Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - Agatha Christie: And Then There Were None

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 29048
Zobrazení tento měsíc: 82
Agatha Christie: And Then There Were None

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

ANO  

ANO  

NE  
NE  

ANO  

ANO  

Zobrazit  

Oficiální stránka hry:
www.agathachristiegame.com

Výrobce: 
AWE Games

Distributor: 
Adventure Company
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
Děj hry je sice striktně rozdělen na deset kapitol přesně podle říkanky o deseti umírajících černoušcích, ale ty se ukončují povětšinou sérií klíčových rozhovorů a událostí, přičemž hře je naprosto lhostejné, co jste mezitím udělali či neudělali. Proto úkoly nutné k dokončení například šesté kapitoly můžete částečně nebo úplně vykonat už v kapitole první nebo dejme tomu čtvrté, což hře přidává rozhodně na přitažlivosti. *Arduška*


Autor: Jan Panenka
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
XXX - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

Agatha Christie: Deset malých černoušků

Deset malých námořníčků hostil děd Vševěd,
jeden z nich se zakuckal, zbylo jich jen devět.

Devět malých námořníčků chtělo sypat kosům,
jeden se včas nevzbudil, zbylo jich jen osm.

Osm malých námořníčků vyšlo si hrát před dům,
jeden z nich se potloukl, zbylo jich jen sedm.

Sedm malých námořníčků šlo naštípat klest,
jeden z nich se posekal, zbylo jich jen šet

Šest malých námořníčků chtělo vybrat med,
čmelák píchl jednoho, zbylo jich jen pět.

Pět malých námořníčků k soudu spolu míří,
jeden před ekvitním vstal, zbyli jenom čtyři.

Čtyři malí námořníčci nechali všech pří,
jeden z nich šel pasti klást, do světa šli tři.

Tři malí námořníčci šli ulovit lva,
medvět sežral jednoho, zbyli jenom dva.

Dva malí námořníčci slunili se dvě hodiny,
jeden shořel na skále, a tak zbyl jen jediný.

Jeden malý námořníček vztek měl na svět zrádný,
proto se sám oběsil – a tak nezbyl žádný...

UPOZORNĚNÍ: VŽDYCKY VŠUDE VŠECHNO PROHLEDEJTE A SEBERTE CO MŮŽETE, SICE SKORO POLOVINU VĚCÍ NEVYUŽIJETE, ALE ČLOVĚK NIKDY NEVÍ :o)

Kapitola I.

Jděte zpět k přívozu, kde uvidíte že je loď zničená a že není žádný způsob jak se dostat z ostrova. Vraťte se tedy k domu, kde si promluvte se sluhou Rogerem. Po důkladném rozhovoru se ocitnete uvnitř domu.
Běžte do herny a poslouchejte konverzaci.
V salonku seberte z barového stolu tři skleničky.
Jděte do jídelny a seberte baterku ze zásuvky. Z jídelny jděte do spižírny a seberte lopatičku v pytli na mouku. Dvakrát jí použijte na pytel a hle co najdete, baterie do baterky. Ve spižírně také seberte kolo sýra, které je zabaleno v látce.
V invetnáři použijte na sebe beterie a baterku.
Z kuchyně se vydejte do pokoje pro služebnictvo a zde nelevo ze stolu seberte balíček šicích jehel.
Nyní se vydejte po zadním schodišti nahoru ( taky můžete otevřít dveře v pravo, které vedou do přední chodby)
Nahoře si promluvte s paní Rogersovou, která stojí u skříně s ložním prádlem a nabídněte jí pomoc.
Projděte ouzkou chodbou a otevřete dveře a ocitáte se v horním patře.
Zaklepte na dveře Mackenzieho, Emile Brentové, Very Claythornové a Lombarda (uvidíte mapu).
Vstupte do Blorova pokoje a pokuste se sebrat z nočního stolku vedle postele sebrat zápisník.
Ozve se zvonek, který vás svolává k jídlu. Vraťte se do jídelny přes kuchyni a hezky přiložte ouško na dveře a poslechtěte si konverzaci.
Vra'tte se zadním schodištěm nahoru a ve skříni na prádlo vezměte ze země hedvábné ubrusy.
Běžte do Marstonova pokoje a vezměte si z vrchu skříňky zakódovanou zprávu. Otevřete zásuvku v pravém nočním stolku a seberte kód.
Vstupte do Emiliina pokoje a seberte Bibli z nočního stolku vedle postele. V inventáři použijte Bibli, zakódovanou zpávu a druhý kód, který jste právě našli. Dešifrovanou zprávu si přepište do zápisníku a přeštěte si jí na z ní zjistíte bezpečnostní kód do sejfu: L28 – R11 – L49. Běžte z Emiliina pokoje na balkon. Běžte vlevo až dojdete na roh balkonu. Zde seberte teleskop a trojnožku. Vraťte se přes balkonové dveře a přes hlavní schodiště před jídelnu a znovu si zašpehujte.
Po událostech, které bodou následovat se vraťte do pokoje Dr. Armstronga a z jeho prádelníku seberte jeho lékařskou tašku.
Běžte do pokoje služebnictva a dejte tašku Dr. Armstrongovi.
Jděte do salonu, po rozhovoru sevraťte do vstupní haly a vezměte desku z gramofonu. Vraťte se do salonu a promluvte si se všemi kdo jsou v místnoti a vyčerpejte všechny možnosti.

Kapitola II.

Jděte po schodech nahoru s baterkou. Vstupte do Armstrongova pokoje a podívejte se na něj.
Běžte do Lombardova pokoje, pak vstupte do pokoje Emílie Brentové.
Ráno, běžte do jídelny a sledujte rozhovor.
Opětovně prokecejte všechny lidi

Kapitola III.

Vstupte do kuchyně pokecejte se sluhou.
Jděte do herny a pokecejte s Armstrongem a Wargravem.
Běžte do knihovny a přes skleněné dveře vyjděte ven. Běžte po cestě až ke včelínu a seberte koš se zkvašenýma jabkama.
Běžte k útesu a pokecejte s Verou Claythornovou.
Běžte křižovatkama na pláž a zde si promluvte s gen. Mackenziem, pak jděte nahoru a u trávníku potkáte Lombarda, dá vám plán padáku. Otočte se, kus odejděte a vraťe se a uvidíte Lombarda s Blorem, prokecejte Blora.
Jděte doleva skrz zahradu k dřevěné boude a prokecejte znovu Blora. Vstupte do boudy a seberte v přední části lopatu a v zádu vědro. Vylezte ven a přes zahradu dojděte k pumpě a naplňte vědro vodou.
Vraťte se přes zahradu k přední terase a pokecejte se slečnou Brentovou.

Kapitola IV.

Prokecejte Armstronga, Blora, Veru, Wargrave, Brentovou a Lombarda.
Jděte do kuchyně a pokecejte se sluhou.
Běžte do salonu a blízko krbu sedí sl. Brentová a prokecejte jí znovu.
Běžte do knihovny a zde musíte vyřešit hádanku s knížkami, jedná se o knihovnu na druhé straně místnosti. Musíte vzít tři knížky a vrátit je zpět podle jejich velikosti, po správném vložení se otevře tajná místnost. Vstupte a nalevo si prohlídněte stůl a poutač na zdi. Přejděte k trezoru a zadejte kombinaci ze zápisníku: L28 – R11 – L49. Vstupte do trezoru vezměte si složený vor, přejděte ke kastlíkům s písmeny a ty musíte přeházet v pořadí aby jste vytvořili RULE THE WAVES. Otevřou se další tajné dveře. Vstupte zapněte světlo a vstupte do jeskyně.
Dole jděte doleva po kovovém ochozu a z bordelu si vezměte vesla. Projděte dřevěnýma dveřma na zemi seberte kleště a podívejte se na prkna na vzdálené straně a projděte jimi, na zemi si všiměte malého dolíku, použijte na něj lopatu a hle co najdete – vzduchovou pumpičku.
Vraťte se zpět až ke schodům po kterých jste přišli a pak pokračujte doprava a seberte z rozbité miniponorky vrtuli, pak pokračujte dál až ke kovové plošince. V inventráři použijte vor, vesla a pumpičku hotový člun použijte na vodu a plujte.
Po ztroskotání na pláži vstupte do chaty a otevřete truhlu na zemi a z ní si seberte zamotané rybářské sítě. Běžte ven ke sklepnímu vchodu a spodem se kupodivu vrátíte do jeskyně do které jste se dostali přes trezor.
Po schodech se vraťte do trezoru a zpět do knihovny. Vydejte se do promítací místnosti a prokecejte Veru a Lombarda.
Jděte k jídelně přes vstupní halu a pokecejte se sluhou.
Běžte zadní chodbou do kuchyně a před spižírnou si všimněte ovocného lisu. V inventáři od sebe oddělte sýr a látku. Látku dejte do lisu spolu se zkvašenejma jabkama, dále na lis namontujte vrtuli z miniponorky a pod to položte skleničku. Zalisujte si a získáte skleničku „skvělého“ moštu.
Běžte do pokoje Mackenziho a pokecejte s Wargravem.
Běžte do pokoje Armstronga a prokecejte ho.
Běžte do pokoje Very a opět jí prokecejte.
Běžte s Blorem do dřevěné boudy kde jste brali lopatu.

Kapitola V.

Jděte do herny a pokecejte s Wargravem.
Projděte knihovnou a vydejte se skleněnými dveřmi po cestě až dorazíte ke koze, která na vás zaútočí. Vedle ní uvidíte žlab do kterého vylejte vědro s vodou a tím kozu odlákáte. Pokračujte vlevo až dojdete do opuštěté rybářské vesnice.
Vstupte do první chaty – tam bude v přední části hned za dveřmi kanystr s benzínem.
Vstupte do druhé chaty – zde seberte kožený postroj na kozu, nachází se pověšený na krbu.
Nyní se vydejte zpět projděte kolem útočné kozy a najděte další dvě kozy které se pasou opodál, v další cestě vám bude bránit trnitý keř, vylejte na něj jablečný mošt, který jste si udělali v kuchyni.
Ocitnete se na vzdálené straně pláže, kde ze země seberte cívku vlasce.
Běžte na útes a promluvte si s Verou Claythornovou.
Pokud jste si doposud nepřečetli Lomardův plánek, tak nyní učintě.
Vraťte se přes knihovnu a přes hlavní vchod na terasu kde se hádají Emilíe Brentová a Armstrong.
Prokecejte Emíli, ona vás požádá o balíček jehel, dejte jí je, a zeptejte se jak to vypadá s padákem.
Vraťte se do prního patra a klíčovou dírkou se podívejte do pokoje Armstronga.
Vraťte se za sl. Brentovou a vezměte si sešité ubrusy.
V inventráři na sebe použijte sešité ubrusy, kovovou trojnožku, kožený postroj na kozu a rybářské sítě a vyrobte si padák.
Vydejte se útes a zde použijte padák.
Po přistání se vydejte směr včelín.

Kapitola VI.

Prokecejte Wargrava.
Otočte se a prokecejte Armstronga.
Běžte pryč ze salonu (Wargrave a Armstron, se dohadují že si zahrají kulečník)
Vstupte do pokoje Lombarda.
Jděte do herny.
Po výkřiku Very se vydejte do prvního patra a běžte do jakýchkoliv dveří.
Jděte do dřevěné boudy a podívejte se na generátor. Použijte na něj kanystr z benzínem a zapněte jej.
Běžte ke včelínu, kde na zemi seberte svůj protijed a použijte ho na sebe.

Kapitola VII.

Prokecejte Blora.
Prokecejte Armstronga.
Prokecejte Veru.
Prokecejte Lombarda.
Zaklepejte na dveře Very, vyjděte na přední terasu.
Vraťte se k Veře.
Prokecejte Blora.
Prokecejte Veru.
Prokecejte Lombarda.

Kapitola VIII.

Jděte do pření části kina a podívejte se dvakrát na Wargravevovo tělo.
Jděte do knihovny a prosklenými dveřmi vyjděte ven a podívejte se na Bloreovo tělo.
Vezměte z cesty mramorovou sošku.
Jděte na pláž kde je největší vlnobití a podívejte se na Armstrongovo tělo.

Kapitova IX.

Vydejte se k signálnímu ohni na útesu.

Kapitola X.

Běžte nahoru po hlavním schodišti.
Použijte mramorovou sochu na Gabriellu Steelovou – musíte být tiší a nesmíte odejít z místnosti jinak bude Vera mrtvá.

BONUS

Jděte do jídelny a seberte ze stolu posledního námořníka.
Jděte do promítací místnosti a podívejte se na filmový projektor. Postavte námořníka do levého dolního rohu. Tím se vám otevřou všechny šuplíky, najděte cívku s názvem Hallo, Again – nebo tak něco a dozvíte se dokončení podle Agathy Christie.

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: