Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - The Regiment

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 7031
Zobrazení tento měsíc: 33
The Regiment

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

ANO  

ANO  

ANO  
ANO  

ANO  

ANO  

Zobrazit  

Oficiální stránka hry:
www.konami-regiment.com

Výrobce: 
Kuju Entertainment

Distributor: 
Konami
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
Hra postavena na Unreal enginu s podporou Rag-doll efektů a reálným fyzikálním Karma enginem, která vás postaví do role velitele čtyřčlenného týmu vojáků, kteří svůj život nasazují v řadách známé britské protiteroristické jednotky S.A.S. Hra je kompromisem mezi simulací a čistou týmovou akcí kde hráč nejenom sám bojuje, ale hlavně rozdává rozkazy a koordinuje činnost všech vojáků v jednotce. *Arduška*


Autor: Arduška , ( Abeceda her )
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
XXX - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

The Regiment

Úvod do hry

The Regiment je first-person střílečkou, tedy ultra-realistickým S.A.S. bojovým simulátorem z dílen vývojářského týmu Kuju Entertainment. Důraz je v této hře kladen na rychlost pohybu, přesnost a skutečné bojové taktiky protiteroristických jednotek. Proto také tvůrci při vývoji tohoto titulu spolupracovali s bývalým členem S.A.S., veteránem Johnem McAleesem. The Regiment vám vedle komplexní tréninkové lekce využívající autentické procedury S.A.S. nabídne dva herní módy - arkádový a simulační. V druhém jmenovaném budete mít na obrazovce mnohem méně informací a reakce nepřátel budou podstatně rychlejší. Zároveň budete muset dávat mnohem větší pozor na munici a celkově se snažit lépe využívat prostředí, v němž se vše bude odehrávat. Singleplayerová kampaň zahrnuje jak mise založené na skutečnosti, tak i akce fiktivní, v jejichž rámci se podíváte například i do budovy britského parlamentu, která se ocitla v rukách teroristů, k dispozici je také multiplayer. Základem hry je mimochodem Unreal Engine s fyzikou Karma a najdete tu i podporu pro nejnovější audio technologii Creative Sound Blaster X-Fi. Pod pojmem "celosvětový problém" si mnozí z vás jedna představí globální oteplování a tání ledovců, zbytek potom arabsky hovořící teroristy. Při vyslovení S.A.S. se sice třesou i ledovce, ale na pořadu dne bude tentokrát terorismus.

Zejména jako reakce na teroristický útok na olympijských hrách roku 1972 začaly všude po světě vznikat speciální útvary, nejčastěji s určením právě pro boj s terorismem, nebo s pouličním zločinem. Mnoha takovým útvarům, zejména pak těm americkým, se již dostalo i herního zpracování. Britská S.A.S. byla neprávem opomíjena i přes své, s těmi západnějšími často nesrovnatelné zásluhy. Tvůrci ve studiích Konami si půjčili engine z Unrealu a vytvořili obdobnou hru, jako SWAT 4, který je na tomto engine mimo jiné postaven také. Tak vznikl titul „The Regiment“, podle slov autorů hry až neuvěřitelně realistické zpracování misí jednoho z nejúspěšnějších útvarů na světě. Bohužel hned od začátku bylo jasné, že trend, který započal již u SWATu 4, pokročil i zde. Obě hry se na úkor strategičnosti a realističnosti posouvají ve směru akce a střelby, oproti starším titulům, držících se policejních reálií co možná nejvíce. Na Regimentu je tento posun patrný už z agresivního, „olovnatého“ intra. Ve hře se sice vyskytují určité taktické prvky, svým způsobem je to ale stále jen pouhopouhá střílečka. Jejich předchůdci, Commandos, vykazovali příliš velké ztráty a bylo nutné je nahradit speciálně cvičenými muži. Co se onoho intra týče, je zajímavé nejen svoji možná zbytečnou agresivitou, ale také obsahem. Velmi působivé je vyjadřování komentátora v první osobě množného čísla. Věty začínající na „My...“ přidávají na autentičnosti a vytváří iluzi záštity opravdovou S.A.S., tak jak to uvádí reklama. Intro začíná v obsazené íránské ambasádě, což je zásah, kterým se tato jednotka dostala do povědomí občanů. Nevím, v jaké době video vznikalo, ale na konci je zobrazen Big Ben, který na dvou místech vybuchne, možná že již může jít o reakci na teroristické útoky v Londýně. Nastavení grafiky, audia i kláves hra podporuje a to v docela ucházející míře. Tvorbě hráčských profilů a ani pěkně animovanému menu se nedá rovněž nic vytýkat. Na samém začátku hry máte možnost vybrat si mezi cvičením, sestávajícím ze čtyř lokací, před každou misí si vždy vyslechnete komentář skutečného člena S.A.S. Skutečnost, že hra stojí na enginu z Unrealu, jí dává po grafické stránce úžasnou podobu, efekty jsou propracované a samozřejmostí je rozlišení materiálů u všech textur ve hře, grafiku tedy má Regiment výbornou. Všechny rozkazy pro členy vašeho týmu se vydávají myší, bohužel je nepřehledné a hlavně velmi nepohodlné. Ovládání hlavní postavy se nijak neliší od normálu a až na zmíněné vydávání rozkazů se mu toho nedá moc vytknout. Snad jen chůze je podivná, zbraň totiž můžete nosit u boku nebo zacílenou. Chtělo by to něco mezi tím, jako je tomu ve skutečnosti. Od boku nemůžete přesně mířit a se zaměřeným samopalem se zase pohybujete až neskutečně pomalu. Opravdová komanda nosí zbraně někde u klíční kosti, aby mohla rychle mířit a přitom se pohybovat třeba i během. Pokud se výbavy týče, máte k dispozici všechny známé věci, nůž, samopal, brokovnici, slzný plyn, dokonce i ostré granáty a mnoho dalších jiných, včetně zbraní, které seberete mrtvým nepřátelům. Britská S.A.S. se v mnoha ohledech liší od standardních „zásahových jednotek“ tak, jak je znáte povětšinou z filmů. Zatímco většina ostatních skupin vznikala za účelem ochrany před terorismem a vnitřním organizovaným a pouličním zločinem a tudíž spadala pod Policii daného státu a pod pravomoci ministerstva vnitra, jednotky S.A.S. vznikly již za druhé světové války, nikoli jako obranné, ale naopak útočné skupiny a tudíž spadaly a stále spadají pod ministerstvo obrany. Jejich cílem bylo nepozorované vniknutí do týla nepřítele a ničení jeho strategických pozic0000008108_n00.jpg (92078 bytes) (obr.Úvod). Snášely se většinou ze vzduchu, proto název Special Air Service. Jejich předchůdci, tedy Commandos vykazovali příliš velké ztráty a bylo nutné je nahradit speciálně cvičenými muži. Dodnes jsou proto v popisu jejich práce spolupráce s tajnými službami, získávání informací na územích cizích států, podpora „klasické“ armády a další podobné militární operace, i když samozřejmě vykonávají i takovou práci, jako náš ÚRN. V dnešní době má S.A.S. takové jméno, že se v mnoha případech teroristé vzdali už tehdy, jen když viděli útvar se připravovat na akci. Všechny dnešní jednotky sází zejména na psychologický efekt, často proto není nutné použít zbraň, S.A.S. dovedla tuto část k dokonalosti svými typickými strašidelnými plynovými maskami, které v dnešní době jiný efekt prakticky nemají. Do povědomí veřejnosti se S.A.S. dostala zásahem v budově obsazené iránské ambasády, který skončil neočekávaně úspěšně. HUD je řešen klasickým způsobem, zbraň, stav a druh aktuální zbraně a počet náhradních zásobníků se zobrazuje vpravo dole, v horní části obrazovky jsou umístěny doplňující informace o vaší postavě. Při změně zbraně se na několik sekund objeví její název, což je sice průměrně neoriginální, ale přehledné a funkční. Zabitým a zpacifikovaným nepřátelům můžete nejen zbraně sbírat, ale můžete je i používat. K dispozici je jich celá řádka, muniční inventář čítá od samopalů přes kulomety a brokovnice až po takové speciální kousky, jakým je například raketomet. Při zásazích se stávalo, že si teroristé nakonec oblékli šaty civilistů a nenápadně se vytratili, proto je nutné pozatýkat všechny zúčastněné. Ve hrách tohoto typu se podle skutečnosti objevují i takoví lidé, kteří, protože nic neprovedli, mají pocit že jim pouta nasazujete neprávem. Proto je potřeba mít nějaký přesvědčovací prostředek, SAS má na toto taktických prostředků mnoho, od nesmrtící brokovnice, přes pepřový sprej až po paralyzér a Regiment, snad proto, že je to složka armádní a tudíž se s civilisty nijak nemazlí, užívá prostě i ránu pěstí, ovšem funguje to skvěle. Vaši hoši, tedy členové vašeho týmu, si rádi pokud střílíte, stoupají před vaši zbraň, nebo vám dokonce sami vlezou „do rány“, což je velice nepříjemné zvláště tehdy, pokud je jedním z hlavních úkolů pro splnění mise nezastřelit žádného příslušníka S.A.S., přičemž vám zavazejí tak dlouho, že dají příležitost teroristovi sejmout vás. Nyní tedy, když už víte, o co ve hře jde, přistoupím k návodu samotnému.

Trénink

Nacházíte se v neblaze proslulém „Výcvikovém středisku“ v anglickém Herefordu, samotný trénink se potom skládá ze čtyřech částí, konkrétně pak s „vyčištěním“ čtyř místností. V první místnosti je vaším úkolem zlikvidovat všechny cíle, které představují terče. Náboje do samopalu nemáte, takže střílejte „naprázdno“, musíte slyšet cvaknutí uzávěru. Dbejte pokynů vašeho trenéra, který na vás „vyřvává“ špatnou angličtinou, vstupte tedy do chodby a projděte do místnosti dveřmi vlevo. Poté co slepou střelbou „zlikvidujete“ všechny terče (levé tlačítko myši), dostanete příkaz k ohlášení splnění úkolu, tedy ohlásit „čisto“, učiňte tak (mezerník). Pokračujte dál, nesmíte měnit strany, ani pokračovat dále, pokud celou místnost nevyčistíte. Jakmile se vám to podaří, hra vám nabídne trénink ve druhé místnosti, cesta vede stejně, jako do první místnosti, jen prostředí a úkoly se částečně mění. Postup však zůstává stále stejný, postavte se vždy na první červený křížek na podlaze a odtud likvidujte terče, poté co se vám to podaří, musíte uslyšet pochvalu od trenéra a uvědomění o splnění úkolu, ohlásit „čisto“ (mezerník) a pokračovat na další červený křížek, zlikvidovat další cíle, poté projít dveřmi a pokud jste úkoly řádně splnili, ukáže se vám tabulka se všemi splněnými úkoly a můžete přejít na trénink do další místnosti. Jestliže jste však něco udělali špatně, nebo všechny úkoly nesplnili, z tabulky se dozvíte, že jste neuspěli, zapisuje se vám počet pokusů a musíte místnost čistit znovu. Není to složité, ale domnívám se, že pokud tento trénink neabsolvujete, o nic nepřijdete, moc se toho v tréninku nenaučíte, takže se můžete tomuto „trénování“ klidně s čistým svědomím vyhnout a vstoupit do první mise, je totiž přístupná i bez absolvování tréninkové části.

Mise I. – Velvyslanectví

Teroristé, vedeni banditou jménem Kian, obsadili iránské velvyslanectví v Londýně. Veškerá vyjednávání s nimi skončila naprostým fiaskem a rukojmím tedy hrozí poprava. Policie proto povolala speciální jednotky S.A.S. s úkolem vyřešit tuto krizovou situaci násilím. Vaším úkolem tudíž je zlikvidovat všechny teroristy, osvobodit rukojmí a obnovit tak řádný chod velvyslanectví.

1. Modrý Jedna

Váš volací znak je Modrý Jedna, vaším úkolem je záchrana životů rukojmí. Bylo potvrzeno celkem pět rukojmí, kteří jsou drženi v suterénu ambasády. K místu vašeho útoku se dostanete přes park, tým teroristických ostřelovačů kryje z oken budovy hlídky a počne střílet ihned poté, co zaútočíte. Vnikněte do velvyslanectví zadními dveřmi a odtamtud zaútočte na suterén.

Úkoly:

  1. Osvoboďte všechna rukojmí, držená teroristy v suterénu velvyslanectví,
  2. zlikvidujte všechny teroristy,
  3. nesmíte zastřelit žádného příslušníka S.A.S.

Na mapě si prohlédněte rozmístění teroristů, poté vstupte do hry. Ocitnete se v zahradě velvyslanectví společně s dalšími třemi členy vašeho komanda. Jsou chtiví boje, takže je hlídejte jako oko v hlavě. Popojděte dopředu a zbavte se prvních dvou teroristů v zahradním altánku, můžete jim sebrat zbraně, respektive je vyměnit, vydejte se k bráně a picněte dalšího lumpa, projděte bránou zabočte doprava a zlikvidujte teroristu za lavičkou, i zde je možno si vyměnit zbraň (to dělejte pořád, nebudu už na to dále upozorňovat). Na konci odbočte doleva na schody a dejte kamarádům příkaz k útoku (klikněte na mezerník a vyberte pohybem myši druh útoku), vejděte do místnosti. Teroristy můžete likvidovat sražením pěstí, pokud jsou raněni můžete je spoutat, nejlépe je však je rychle likvidovat střelnou zbraní, neboť to je nejjistější0000008108_n01.jpg (55527 bytes) (obr.1). Hned za dveřmi, které vám kamarádi na váš příkaz vyrazí, zastřelte prvního teroristu, poté vstupte do dveří vlevo a picněte dalšího. Projděte protějšími dveřmi, vlevo od dalších dveří před vámi se nachází rukojmí, přikažte mu lehnout si na zem, můžete ho srazit pěstí a dokonce i jej pro jistotu spoutat, ať se někde nepřiplete do rány a nepřijde o kejhák. Vstupte do dveří vedle něj a vlevo skolte dalšího teroristu, před vámi druhého, pokračujte dál protějšími dveřmi, vlevo za dveřmi je záchod, zde nikdo a nic není. Jděte doprava a zabočte do posledních dveří vlevo, skolte darebáka a za protějšími dveřmi odbočte doprava, projděte druhými dveřmi a zastřelte dalšího teroristu. Vpravo i vlevo jsou další teroristé, picněte je, ale pozor ať nesejmete rukojmí, pokračujte vpravo a další rukojmí srazte na zem a pro jistotu rovněž spoutejte. Vejděte doprava do chodby a na jejím konci seběhněte doprava dolů po schodišti, za druhými dveřmi vlevo zastřelte v místnosti další dva teroristy a oběma rukojmím dejte příkaz lehnout si na zem. Nyní prohledejte postupně a obezřetně všechny další místnosti, v nich zlikvidujte všechny teroristy, buďte rychlí, ať vám nezabijí rukojmí, za kterými se kryjí, rukojmím dejte příkaz ulehnout na zem, v poslední místnosti je schovaný poslední zabiják, skolte ho a tím jste si uvolnili přístup do další mise, ovšem pozor, pouze za předpokladu, že jste splnili alespoň osmdesát procent zadaných úkolů, pokud se vám to nepodařilo, další mise se neotevře a budete si muset tuto část zopakovat znovu s lepším výsledkem. Poté se vám ukáže tabulka, prohlédněte si ji a to jak plnění úkolů, tak i statistiku.

2. Modrý Dva

Váš volací znak je Modrý Dva, vaším úkolem je zachránit životy rukojmích. V horním patře jsou tři rukojmí a to v od sebe oddělených místnostech. Zaútočit budete muset přes střechu, odtud sestoupíte na horní patro, vyčistěte je od teroristů a zachraňte rukojmí, tady váš úkol končí, dále již pokračovat nebudete.

Úkoly:

  1. Zachraňte všechna rukojmí v horním patře, jsou tam celkem tři,
  2. prostřílejte se ze střechy, sestupte do horního patra, pobijte teroristy a osvoboďte rukojmí,
  3. opět nesmíte zastřelit žádného příslušníka S.A.S.

Ocitli jste se na střeše, pozor, za chvíli budete pod palbou. Jděte dopředu, přeskočte zídku, před vámi nad další zídkou je nástražný drát, pokud byste o něj zakopli, vyletíte do povětří. Máte dvě možnosti, jak ho zničit. Drát je natažený přes všechny tři průlezy, na každém zděném sloupu je krabička s modrým a červeným drátem. Do každé střelte z brokovnice, nebo na jednu z nich hoďte granát, může se také stát, že to za vás udělají kamarádi. Jakmile u některé krabičky počne blikat červené světélko, nástraha je zneškodněna a můžete i přes tuto zídku přeskočit. Přeskakujte stále dopředu, likvidujte teroristy, můžete opět používat zaměřovací mód pomocí pravého tlačítka myši a prostřílejte si ta cestu až úplně na druhou stranu. Tam sběhněte doprava dolů po schodišti, zapněte si noční vidění (G), hned vlevo jsou další dva teroristé, přes zaměřovací mód a zapnutém nočním vidění je sejměte0000008108_n02.jpg (43048 bytes) (obr.2). Projděte všemi dveřmi horního patra, dolů po schodech už nesestupujte, v místnostech pobijte teroristy, dávejte pozor, ať netrefíte rukojmí a střílejte rychle, nebo vám je skolí teroristé, jsou tady totiž velice rychlí, takže jediná vaše naděje je v tom, že budete ještě rychlejší. Je jedno v jakém pořadí místnostmi projdete, úkol však máte o to těžší, že v této části vám nesmí zemřít ani jedno z rukojmí, jinak do dalšího kola neprojdete. Pokud se vám tudíž podaří zachránit všechny tři rukojmí, máte vyhráno, opět se vám ukáže tabulka, prohlédněte si ji a to jak plnění úkolů, tak i statistiku a připravte se na vstup do další části.

3. Rudý Jedna

Váš volací znak je Rudý Jedna, vaším úkolem je zachránit životy rukojmích, velvyslanec je střežen ve druhém patře budovy. Vnikněte do budovy balkónovým oknem v prvním patře, vyčistěte od teroristů první i druhé patro, najděte velvyslance a odveďte ho do bezpečí podle příkazu „Zero“.

Úkoly:

  1. Udržte velvyslance naživu,
  2. doprovoďte velvyslance na přední balkón,
  3. zlikvidujte všechny teroristy,
  4. neútočte na ostatní příslušníky S.A.S.

Nyní to budete mít obzvláště nesnadné a těžké. Váš volací znak v této části je Rudý Jedna, musíte tedy zachránit nejen rukojmí, ale hlavně velvyslance, který je dobře střežen ve druhém poschodí. Vyčistit tedy budete muset první i druhé patro, hlavně pak musíte velvyslance evakuovat podle rozkazu „ZERO“. Připravte se na to, že se před vámi rychle otevřou dveře, vzápětí za nimi skolte teroristu a projděte dalšími dveřmi. V místnosti za převráceným stolem se skrývají další dva teroristé, jakmile na vás vybafnou, picněte i je, zleva vás napadne třetí darebák. Projděte dveřmi doleva, v chodbě odbočte znovu doleva (za pravými dveřmi je záchod), jděte chodbou dopředu a vyčistěte všechny přilehlé místnosti na tomto patře. Poté se vraťte zpět a vystoupejte po točitém schodišti výš, rychle se otočte, neboť vás z druhé strany napadne několik teroristů. Nyní pokračujte přes dveře vlevo, prohledejte opět všechny místnosti a zlikvidujte v nich bandity, začněte od místnosti vpravo za dveřmi, všechny místnosti jsou plné teroristů. Jakmile tedy i zde vyčistíte všechny místnosti, vraťte se zpět na chodbu a nyní vejděte do pravých dveří, pokračujte v likvidaci teroristů. V místnosti se nachází velvyslanec a rukojmí, rychle zastřelte bandity, než velvyslance oddělají, potom velvyslanci i rukojmímu přikažte, ať si lehnou na zem a oba spoutejte. Pokud jste již o poschodí níž pobili bandity, dejte oběma mužům příkaz k následování, sejděte s nimi po schodišti dolů až k otevřeným dveřím balkónu, kde oběma dejte příkaz, aby zůstali stát. Sami projděte otevřenými balkónovými dveřmi, odbočte doleva, pokračujte vpřed a postřílejte všechny teroristy i v chodbě na konci vlevo. Poté se vraťte pro velvyslance a druhého muže, dejte jim příkaz k následování a přes balkón je odveďte až do chodby vlevo, kde jste se zbavili posledních teroristů, tak tuto část úspěšně zakončíte.

Mise II. – Farma

Irská republikánská reakční fronta vybudovala výrobnu zbraní na farmě v Yorshire. Mají opět rukojmí, takže zajistěte vyčistění celé továrny od teroristů a zlikvidujte celé jejich opevnění.

Vaším úkolem je zadržet teroristy.

1. Modrý Jedna

Váš volací znak je Modrý Jedna, máte za úkol zlikvidovat teroristy, na farmu zaútočte zezadu. V domě se nachází počítač, v němž mohou být uloženy důležité dokumenty, zabraňte tudíž teroristům, aby ho zničili. Dávejte si ale pozor, pravděpodobně je tam nastražena past. Zajistěte venkovní dvůr a ubezpečte se, že žádný příslušník X-Rays neunikne. První tým vnikne dovnitř ihned poté, co vyčistíte oblast a postará se o vězně.

Úkoly

  1. Zlikvidujte všechny teroristy,
  2. získejte tajné dokumenty z farmy, uložené v počítači,
  3. nesmíte zabít ostatní příslušníky S.A.S.

Za dveřmi přímo před vámi zastřelte prvního teroristu, odbočte doprava na chodbu a zlikvidujte další teroristy, přikvačivší z chodby vlevo. Pokračujte chodbou vpřed, na jejím konci zastřelte přes okno banditu, stojícího na dvoře a projděte dveřmi doprava, v místnosti picněte dalšího darebáka. Několik teroristů na dvoře postřílejte z okna vlevo, vstupte do dveří vpravo, postřílejte teroristy, poté se vraťte nazpět do hlavní chodby, popojděte vpřed a zatočte do chodby vpravo. Za dveřmi vlevo je koupelna, takže jděte na konec chodby, kde odbočte doleva. Na konci odbočte doprava a seběhněte dolů po schodišti, vstupte do místnosti dveřmi pod schody proti vám, z ní projděte dveřmi dál a zlikvidujte větší skupinku teroristů. Vyčistěte od banditů všechny místnosti na tomto podlaží, místnosti uzavřené visacím zámkem si zatím nevšímejte. Přes chodbu vyjděte na dvůr, kde zlikvidujte všechny teroristy, kteří by mohli čumět na vás přes okna do místností, dokážou se totiž přesunovat, tedy měnit pozici. Poté se vraťte zpět na farmu a jděte ke dveřím, na které jsem vás před chvílí upozornila, dejte kamarádům příkaz k útoku granátem, tak dveře vyrazí. Ve vedlejší místnosti naleznete počítač, pod ním se objeví číslice 2. Použijte mezerník0000008108_n03.jpg (40705 bytes) (obr.3) a nechejte natáhnout žlutou rysku až do konce, tak stáhnete data z počítače a splníte tento úkol. Nyní se vraťte zpět na dvůr, jděte dopředu, zabočte doprava mezi stodoly, všechny prohledejte a dokončete likvidaci zbylých banditů, tak zakončíte tuto část hry.

2. Rudý Jedna

Váš volací znak je Rudý Jedna, máte za úkol zachránit životy rukojmí, vyčistit chatu, ve které spí několik teroristů a zajistit vězněné, prohledat stodoly, dávejte si pozor na ostřelovače a nástražné výbušniny. Poté zaútočte na stáje a zbavte i ty teroristů, žádný z X-Rays vám nesmí uniknout, o osvobozená rukojmí se již postará další tým. Dávejte pozor na zdraví vašich parťáků, držte se tudíž stále pohromadě.

Úkoly:

  1. Zaútočte na chatu, kde jsou rukojmí,
  2. zaútočte na stáje,
  3. zachraňte rukojmí,
  4. zlikvidujte všechny teroristy.

Postupujte vpřed, zabočte doprava, vstupte do dveří vpravo a skolte teroristu. S kamarády se vraťte stejnými dveřmi ven a pokračujte doprava, stále likvidujte teroristy, dávejte si pozor na nástražné výbušniny (může se stát, že je sami kamarádi rozstřelí i bez vašeho příkazu). Vstupte do pootevřených vrat před vámi, skolte další teroristy, pravými dveřmi vyjděte ven, před vámi se zbavte dalších banditů. Projděte protějšími vraty, odbočte doleva, skolte další dva nepřátele, znovu zatočte doleva a jděte vpřed, vpravo za otevřenými vraty picněte zákeřníka. Jděte dál vpřed, projděte malými dveřmi přes místnost a druhými dveřmi vyjděte ven. Zde postřílejte skupinu teroristů, kryjících se mezí auty a přes zaměřovací mód postřílejte i bandity za okny v budově vpravo. Poté do této budovy vejděte, vyběhněte po schodech nahoru a pokud jste zespodu pobili všechny teroristy přes okna podle mé rady, pak jen osvoboďte rukojmí (přikažte jim lehnout na zem, můžete je i spoutat). Vraťte se po schodech dolů, odbočte do protisměru a projděte dveřmi, jděte vpřed a postřílejte poslední teroristy, tím jste tady skončili.

3. Rudý Dva

Vaším úkolem je zatknout teroristy, zajistěte továrnu na bomby v bunkru a zničte napájecí generátory dřív, než začne útok na zbytek farmy. Dovnitř vnikněte předním vchodem a poté zaútočte na generátory. Vyhoďte generátor do vzduchu a poté zabezpečte bunkr. Je tam zadní vchod, pravděpodobně nepoužívaný, ale v každém případě jím nenechejte nikoho utéci do lesa poblíž řeky.

Úkoly:

  1. Umístěte bombu na generátor v bunkru,
  2. zlikvidujte všechny teroristy,
  3. zabraňte zbylým teroristům uniknout ve člunu.

Vydejte se dopředu a skolte prvního teroristu, pokračujte dá a skolte další parchanty. Zabočte u zídky doprava a znovu doprava a kolem ní se vydejte nazpět, o kousek dál vlevo vstupte dveřmi do bunkru. Dejte se doprava, zlikvidujte banditu, na konci chodby projděte dveřmi do místnosti a picněte dalšího. Vraťte se a pokračujte chodbou vpřed, prohlížejte všechny místnosti a pobíjejte teroristy, v jedné z místnosti vlevo je hledaný generátor. Místnost je velice tmavá, zapněte tudíž noční vidění (G), dojděte ke generátoru, přistupte k němu a jakmile se pod ním objeví číslice 2, použijte mezerník0000008108_n04.jpg (51443 bytes) (obr.4), tak na generátor přiložíte výbušninu a zároveň ji i aktivujete. Nyní vezměte nohy na ramena, neboť po chvíli dojde k výbuchu a zůstali byste v chodbách zavalení a mazejte chodbou stále vpřed, na konci zabočte doprava. Vyběhněte po schůdcích nahoru, utíkejte lesem mírně doleva a stále likvidujte teroristy. Doběhnete k zídce, projděte mezerou v ní a rychle mazejte lesem k řece, tam právě nastoupili na člun teroristé (ten člun s nimi nesmíte propást, neboť tak byste úkol pod písmenem b) nesplnili), rychle je všechny na člunu postřílejte. Teprve nyní prohledejte důkladně celý les a pobijte zbylé a ukrývající se teroristy, ti vám už neutečou. Poté, co zlikvidujete posledního, tato část i celá mise končí.

Mise III. – Metro

Klíčová skupina Fedayin, vedená Zafirem Nasserem ovládla stanici londýnského metra a už se jí podařilo všude kolem v tunelech metra uložit výbušniny. Bez prodlení tedy zajistěte záchranu rukojmích a zabraňte teroristům v odpálení náloží v metru.

1. Rudý Jedna

Vaším prvořadým úkolem je záchrana životů rukojmí, jsou se vší pravděpodobností celkem čtyři. Všude kolem se pohybují teroristé, takže nemáte k dispozici přesné údaje o jejich rozmístění. Vnikněte přes halu do stanice, poté zaútočte přes prodejny lístků a kontrolní místnost. Pokračujte dolů po točitém schodišti, nebo také po eskalátoru haly, poté co naleznete rukojmí, zajistěte jejich bezpečnou evakuaci.

Úkoly:

  1. Zlikvidujte všechny teroristy,
  2. proveďte evakuaci všech rukojmích,
  3. zachraňte alespoň jednoho rukojmího,
  4. aktivujte CCTV pro využití Zero Alfa.

Postřílejte několik teroristů před vámi i za vámi, jděte dozadu mezi turnikety, pobíjejte další bandity, odbočte doleva, narazíte na první rukojmí. Spoutejte ho a dejte mu příkaz, aby zůstal na místě, pokračujte vpřed a na konci chodby seběhněte po točitém schodišti dolů. Prostřílejte si cestu vpřed, osvoboďte další rukojmí, spoutejte je a dejte jim příkaz, aby opět zůstali na místě, pokračujte doleva a totéž udělejte s dalšími rukojmími. Proběhněte dál mezi turnikety, zapněte noční vidění a vyčistěte dole temnou místnost, poté se vraťte zpět do chodby k prvním turniketům a odbočte do chodby vlevo.Prostřílejte si cestu vpřed, zabočte doprava a po dlouhém schodišti vystoupejte až nahoru. Pokračujte dopředu, prostřílejte si cestu až na konec, jděte vpřed a ocitnete se na vám již známých místech. Znovu vyčistěte od teroristů celé okolí včetně otevřených přilehlých místností, v jedné z nich prohlížejte monitory, tak zjistíte, kde se ještě nacházejí zbylí teroristé. Použijte klávesnici, tak aktivujete CCTV pro využití Zero Alfa, zbavte se posledních teroristů. Jakmile máte celý prostor metra vyčištěný, vraťte se pro rukojmí, dejte jim příkaz k následování a odveďte je ke vchodu, kde jste začínali, odtud se již o sebe postarají sami. Jestliže jste postříleli všechny teroristy, přecházíte do další části hry, pokud nemůžete přejít, potom je někde ještě „zašitý“ terorista, kterého musíte zlikvidovat, tak zde automaticky skončíte.

2. Rudý Dva

Vaším úkolem je zabezpečit třetí a čtvrté nástupiště včetně vedlejší koleje. Musíte zabránit teroristům v útěku přes tunel a přitom zachránit rukojmí, vnikněte tam podél tratě ze stanice Waterloo. Prozkoumejte vedlejší kolej a nástupiště, zlikvidujte teroristy, poté pokračujte nahoru po schodech do haly, nepřekročte časový limit pro „Exploation“.

Úkoly:

  1. Zabezpečte místnost s generátorem,
  2. zlikvidujte všechny teroristy,
  3. zabezpečte nástupiště a pokračujte do haly.

Především si zapněte noční vidění a pokračujte tmavým tunelem dopředu, likvidujte teroristy. Na křižovatce vstupte do levého tunelu, likvidujte bandity i po stranách, v jednom z posledních výklenků vpravo je vámi hledaný generátor. Rychle zastřelte banditu, který ho hlídá, pokud budete pomalí, poté co vás spatří, tak generátor odpálí a skončili jste. Jakmile ho tedy včas zlikvidujete, přistupte k ovladači generátoru (klávesnici) a aktivujte jej pomocí mezerníku, tak generátor zabezpečíte0000008108_n05.jpg (50736 bytes) (obr.5). Pokračujte dopředu, na rozcestí dvou tunelů odbočte doprava do protisměru, stále likvidujte teroristy a jděte vpřed, na rampě si vyskočte nahoru doleva, pokračujte dopředu. Postřílejte několik dalších banditů, rukojmímu dejte příkaz k stání na místě, na konci vyběhněte nahoru po schodišti, prostřílejte si cestu nahoru po dalším schodišti vlevo do protisměru, nahoře zabočte doprava a projděte mezi turnikety, zabočte vlevo, postřílejte teroristy. Stejnou cestou se vracejte zpět, rukojmímu teď dejte příkaz k následování, jděte až na křižovatku tunelů, vstupte do prostředního, pokračujte dál přes vagón, zachraňte rukojmí a tak úspěšně ukončíte tuto část.

3. Modrý Jedna

Vaším úkolem je záchrana životů rukojmích. Jedná se přibližně o sedm rukojmí, tři jsou v kontrolní místnosti za zamřížovanými dveřmi, zbylí čtyři ve vagóně na konci Nástupiště 2. Je velice pravděpodobné, že vagón je silně zaminován. Zaútočte na teroristy z hlavní haly u spodní části elevátoru, dávejte ale veliký pozor, neboť teroristé se ukrývají i mezi rukojmími. Baterka připojená k vaší zbrani při zapnutí (F) přiměje vaše parťáky, aby vás následovali.

Úkoly:

  1. Zlikvidujte všechny teroristy,
  2. zachraňte rukojmí.

Rozsviťte si noční vidění a pokračujte tmavým tunelem dopředu. Postřílejte vyběhnuvší bandity z chodby vlevo, jděte vpřed a odbočte doleva do druhé chodby. Pobijte bandity a pokračujte chodbou dopředu, zabočte vlevo a na konci chodby si připravte granát s oslepujícím plynem a dejte u uzamčených dveří kamarádům příkaz k útoku granátem, tak tito dveře vyrazí. Rychle vhoďte granát dovnitř a tak lehce pobijete dočasně oslepené teroristy a osvobodíte první rukojmí. Vyčistěte záchodek a přilehlé místnosti, protějšími dveřmi vlevo vyjděte ven do chodby a chodbou pokračujte doprava, na jejím konci vyjděte na nástupiště. Prostřílejte si cestu doprava až na samý konec, poté se vracejte zpět a zabočte do první chodby vlevo, na konci vyběhněte doleva po schodišti nahoru. Nástražný drát zlikvidujte granátem, postřílejte teroristy před vámi, zabočte doprava a vyčistěte všechny přilehlé místnosti. Vraťte se a nyní seběhněte dolů po schodišti vpravo, dole zlikvidujte několik teroristů, jděte dopředu a zabočte na nástupišti doprava, kde zlikvidujte zbytek banditů. Pokračujte vpřed, další nástražný drát z bezpečné vzdálenosti zlikvidujte granátem, pokud již žádný nemáte, vstupte doleva do vagónu a vpravo rozstřelte okna, pozor ať netrefíte některého z rukojmí. Poté dejte kamarádům příkaz k útoku a tak osvobodíte poslední rukojmí, tím jste zde splnili všechny úkoly a můžete přejít do další části.

Mise IV. – Parlament

První frakce polovojenské armády obsadila budovu parlamentu a vyhrožuje, že popraví členy parlamentu a odpálí spousty bomb uvnitř budovy. Zachraňte tudíž rukojmí a zavčas zneškodněte všechny bomby.

1. Modrý Jedna

Zachraňte všechna rukojmí, která jsou vězněná v kapli parlamentu, kam vnikněte od řeky a zaútočte skrz terasu dovnitř budovy. Můžete použít pro postup severní cestu přes knihovnu, kudy se dostanete do kaple a k rukojmím. Dávejte si pozor, neboť cesta je se vší pravděpodobností zaminovaná.

Úkoly:

  1. Zlikvidujte všechny teroristy,
  2. najděte a zachraňte rukojmí.

Postupujte zleva přes terasu dopředu a prostřílejte se až téměř na konec, kde vstupte do chodby vlevo. Odtud pokračujte přes dvojité dveře doleva, počkejte chvíli, až dojde k výbuchu, poté jděte vpřed, postřílejte bandity a odbočte do další chodby vlevo. Vyčistěte místnost za dvojitými dveřmi vlevo, poté pokračujte chodbou vpřed, likvidujte další teroristy, vstupte do baru. Jděte doprava a dveřmi vpravo vstupte do kuchyňky, vyčistěte ji, projděte dveřmi ven a vyčistěte od banditů všechny okolní místnosti včetně knihovny, pozor na teroristy nad vámi nahoře. Potom projděte dalšími dvojitými dveřmi do chodby, z ní odbočte do chodby vpravo, tak vyjdete na dvůr, plný teroristů. Prostřílejte si cestu doprava až na konec dvorku a seběhněte dolů doleva po schodišti do sklepa. Zde jsou vámi hledaná rukojmí, takže použijte oslepující granát a ihned teroristy oddělejte nožem, když jste před tím dali vašemu komandu příkaz k útoku. Pokud jste tedy zlikvidovali po cestě všechny teroristy a osvobodili rukojmí, potom jste tuto část úspěšně zakončili.

2. Rudý Jedna

Vaším úkolem je zatčení teroristů ve věži s hodinami. Z domu s mřížemi vnikněte do podzemního parkoviště, naši pozorovatelé zaregistrovali asi šest X-Rays ve věži s hodinami, ale může jich být i mnohem více, navíc ve věži mohou být nastraženy i výbušniny. Jakmile svůj úkol splníte, bude vyslán další tým za účelem likvidace výbušnin. Dávejte si pozor, neboť teroristé se velice rádi maskují jako rukojmí, takže zvládnutí rukojmí je stejně důležité, jako likvidace teroristů.

Úkoly:

  1. Zlikvidujte všechny teroristy,
  2. deaktivujte nástražné nálože ve věži.

V této misi je vaším hlavním nepřítelem čas (ostatně jako v každé misi, ale v této to platí dvojnásob), musíte se dostat do věže Santa Stephena dříve, než počne zvonit známý zvon Big Ben a zneškodnit nálože. Vše tedy záleží na dokonalé vaší spolupráci a vašeho komanda. Rozsviťte si na odstřelovací pušce baterku (F), nebo zapněte noční vidění (G), první alternativa je účinnější, i když hůře vidíte, neboť jakmile rozsvítíte baterku na vaší zbrani, ostatní členové komanda vás budou automaticky následovat. Projděte tmavým dveřním otvorem před vámi a ocitnete se v přízemí garážových prostorů. Prostřílejte si cestu vpřed a na druhé straně garáže vlevo po šikmině vyběhněte do dalšího garážového patra, kde postřílejte všechny bandity. Znovu jděte až na konec a opět levou stranou postupte do vyššího garážního patra. I zde zlikvidujte všechny bandity, opět postupte výš, vyčistěte celé patro a východem si prostřílejte cestu na dvůr. Zabočte doleva a obejděte celý dvůr, buňky neprohledávejte, hrajete o čas, pokud jsou v nich bandité, likvidujte je střelbou přes okna, nezapomeňte na to, že pokud chcete tuto misi zdárně ukončit, musíte pobít v š e c h n y bandity. Projděte pod závorou a zabočte vpravo do budovy, v chodbě odbočte doleva a prostřílejte si cestu ke schodům. Těsně pod schody vlevo je malá místnůstka, vejděte do ní a na panelu deaktivujte první nástražnou trhavinu0000008108_n06.jpg (50542 bytes) (obr.6). Vraťte se ke schodům a rychle vybíhejte stále výš, neustále a bez přestání likvidujte teroristy. Asi uprostřed vašeho výstupu je vlevo opět malá místnost, vstupte do ní a likvidujte na panelu druhou nástražnou výbušninu. Vraťte se a vybíhejte za stálého pobíjení banditů až úplně do horního patra, kde zlikvidujte poslední zbytky teroristů a na panelu deaktivujte třetí, tedy poslední nástražnou trhavinu. Pokud jste toto všechno stihli do té doby, než Big Ben počne podruhé vyzvánět, splnili jste bezezbytku všechny úkoly této mise ovšem za předpokladu, že jste pobili do posledního všechny bandity.

3. Modrý Dva

Vaším úkolem je záchrana rukojmích, držených v Senátu. Do budovy pronikněte ze střechy a vnitřního nádvoří. Vnikněte do místnosti Výboru a odtud potom do hlavní haly. Je pravděpodobné, že hlavní hala je zaminovány a zabarikádována. Zaútočte tudíž skrz halu do kanceláří a odtam do hlavní hlavy.

Úkoly:

  1. Zlikvidujte všechny teroristy,
  2. zaútočte na Sněmovnu a osvoboďte rukojmí.

Popojděte v chodbě dopředu a dejte vašemu komandu příkaz k vyčištění všech místností vpravo za dveřmi, samozřejmě se bojů zúčastněte taktéž, chraňte i členy vašeho komanda. Vraťte se na chodbu, zabočte doleva, zbavte se teroristů a nechejte vyčistit další místnosti z chodby za všemi dveřmi vpravo. Znovu se vraťte na chodbu, opět odbočte doleva a vyčistěte poslední místnosti vpravo. Poté se vraťte, zabočte doprava a prostřílejte si cestu dolů po několika schodištích, rychle zlikvidujte bandity za harampádím před vámi. Kousek od vás je při zemi natažen nástražný drát, ten zničte granátem, poté popojděte dopředu, vyčistěte společně místnosti vpravo, osvoboďte rukojmí. Přes poslední místnost se vraťte na chodbu, likvidujte bandity, na konci lomené chodby vyběhněte nahoru po schodech a zahněte doprava. Postřílejte teroristy v kruhové místnosti, využívejte plynové a oslepující granáty, taktéž i ostré bojové, neboť jsou dobře krytí a nacházejí se i v postranních chodbách, dobře kryjte sebe i členy vašeho komanda. Pobijte i teroristy v chodbě před vámi, poté do ní vejděte, přeskočte hromadu harampádí, postřílejte darebáky a jděte stále vpřed. Pokračujte v likvidaci teroristů, čistěte i místnosti po stranách, jděte až na konec chodby, zabočte doprava a hned poté doleva. Zdálky zlikvidujte všechny teroristy, popojděte vpřed a opatrně nakoukněte do místnosti za otevřenými dveřmi vlevo. Je to vámi hledaná Sněmovna a v ní jsou vězněna rukojmí, jsou však velice bedlivě střežena posledním zbytkem teroristů. Takže využívejte možnosti bandity oslepovat plynovými granáty, teprve potom je likvidujte, mají tendenci vám postřílet rukojmí, čemuž je nutno zabránit. Je to závěrečná mise a tudíž nejtěžší a na taktický postup nejnáročnější, pravděpodobně si ji budete muset několikrát zopakovat, abyste se dostali na závěr hry. Chce to holt trpělivost, dobrou taktiku a rychlost v reakcích, pokud se vám podaří zlikvidovat teroristy, hra končí a pokochejte se závěrem.

Epilog

Již po zveřejnění první části návodů jsem dostávala spousty mailů od hráčů s dotazy, proč nemohou postoupit do dalších misí. Takže obecné zásady, vedoucí k úspěšnému postupu do dalších částí hry jsou tyto:

Všechny mise jsou nesmírně náročné, včetně těch tréninkových, rozhodně to není něco jako pouhý tutoriál, který byste zvládli takříkajíc „levou zadní“. Teroristy nestačí jenom postřelit, musíte je skutečně plně zneškodnit, neboť zraněný bandity je i nadále stále nebezpečný a může vás kdykoliv překvapit, i když už leží na zemi a vypadá to, že je zneškodněn. Občas se také stane, že již osvobozené rukojmí zpanikaří a začne pobíhat po domě, takže ho musíte včas dostihnout a uzemnit, aby nepůsobilo zmatek. V každém případě ale musíte postupovat korektně, ve smyslu zákona. Bandity nesmíte dobíjet střelbou, nejste přece popravčí četa, ale musíte jim nasazovat pouta, pakliže se terorista vzdává a zvedne ruce nad hlavu, nesmíte ho zlikvidovat. Každá mise je sledována na čas, o který zde jde především, přece dobře víte, že i ve skutečnosti jsou hlavními zásadami pro úspěšnost zásahových komand rychlost, přesnost a obezřetnost. Po splnění mise musí být vaše úspěšnost minimálně 75 procent, jinak se vám neodemknou další, těžší mise a za každý ztracený život, ať už rukojmích, členů vašeho komanda, či zastřeleného vzdávajícího se teroristu, nebo jiné etické prohřešky, jsou tvrdé procentuální srážky vaší úspěšnosti, proto všechny jednotlivé cíle mise musíte plnit do nejmenších důsledků, vzorně a pečlivě, hlavně pak nedělat žádné chyby, jinak skutečně ve hře dál nepostoupíte.

Návod je napsán pro Abecedu her.

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: