Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - Kane & Lynch: Dead Men

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 29202
Zobrazení tento měsíc: 5
Kane & Lynch: Dead Men

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

NE  

ANO  

NE  
ANO  

ANO  

ANO  

Zobrazit  

Oficiální stránka hry:
www.kaneandlynchdeadmen.com

Výrobce: 
IO Interactive

Distributor: 
Eidos Interactive
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
Kane s Lynchem jsou na smrt odsouzení zločinci, každý z nich sice za hříchy, k nimž se připletli dost podivně, ale s touto skutečností se zdají být smíření. Intro se odehrává ve vojenském transportu, kde oba ještě s několika dalšími vězni sedí a jsou přepravování na popraviště. Transport je přepaden, policisté zabiti a vězni osvobozeni vypočítavou gangsterskou organizací, tak začíná tato gangsterská odysea. *Arduška*


Autor: Arduška , ( Abeceda her )
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
XXX - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

Kane and Lynch: Dead Men

Úvod do hry

Tvůrci série Hitman z IO Interactive vytvořili „third person“ akční střílečku, ve které se potkáte s přihlouplým žoldákem a léčeným psychopatem. Přes skutečné vzájemné antipatie jsou tito dva hlavní hrdinové osudem svedeni na společnou cestu. Ve hře budete postupně rozplétat velice složité osudy hlavních hrdinů, kteří dobro a zlo rozlišují brutálnějším způsobem, než si většina lidí dokáže vůbec představit. Hra obsahuje bankovní loupež, únos, slaňování z budov, střílení za běhu nebo z jedoucích vozidel, překvapivé útoky a pouliční boje. Tvůrci z IO Interactive pro vás tak připravili příběh bezohledného zrádce a násilnického psychopata, kteří rozpoutají v ulicích ohnivé a krvavé peklo, což je přesný opak kradmého postupu nájemného zabijáka. Vedle silného důrazu na atmosféru, či postavy, zde najdete snahu o maximální využití kooperativního hraní. Pokud například z Gears of War kape testosteron, pak z téhle hry kape krev, pot a sliny odplivujících si vrahounů. Tohle je dost možná nejvíce záporná hra po Manhuntu, byť tady jde o jiný druh násilí. „Točitý pád do propasti“, asi tak by šlo nazvat příběh dvojice nedobrovolných parťáků, tvořících antihrdiny příběhu hry. Kane je nelítostný vrahoun, který po velké společné akci nechal zbytek své zločinecké skupiny na místě chcípnout a utekl i s penězi. Jenže skupina přezdívaná „The7“ žije a pro Kana si pošle do vězení, právě v den, kdy má být Kane za své zločiny popraven, takže se již smířil se svým osudem a kromě jiného konečně napsal vysvětlující dopis dceře Jenny, kterou 14 let neviděl. Bandu, která Kana osvobodí, vede psychopatický zabiják Lynch, jež byl „The7“ pověřen, aby na Kana dohlížel během toho, co spolu půjdou vyzvednout jím schované peníze. Jenže všechno se řádně zkomplikuje, do děje vstoupí maximálně brutální skupina unikátních žoldáků, nebo drsná japonská mafie, dějiště se bude z divokých přestřelek v ulicích Los Angeles přesouvat do Tokia a zpět. Na scéně se bohužel objeví ztracená Kaneova žena i dcera, bude se umírat na všech stranách, bude se zrazovat, vraždit, prostě poteče krev a to hodně krve. Ve snaze získat ztracené peníze vás čeká brutální bankovní přepadení, ještě brutálnější průlom do jednoho z nejnebezpečnějších vězení, nebo nelítostný útok na kancelářský mrakodrap, plný nepřátel i civilistů. Než tento šílený kolotoč skončí, dostane se také do Havany, kde právě probíhá civilní válka. Co původně začalo jako typický akční velkofilm z městského prostředí, to skončí jako špinavé a depresivní válečné drama v hluboké džungli, chybět nebudou ani tanky nebo ruské vrtulníky „Hind“. Ústředním prvkem příběhu i hratelnosti zůstává celou dobu vztah dvojice hlavních postav. Nesnáší se tím nejhorším možným způsobem, ale bohužel jeden druhého čím dál více potřebují. Když se pak stane několik věcí, které donutí jednoho i druhého, aby svému parťákovi zachránili život, nebo lépe pochopili jeho minulost a důvody, začne vztah téhle dvojky nabírat netušené rozměry. Vše ale komplikuje Lynchova závislost na pilulkách, bez kterých pravidelně propadá paranoidním záchvatům násilí, kdy nekontrolovatelně postřílí všechny okolo sebe. Kaneovo slabé místo je zase reputace zrádce, který zradí vždycky všechny, za každé situace, nejhorším možným způsobem. Do úplného závěru budete bez dechu hádat, zda se ti dva nakonec navzájem zabijí. Věřte mi, že oba možné závěry hry jsou hodně překvapivé, ne nelekejte se, žádné primitivní Kane zabije Lynche, nebo naopak, je to mnohem složitější a zajímavější a depresivní, jako peklo samotné. Celý příběh, jeho závěrečné vyznění, i myšlenky načrtnuté v jeho průběhu, vás donutí přemýšlet nad hodnotami, jako jsou přátelství, důvěra, čest a podobně, ale z úplně jiného úhlu, než vám ho obvykle akční hry, nebo filmy prezentují. Už kvůli tomu jde o mimořádný zážitek, který by si především přemýšlivější a náročnější hráči neměli nechat ujít. Bohužel singleplayer nenabízí možnost výběru postavy, takže jde hrát pouze z pohledu Kanea. Z herního hlediska je Kane a Lynch zcela tradiční akce z pohledu za zády vaší postavy, kdy kamerou můžete libovolně otáčet nejen během samotného hraní, ale většinou také během početných filmových sekvencí. Kromě běhání a střílení vás čekají také pasáže ve vozidlech včetně kvalitní honičky s policisty skrz město i po dálnici za ním, ale nikdy nebudete řídit, ale pouze jenom střílet. Můžete nést zároveň jen jednu pistoli a jednu větší zbraň, jako samopaly, brokovnice, kulomety, granátomet, či raketomet. Lze střílet „od boku“, nebo mnohem přesněji s podržením lehce zoomujícího tlačítka pro míření. Poměrně mě ale frustroval zpětný náraz zbraní, kdy je prakticky nemožné cokoliv trefit při nepřetržité střelbě z automatických zbraní, je tedy zapotřebí pálit po dávkách. Je sice zcela samozřejmé, že v reálném světě to přesně takto funguje, ale k hratelnosti hry to příliš nepřispívá. Když už kritizuji ovládání, zmíním se ještě o mírně zmateném systému přechodu do krytu, kdy se vaše postava nenalepí zády na zeď automaticky, ale pouze pokud se opřete o její okraj, nikoliv o střed, jako jsem zvyklý z jiných her0000009239_n00.jpg (50302 bytes) (obr.Úvod). Standardně lze však vykukovat se zbraní, nebo střílet naslepo. Zdraví je znázorněno rudnoucím a houpajícím se obrazem, automaticky se obnoví po chvilce klidu. Pokud zemřete, může vás do určitého limitu přiběhnout váš parťák oživit adrenalinovou injekcí do srdce. Tyhle ale přežijete jen dvě za sebou během krátké doby, takže opatrně. Stejně tak můžete oživit i vaše padlé parťáky. Kromě Lynche budete velet také skupině (maximálně vás bude pět) již zmíněných extra-tvrdých žoldáků a ve výjimečných válečných pasážích u konce hry k tomu přibude ještě tým šestnácti spřátelených vojáků. Velení probíhá v praxi mačkáním jednoho ze tří tlačítek pro krytí, útok nebo následování. Zároveň můžete také směrovou šipkou vybírat, komu přesně pokyn dáváte. Jestliže přitom míříte na nějaké místo, pokusí se podle kontextu spojenec krýt tam, nebo útočit tým směrem. Je to jednoduché a užitečné, některé herní situace se bez toho na vlastní pěst velmi těžko nebo zdlouhavě zvládají, nehledě na to, kterou ze tří obtížností hrajete. Vzhledem k tomu, že prakticky celou hru bojujete proti organizovaným skupinám policistů, speciálních jednotek nebo mafiánů, hraje tu umělá inteligence velkou roli. Tím spíše, že jste vždy doprovázeni parťákem, v mnoha případech rovnou celou skupinou spojenců. Umělá inteligence samozřejmě ovlivňuje také zážitek z davového průlomu z vězení, jako například desítky postav běžících v houfu s vámi, nebo střelby na diskotéce, kdy stovky tančících, nebo panikařících postav se motají okolo vás. Bohužel, umělou inteligenci nemohu označit přinejlepším za funkční. Vaši parťáci slouží spíše k rozptýlení nepřítele, než jeho likvidaci a velmi často se mi stávalo, že protivníci pouze stáli na místě a stříleli na mě, nehledě na možnosti krytí a obkličování. Určitě bych tedy neřekla, že jde o nějaký výrazný posun od Freedom Fighters, minulého týmově-akčního dílka stejných tvůrců. Z celkových šestnácti úrovní hry, umí tak zhruba polovina po vizuální stránce alespoň něčím zaujmout. Celkově se však připravte na to, že tahle hra je škaredá, je technicky zastaralá a silně připomínající starší Hitmany a Second Sight. Kupodivu mi to ale po úvodním šoku postupně přestalo vadit, jak jsem se stále hlouběji ponořovala do sílící akce a ďábelsky se rozjíždějícího příběhu. Jestliže tvůrci hry zatoužili po dosažení nějakého komiksového stylu, měli jej dotáhnout až do konce. Těžko říct, zda výtvarný styl hry vyplynul ze záměru tvůrců o komiksovém zjednodušeném pojetí, z nedostatku času na vývoj hry, nedostatku kvalitních lidí, nebo z technických omezení jejich vlastního engine. Na výbornou se ale ovšem podařilo zvládnout zvukovou stránku věci. O výrazně elektronickou hudbu se postaral slavný dánský skladatel herní hudby Jesper Kyd ze série Hitman, Freedom Fighters, Splinter Cell, či Assassins Creed. Skladby přechází z pochmurných kousků do vysoce agresivních kytarových a bubnových vypalovaček. Hudbě sekunduje špičkový dabing, díky kterému působí výrazné hlavní postavy ještě živelněji a přesvědčivěji. Obzvláště podrážděné sekýrování a nadávání „chytráka“ Lynche mě vždycky dokázalo často i rozesmát, byť se to nikdy nezvrhne do klišé rádoby vtipných karikatur z podřadných filmů, zvukové efekty jsou na solidní úrovni.. Navzdory přemíře násilí Kane i Lynch zůstávají zcela uvěřitelnými a velice lidskými postavami. Bohužel, jak už to je dnes téměř pravidlem, hra je striktně lineární,nemůžete v podstatě udělat nic navíc, pohybujete se tedy pouze ve vymezených koridorech. Po tomto seznámení s hrou tedy již přistupuji k návodu samotnému.

Kapitola I. – Impact

Po skončení úvodní animace, ve které spatříte, jak jste společně s Lynchem eskortou převáženi na místo vykonání vaší a jeho popravy, kde na vás převážející auto zaútočí členové zločinné organizace „The 7“ a budete omráčení a vytaženi z auta ven, se v reále po probrání z mrákot rozběhněte za utíkajícím Lynchem, zabočte za roh doprava za kontejner, kde obdržíte řádnou ránu od jednoho z členů komanda, které vás vysvobodilo. Seberte poté ze země vaši první zbraň, je jí pistole a pokračujte v útěku za Lynchem. Tak doběhnete až k dodávkovému automobilu, přeskočte si na něj a z něho přes plot, odkud seskočte dolů do ulice pod vámi. Stále následujte Lynche, držte se ho jako klíště, likvidujte poliše, po chvíli se objeví po vás střílející policejní vrtulník, střílet po něm je však pouze zbytečným plýtváním munice a naprosto zbytečnou ztrátou času. Jakmile se po chvíli nadzvedne roleta od garáže, vběhněte dovnitř. Zde pomáhejte likvidovat policajty, přijíždějí k vám i další, vyskakující z policejních automobilů. Poté co výbuch granátu prorazí zeď, vyběhněte za Lynchem ven vzniklým otvorem ve zdi, zbytek komanda vás bude následovat. Utíkejte do protějšího domu, kde po schodištích vyběhněte až úplně nahoru, zde jděte doprava a vlevo vstupte na lávku. Za neustálé likvidace policajtů lávku obejděte zleva, přeskákejte znovu do ulice a schovejte se naproti v bufetu. Jeden muž z vašeho komanda pošle ranou pěstí k zemi černošskou prodavačku, další doběhne až dozadu vlevo ke dveřím, u kterých bude zastřelen. Jděte k němu a seberte jeho samopal, vlevo ode dveří se skrčte a počkejte, až budou vyraženy prosklené dveře, kterými poté vyběhněte vpřed na ulici0000009239_n01.jpg (81232 bytes) (obr.1). Utíkejte naproti do další budovy, v níž se nachází prodejna hamburgerů, zde se schovejte a přikrčte (levý Ctrl) a jakmile obdržíte zprávu, že pro vás přijeli kamarádi v autě, levou stranou vyběhněte ven a utíkejte vpřed doprava k černé automobilové dodávce. Tak se spustí animace, v níž se setkáte s vašimi osvoboditeli, tedy s vedoucími zločinecké organizace „The 7“, od nichž obdržíte pěknou „nakládačku“ za předchozí zradu, dozvíte se, že drží jako rukojmí vaši ženu a dceru a tak vás přimějí k další nekalé spolupráci. Inu co naděláte, máte rádi svoji rodinu, takže vám nezbude nic jiného, než nabídku přijmout a jste v tom zase opět „až po uši“.

Kapitola II. – Trial

Začínáte opět animací, jakmile tedy dokouříte zbytek cigarety, který jste našli na zemi, v reále si pohovoříte s Lynchem, který je nyní z pověření vedení gangu „The 7“vaším strážcem, z kufru auta vyberte všechny zbraně pro sebe i pro Lynche příslušnými klávesami tak, jak vám hra sama napovídá. Poté, co všechny zbraně z kufru vyberete a ty příslušné předáte Lynchovi, zobrazí se vám vlevo od automobilu místo, kterým je prodejní automat na Colu, označený jako „Bobo Cola“. Vydejte se tudíž k tomuto automatu a skrčte se za balík. Nyní stačí jen sledovat obrazovku, kde vám bude naskakovat postupně nápověda, jak postupovat úspěšně dále. Tímto způsobem se naučíte krýt se, schovávat, střílet na cíl a to dokonce i naslepo. Jakmile výcvik ukončíte, což vám bude rovněž signalizováno na obrazovce, vraťte se znovu k automobilu a z jeho kufru vyberte ruční granáty, z nichž jeden hoďte směrem k automatu. Po výbuchu si znovu pokecejte s Lynchem, poté se vydejte i s ním po eskalátorech až do nejvyššího patra, kde najdete místo bez zábradlí, kde leží na podlaze stočené lano. Tak se vám spustí automaticky animace, ve které se dole pod vámi objeví početnější skupina policajtů. Skrčte se tedy (levý Ctrl), používejte zaměřovací mód (pravé tlačítko myši) a zlikvidujte je střelbou (levé tlačítko myši). Jakmile prostot od polišů vyčistíte, přistupte k lanu a použijte akční klávesu „E“, tak po laně slaníte až do přízemí, Lynch po laně sjede za vámi. Vzápětí vás ale napadne další houfec polišů, které postřílejte, poté co i tuto akci zvládnete, jděte k otevřené bráně, tedy k východu, kterým projděte.

Kapitola III. – Withdeawal

Konečně jste se i s Lynchem ocitli ve městě a to dokonce i v civilních šatech. Seběhněte tedy po schodišti vlevo až dolů, zabočte do protisměru, Lynch vás bude sám následovat a dojděte až k černému dodávkovému automobilu, ze kterého vystoupí váš dobrý známý, se kterým se v krátké animaci přivítáte. Poté si s ním v reále pohovořte, nyní bude vaším úkolem dostat se bez zbytečného a nežádoucího poplachu do banky, kde musíte najít a sebrat kufřík, ve kterém jsou velice důležité dokumenty pro organizaci „The 7“. Od řidiče dodávky se dozvíte, že je nutno dostat plyn do vzduchotechniky v bance. Prohlédněte si řádně obrazovku, vpravo nahoře se vám objevila kolonka se dvěma jmény Lynche a Warthorg, takže se mezi oběma muži můžete přepínat (klávesa Tab“). Po skončení všech rozhovorů jděte za dodávku, kde vyskočte na kontejner a z něj přeskočte přes zídku na druhou stranu, oba muži sami přelezou za vámi sami. Před vámi vidíte bankovního strážného, který se dívá na druhou stranu. Rychle k němu doběhněte (kláves vpřed+mezerník) a dříve než stačí zatelefonovat druhému strážnému, stojícímu za vchodem do banky vlevo v chodbě, uškrťte ho vlastníma rukama. Poté vstupte otevřenými dveřmi do banky, odbočte vlevo, rychle přistupte k druhému strážnému a stejným způsobem zlikvidujte i jeho. Vydejte se nahoru po schodišti, oba dva muži vás budou opět následovat sami, v dalším patře si v animaci nasadíte lupičské kukly, v horním patře narazíte na dalšího strážného, zlikvidujte ho taktéž uškrcením. Nahoře vyběhněte na rovnou střechu, pokračujte doleva, přes zídku přelezte na další rovnou střechu, jděte vpřed, téměř na samém konci je ventilační šachta s větrákem. Přistupte k ní a jakmile se vám ukáže aktivní místo, vhoďte do větráku plyn fentalyn0000009239_n02.jpg (46673 bytes) (obr.2). Tak se vám na protější straně objeví další aktivní místo, jděte k němu a po laně slaňte dolů, oba výtečníci to provedou také. Utíkejte k dodávkovému automobilu a jakmile se u něj otevřou na místě řidiče dveře a vystoupí řidič, rychle ho zastřelte, postřílejte i další strážné. Pokračujte dál přes prosklené místnosti, zlikvidujte další strážné, poté se vraťte zpět k proskleným dveřím, které se nyní už zpřístupnili. Jeden z vašich společníků odkóduje druhé skleněné dveře a vejde dovnitř, vy pokračujte dál po schodišti vpravo dolů, pobijte hlouček strážných, pokračujte vpřed a tak dorazíte k obrovským kruhovým dveřím od trezoru. Jeden z vašich výtečníků počne makat na odkódování trezorových dveří, což ale bude notnou chvíli trvat, takže je teď na vás, abyste mu kryli záda a likvidovali další přibíhající strážné. Dávejte si pozor, neboť jeden z nich vhodí k vám i dýmový granát, schovejte se tedy na chvilku za nejbližší rožek, poté proběhněte kouřovou clonou zpět ke schodišti a zlikvidujte novou vlnu přibíhajících strážců. Vraťte se nazpět k trezoru, který již nyní váš komplic otevřel, v animaci tak seberete vámi hledaný kufřík, také se už po kolikáté se svým společníkem slovně „chytnete“, tentokráte však půjde o velice ostrou hádku. Ten poté na jednotlivé trezorové schránky připevní nálože s výbušninou, což mu opět chvíli potrvá, takže jej i sebe chraňte před dalšími vlnami přibíhajících polišů a strážců. Jakmile bude váš komplic hotov s umisťováním náloží a vyběhne od trezoru ven, vydejte se rychle za ním, ať vás nesmete následující výbuch, po obrovské detonaci se k trezoru znovu vraťte. Pokračujte po schodišti nahoru, projděte pravými dveřmi za kterými před chvílí zmizel Lynch a tak se dostanete do přepážkové haly. Zde na vás čeká pravé peklo v podobě houfů policajtů, pálících po vás jako zběsilí, nenechávejte jim tedy nic dlužní, dobře se kryjte a jejich palbu samozřejmě opětujte. Je dobré skrčit se pod okno, krýt se za sloupem, pobít všechny poliše venku, poté vyběhnout nahoru po schodišti a zbavit se všech policajtů na obou ochozech. Sledujte nahoře situaci dole pod vámi, jakmile dovnitř nacouvá dodávka s otevřenými zadními dveřmi, rychle seběhněte po schodišti zpět dolů a naskočte si na úložnou plochu, v animaci počkáte i na vaše komplice a společně se vydáte na zběsilou jízdu městem.

Kapitola IV. – Cracking Up

Ocitli jste se tedy uvnitř rychle ujíždějící dodávky a v patách za vámi se řítí několik houkajících policejních aut, která po vás pálí o sto šest. Skrčte se, ať jste menším cílem a střílejte po policejních autech, přičemž miřte na jejich čelní skla, je to nejjistější způsob, jak je postupně zlikvidovat, nebo je alespoň udržet v uctivém odstupu od vaší dodávky. Pomáhejte si i házením granátů (G), čím déle ho podržíte v ruce, tím dále ho dohodíte, jen pozor, exploduje zhruba po čtyřech sekundách, tak ať vám nevybuchne v ruce. Tak dojedete až na místo, kde dojde ke srážce policejních aut s náklaďákem, tady si z dodávky vystupte, postřílejte všechny policajty a pěšky, pěkně „po svých“ se vydejte tunelem dopředu, přičemž likvidujte další poliše i posádky policejních aut. Jakmile před vámi vše vyčistíte, řidič vaší dodávky popojede až k vám, nastupte si tedy znovu do nákladového prostoru a opět se rozjedete vpřed vstříc nové ďábelské honičce s policejními auty. Posléze sjedete ze silnice pod jakýsi most, kde se musíte ubránit veliké přesile téměř nepříčetných policajtů. Nyní si zapněte mapu (M) a vydejte se hledat vypadnutý batůžek, dodávka mezi tím pomalu sjede z kopce zpět na silnici, seberte tedy nalezený batůžek a opět si do dodávky nastupte. Čeká vás po rozjezdu dodávky další policajtská honička, napadne vás dokonce i policejní vrtulník, střílejte tedy po nich jako diví a držte je tak alespoň v uctivé vzdálenosti. Nakonec vaše dodávka i s vámi sjede po schodišti do vchodového vestibulu metra, vyskočte tedy ven a kryjte se za jedním ze sloupů, odkud likvidujte další přiběhnuvší policejní komando. Jakmile přijede souprava metra, rychle si do ní naskočte, tak se tato s vámi rozjede a vy tak konečně zakončíte tuto misi, plnou těžkých soubojů a přestřelek.

Kapitola V. – Mizuki

Zcela nečekaně, až překvapivě se ocitnete společně s vašim kumpánem Lynchem na diskotéce, kde se nachází spousta přítomných lidí. Vydejte se přes taneční parket mezi tanečníky dopředu, k lepší orientaci používejte mapu (M). Musíte se dostat až ke schodům, nad nimiž nahoře hlídá vyhazovač, přejděte k němu a ručně ho uškrťte (E), mrtvole seberte jeho pistoli. Postupujte vpřed až ke dveřím, skrčte se jakmile se dveře otevřou, zastřelte další dva strážné. Vstupte dovnitř a pohovořte si s dívkou jménem Yoko, je to Retomotova dcera, poté tato dostane od Lynche ránu pěstí do zubů, omdlí, Lunch ji zalepí hubu a přehodí si ji přes rameno, jako pytel brambor. Zlikvidujte nejdříve chlápka na skleněném ambitu a vracejte se zpět na taneční parket. Při zpětném sestupování po schodišti se zbavte dalších dvou vyhazovačů, Lynch s dívkou přes rameno vás bude sám od sebe následovat, zůstaňte chvíli na schodišti stát a zbavte se dalších dvou chlápků, kteří k vám dorazí. Sestupujte dolů, pokračujte doleva k baru, postřílejte několik strážců s baterkami. Pokud se kryjí za tanečníky, neváhejte zastřelit i je, jednejte ve smyslu hesla „účel světí prostředky, nesmíte zemřít, ani nechat zabít Lynche. U baru a vlevo od něj zabijte další členy ochranky, jděte doleva až ke schodům, pak pokračujte nahoru po schodišti až na druhý taneční parket, opět plný křepčících postav.Zastřelte strážného na ambitu, vyjděte po schodišti vpravo až nahoru na ambit, cestou likvidujte členy ochranky a prostřílejte si cestu až ke dveřím, které vedou na střechu. Uvnitř položí Lunch neprozřetelně Yoko na zem, ta ho nakopne do rozkroku a zdrhne. Druhými dveřmi tedy vyjděte ven na střechu a prostřílejte si cestu až k obrovskému prosklenému oknu kanceláře, za nimiž spatříte Yoko, hovořící s jedním ze strážců. Nyní tedy musíte jednat bleskurychle, rozstřelte skleněnou výplň okna, zastřelte strážného, oknem proskočte a přiběhněte k Yoko a ranou pěstí ji znovu uzemněte0000009239_n03.jpg (82950 bytes) (obr.3). Tak si pro ni opět přijde Lynch, nahodí si ji přes rameno a vy se vydejte ven na taneční parket. Zjistíte, že tanečníci jsou již pryč, na zemi zůstali ležet pouze mrtví, ale cestu k východu si musíte opět prostřílet přes několik dalších strážných. Nyní se tedy vraťte vám již dobře známou cestou zpět až na střechu, projděte kolem známého okna kanceláře, kde rozmlouvala Yoko se strážným, pokračujte ke schodišti po levé straně a odtud se vydejte nahoru k proskleným střechám. Postřílejte několik posledních strážných a po železných rámech prosklené střechy (pozor ať se nepropadnete přes jejich skleněné výplně dolů), přejděte opatrně na druhou stranu a pokračujte ke schodišti. Tak se spustí animace, vy zatelefonujete muži jménem Retomoto a tímto posledním počinem tato mise pro vás končí.

Kapitola VI. – Exchange

Ocitli jste se spolu s Lynchem a Yoko a s dalšími dvěma maskovanými muži před pagodou, která se nalézá před vámi pod mostem. Vydejte se tudíž k ní, jděte doleva a vpravo k ní přejděte přes můstek, dojděte až do pagody, kde na zemi leží mobilní telefon. Jakmile k němu dojdete, bude zvonit, zvedněte ho (E) a pohovořte s volajícím. Zjistíte, že jste Retomotovi pěkně skočili na vějičku, uvidíte, že jste obklíčeni mnoha nepřáteli v přilbách a kožených overalech. Rychle postřílejte několik nepřátel před vámi, otočte se a utíkejte zpět stále dopředu, prostřílejte si cestu až ke schodišti, vedoucímu nahoru na dálnici, tak se setkáte znovu s Lynchem. Po schodišti pokračujte stále vzhůru, likvidujte nepřátele i policajty, vlevo je jich plno i v policejních autech, všechny postřílejte, je dobré házet i granáty (G). Jakmile se jich všech zbavíte, přijede černý dodávkový automobil s další policejní jednotkou, zlikvidujte i tuto, poté se vydejte k opuštěné černé dodávce, nastupte si a v animaci přejedete do následující mise.

Kapitola VII. – Reunion

Sledujete úvodní animaci, ve které několik poskoků z gangu „The 7“ mlátí Lynche i vás a nechávají vám si vykopat vlastní hrob. „The 7“ vás obviňuje z toho, že jste oba nesplnili vám zadaný úkol, za což prý musíte zaplatit svými vlastními životy. Přivedou k vám i vaši manželku i s vaší dcerou Jenifer, manželka vás však obviňuje z jejich únosu, jeden z gangsterů potom vaší ženu zastřelí. Nastane zmatek, kterého využije Lynch, který napadne jednoho z gangsterů a sebere mu pistoli. Jakmile se ocitnete v reálu, na nic nečekejte a vyskočte z vámi vykopávaného hrobu, muži nalevo seberte lopatu (E) a poté ho s ní nemilosrdně umlaťte. Rychle si seberte jednu z pistolí od mrtvých gangsterů, které zatím stačil Lunch postřílel a schovejte se za dodávkový automobil. Přijede však další várka gangsterů, které rovněž zlikvidujte, spatříte vaší dceru, jak naříká nad matčinou mrtvolou, nyní musíte vaši dceru ochránit před gangstery a nenechat ji zemřít pod jejich kulkami z pistolí. Gangsteři ale útočí ze tří stran, takže musíte být velice pozorní a obezřetní, pokud se totiž gangsterům podaří Jenifer zlikvidovat, končíte. Musíte tudíž seskočit k Jenifer, popojít až těsně k ní, krčí se v napůl vykopaném hrobu u mrtvé matky. Tak se spustí animace, v níž se pokusíte přemluvit vaši dcerku, aby z tohoto nebezpečného místa utekla, což se vám ale nepodaří. V reále se skrčte (levý Ctrl) a likvidujte všechny gangstery, kteří se k vám přiblíží na dostřel. Jakmile se zbavíte první vlny gangsterů, nastane další nebezpečí, k vám se rozjede obrovský náklaďák se sklopnou plochou a přejede přes vás, toto první přejetí ještě oba přežijete. Na sklopce stojí další vrahoun, toho si nechejte až na konec. Posbírejte rychle po mrtvolách samopaly, budete totiž potřebovat hodně střeliva, utíkejte k náklaďáku, který se obrací na druhé straně a chystá se znovu najet na Jenifer. Nyní musíte nejdříve zastřelit řidiče náklaďáku a zabránit mu tak v dalším nájezdu. Jde to nejlépe přes přední sklo, které je nutné nejdříve rozstřílet a teprve potom zlikvidovat šoféra. Druhý jeho nájezd by ještě Jenifer, která je v šoku přežila, ale třetí už ne. Jakmile se zbavíte řidiče a náklaďák se zastaví těsně před hrobem matky, skolte gangstera nahoře na korbě, dceru jste ochránili, ta nasedne do auta a odjede. Vy pochováte vaší manželku a zapřísáhnete se krutou pomstou jejím vrahounům, na tento váš úkol však sami s Lynchem stačit nebudete. Budete tudíž muset získat pomoc dalších vašich zločinných kamarádů, kteří si odpykávají svůj trest ve věznici. Nasednete tedy do náklaďáku a rozjedete se ke kriminálu, tím misi ukončíte.

Kapitola VIII. – Breakout

Předchozí plán tedy nedopadl podle vašich představ, když jste společně s Lynchem zjistili, že ti, které hledáte, byli přemístění do věznice s velice silnou ostrahou. Napětí tedy mezi vámi dvěma houstne, navíc vzrostlo i proto, že konečně vám Lynche odhalil tajemství jeho vlastní minulosti. V úvodní animaci se tudíž přes zeď nabouráte v náklaďáku do věznice, plné vězňů a jejich ostrahy. Po vystoupení prohledejte všechny přístupné vězeňské místnosti a samozřejmě se nejdříve zbavte dobře ozbrojených dozorců. Hlavně vstupte i do vězeňské návštěvní místnosti, kde zlikvidujte další dozorci, potom rozstřelte skleněné výplně ve vedlejší místnosti a oknem proskočte do této takto zpřístupněné místnosti. Pokračujte dál až do místnosti, na jejímž konci se vám automaticky otevřou dveře do dalších prostor vězení. Přistupte k řídícímu pultu a stiskněte na něm červené tlačítko, tak si zpřístupníte další chodby pro pokračování v cestě0000009239_n04.jpg (57234 bytes) (obr.4). Rychle postřílejte nad vašimi hlavami dozorce přes mřížovou podlahu, projděte nyní již otevřenými dveřmi vpřed. Tak dojdete do veliké, červeně nasvícené kruhové haly, po jejímž obvodu jsou vstupy do jednotlivých cel a odkud také vedou nahoru dvoje schodiště. Prostřílejte si tedy cestu po schodišti nahoru, poté vejděte do další ovládací místnosti, kde na řídícím pultu aktivujte hranaté tlačítko. Tímto úkonem jste si otevřeli dveře cely dole, kde sedí vězeň jménem Rific. Sejděte tedy po schodišti zpět dolů, kde se vydejte k zeleně nasvícené cele. Vevnitř je vězeň Rific, se kterým si pokecejte, poté se musíte dostat do vězeňské kuchyně. Jděte tedy doprava, až narazíte na křižovatku chodeb, kde je na zdi přímo před vámi nápis CANTEEN. Zde se dejte doleva, projděte po schodišti do vyššího patra, kde je opět drátěná podlaha. Po obvodu proběhněte až na samý konec, cestou musíte zlikvidovat spousty dozorců, tak se poté dostanete do kuchyně, lépe řečeno do kuchyňské výdejny. Vydejte se k dalšímu schodišti, kolem nápisu KITCHEN, napsaném na zdi. Pokračujte po schodech dolů, na zdi spatříte další nápis LAUNDRY, poté proběhněte prádelnou až na její konec k modrým dveřím. Otevřete je a zde se nachází další vězeň, o kterého máte zájem, jeho jméno je Thapa. Pokecáte si s ním a dáte mu zbraň a nyní se musíte znovu prostřílet až ke schodům. Projděte rozlehlou kuchyňskou vývařovnou a na druhé straně vzadu projděte východem na vězeňský dvůr. „Sundejte“ strážce z věžičky nalevo, sestřelte i odstřelovače na střeše vpravo. Vpravo se nalézá kontejner, jděte k němu a přes něj si přeskákejte až úplně nahoru. Po střeše přejděte do další lokace věznice, pod vámi zlikvidujte policajty v neprůstřelných vestách, miřte jim tudíž na hlavy. Jakmile je do jednoho zlikvidujete, seskočte dolů i vy, vejděte otevřenými vraty dovnitř, kde už vzbouření vězni ničí a podpalují vězeňská zařízení. Vydejte se doprava k mřížím, kde si pokecejte s vězněm jménem Shelly za nimi a předáte mu zbraň, vzápětí však budete napadeni dalšími poliši. Jakmile všechny zlikvidujete, vyjděte po schodištích až úplně nahoru k místnosti, ve které se nachází mechanizmus na otevírání dveří. Poté co se tam dostanete, pobijte všechny strážce, obejděte poschodí po jeho obvodové chodbě až na druhou stranu, postřílejte další ostrahu, pak vejděte dovnitř místnosti, kde na řídícím pultě vlevo aktivujte červené tlačítko. Pokračujte dál zpřístupněnými dveřmi vlevo, zde si opět pokecejte s vězněm, kterému poté také předáte zbraň, nato pokračujte druhými dveřmi až na střechu vězeňského areálu. Po jejím okraji se prostřílejte až ke schodišti, odtud nahoru do řídící věže, zlikvidujte několik dalších strážných. Sestřelte na vás nalétávající vrtulník, poté přistupte k červenému spínači, stiskněte ho a slaňte se po na podlaze ležícím laně (E) dolů na vězeňský dvůr, kde se už nachází spousta vámi osvobozených vězňů. Tady se k vám už konečně přidá vězeň, kterému jste podali přes mříže zbraň, je to Shelly. Utíkejte dopředu za ostatními prchajícími vězni, ti zbortí drátěná oplocení a poběží dále k východu. Na věžičkách je ale několik dozorců, kterým „pomozte“ dolů, poté utíkejte až k červenému transportnímu náklaďáku. Jakmile k němu doběhnete, spustí se automaticky animace, ve které v autě prorazíte bránu a odjedete zároveň do další mise.

Kapitola IX. – Retomoto Tower

Nyní tedy budete muset získat Retomotův kufřík, který vám tento bídák již jednou slíbil výměnou za vámi drženou jeho dceru Yoko, ale obelstil vás. Po úvodní animace se ocitnete spolu s Lynchem a dalšími třemi vámi osvobozenými vězni, tedy S Rificem, Shellym a Thapou na střeše vysokého mrakodrapu, jehož několik poschodí obývá zločinec Retomoto. Traduje se, že tento kufřík si hlídá jako oko v hlavě a téměř nikdy ho nespouští z rukou, prý s ním chodí dokonce i spát. Jakmile se tudíž ocitnete v reálu, opatrně popojděte vpřed a postřílejte první bandity, strážící tento mrakodrap. Popojděte doprava a zlikvidujte další gangstery, zkrátka projděte celou střechu a zlikvidujte všechny nepřátele. Jakmile se vám to podaří, je čas se pustit do akce. Jděte až k výklenku střechy vpravo, kde je na podlaze střechy lano, slaňte se po něm dolů na terásku, vaši kumpáni se tak slaní po jiných lanech za vámi. V krátké animaci přiložíte na okno do místnosti nálož, v reále se rychle ukliďte doleva a skrčte se, počkejte až obrovská detonace vyrazí okenní skla. Po výbuchu proskočte oknem do místnosti a společně s kamarády postřílejte všechny bandity v místnosti, o Retomota se již starat nemusíte, výbuch vaší nálože, jak sami vidíte, pořádně „vylepšil“ jeho ksicht a poslal ho navždy do „věčných lovišť“. Přistupte tudíž k němu a seberte mu vámi hledaný kufřík, který tento zloduch i po smrti pevně třímá v rukou0000009239_n05.jpg (89936 bytes) (obr.5), potom se vydejte i s kamarády k protějším dveřím a zlikvidujte několik dalších gangsterů, kteří jimi vešli do místnosti. Projděte dveřmi a jděte až k recepci, zlikvidujte další bandity a za neustálé likvidace banditů sestupujte po schodištích až do nejnižšího patra, kde rovněž proveďte důkladnou „deratizaci“. Poté jděte k výtahu vlevo, jehož dveře jsou otevřeny a společně i s kamarády do něj nastupte. Pokud vaši komplicové zůstali někde v horních patrech ve střehu, potom je všechny přivolejte k sobě klávesami na písmenné klávesnici, současným stisknutím 1, 2, 3 a 4, tak za vámi doběhnou a společně si nastoupíte do výtahu. Spustí se krátká animace, v níž postřílíte další paskřivce v protějším výtahu a vyjdete výtahem až nahoru, přičemž se celá vaše skupinka převleče do civilních šatů.

Kapitola X. – Tokyo Streets

Jakmile výtah z Retomotova mrakodrapu zastaví dole v přízemí, vystupte z něj a vydejte se všichni společně do vestibulu, kde postřílejte první policajty. Do cesty se vám plete spousta civilistů, pokud je to nezbytné pro vaše přežití, neváhejte skolit i je, rádi se totiž za nimi kryjí policajti. Buďte připraveni na kouřové granáty, kterými se poliši snaží vás alespoň na chvíli oslepit, rychle se snažte projít z kouřové clony po granátu, neboť v té chvíli nic nevidíte a stáváte se tak snadným terčem pro nepřátele, neboť tito přes kouřovou clonu střílí i naslepo. Prostřílejte se tedy až k východu z mrakodrapu, vyčistěte celou ulici po obou stranách od policajtů, poté zabočte doprava, jděte opatrně vpřed a likvidujte stále nově přibíhající policajty. Poté vyběhněte po železném schodišti na lávku, vlevo na ní sejměte odstřelovače a několik dalších polišů, druhou stranou z lávky doprava seběhněte dolů po schodišti a kryjte se za prvním sloupem. Z úkrytu se zbavte nepřátel před vámi, poté obezřetně postupujte až k mostu, zde vás napadnou těžkooděnci, kryjící se ochrannými štíty. Likvidovat tyto poliše je těžší, ale ne nemožné, střílejte jim na jejich hlavy a používejte i granáty, ty na ně platí nejvíce. Před mostem potom odbočte doleva, pobíjejte další policajty v ochranných vestách a kryjící se opět navíc ochrannými štíty, pobíjejte je raději seshora, neboť tady máte lepší možnosti vlastního krytí. Jakmile se tedy zbavíte všech nepřátel, vaši kumpáni vás vydatně podpoří, seběhněte dolů a utíkejte k černé dodávce. Zde mi poprvé zemřel pod palbou jeden z mých kompliců, což je signalizováno křížkem v červeném čtverci nad ním, v tom případě k němu doběhněte a píchněte mu adrenalinovou injekci (E). Jakmile tedy doběhnete ke zmíněné dodávce, přivolejte k sobě všechny vaše společníky již známým způsobem, tedy klávesami na písmenné klávesnici a jejich současným stisknutím 1, 2, 3 a 4, tak tito k vám přiběhnou a společně s nimi v tomto autě opustíte tuto misi.

Kapitola XI. – Freedom Fighters

Zcela nečekaně a nepředvídaně se ocitnete v ulicích Havany, kde právě probíhá zuřivá občanská válka, vaším prvořadým úkolem je se spojit se skupinkou rebelujících vojáků. Flynch naříká, že je marod a teče mu z uší krev, zbytek vašeho komanda se nachází již na začátku ulice dole pod vámi. Mezerou ve zdi tedy vystřílejte všechny vojáky v červených baretech, poté jděte doleva, projděte futry a přes díry v podlaze si proskákejte až úplně dolů, tak se setkáte se všemi vašimi kumpány. Poté se vydejte východem ven na náměstí a postřílejte z úkrytu první vojáky v červených baretech, to jsou vaši nepřátelé. Hned zpočátku vás ale musím upozornit, že se jedná o velice těžkou a obtížnou misi, rozhodně alespoň zatím nejtěžší z těch, které jste již odehráli. Postupovat lze různými směry, můžete zabočit doprava a vstoupit průchodem na schodiště, kde nahoře je nepřátelský kulometčík. Poté co ho zabijete, máte k dispozici jeho kulomet, pomocí nějž můžete vyčistit náměstí před vámi, také zde naleznete i tarasnici, i ta vám hodně pomůže. Jít a postupovat vpřed lze však i levou stranou, vyčistit nejbližší okolí, zbavit se kulometčíků vpravo od vás v kulometném hnízdě, na konci ulice odbočit vpravo a projít dál pod podloubím. Odtud lze dobře postřílet další nepřátelské vojáky, vydejte se ke schodišti, zlikvidujte znovu několik vládních vojáků, pokračujte doprava a pod podloubím se nachází několik tarasnic. Seberte tedy jednu z nich, tady se k vám připojí několik rebelujících vojáků, kteří vám vydatně pomohou v dalších soubojích, pokud vám některý zemře, nic se neděje, můžete si jen vyměnit jeho zbraň, nesmí vám ale zemřít žádný člen vašeho základního komanda, pokud padne, rychle ho znovu oživte adrenalinovou injekcí. Poté z tarasnice zlikvidujte kulomet na obrněném transportéru, zřejmě vám jeden zásah nepostačí, vraťte se tedy pro další tarasnice, pod podloubím jich máte dostatečné množství, zde vám mohou vaši kamarádi umírat jako mouchy po deratizaci, buďte tedy stále připraveni vpíchnout jim uzdravující adrenalinovou injekci0000009239_n06.jpg (62142 bytes) (obr.6). Můžete se vrátit pro další tarasnici a pokusit se sestřelit na vás nalétávající vrtulník, ale i na něj jedna tarasnice nestačí a je to zbytečné zdržování, vrtulník je spíše strašákem, než skutečným nebezpečným protivníkem. Nato společně s celou vaší skupinou a rebely utíkejte na další náměstíčko, tady už na vás čeká velice veliká spousta nebezpečných nepřátel, střílejí z minometů a kulometů, ty likvidujte přednostně, že se máte dobře krýt, to snad vám nemusím ani připomínat. Mnohem horší situace ale nastává, pokud padne některý člen z vašeho komanda, nesmíte ho nechat umřít, ale jakmile vyběhnete k němu, tady vám hrozí časové prodlení, jste vystaveni nepřátelským střelám a můžete zahynout taktéž, než se vám po uzdravení kamarádu podaří znovu se někam skrýt. Takto tedy postupujte stále vpřed, schovejte se do dalšího podloubí po levé straně, postřílejte skupinku vojáků u pomníku a pokračujte opatrně doleva. Nyní se budete muset prostřílet až na samý konec náměstí, poté do ulice, vedoucí na levou stranu. Na jejím konci potom odbočte doprava a vstupte společně všichni do domu, tak tuto těžkou a obtížnou misi zakončíte.

Kapitola XII. – EL Capitol

Ocitli jste se před dlouhou chodbou, Lunch už se zase vzpouzí, zlikvidujte všechny vojáky před vámi, vydejte se po obvodové chodbě až na druhou stranu a po schodišti si prostřílejte cestu o poschodí výš, zlikvidujte další skupinku vojáků. Odsud se přemístěte až na střechu, ze všeho nejdříve zlikvidujte živé nepřátele a připravte se na to, že nyní dostanete řádně „pokouřit“. Nejdříve je nutné zničit dva po vás střílející obrněná vozidla, která jsou dole vlevo pod vámi. To nepůjde jinak, než se poohlédnout po střeše a sebrat známé pancéřové pěsti, kterých je naštěstí po střeše rozházeno dostatečné množství a těmito je zničit. Každý tank však potřebuje k jeho totální likvidaci tři přesné zásahy, takže se dobře kryjte a zničte je. Jakmile se vám to podaří, objeví se bojový vrtulník, i ten lze sundat z oblohy pouze pancéřovými pěstmi a stejně tak, jako předcházející tanky, i on vyžaduje tři naprosto přesné trefy. Nejlépe se do něj trefíte, když v úkrytu počkáte až zastaví na obloze a pak to do něj napalte. Jakmile ho sestřelíte, vlevo jeho trosky prorazí zeď a tak se vám otevře možnost takto vzniklou mezerou po laně slanit dolů. Nejdříve ale zalehněte za jeden pevný kulomet a postřílejte vojáky dole pod vámi, tak si ulehčíte další cestu vpřed, teprve potom přistupte ke zmíněné mezeře a slaňte dolů. Nyní se budete muset prostřílet k Prezidentskému paláci a dostat se tak dovnitř. Jakmile tedy vstoupíte dovnitř, vyběhněte po točitém schodišti nahoru, postřílejte další nepřátele a pokračujte vpřed. Projděte chodbou, zlikvidujte další vojáky, pozor na jednoho s pancéřovou pěstí, přes rozstřílenou zeď vyjděte na balkónový ambit. Pobijte několik nepřátel a vstupte do veliké kruhové místnosti, v níž se nachází obrovská socha, pokračujte doprava, zlikvidujte vojáky, nacházející se ve střílnách, tak si uvolníte cestu vpřed. Kolem vitrín projděte až do lokace, v níž se vám spustí animace, ze které zjistíte, že se zde nacházejí i bojující členové organizace „The 7“. Pokračujte v reále dopředu až do velké pracovny, v níž spatříte diktátorovu sebevraždu, poté pracovnu totálně vystřílejte od vojáků, v animaci si pokecáte s Carlosem a tímto rozhovorem misi zakončíte.

Kapitola XIII. – Bird´s Eye View

Nyní se tedy nalézáte v džungli, máte opět těžký úkol, nalézt a zlikvidovat budete muset zbývající členy gangsterské organizace „The 7“ a to dříve, než budou moci varovat celý gang o vašem plánovaném generálním útoku. Vydejte se tedy dopředu, v nastávající animaci si znovu pokecáte s Carlosem, v reále po skončení tohoto pokecu jděte vpřed podél skalního útesu, tak dojdete k prvním maskovaným nepřátelům, co nejrychleji je zlikvidujte, ať nestačí vystřelit varovnou světlici. Pokračujte dopředu až k vodopádu, kde slaňte po laně až dolů (E), vydejte se k chatrči vpředu před vámi. Zde narazíte na veliký houfec nepřátel, vyberte si tedy úkryt a společně s vašimi kumpány i Carlosem se do nich pusťte. Jakmile okolí kolem chatrče vyklidíte, pokračujte po úzké cestičce až k provazovému mostu, zlikvidujte další seskupení nepřátel. Poté přejděte přes provazový mostík až na druhou stranu, pokračujte vpřed, tak se ocitnete v malé osadě. Postřílejte nepřátele kolem džípu, poté se pusťte i do dalších v blízkém okolí. Vydejte se dopředu k mostu, opět se po laně slaňte níž, pokračujte dál po směru toku řeky, rychle zlikvidujte vojáka nahoře na mostě dříve, než stačí vystřelit varovnou světlici. Pokračujte dál podél skalisek, tak se spustí animace, v níž si pohovoříte opět s Carlosem na kopečku nahoře nad vesnicí. Popojděte o kousek vpřed, zde opět slaňte po laně až dolů. Nyní se tedy dobře opět kryjte, vystřílejte celou vesnici od nepřátel, poté přejděte až na most, kde se spustí animace a celá vaše skupinka se setká s dalšími přáteli.

Kapitola XIV. – Within The Walls

Začínáte opět v džungli, vaším prvním velice důležitým úkolem je dostat se až do nepřátelského tábora a zde osvobodit Jenifer, která sem byla unesena a je tady vězněna. Carlos i s dalšími členy vašeho komanda zůstane stát na místě, vy sami pokračujte vpřed. Nyní je vaším úkolem Carlosovi, který je dole pod vámi, připravit bezpečnou cestu, což znamená postřílet nepřátele tak, aby se tento mohl dostat až ke vstupu do nepřátelského tábora a proklouznout dovnitř. Jděte tedy vpřed, sestřelte sniperkou strážného na věžičce vlevo nahoře, potom i vojáka, hlídkujícího dole pod vámi. O kousek dál pak vlevo pod vámi skolte další mezi sebou si povídající tři vojáky, nesmí vám utéci, picněte i stráž u vrat, způsobili by poplach a Carlos by dál neprošel. Jakmile toto vše provedete, dejte Carlosovi pokyn, aby vyrazil (písmenná klávesnice 3) a jakmile tento projde vraty do tábora, pokračujte všichni společně vpřed. Ztratíte ale s Carlosem spojení, což je velice nepříjemné a na pováženou, přesto pokračujte v cestě vpřed. Tak dojdete o kousek dál na místo, kde lze vlevo slanit po laně dolů. Sniperkou postřílejte nově se objevivší nepřátele, postupujte stále vpřed až do tábora, vstupte dovnitř, nalézáte se na velkém táborovém prostranství, ohrazeném vysokou zdí. Vyčistěte celý dvůr od nepřátel a další branou projděte až k haciendě. Tady vás napadne veliká horda ostrých hochů, takže se dobře kryjte a rychle je likvidujte, buďte připraveni uzdravovat své spolubojovníky uzdravující adrenalinovou injekcí. Je nutné prohledat i druhá nádvoří, několik nepřátel je i v horních patrech. Tak dojdete až k hlavnímu vchodu, projděte jím a ocitnete se na nádvoří, uprostřed něhož sedí zdrcená Jenifer, napravo můžete vidět mrtvého Carlose, kterému už nelze nijak pomoci. Spustí se animace, v níž vyslechnete na vaši postavu mnoho úsměšků a ironických poznámek, po jejím skončení rychle rozstřelte vpravo před vámi na zemi ležící minu0000009239_n07.jpg (84921 bytes) (obr.7). Tak se spustí další animace, v níž nastane chaos a zmatek, spatříte jak je vaše Jenifer odvlékána pryč nepřáteli, po jejím skončení společně s Lynchem postřílejte několik nepřátel, pozor jsou i na ochozech, pak postupujte vpřed a projděte vchodem, v animaci vám bude přistaven džíp, do kterého usedněte a v něm se rozjedete do následující mise.

Kapitola XV. – Choice

Teď je vaším prvořadým úkolem zachránit Jenifer z náruče jejích únosců, kterými jak jistě dobře víte, jsou členové gangu „The 7“. Ujíždíte vpřed v džípu a máte k dispozici na něm namontovaný kulomet, z nějž koste nepřátele jako žito, jen střílejte v malých dávkách, neboť při delší soustavné palbě se tento přehřívá a v tu chvíli je k nepotřebě, dokud opět nevychladne. Džíp řídit nemůžete, jeho jízdu řídí váš počítač, vy se starejte jen o likvidaci nepřátel. Celou cestu likvidujte přednostně ty vojáky, kteří jsou na věžičkách a střílejí po vás s pancéřových pěstí, na první výstřel se zpravidla do vás netrefí, ale jejich druhá rána už by pro vás mohla být osudná. Tak dojedete až na letiště, kde už je připraveno letadlo k odletu, v něm je i vaše unesená dcera Jenifer. Letadlu střílejte do roztočených vrtulí, tak vzplanou oba motory, letadlo se sice pokusí odletět, ale nepodaří se mu to. Jakmile zastaví, postřílejte všechny nepřátele v okolí a vstupte otevřenými dveřmi do letadla, postřílejte všechny únosce a poté jděte k Jenifer. Nepřivítá vás nijak laskavě, vyčte vám nejen vaši minulost, ale i to, že smrt vaší ženy, tedy i její matky, máte na svědomí právě vy. Dejte jí příkaz k následování, vyjděte oba z letadla ven, odbočte doprava a vystoupejte si po dřevěných schodech k vrtulníku, dejte příkaz k nastoupení (E), tak v animaci odletíte. Na Lynche jste se vykašlali, takže jste podle něj pěkný „hajzl“. No zachránili jste sice dceru, ale jste totálními nevděčníky a zrádci. Pokud se vám toto zakončení nelíbí, máte možnost si vyzkoušet a zahrát i to druhé, hra má totiž dva konce.

Kapitola XV. – Consequence

Ocitli jste se v hořící vesnici společně s Lynchem a Jenifer. Po dřevěném schodišti seběhněte doprava dolů, zabočte doleva a pokračujte vpřed, likvidujte nepřátele. Zde se zabloudit nedá, pokračujte stále dopředu, pobíjejte nepřátele, musíte si prostřílet cestu až ke kamennému schodišti, vedoucímu ke kostelu. Pokračujte po něm stále nahoru za soustavné likvidace nepřátel, vstupte do kostela, tak se v animaci setkáte se Shellym. I on vás nazve padouchem a zrádcem, no přesto se k vám připojí a pomůže vám z likvidací nepřátelských vojáků, kterých se vyrojí, jako much. Likvidujte tedy nejdříve ty, co se na vás hrnou nahoru po schodišti, poté sestupujte po schodech dolů a stále pobíjejte nepřátele, musíte všichni zůstat naživu, pokud je některý z vás raněný, aplikujte mu injekci adrenalinu. Používejte mapu, prostřílejte si cestu vpřed uličkami hořící vesnice, tak doběhnete téměř až k molu, kde Jenifer padne k zemi, ale neumře, nelze ji však ani uzdravit. Jděte k ní a přehoďte si ji přes rameno (E), utíkejte stále dopředu až na konec mola, kde si v animaci nastoupíte do člunu, poté již jen sledujte závěrečnou animaci, víc už vám ale neprozradím, navíc zde po skončení animace už hra definitivně končí a následují již jen závěrečné titulky.

Návod je napsán pro Abecedu her.

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: