).

c) Dodávka surové oceli

Alwin vás poté eskortuje k dolu. Tam sebere balík s ocelí a ve městě vám jej předá. Doručte balík kováři. Kdyby nebyl vkovárně tak přijděte později.

d) Pomoc Narrowovi

Pod hlavním vchodem je táborák. Tam jsou dva muži na okraji lesa. Promluvte si s Narrowem. Potřebuje helfnout při boji s vlky. Ve městě běžte před hospodu a tam budou dva lovci, kterým se ale vůbec nechce. Jděte ke Graveyarnovi. Dá Ardaricovi amulet. Teď jim ho ukažte a hned vyrazí. U lesa zase pokecejte s Narrowem a zůstaňte v jeho blízkosti. Dostanete zkušenosti za živočichy, které zabije. Případně k němu některé vlky nalákejte. Jakmile je les čistý, bude vás Narrow učit lukostřelbu a jednoručáky. V lese před větší skálou poblíž jezírka je mrtvola špeha. U něj najdete 2 teleportovací runy. Žlutá runa vás přenese k modré runě. Když dáte modrou runa ke vstupu města, tak váš žlutá teleportuje do města. Jeho zbraň byste měli mít v každém případě. Je užitečná proti kamenným golemům.

e) Obchodníci

Tady s vámi obchodníci budou obchodovat pouze když máte nějakou věc. První je Homer ten svámi bude jednat hned a poradí vám že aby svámi obchodoval Fisk musíte mít vlčí kůži (myslím že jde koupit od Homera). Naproti Fiskovi je Faris, ten chce vejce důlních červů, dál Nolwenn ten touží po zubu močálového žraloka a poslední Konogan - kniha Arcanum Golem 1. Každou věc má vždy ten poslední obchodník. Když přečtete tu knihu tak vás Konogan dá nějakou odměnu nebo vás naučí akrobacii úplně zadara (za 0 LP). Od Konogana se dají koupit pouze zbroje, které zde chtějí i sílu.

2) Graveyarnovi úkoly

a) Oprava rampy

Po zadání úkolu běžte k mistrovi. Najdete ho vedle domu za stánkem Homera. Dá vám ozubené kolo, v hospodě promluvte s dělníkem a potom se Zubovem. Sledujte je oba k rampě. Zubov vloží ozubené kolo do rampy. Ale i tak nepůjde, musíte říkat Zubovi ať tahá vlevo či vpravo. Pořadí je vždy náhodné. Takže je diligujte, buď čtyřikrát doprava nebo doleva. Potom se hlaste u Graveyarna.

b) Maso pro žoldáky

Jděte ke vstupu do města. Tam čeká Scavengerfuhrer. Promluvte s ním a sledujte ho. On vás odvede ke skupině mrchožroutů. Všechny je zabije, vezme z nich maso a běžte zpět k Graveyarnovi. Kdyby se lovec nehýbal, musíte nainstalovat patch znova.

c) Kartograf

Teď bude takový závod s Kollem. Dříve než půjdete ke Graveyarnovi a necháte se odvést, byste si měli sejfnout hru. Musíte před nebo současně s Graveyarnem Kollovi přijít. Jinak by se tento quest mohl stát neřešitelným. Graveyarn vás pošle ke kartografovi. Vydejte se po cestě změsta, u směrové tabule (kde je (byl) goblin) odbočíte napravo a poběžíte průchodem ve skále nahoru. Na cestě potkáte Kolla jako bojuje s nějakými příšerami, ale ignorujte ho a běžte dál po cestě. Kolem teleportu s ještěry a kousek dál je pohřebiště s kostlivci. Dále přes lanový most a kolem velkého kamene. Kousek dál po cestě bude konečně ten kartograf v těžké zbroji strážce. Ten vám mapu vydá, pokud však byl Koll rychlejší, tak jej kousek od mapaře zmlaťte (ať to ten mapař nevidí) a mapku si vemte. Doručte ji Graveyarnovi.

d) Ukradená soška

Zpátky u Graveyarna se dozvíte, že mu někdo šlohnul sochu draka. Zloděj se jmenuje Baddog. Stává na okraji jezera od boudy, kterou vidíte když vyjdete z hradeb města. Po rozhovoru s ním se jej zeptejte, proč sošku ukrad. Pokud rozhovor dobře povedete (párkrát to zkuste na novo ze sejfu), dostanete k jeho konci zmíněnou sochu. Sledujte ho k jeho příteli psovi (Wala) a u něj použijte sošku. Nakonec opět promluvte s Baddogem. Kdybyste neměli nervy se s ním bavit, tak jej dobijte a sochu si vemte, ale přijdete o zkušenosti. Přineste sošku draka Graveyarnovi. Teď již můžete kecat s Berengarem na nádvoří hradu.

e) Kniha rétoriky

Aby vás Alwin něco přes rétoriku naučil, potřebuje příslušnou knihu. Za hradem stojí knihovník Fiebeler. Řekněte mu, že potřebujete tu knihu. Musíte jeho jednu hádanku uhádnout :

Odpovědi :

  • Literatur : Rätsel: Ein Gebirge
  • Allgemeines Rätsel : Der eigene Name
  • Philosophisches Rätsel : Nichts

f) Proměna žoldáka Hamonda

Jděte k Leofwinovi (je v jednom z horních domů - je v něm žravá štěnice). Žravá štěnice, která u něj leze, je začarovaný Hamond a dopomoh mu k tomu Taliasan. Běžte si s ním pokecat a až se dostanete asi ke čtyřem možnostem dejte tu druhou, pomůže vám, ale musíte mu donést ingredience (dá vám list s nimi). Jsou to tyto:

Reisschnaps můžete koupit od Homera. Hollenpilze (pekelné houby jsou skoro na každém rohu) a Steinwurzeln totéž. Grabmoos najdete v kamenem kruhu (v okolí mrchožroutů před druhými schody) na cestě k dolu. Bergmoos je také cestou k dolu na některé ze skalních stěn. Jazyk ohnivé ještěrky je v truhle, kde sedí na vejcích číhavec a ten je kousek od Baddoga. Klíč je o něco dál v jeskyni u dvou goblinů. Nechoďte do teleportu. Pokuste se toho číhavce vylákat a aby se o něco zasekl, ať máte čas vyrabovat truhlu. Kdyby se vám jej nepodařilo odlákat, tak můžete jít do bažin a tam najít cestu jakoby do vrchu a jít po ní. Po cestě potkáte bažinného golema, dojdete až k domku s myslivcem a na polici u stěny je kniha, která vás naučí tuto loveckou dovednost. Na cestě k dolu je ukrytá jeskyně. Poté co vylezete druhé schody před mrchožrouty, odbočte ke skále a jděte podél ní. Narazíte na vchod do jeskyně (je možné že tam bude i poslední zmíněná rostlina) a pak na pár goblinů u kterých je kniha Die Blutflinge. Přečtete si ji a potom sejměte nějakou mouchu a seberte ji žihadlo. Když všechno máte, tak to doneste Taliasanovi. Druhého dne k němu zajdete pro lektvar, běžte k Leofwinnovi a tam ho použijte jakoby na podlahu. Štěnice se promění v Hamonda a ten vás bude učit zlodějské dovednosti.

g) Teleportovací amulety pro Taliasana

Od Hamonda za odměna dostanete amulet. Jděte k Taliasanovi (neříkejte že amulet je od Hamonda). Taliasan vás požádá, abyste mu další amulety našli. Dva má ("Capricorn" a "Leo"), dál ještě potřebuje "Aquarius", "Tarus" a "Pisces". Když jej všechny dodáte, může vás učit kruhy magie, nebo vám dá lektvary (STR+8, DEX+8). Aquarius najdete ve hradě v tajné místnost. Vyjděte úplně na půdu a tam propadněte malou dírkou v zemi. Slezte po žebříku před páku a tam to prozkoumejte a narazíte na místnost s kolonou a na ní je amulet položen. Tarus je v bažinách, pořádně to tam prohledejte a až narazíte na skálu od trola se dvěma harpyjemi, tak začněte prohledávat stromy v okolí - u jednoho najdete kostru s tímto amuletem. Pisces objevíte u trola, kolem kterého jste běželi závod s Kollem. Dělejte mu návnadu a on se za chvíli zasekne o některý ze stromů, které tam leží. Tam najdete ten amulet i docela dobrou zbroj. Až je budete mít, tak mu je doneste a vyberte si odměnu.

3) Práce pro farmáře

Mluvte nejprve s Darekem v chalupě. Ten vás pošle za Rebekkou. Požádá o pomoc s těmito úkoly :

a) Krysy ve stodole

Ve stodole vyzabíjejte všechny krysy.

b) Zásoba mouky

Rebekka potřebuje mouku, běžte tedy ke mlýnu a pokecejte s mlynářem (týpek vedle). Pak promluvte se Salentinem, který je na poli. Běžte se teď vyspat a druhý den si běžte zase s těma dvěma promluvit. Zlikvidujte hmyz a krysu na obou prázdných polích, jděte k Salentinovi a opět k mlynáři. U Rebekky dostanete zkušenosti a poslední úkol.

c) Jídlo pro templáře

Rebekka vám dá jídlo pro templáře ve věži Haril (5 chlebů, 3 šunek a 4 sýry). Běžte směrem k jezeru. Za kamenným mostem u směrové tabule se vydejte cestou Haril vzhůru. Sledujte další směrové tabule. Zhruba před věží budou čekat dva orkové, utečte za ně a po skále nahoru. Odevzdejte jídlo u Pireta. Teď vás někteří templáři budou něco učit, vraťte se třeba za pomocí runy.

d) Boj v aréně

Jděte k Rictiovarusovi u arény. Musíte přemoct 6 příšer. Máto tři kola asi po dvou příšerách. Po prvním dostanete meč, pak +3 síly a nakonec vás naučí plížení zadarmo (0 LP). Na konci je ork, ale nebojte se, má jen rezavej obouručák, takže mu docela v pohodě dáte, když máte dobrou zbroj.

e) Cizinec

Běžte směr jezero a za mostem odbočte na louku k pár mladým ještěrkám. Barem vám povypráví, že jej nemaj žádní vlci rádi. Jděte teď směrem k lesu. Pár vlků seběhne dolů ze svahu. Až budou v jeho okolí, tak je zabte, ale aspoň jednoho mu nechte. Pak vás osloví a hotovo.

f) Berengarův první úkol

Berengar by byl rád, kdybyste v aréně bojovali s Kollem. Tak tam zajděte, zmlaťte Kolla a běžte zpět k Berengarovi.

g) Staré časy

Alwin vám povypráví, že se šíří pověst o Ardaricovi. Hledejte jeskyni, u první směrové tabule poblíž farmy (stojí tam většinou Goblin) odbočte doprava a běžte po cestě nahoru. Jakmile vyjdete z tunelu, vylezte nahoru na trávu, tam v okolí bude několik chňapavců a nějaké krvavé mouchy. Seběhněte tam z malého kopce ke vchodu do jeskyně a před ním bude Lagariman. On vás vyslechne a dá vám zkouškové úkoly.

4) Lagarimanovi zkoušky

a) Zkouška těla

Jako první máte vyřídit jednoho vůdce vlků a jednoho orka beze zbraní. Nebojte, ten ork taky nebude mít zbraně J. Běžte opět k jezeru, kus za místem, kam vás Alwin ze začátku vedl, je směrová tabule. Vydejte se směrem Ianua. Zde se nalézá velké množství vlků, mít dobrou zbroj je výhoda. Zabijte vůdce vlků (je odlišný a má jiné pojmenování) pěstmi. Když Ardaric požije jeho maso, dostane krátkodobě +50 síly. Ork je nalevo nahoře v posledním domě, ale vždy uprchne. Když tak jej hoňte, mě sice neutekl, zasek se vždy o ten dům a tak sem ho umlátil. Zabte ho jak chcete, hlavně ať je to pěstmi. Po zabití těchto dvou oblud se vraťte k Lagarimanovi.

b) Zkouška duchů

Dříve, než se vrhnete na tento úkol, si obstarejte tyto svitky : Kulový blesk, ohnivá koule, ledový šíp a větrná pěst (tady jsou německé názvy : Kugelblitz, feurball, eispfeil a windfaust). Máte jednomu pomatenýmu mágovi sebrat runu. Sledujte Lagarimana k jeskyni a v ní vyzabíjejte gobliny. Napravo je zasypaný průchod, který rozkopejte krumpáčem (který je v jeskyni). Zaměřte se na tu hromadu a požijte krumpáč (akce + směr nahoru). Jakmile uvolníte cestu, potkáte zombíka, kterého vyřiďte a vemte si od něj amulet. Ten si nasaďte a projděte bariérou do jeskyně. Loading…

V jeskyni:

Jděte nejprve k Almaricovi a promluvte s ním. Bude vám pomáhat proti vyšinutému Feordwinovi. Nejdříve ale potřebujete podporu ostatních mágů vody, kteří jsou normální.

Umfrey vám dá hádanku. Odpověď zní : "Schatten". Potom mu dejte svitek kulového blesku.

Waleran bude mít nějaké kecy, tak mu dejte kouzlo ohnivé koule.

Herlewin je strašnej sklerotik. Dává na polici knihy a používá je. Běžte tedy ke knihovně, tam dejte jakoby použít, najdete knihu "hrdina Argantael". Přečtěte si ji a doneste ji Herlewinovi. Ještě by rád svitek s ledovou šipkou.

Gamelovi dejte jen poslední svitek.

Nakonec znova promluvte s Almaricem. Mágové vás nyní budou následovat k Feordwinovi. Po krátkém rozhovoru vypukne masový boj, pomáhejte jim je zabíjet - hlavně Feordwina. Od mrtvoly Feordwina si vemte runu a vyjděte z jeskyní i s mágy, kteří vás budou následovat. Venku promluvte s Lagarimanem a s každým mágem zvlášť.

Třetí zkouška bude až v Diccuric 2.

c) Pomoc Slapovi 

V pevnosti je ohrada s vlky. Opatrovník Slap vás požádá o pomoc s chycením jakési potvory. Živočich, který vypadá jako mrchožrout kombinovaný se slonem, je u zdi kousek od vchodu. Jednoduše ho zabte a běžte za Slapem. Kdyby tam nebyla ta příšera, tak se sem vraťte později.

d) Berengarův podstatný úkol

Jděte nyní k Berengarovi. Pošle vás s Graveyarnem k dolu. Dřív než k němu půjdete za Graveyarnem, vyčistěte cestu k dolu, aby výlet přežil. V dole po vás všichni půjdou, držte se napravo. Potkáte kamenného golema, se kterým si dělejte co chcete. Brzy potkáte Modarise, vyřiďte jej a seberte mu Triramarový amulet. Je zde hnízdo s důlními červy i s královnou, ale sem nemusíte chodit, jen když budete chtít. Vraťte se buď vchodem nebo v temnotě je jeskyně, která má druhý východ. Kdybyste vyšli druhým východem, tak na zemi seberte klíč a otevřete dveře. Budete na druhé straně kopců, tak či onak dojděte ke Graveyarnovi, dejte mu amulet a máte Diccuric hotov !

To bylo co ? Ostatně je zde ještě spousta míst k prohledání, takže do toho. Možná se uvidíme u Diccuric 2, na kterém se pilně maká.

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: