Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - 5 kouzelných amuletů

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 44185
Zobrazení tento měsíc: 129
5 kouzelných amuletů

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

ANO  

ANO  

NE  
NE  

ANO  

NE  

Zobrazit  

Oficiální stránka hry:
offstudio.fabry.cz

Výrobce: 
OFF Studio
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
Příběh vypráví o pohádkové zemi Nyron, kde kromě lidí žijí i příslušné pohádkové bytosti. Život je zde šťastný a to díky pěti amuletům, které jsou rozděleny pěti různým lidem. Jak už to tak bývá jednomu z nich, kouzelníku Zarkyranovi stoupne jeho moc do hlavy, rozhodne se zmocnit zbylých amuletů a stát se vládcem celé země. Kouzelnice Twelga, držitelka jiného amuletu, odhalí jeho plán a než záhadně zmizí, stihne svůj amulet předat své chráněnce Lindě a naznačit jí, že jedině ona je schopna Zarkyrana zastavit. Mladá dívka tak vyráží na napínavou cestu....... *Arduška*


Autor: Anh Hai Le "Dark Angel" , Zbyněk Chomát
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
XXX - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

5 kouzelných amuletů

Návod na tuto hru byl napsán ve spolupráci Abecedy her a Scorpion's Cheater. Připomínky / upřesnění k návodu poskytla i samotná autorka hry Olga Fábry z OFF Studio, tak tomu říkám perfektní spolupráce.

5 KA je jednou z nejzapeklitějších adventur a i ten nejotrlejší adventurista si nad tím musí lámat hlavu. Hádanky jsou vesměs logické, takže to není typu, použijte záchodovou mísu na žebráka a dostanete jadernou střelu. Hru si můžete stáhnout ze stránek výrobce OFF Studio a nebo přes Herní svět, ale musíte počítat s velikostí 142 MB.

O co jde ?

5 Kouzelných amuletů je freeware adventur, které v pohodě překonává komerční tituly a hrdě se může postavit mezi velikány jako jsou King Quest, nebo série Legend of Kyrandia. Hra vypravuje o dívce Lindě, která je vychována hodnou čarodějkou Twelge v lesích. Jednoho dne, ji Twelga předá mocný amulet a někam zmizí, jediné co řekla před zmizením, bylo, aby našla Tomuse ehm... tedy Tveraina, který ji pomůže a tak začíná jedna z nejkrásnějších adventur, které spatřili světlo světa.

1. kapitola

V lese

V obydlí seberte chléb a klíč. Klíčem si otevřete truhlu a seberte z ni měšec a čistý papír. Před domem najdete keř s růžemi, pokuste se jednu utrhnout a zjistíte, že je tam nůž, oba předměty seberte. Opusťte přístřešek a běžte směrem doprava až k datlovi, v jedné z hromad jetele seberte čtyřlístek. Pokračujte jedinou cestou a dostanete se k medvědovi, odtud pak nahoru, kde si můžete sebrat zralé jahody.

Vraťte se k medvědovi a použijte na něho zelený amulet (popřípadě na sýkorku nebo na kukačku), čímž dostanete schopnost rozumět řeči zvířat, pokecejte s medvědem a dozvíte se, že má hlad. Dejte mu chleba s medem, které jste získali z obydlí. Po sežrání si znovu pokecejte s medvědem a zeptejte se ho na cestu k bylinkářce Ambře, cesta dál vede přes křoví, takže vám jí medvěd prorazí. Pokračujte v cestě, překonejte čápy s vodopádem, pak na další obrazovce s hlemýžděm se dejte dolů, kde najdete borůvky a v kapradinách špinavou sklenici, tu odneste k místu s vodopádem a umyjte ji. Rovnou do ni hoďte borůvky a jahody, takže získáme sklenici se směsi lesních plodů. Jděte stále na jih a dorazíte ke stromu se smůlou, tu seberte. Po cestě se dostanete k chaloupce, z pavučiny seberte mrtvou mouchu a vstupte do obydlí. Předejte dopis Ambře a pak dostanete 3 úkoly, které musíte splnit.

Úkoly od Ambry

Běžte zpět na místo, kde jste sebrali zralé jahody a byla tam sýkorka, promluvte si s ní a zjistíte, že ji kukačka sebrala hnízdo. Promluvte si s kukačkou, ale rozhovor nikam nevede, takže dojděte až datlovi a uvidíte zde včelku (předtím tady nebyla), promluvte si s ni a pomůže vám vyhnat kukačku. Zpět k sýkorce a promluvte si s ni a zjistíte, že by vám pomohla lesní víla. Předtím však se vraťte do svého obydlí a seberte z polic hrnek a přečtěte si knihu a zjistíte něco o hřibu satanu. Dále si v domě přečtěte modrou knížku na polici a zjistíte něco o lesních vílách (jsou tam dvě knihy, jedna je o jezerních a druhá o lesních vílách) a o tom, že k jejich zavolání je nutné mít symbol štěstí. S touto informaci se dejte k jezírku (teďka se vám zpřístupní a je to cesta doleva u místa se sýkorkou) a hoďte do jezera čtyřlístek.

Promluvte si s vílou a řekněte ji, ať udělá déšť, objeví se duha, připravte si hrnek (získaný ze svého obydlí) a naberte si vodu z jezírka s duhou, tak tímto bychom měli 1. úkol-hotovo, pak ji požádejte o hůlku. S hůlkou běžte o jednu obrazovku za čápy k noře, kde použijte hůlku, vlezte do nory a pokecejte s trpaslíkem. Dozvíte se, že by chtěl omeletu s marmeládou. Vraťte se k sýkorce a zjistíte, že ji zbyla kukaččí vajíčka, požádejte ji o ně a vraťte se k trpaslíkovi. Dejte mu sklenici s jahodami a borůvkami a ještě vajíčka. Bohužel pořád odmítá vydat houbu, tak mu dejte peníze a řekne vám, kde se nachází hřib Satan (hromada listí), seberte houbu a 2. úkol- hotovo, pak si vezměte plátěný pytel.

Spojte mouchu se smůlou od stromu a ještě plátěným pytlem, získanou past a jděte k jezírku, kde ji položte na díru. Žába na to skočí a je vaše. Běžte směrem k obydlí Ambry, po cestě se setkáte se strakou s prstenem, použijte nůž na suk a do vzniklé díry vložte zelený amulet, ale nic se nestane a tak běžte k vodopádu u čápu a opláchněte si ho (amulet). Ten vám však bohužel spadne do vody, takže použijte žábu na bílého čápa, ale probudí se ve vás soucit a tak žábu pustíte do vody a ona vám za odměnu podá amulet a získáte tak třpytivý amulet. Vraťte se ke strace a vložte ho do suku. Straka si přiletí pro zářící objekt, ale majzne se hlavou o strom, seberte z jejího zobáku zlatý prsten, takže 3. úkol- hotovo.

Zpět k Ambry a měli byste mít, hřib satan, hrnek vody nabraný z jezírka s vílou a zlatý prsten od straky. Když vejdete dovnitř, tak bohužel i Ambra zmizí, seberte aspoň koště. Hoďte do kotlíku hrnek vody, prsten a hřib. Shlédnete animaci s Zarkyran a jeho poskokem. Vraťte se do svého obydlí a pokecejte s knihou, ukáže vám kouzlo, které vám umožní létat na koštěti. Takže další směr bude Gadmor, předtím ještě musíte vrátí víle hůlku.

2. kapitola

Gadmor

Veselé si tak letíte, ale objeví se straka, která vás shodí dolů. Po pádu si seberte u cestičky drát a u stromu sesbírejte listy šťovíků, pak se dejte doprava, tam najdete Tveiranův dům, ale není doma, takže si aspoň posbírejte jablka. Ještě o jednu obrazovku doprava a tam najdete zahradu, kde seberte žížalu a konev. Vraťte se zpět do místa, kde jste začali a běžte směrem do města, před branou seberte větev. Ve městě si zajděte do obchodu, kde si promluvte s prodavačem, pak se vám zpřístupní hospoda, kde si uvnitř pokecejte s každým, u kováře je nutné objednat pivko a pak si promluvte i s ním. Potom opusťte hospodu a když se vrátíte, tak najdete sklenici prázdnou, kterou seberte.

Vyjděte z města ven, dejte se tentokrát doleva a ke komediantům, pokec s jejich obyvatelstvem a pak si promluvte osobně se cirkusákem, kterým vám řekne kde je Tveiran, ale předtím mu musíte pomoc s jeho medvědem. Promluvte si s medvědem a hned je vám jasné co mu je, zpět do města a tentokrát se dejte do obchodu, kde si kupte med. Ve městě se dejte doleva a dostanete se ke kovárně s fontánkou, naberte do sklenice vodu. Vstupte do kovárny a seberte tmel u kovadliny, použijte tmel na rozbitou konev. Opusťte místnost a dejte se doleva k hospodyni se slepicemi, promluvte si s ni a prohledejte růžový keř. Zde naleznete slepičí vejce.

Opravenou konev naplňte u kašny, pak si zajděte do Tverainovy zahrady, a použijte ji na uschlou zeleninu, promluvte si s ni a dovíte se kde je klíč do domku. Mezitím si vás všimne Honzík a promluvte si i sním. Požádáte ho o pomoc, ale bohužel klíče jsou schované na stromě a poblíž je vosí hnízdo, takže je nutné ty potvory vyhnat, nejdříve si s vosami promluvte, ale rozhovor nikam nevede (rozhovor s vosami je nutný). Znovu si promluvte s Honzíkem a dozvíte se o víle Aryi. Běžte směrem ke komediantům a pak doleva ke troskám, tam se objeví víla promluvte si s ni a dozvíte se, že je zamilovaná do kováře Forna, zajděte za Fornem a pokecejte s nim, bohužel ho nepřesvědčíte. Vraťte se směrem k víle a přesuňte se o jednu obrazovku doleva, kde sedí blázen na skále, promluvte si s nim a dostanete od něho radu. Zpět k víle a zeptejte se ji, jestli umí vařit, bohužel ne. Zajděte do obchodu ve městě a kupte si cukr a mouku.

Běžte k hospodyni a měl byste vidět modrý hadr (modrý hadr se objeví až teď) na sušáku, pokuste se ho sebrat, ale Bětuška vás vyžene. Běžte na rozcestí mezi komedianty a mořskou vílou, tam najdete krtiny (objeví se potom co se pokusíte sebrat hadr a promluvíte s Ňoumou o ženě pro kováře a po pokecu s vosami, bez těchto úkonu se neobjeví krtina), pokecejte s krtinou a vyleze krtek, pokec, ale krtek se bojí hospodyně. Použijte mrtvou žížalu a hned je ochoten udělat na zahrádce pěkný bordel. Vraťte se do zahrady Běty a seberte v klidu hadr. Hadr spojte s větvemi (našli jste jí u stromu před bránou do města) a vzniklou past použijte na vosí hnízdo, Honzík už bezpečně vyleze na strom a podá vám klíč od Tverainovi příbytku. Uvnitř Tverainovi příbytku seberte ze stolu papír, který obsahuje doporučení na studium, pod listem se nachází deník, kde se Linda dozví něco o čaroději.

Vyjděte ven a zjistíte, že Honzík už utekl, běžte za jeho otcem Fornem do hospody a dejte si s nim pokec, pak mu dejte doporučení na studium, ale bohužel ho odmítne, neboť potřebuje ženu. Zajděte do Tverainovi příbytku a použijte otop, pak kamínky, čímž rozděláte oheň. Položte na pult cukr a mouku, jablka, sklenici vody a vajíčka. Linda uvaří jablečný závin. Hotový produkt odneste víle, zbytek pak k Fornovi, který si velmi pochutná a požaduje okamžitě schůzku s dotyčnou, ale bohužel je to tak trochu nemehlo. Zajděte za bláznem pro radu a dozvíte se, že je nutné kytku a nějaký dárek. Zpět za Fornem a pokecejte spolu, dejte mu růží , no ještě sehnat nějaký ten dárek.

Použijte nůž na zbylé jablko a dostanete hromadu červů. Běžte před kovárnu a najdete tam holčičku, která krmí holuby, požádejte ji o chleba, odmítne. Zajděte do obchodu a kupte si lízátko, vraťte se k holčičce a dejte ji sladkost za chléba. Namažte na chléb med a běžte to dát medvědovi. Promluvte si s nim, pak ho Linda pustí a dostane obojek a provázek. Obojek zaneste Fornovi, pak běžte za vílou a oznamte ji zprávu. Běžte směrem do města a už se začíná stmívat, u hospodského si nechte uložit amulet, pokud byste nedali amulet do sejfu, tak hra pro vás končí.

2. den ráno

Ráno se probouzíte a pokud jste uložili amulet do sejfu, tak je vše OK. Dejte si pokec s místním osazenstvem, pak běžte k víle a spolu s ni se sejdete u jejího otce na dně moře. Na dně moře si vezměte hnědou truhlu a pak se objevíte zpět na pláží. Vraťte se do města a uvidíte lynčování, spolu s bláznem Ňoumou utečte ven, kde si pokecejte. Nyní otevřeme truhlu, použijte k tomu drát (pokud jste spojili drát, červ a provázek, nezoufejte, hrdinka je sama rozváže), uvnitř truhly je hromada roztrhaných papírku, které poskládejte, není to těžké, prostě obyčejný puzzle, jinak pokud některý díl správně umístíte už se sním nedá hnout. Po poskládání získáte další čistý papír, který spojte s tím, co máte z obydlí a dostanete mapu Nyronu. Mapu dejte Ňoumovi a označí vám místo, kde se nachází Chilón, pak aktivujte mapu a klikněte na červený puntík Chilón.

Objevíte se na poušti, kde se setkáte s Tomusem... ehm :-) tedy s Tverainem a Chilónem. Od Tveraina dostanete modrý amulet a budete teleportování do ledové země.

3. kapitola

Objevíte se na ledové plání. Běžte doleva, kde si dejte pokec s ledním medvědem, zkuste ho podplatit medem, ale nepůjde to. Použijte modrý amulet na zamrzlé jezero, čímž se udělá díra v ledu, ze stromu seberte větev. Nyní spojte červi (pokud jste rozřezali jablko) s drátem a provázkem, celé toto ještě dovršíme klackem, čímž dostanete rybářský prut s návnadou, který použijte na otvor v ledu a získáme rybu, hoďte ji po medvědovi, sežere ale nepustí dál, takže zase připojte na hák červa a pokuste se znovu chytit rybu, ale pozor, prut s rybou nechte tentokrát ležet na zemi. Běžte za medvědem a řekněte mu ať si pro rybu dojde sám. Ještě se podívejte na oblohu, kde uvidíte souhvězdí.

1. fázi, je nutné poskládat dle tvaru
souhvězdí brány

2. fáze, je nutné poskládat ve tvaru
souhvězdí lovce

Mini poznámka- musel jsem screenovat předtím, než jsem vložil poslední hvězdu, pak není možné pořídit celková záběr řešení. Modré šipky značí, že pro dokončení je nutné vložit poslední hvězdu na příslušné místo.

Vlezte dovnitř a podívejte se na ledovou bránu, je tam 8 hvězdiček, poskládejte je ve tvaru brána, pokud je správně poskládáte, tak se objeví drak, který vám shodí ledový krápník, ten seberte a použijte na něj nůž a dostanete další hvězdu, kterou dejte na bránu. Tentokrát poskládejte souhvězdí lovce. Zhmotněný lovec zabije draka a my můžete vstoupit dovnitř, kde si Linda pokecá se svojí matkou a dostane od ni pár vybavení a samozřejmě žlutý amulet.

4. kapitola

Objevíte se v lávovém území. Použijte zelený amulet na strom a pak si promluvte se stromem. Znovu použijte zelený amulet a vyléčíte tak část krajiny. Nyní použijte modrý amulet na lávu a můžete přejít na druhou stranu. Oživení krajiny není nutné, stačí zmrazit lávu a přejít na druhou stranu.

Běžte k bráně a promluvte se strážným, ale nikam to nevede, pak běžte doprava, kde seberte pampelišku a u kanálu kus klobásy. Klobásu dejte kryse a řekne vám jméno kuchaře Kulimana.

Zpět k bráně a řekněte strážnému, že znáte kuchaře Kulimana. Stráž vás pustí dovnitř, kde si pokecejte se služebnou Eliškou, pak se dejte doprava k brnění, to prohledejte a získáte flašku slivovice. Vstupte do prvních dveří, tam si pokecejte se všemi a setkáte se dokonce i s Jakubem. Vyjděte ven a běžte do vedlejší místností, kde seberte citron a hrnek, pokud se chcete trochu ožrát, tak u pytle s moukou je láhev vína, vypijte jí a pak běžte do kuchyně, kde si promluvte se zvrhlým kuchařem a řekne vám jak se toho zbavit. Takže hrnkem si naberte kafe a hoďte tam citrón, celou směs vypijte.

V kuchyni nalijte na prase slivovici, pak do salátu med, ale musíte počkat až se Kuliman podívá nahoru. Dále je nutné zničit polévku, které chybí sůl, takže v kuchyní u konvice seberte plechovku cukru, pak běžte do spíže (místnost vedle kuchyně) a vyměňte nádobu se soli za cukr. Ve spíže ještě použijte modrý amulet na víno, čímž jejich obsah znehodnotíte. Zpět do kuchyně, poslední věc je smetanová polévka vedle mísy se salátem, opět počkejte, až se Kuliman podívá nahoru a hoďte do hrnce červy.

Takže shrnutí našich sabotážních činností:

  1. prase bylo zničeno slivovicí
  2. výměnou nádoby cukr/sůl jsme zničili zeleninovou polévku
  3. když se Kuliman nedíval, jsme hodili do salátu med
  4. když se Kuliman nedíval, jsme hodili do hrnce se smetanou červy
  5. použití modrého amuletu ve spíží jsme zničili víno

Teďka opusťte kuchyň a za chvíli se vraťte zpět. Uvidíte dílo zkázy, zvrhlý kuchař je vykázán. Promluvte si s Kulimanem a stáváte se dočasně kuchařem. Běžte ke schodištím, pokecejte s Eliškou, ale nebudete vpuštění nahoru. Vraťte se do kuchyně, kde si promluvte s Jakubem o Elišce, pak běžte do spíže a když vylezete, tak uvidíte hrdličky, jak si tam spolu povídají.

2. den ráno

Běžte po schodech nahoru a pak shlédnete animaci. Druhý den ráno odneste nádobí Kulimanovi a dostanete klíč od pokoje pro služebnictvo. Běžte do dveří vedle spižírny a odemkněte je Kulimanovým klíčem. Uvnitř seberte pověšený klíč na zdi a dýmku s odvarem zeleného máku. Vyjděte ven a pak do posledních dveří, dole je věznice, kde si pokecejte se strážným. Pak běžte nahoru po schodišti a dejte se doleva, kde si promluvte s Eliškou, ještě doleva a seberte z květináče modrou kytku. Vraťte se do vězení a uvidíte, že opilý strážný zatím prožívá kocovinu a jeho kámoš odešel. Běžte do místnosti vedle spižírny a uvnitř je druhý strážný, podívejte se pod postel a najdete láhev rumu, dále seberte uniformu. V kuchyni ještě seberte z poliček plechovku skořice. Ještě se projděte po chodbách a oživte obrazy pomocí zeleného amuletu: Každý oživlý obrazů vám řekne indicie (jediný obraz ).

Běžte do ven z hradu, ale ne úplně, stačí do místa se sochami, použijte modrý amulet na chrlič, čímž se v okolí opět objeví voda. Naberte si vodu do hrnku a do láhve s rumem, do kterého nasypte ještě skořici. Dostanete tak falešnou láhev rumu. Zajděte do věznice a dejte ji strážnému, který ji musí pohlídat. Tím se vám pak podaří proplížit dál do věznice. Když se strážný otočí od džbánu, tak použijte dýmku s odvarem zeleného máku. Strážný Záviš usne, pokračujte dále, ale budete zastavení neznámým kouzlem, vtom se aktivuje pergamen od Tamary a uvidíte červené paprsky, přečtěte si pergamen a zjistíte, že potřebujete určité přísady na proměnu. Seberte Závišovi jeho vousy. Ještě nám chybí červený květ, takže běžte do spižírny a u krabice s ovocem je hnědá makovice, tu seberte. Běžte do místa kde je Eliška, pak ještě doleva, kde je květináč, na něm by měl být modrý květ, ten seberte a do květináče hoďte makovici, zalijte jí vodou z hrnku (voda se dá nabrat venku u chrliče), pak použijte žlutý amulet a získáte tak červený květ.

Příprava lektvaru

K výrobě, jak nám říká svitek, je nutné mít:

  • Žlutý květ - pampeliška
  • Modrý květ - u květináče
  • Červený květ - vypěstovaný mák z makovice
  • Vousy - od strážného

Všechno toto hoďte do kotle v kuchyni a získaný produkt naberte do hrnku. Běžte do vězení a Linda již bezpečně projde silovým polem a uvnitř vězení si promluví se všemi a dostane deník. Dostává tak další úkol, najít tajnou chodbu vedoucí do vězení. Deník si hned přečtěte, pak běžte do místa, kde jste vypěstovali mák, na zemi najdete kůži z medvěda, tak mu zatáhněte za hlavu a je to.

Dostanete se do tajné komnaty a pokud jste již oživly ty obrazy na chodbách a promluvili si s nimi, tak by zde měli stát tři postavy a čtvrtá rozbitá v rohu. Jednotlivé obrazy vám řekly hádanku a vy postavte patřičnou postavu na správný symbol. Místo princezny se postaví Linda. V každé hře je to jiné a tak zde máte aspoň ty hádanky, které se objevili nám.

Řešení: obraz vám dá hádanku a postavu která k obrazu patří postavte na příslušný symbol.

  • hůl - Převelice ti ráda namlátím ti záda. Mám i další vlohy, nahrazovat nohy
  • sníh - On není učený, vždyť spadl z nebe. Dej pozor, člověče, do dlani zebe. Jako prach sypký a přece tak tuhy, v každičkém krystalu třpytí se duhy.
  • moře - Nekonečné, nepopsané bílou pěnou krajkované. Hřbitov všech slzí, kolébka života, hluboká, modrozelená čistota.
  • kolo - Pampelišky sklání hlavu, čekajíce na popravu. Daly se zas jednou do práce, gravitace i akcelerace.
  • hrad - Do dáli bystře hledím, lidem dávám kryt, neskloním se před kopím nájezdníka. Ve věži straší mi, Tak se to říká, jen já však nepřátele mohu zastavit.
  • slunce - Dej si na mě, chlapče bacha, má tvářička čistá, zlatá, není jen tak pro nic za nic tvarovaná dokulata. Beze mě bys tady nebyl, to ti řekne každý druhý, nazapomeň ale nikdy na záření, na neduhy.
  • písek - Proklouznu ti mezi prsty jako štika, odměřím ti čas, a přitom nezatikám, dovedu propadnout se, vrah jsem též, beze mě ale nepostavíš věž.
  • strom - Už ani nevím, kolik vlastně je mi let, kolikrát zesmnutněl jsem, z jara zase vzkvět, kolika tvorům nabídl svůj stín, kolik vyprodukoval potravin.
  • mrak - Schovej se, člověče, nad tebou plavu, ukryj si bleskově před vodou hlavu. Pokropím, zasypu, spálím tě rád. Mám černé myšlenky jak v ráji had.
  • pták – Povrch zemský pro mě není, nebe, to je pokušení. Bydlení mám též ve výši, listí stromů můj zpěv slyší.
  • měsíc - Bez lucerny přece svítím, bledě vonním nočním kvítím.Vždy tentýž a přece jiný, rozeženu temné stíny.
  • ryba - Vypadám jak nafouknutý míč,jen si na mě sáhneš už sem zase pryč.Jako nikdo umím vodu pít,nesnaž se mě do čepice ulovit.

( poslední 2 hádanky doplnila pozorná čtenářka: Mišička .....

Pokud jste správně poskládali figurky, tak se objevíte ve vězení, kde naplánujete útok na Zarkyra. Pak už jen shlédnete závěrečné intro a.....

KONEC.

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: