Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - Kabus 22

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 11076
Zobrazení tento měsíc: 50
Kabus 22

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

NE  

ANO  

NE  
ANO  

ANO  

NE  

Zobrazit  

Oficiální stránka hry:
www.k22dosyalar.com

Distributor: 
Son Işık Ltd.
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
Určitě znáte ten pocit, že svět kolem vás je jen iluze a vy jste jenom pouhopouhá loutka, které někdo mění kulisy a tahá za její drátky. Že jste sledovaný a někdo tam nahoře, nebo možná snad dole, ví všechno o každém vašem kroku, o každé vaší myšlence. Příběh hry začíná v notně zdevastovaném Turecku, není zde nejlépe, ale zbytek světa na tom není lépe. Celou zeměkouli ovládlo jakési náboženství, z podtextu je cítit, že se jedná o západní styl života, konzum, který učinil všechny spokojenými a to je vlastně špatně. *Arduška*


Autor: Arduška , ( Abeceda her )
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
XXX - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

Kabus 22

Úvod do hry

Basilica Cistern. „Kabus 22“ je noční můrou v zóně 22, kde se ocitnete uprostřed války. Je to tedy atmosférická hororová hra ve stylu Resident Evilu, odehrávající se v Turecku ve městě Istanbulu. K dispozici se vám nabízejí hned tři zcela odlišné postavy, řádná dávka strachu a rozlehlé herní prostředí. Tři odlišné postavy, za které můžete hrát, jsou Demir, Ebru a Inzar. Čeká vás akční příběh a řešení různých hádanek, včetně čtyřech zcela jedinečných prostředí a víc než celá stovka úrovní. Navštívíte fantastická i historická místa v Istanbulu, například Maiden Toner. Jde o původní a strhující příběh, věrohodné a působivé animace postav, toto vše na vás čeká, pokud se do hry pustíte. Na zakoupeném DVD obdržíte navíc zcela zdarma i mini hru, kterou lze rovněž procházet, zde se však jedná o pouhopouhé střílení. Určitě znáte ten pocit, že svět kolem vás je jen iluze a vy jste jenom pouhopouhá loutka, které někdo mění kulisy a tahá za její drátky. Že jste sledovaný a někdo tam nahoře, nebo možná snad dole, ví všechno o každém vašem kroku, o každé vaší myšlence. Příběh hry začíná v notně zdevastovaném Turecku, není zde nejlépe, ale zbytek světa na tom není lépe. Celou zeměkouli ovládlo jakési náboženství, z podtextu je cítit, že se jedná o západní styl života, konzum, který učinil všechny spokojenými a to je vlastně špatně. Ne že byste s tím v zásadě nesouhlasili, ale když tato výtka přijde ze země z ostře pro islámskou vládou a hlavní hrdina má na hrudi symbol Turecka, určitě alespoň trochu zpozorníte. Jenže „Kabus 22“ hned na samém začátku předvádí první své paradoxy. Úvod vás oblékne do uniformy odbojového bojovníka Demira, ve hře můžete ovládat postupně ještě dvě další postavy a naladí vás na notu proti globalizačního odboje, aby pak na vás ihned v první lokaci vyběhli jakési zmutované Zombie, což jak sami jistě uznáte, je paradox. Děj se tedy odehrává v tureckém hlavním městě Istanbulu, nejvíce v oblasti Kabus 22 a od začátku si budete připadat tak trochu jako v sérii Silent Hill, tedy v prvních a dnes již téměř zapomenutých dílech této jinak skvělé hororové série. Ovládání je na dnešní dobu krkolomné, myš upadla v nemilost a ve hře se pohybujete pomocí šipek, na klasickém W,A,S,D pak máte střelbu, míření, akční tlačítko, sprint a podobně, podle vaší potřeby, vše ostatní samozřejmě řeší gamepad0000010150_n00.jpg (65039 bytes) (obr.Úvod). Hru totiž lze hrát i na gamepadu a byť je to o hodně pohodlnější, stále neodpadá problém s kamerou. Zřejmě budete mít taktéž pocit, že podobné hry se přestaly masově dělat, pohyb kameru v podstatě nešel umělou inteligencí ukočírovat a když si budete ovládat pohled sami, bude to zase otrava. V Turecku to zřejmě nevadí, takže co chvíli se vám kamera prudce otočí, když se dostanete na určitý post, jindy marně tušíte, co by tak mohlo být za rohem, kam vůbec nevidíte. No nic, zmáčkněte si akční tlačítko, třeba tam budou jenom dveře a ne páka, iniciující výbuch nukleární bomby. Dvě postavy, s nimiž strávíte nejvíce času, jsou v boji velmi variabilní. Demir má jednu velkou výhodu a to pistoli a další střelné zbraně. Neskutečným zádrhelem je skutečnost, že když najdete kulomet a chcete ho sebrat, hra vám to nedovolí, protože jste ještě neprokecali opodál umírajícího vojáka. Díky této výbavě si s ním není radno zahrávat, i když mu dojdou náboje, je stále možné někoho zmlátit, nebo jej nakopat. Ebru je na tom podobně jako Demir, ale Inzar je zcela odlišný. Disponuje podobným bonusem jako Střihoruký Edward a v boji se spoléhá na své nabroušené končetiny. I Demir si může postupem času osvojit kombinace úderů, stejně tak se naučí nové fígle se zbraněmi, ale Inzar je větší kombinátor. No nicméně je vám rozhodně jasné, jak komfortně dopadlo hraní s akrobatem s prkennou kamerou jakou Kabus 22 nabízí. Boj se samozřejmě hodí, ale ve hře musíte řešit i spoustu zádrhelů. Jako v běžné adventuře máte inventář, odkud musíte předměty vybírat na konkrétní účely, někdy je dokonce kombinovat dohromady. Místy to bylo poměrně tuhé, jindy spíše o otravu, neboť jste museli capkat tam a zpátky. Vývojáři zřejmě chtěli vytvořit stísněné prostředí, ale takto se v něm skoro nedá pohybovat, chtěli děsivou atmosféru, tak hru obohatili o zvuk, který by hygienik okamžitě zakázal, chtěli udělat adventuru, ale vložili do hry hodně nepříjemných podivností. Proč například nejde sebrat něco, co bliká jako hasičská houkačka, ale musíte kvůli tomu nejdřív vejít do další místnosti a zase se znovu vrátit, chtěli akční hru, ale střelba je naprosto nejasná, komba jsou sice dobrá, ale s rotující kamerou je výsledek frustrující, ještě navíc na vás posílají potvory, které nejdou zabít ani trefit, ale přitom vám ubližují na zdraví. Snad ještě něco bych vám měla povědět o hlavních postavách hry. Tak tedy, Demir je prvotní charakter, který může ovládat zbraně. Kromě toho si ovšem dokáže zjednat respekt i pěstí, nebo kopáním. Ebru se jeví jako „femme fatale“ celé hry. Ze začátku slyšíte jen její hlas, postupně si i za ni zahrajete. Je spíše na řešení problému hlavou, byť má podobné možnosti jako Demir. Inzar patří rozhodně k nejzajímavějšímu charakteru hry, břitev má po ruce mnohem více než Altair z Assassin`s Creed a navíc dokáže údery skládat do výkonných komb, kromě toho zvládá dokonce i černou magii. Takže to by snad k seznámení s hrou skutečně mělo stačit, takže se pustím nyní již do návodu samotného.

Chapter I. - Demir – The Office

Po skončení poměrně dlouhé úvodní animace se ocitnete za plotem, popojděte tedy vpřed a ze země seberte dva bíle blikající předměty (D), jsou to zásobníky s náboji. Poté si můžete prohlédnout mrtvoly vojáků, tak zjistíte, že jsou to členové vojenského týmu „Tým 5“. Pokračujte do uličky vlevo, můžete i běhat (šipka vpřed+A), vstupte do otevřeného vchodu vpravo. Popojděte vpřed, přistupte k umírajícímu vojákovi z „Tým 5“, tak si s ním v animaci pohovoříte. V reále potom seberte naproti němu o zeď opřený samopal a projděte protějšími dveřmi. Jděte dopředu, seběhněte po dlouhém točitém schodišti až dolů, vydejte se ulicí až na samý konec. Tak dojdete k brance, z bedny seberte polovinu kabelu a projděte drátěnou brankou. Zabočte doleva a na konci uličky vlevo v rohu seberte červený sprej, je to odrezovač. Tudy ale cesta dál nevede, takže se vracejte zpět, projděte brankou, vyběhněte po schodišti zpět nahoru, projděte dveřmi a kolem mrtvoly vojáka se vraťte zpět na ulici. Zabočte doleva, o kousek dál vstupte vlevo do zelených dveří, před tím ještě seberte vpravo od nich ze zdi noviny, které si v inventáři přečtěte. Jděte vpřed, sestupte dolů po schodišti, na konci uličky zkuste projít dveřmi, ale zjistíte, že to nejde. Takže použijte z inventáře (M) odrezovací sprej (v inventáři zvolte ITEMS a poté USE), tak v animaci dveře našplícháte a poté v reále již jimi hladce projdete0000010150_n01.jpg (63374 bytes) (obr.1). Za dveřmi odbočte doprava, sejděte dolů po schodech, na konci uličky vidíte vchod, do kterého vběhla nějaká postava, ale dveřmi za ním neprojdete. Proto odbočte doprava, pokračujte vpřed, na konci projděte dveřmi, popojděte vpřed, v animaci spatříte Zombii, jak si pochutnává na mrtvole vojáka. V reále tedy Zombii skolte (S+D), (před tím opět otevřete inventář M, ale nyní navolte WEAPONS a vyberte zbraň, potvrďte výběr USE), jděte k mrtvole a seberte jí svazek klíčů, vlevo od ní potom popsaný blok, který si opět přečtěte v inventáři. Pokračujte dál, na konci vpravo seberte dva uzdravující balíčky, projděte dveřmi vlevo. Vydejte se dopředu, odbočte doprava, na barelech se nacházejí nůžky, které seberte. Nyní trošičku odbočím a vysvětlím vám způsob ovládání. Hra se ovládá pouze klávesnicí, nebo gamepadem, myš můžete klidně odsunout stranou, neboť žádnou ovládací funkci ve hře nemá. Klávesy jsou nastaveny napevno, nelze je tedy v menu měnit. Funkční klávesy jsou tedy W, A, S a D, klávesa D je akční, dáváte pomocí ní příkazy a sbíráte jí předměty. Střelba se provádí klávesami S, tak připravíte zbraň do pohotovosti ke střelbě, přidržíte ji a klikáte na klávesu D, tímto způsobem tedy střílíte. Postava se ovládá všemi kurzorovými klávesami, můžete i utíkat (klávesa A+kurzorová šipka vpřed), inventář otevíráte klávesou M, v něm se pohybujete kurzorovými šipkami nahoru a dolů mezi WEAPONS, ITEMS a DOKUMENTS, vybíráte předmět kurzorovými šipkami levá, pravá, výběr potvrzujete klávesou D, předměty v ITEMS lze mezi sebou i kombinovat, klávesou H potom otevíráte mapu, kterou můžete posunovat všemi kurzorovými klávesami, vřele doporučuji ji používat. Pokud se týká ukládání hry, je toto řešeno poněkud svérázně, sami žádným příkazem hru neuložíte, musíte dojít až k tmavočervenému kruhu na podlaze, do kterého když vstoupíte, hra se automaticky uloží sama. Dbejte tedy na to, abyste měli stále dostatek munice, pečujte o své zdraví, neboť jestliže zemřete, musíte začínat vždy znovu od posledního uložení, což je skutečně nepříjemné. Tak to by bylo, doufám, že je to jasné, takže nyní zpět k návodu. Po sebrání nůžek si, pokud ještě používáte pistoli, vyberte z inventáře raději samopal, neboť o kousek dál budete napadeni Zombiemi, které samozřejmě zlikvidujte. Jděte až na konec, vlevo projděte dveřmi, zlikvidujte další Zombie, pokračujte dopředu a vyběhněte nahoru po schodišti. Nahoře na konci seberte další dva uzdravující balíčky a zásobník s municí, vpravo od nich noviny, které si přečtěte v inventáři. Všimněte si dveří před vámi, jsou uzamčeny řetězem se zámkem, tudy zatím ještě neprojdete, ale místo si zapamatujte, tudy budete později pokračovat dál. Nyní tedy pokračujte vpřed přes dveře s nápisem KALESAN, po projití jimi v chodbě zabočte doleva do dveří s nápisem WC. Uvnitř pobíhá černá bestie, která vám sice ubližuje, ale nelze ji zlikvidovat, jednejte tedy rychle, uhýbejte jí, z pravého umyvadla seberte zásobník s municí, z levého umyvadla potom kartáček na zuby. Zde podotýkám, že po chvíli budete řešit rébusovou hádanku a pokud jej použijete na zaprášený plánek na zdi, zjistíte řešení, no já vám ho stejně za chvíli popíši. Vraťte se do chodby, vstupte do protějších dveří, za nimi vpravo seberte krabičku s náboji, vlevo z regálu druhou polovinu kabelu, v inventáři obě půlky kabelů spojte dohromady. Vraťte se zpět na chodbu, odbočte doprava, projděte dveřmi a panel vlevo na zdi před roletovými vraty zkuste aktivovat, ale nepůjde to. Použijte tedy na něj nyní již spojený kabel, znovu panel aktivujte, ale roletová vrata se pouze nadzvednou, ale neotevřou se, příkon elektrického proudu je zřejmě nízký. Známou cestou se vraťte zpět do místnosti, kde jste sebrali z regálu druhou půlku kabelu, na zaprášený plánek hned za dveřmi vpravo použijte kartáček na zuby z inventáře, tak zjistíte, že zleva doprava musíte zapnout pojistky v pořadí 2, 4 a 5, poté na konci místnosti projděte doleva dveřmi, jděte chodbou až na konec. Zde přistupte k pojistkám, aktivujte je, tak si přiblížíte pojistkovou skříňku. Nyní musíte správně zapnout pojistky, kurzorovou klávesou nahoru tedy přepněte pojistku 2 (počítáno zleva), posuňte se kurzorovou klávesou vpravo na pojistku 4 a stejným způsobem přepněte i pojistku 5. Pokud jste tedy toto provedli správně, musí se rozsvítit zelené světélko0000010150_n02.jpg (69452 bytes) (obr.2), odstupte tedy od pojistkové skříně a stejnou cestou se vracejte k panelu před roletovými dveřmi. Panel znovu aktivujte, nyní již roletová vrata otevřete, projděte jimi tedy vpřed a odbočte doleva. Ze stolku vlevo seberte klíč a projděte dalšími dveřmi. Postřílejte bestie, plivající po vás zelenou jedovatou plazmu, z regálu seberte francouzák (páčidlo) a všechny náboje, ze stolku potom další dokument, který si rovněž přečtěte v inventáři. Pořádně se porozhlédněte kolem a poberte vše, co se dá, seberte i minu. Poté použijte klíč na druhé dveře vlevo, projděte jimi, vyběhněte po schodišti nahoru a mrtvému vojákovi seberte brokovnici, vstupte do místnosti, zde opět pozor na známou černou bestii, kterou nelze zabít. V místnosti nejdříve raději vstupte do tmavočerveného kruhu na podlaze, tak se hra sama automaticky uloží, teprve potom posbírejte munici a zdravotní balíčky, na trezor použijte svazek klíčů z inventáře, tak jej otevřete a z něj všechno vyberte, získáte další munici a uzdravující balíčky. Počítače v místnosti nejsou aktivní, je tedy zřejmé, že tady toho už více nenaděláte. Pamatujete si, jak jsem vás před chvílí upozornila na dveře uzamčené řetězem s visacím zámkem? Známou cestou se tedy k nim vydejte, použijte na ně z inventáře páčidlo a tak už dveřmi projdete. Za dveřmi potom seběhněte po schodech dolů, vpravo z truhlice seberte krabičky s náboji a zásobník, pokračujte vpřed. V další místnosti seberte další náboje, granát a minu, přejděte do další místnosti, zde seberte uzdravující balíček a přistupte k hudební skříňce. Na obrazovce nad ní spatříte jakési nesrozumitelné zrnění, skříňku ale neotevřete, budete muset získat speciální klíč, místo si zapamatujte, sem se opět vrátíte, až speciální klíč získáte. Pokračujte lomenou uličkou dál, zabijte další bestii, tak dojdete do místnosti, kde je na zdi speciální panel, což znamená, že na vás opět čeká vyřešení zapeklitého rébusu. Na panel použijte kabel z inventáře, tak si ho přiblížíte a zpřístupníte. Ve třech řadách vidíte po třech světélek, označených písmeny A, B a C, všechny musíte pomocí propojování kabelu rozsvítit dozelena, navíc voltmetr musí ukazovat plné napětí, tedy 220 voltů a ryska pod ním se musí přesunout na maximum, tedy na číslici devět. Zatím bliká zeleně jen jedno a to horní vpravo. Aktivujte ho, tak ho zakroužkujete červeně, kurzorovými klávesami přejeďte na jiné světélko a odklikněte (D), tak obě světélka propojíte. To dělejte stále, jde to dobře i zkusmo, ale princip spočívá v tom, že dalším výchozím světélkem je to, které se po posledním propojení nově rozblikalo, od něj musíte popsaným způsobem propojovat další světélka. To musíte dělat tak dlouho, dokud se vám trvale nerozsvítí všechna světélka dozelena, napětí neukáže 220 V, ryska pod ním se nezastaví trvale na číslici 9 a dole se nerozsvítí také vlevo od červeného zelené světélko. Ono se to těžko popisuje, ale výsledné propojení, tak jak má s konečnou platností vyhlížet, jsem pro vás připravila na obrázku0000010150_n03.jpg (92525 bytes) (obr.3). Jakmile se vám to podaří, uslyšíte cvakání, to se vám otevřel poklop do podzemí, uvidíte ho i v animaci. Vstupte tedy za drátěnou přepážku a aktivujte poklop, uslyšíte klapot, to sestupujete dolů po kovovém žebříku. Dole odbočte doprava, zastřelte Zombii a pokračujte chodbou dopředu, přejděte do další místnosti, zabočte vpravo a po dalším kovovém žebři si vylezte výš. Nyní jste se tedy ocitli v místnosti se dvěma rakvemi, jděte doleva a na konci odbočte doprava, jděte až ke zdi, kde z popelnic seberte uzdravující balíčky. Nyní se vracejte zpět, zabočte vlevo a o kousek dál vstupte do klenutého vchodu. Pokračujte doprava, na konci zabočte znovu vpravo, vydejte se vpřed, tak se spustí animace, v níž se setkáte s naříkajícím Turkem jménem Ayvalir Eamlazan. Vyslechněte si jeho příběh, hledá údajně svoji ztracenou dcerku, seberte jeho legitimaci, v inventáři si ji dobře prohlédněte, v reále pokračujte dopředu. Na dveře na konci použijte páčidlo z inventáře, tak přestřihnete řetěz se zámkem a můžete dveřmi projít. Hned za dveřmi seberte vlevo ze soklu klíček, projděte dveřmi zpět do chodby, pokračujte až na konec, kde vlevo seberte uzdravující pakl. Vraťte se nazpět, ale copak, Turek mezi tím zmizel, vstupte tedy znovu do klenutého vchodu, zabočte doprava a vstupte do kruhu na zemi, hra se vám sama uloží.

Chapter II. – Demir The Mosque

Pokračujte doprava, odbočte vlevo, jděte až na konec, kde projděte dveřmi doprava, popojděte až k drátěné brance označené nápisem ULUGAMII MEZARLIGI, použijte na ni klíček z inventáře, tak brankou projdete, ocitli jste se na jakémsi podivném hřbitově. Uvnitř zlikvidujte poletující bestie, plivající jedovatý sliz, poté přistupte k hrobce, zarostlé břečťanem a použijte na ni nůžky z inventáře. Tak zjistíte, že je to hrobka Ayvalirem Eamlazanem hledané dcerky a navíc získáte i medailonek, který je zároveň půlkou speciálního klíče, otevírajícího hudební skříňku. Budete tedy muset najít druhou polovinu, tu má zřejmě zmizelý Ayvalir Eamlazan. Tady vám bohužel neporadím, hra se generuje pokaždé jinak, takže prohledejte již prošlé lokace, někde se určitě schovává. Jakmile ho naleznete, napadne vás, takže ho zabijte a seberte vše, co z něj vypadlo, hlavně druhou polovinu speciálního klíče. V inventáři obě poloviny spojte dohromady, tak získáte plnohodnotný klíček, vydejte se s ním známou cestou na místo, na které jsem vás upozornila, tedy k hudební skřínce. Cestu znáte, tak vám ji popisovat nebudu, na hudební skříňku použijte vámi složený klíč, tak ji otevřete a vyjměte z ní další klíček a seberte i vypadnuvší lístek. Libovolnou cestou se vydejte do lokace, kde jste hned na začátku našli v rožku odrezovač ve spreji, z toho místa odbočte doprava a na konci projděte dveřmi, klíček máte v inventáři, takže ho použijte. Postřílejte Zombie, pokračujte vpřed, vlevo na zdi seberte noviny, zkuste projít dveřmi, ale nepůjde to, tak se vracejte zpět. Odbočte ke vchodu do kliniky s nápisem SEDANUR POLIKLINIGI, zkuste je otevřít, ale neznámý hlas vám oznámí, že vás dovnitř nepustí. Otočte se tedy a vracejte se zpět, tak se spustí animace a v ní vás uchopí do pařátů létající bestie a unese vád, že by vás smutný konec? Nebojte se, není!

Chapter III. – Ebru House

Nyní jste se tedy ocitli jako Ebru ve svém pokoji, můžete se kolem porozhlédnout, ale nic důležitého nenaleznete, takže projděte dveřmi ven do chodby. Zabočte doprava, na konci vpravo vstupte do kuchyně, zde seberte dva uzdravující paklíky. Vraťte se na chodbu, vpravo na dveřích se můžete kouknout klíčovou dírkou, poté odbočte zpět doleva a posledními dveřmi vpravo vyjděte ven. Prohlédněte si napravo na zdi dopisní schránky, nic v nich ale nenaleznete, takže levými dveřmi vyjděte ven do ulice. Sejděte za schodů dolů, vpravo z auta seberte další uzdravující balíček, odbočte doprava a na konci ulice nadvakrát projděte dveřmi. V chodbě postřílejte Zombie, popojděte vpřed, vyběhněte nahoru po schodišti a projděte přes další dveře. Pokračujte dál ulicí, zabočte doleva, zbavte se dalších Zombií, vydejte se dál přes dveře vlevo. Jděte dál, po lomeném schodišti vyběhněte nahoru, pozor po cestě na další Zombie, nahoře opět projděte dveřmi. Kolem mrtvoly vojáka projděte do ulice, zde odbočte doprava a na konci mrtvole sedící ve vraku auta seberte z ruky vystrčené z okénka páčidlo0000010150_n04.jpg (54635 bytes) (obr.4). Vracejte se zpět, odbočte do chodby s mrtvým vojákem, projděte dveřmi, po schodišti seběhněte zpět dolů, na konci projděte brankou. Odbočte dvakrát doprava, projděte dveřmi, seběhněte po schodech a pokračujte stále dopředu, opět projděte dveřmi. Přeběhněte celou ulici kolem schodiště vedoucího do vašeho domu až na druhou stranu ulice, zde na dveře použijte z vašeho inventáře páčidlo, poté dveřmi projděte. Z bezpečné vzdálenosti vystřelte do sudu s trhavinou, nastalý výbuch smete několik poletujících bestií, zbylé postřílejte z koltu, můžete ale před nimi i utéci až na druhou stranu ke dveřím, označených červeným neonovým nápisem KAYANINYERI, projděte jimi dál. Ocitli jste se ve zcela liduprázdném bistru, jděte vpřed a vpravo za pultem seberte z něj noviny, které si samozřejmě v inventáři přečtěte. Poté protějším vchodem vpravo od vás vyjděte dveřmi do ulice, nyní jste se ocitli v docích na molu. Odbočte doleva, jděte vpřed a zabočte znovu doleva, vejděte na kruh na zemi a hra se vám sama uloží.

Chapter IV. – Ebru Doks

Vraťte se o kousek zpět, odbočte doleva seběhněte po schůdcích dolů k člunům, zde seberte štípací kleště a vraťte se nahoru. Nyní se musíte známou cestou vracet zpět až do ulice s vrakem auta, kde jste mrtvole sebrali páčidlo. V této ulici jsou zelené dveře, před nimiž jiskří přerušený elektrický kabel. Pokud byste na tyto dveře použili štípací kleště z inventáře, obdrželi byste elektrický šok a nic se neděje. Všimněte si ale, že vlevo od těchto dveří je na zdi panel, na tento panel tedy použijte štípací kleště, tak elektriku vypnete. Nyní již tedy můžete bez obav projít dveřmi, za nimi popojděte kousek vpřed, tak se spustí animace a v ní se propadnete do podzemí.

Chapter V. – Demir Hospitál

Takže nám Demir naštěstí po unesení bestií nezemřel, ale ocitli jste se jako on v nemocnici, kde vás dali dohromady. Po skončení úvodní animace seberte v reále zlatý klíček a uzdravující balíčky, poté projděte dveřmi, zde seberte další uzdravující paklíky. Odbočte doleva, zde jsou opět zdravotní paklíky, vlevo seberte z bedny skalpel, nyní uslyšíte výstřel. Vraťte se tedy zpět až do první místnosti, uvidíte, že muž se zastřelil. Seberte mu tedy na stole dopis na rozloučenou, který si přečtěte v inventáři, vraťte se zpět až do místnosti, kde jste sebrali z bedny skalpel, dalšími dveřmi pokračujte dál. Ze stolku vlevo se berte další písemnost, opět si je přečtěte v inventáři, na dveře vlevo použijte z inventáře zlatý klíč, tak vyjdete z kliniky SEDANUR POLIKLINIGY ven na ulici. Postřílejte Zombie a vám již dobře známou cestou se vydejte k dokům, spustí se animace, v níž se setkáte s mužem jménem Invar, dozvíte se od něj zajímavé a potřebné informace, ale po skončení animace Invar zmizí. Takže potom tam na známém místě raději hru opět uložte. Nyní se opět známou cestou vraťte až do bytu Ebry, kde v jejím pokoji seberte z gauče časopis. Vyjděte z pokoje ven, jděte ke dveřím, které vedou do místnosti, do které jste nahlíželi klíčovou dírkou, ale dovnitř jste se dostat nemohli. Na dveře nyní požijte časopis, který jste sebrali před chvílí v bytě Ebry, tak ho v animaci podstrčíte pod dveře. Poté v reále použijte skalpel z inventáře, v následující animaci spatříte, že klíček vypadnul na časopis. Časopis tedy vytáhněte zpode dveří, klíček seberte a otevřete si jím dveře. Tak se ocitnete v místnosti, kde naleznete mrtvolu, posbírejte spousty munice a ze skříňky, kterou otevřete, seberte kanystr s benzínem. Tak to byste měli, nyní se vraťte zpět na molo v docích, cestu znáte, takže vám ji popisovat nemusím, seběhněte z mola po žebříku k člunům, na člun použijte kanystr s benzinem a už si to uháníte na člunu k věži, kde přistanete u mola.

Chapter VI. – Demir The Tower´s Pier

Jakmile se ocitnete v reále, vystupte z člunu, budou vás chtít napadat draví ptáci, nezkoušejte je postřílet, je to jen zcela zbytečné a navíc i neúčinné mrhání municí a vaším zdravím, ale použijte běh a utíkejte k věžním dveřím, kde odbočte doleva, poté doprava. Nejdříve se tudíž musíte zbavit dotírajících dravých ptáků, zalehněte tedy na zde se nacházející kulomet a všechny postřílejte. Nyní tedy máte klid k další práci. Projděte se tedy kolem věže, posbírejte listiny, seberte z bedny hák, na terase pod věží naleznete i kotvu. Teď se tedy už můžete vrátit ke vchodu a vstoupit do věže. Z pultu seberte laserovou pistoli, poté i pohlednici věže, kterou si prohlédněte v inventáři, vlevo v malé místnosti potom seberte z věšáku lano, které raději hned spojte v inventáři s kotvou. Vraťte se a na dvoukřídlé dveře použijte z inventáře páčidlo, potom jimi projděte. Připravte si laserovou pistoli a v místnosti skolte bestie, pak místnost prohledejte a posbírejte spousty munice, zásobníků a ozdravných balíčků. Jednodílnými dveřmi projděte dál, potom po točitém schodišti postupujte stále výš. V prvním poschodí prohledejte místnost, posbírejte dokumenty, ozdravné balíčky a munici, na podlaze se nachází známý kruh, vstupte do něj a hru si tak uložte. Vyjděte z místnosti ven a po schodišti vybíhejte stále nahoru, v místnostech stále sbírejte munici a ozdravné balíčky, pokračujte stále výš. V další cestě vám ale zabrání mříže, pod nimi je na panelu kolo, otočte jím, mříže se sice zvednou, ale jakmile od panelu odstoupíte, znovu zapadnou dolů. Použijte tedy na panel hák z inventáře, tak mříže znovu zvednete, ale teď kolo hákem zaklíníte, takže mříž zůstane nadzvednuta. Pokračujte tedy až nahoru, v místnosti posbírejte ozdravné balíčky a munici, poté přistupte k panelu na zdi a aktivujte jej. Ukáže se vám zelené pole, při pozornějším pohledu na něj zjistíte, že se na něm nachází maličký zelený bod, který znázorňuje postavení reflektoru na věži. Tento panel je tedy malým počítačem, pomocí programování musíte natočit reflektor na věži tak, aby osvítil vchod do studně. Používejte tedy šipky dole, vyberte si kterou a potvrďte výběr akčním tlačítkem, tak na plochu naskočí červená úsečka. Stejným způsobem vkládejte další úsečky, musíte docílit toho, aby poslední úsečka skončila přesně ve zmíněném zeleném bodě, to je správné natavení reflektoru věže. Pokud jste tedy skončili, z panelu vypadne lístek, jestliže jste vše nastavili správně, panel již zůstane neaktivní, jestliže je i nadále aktivní, potom jste něco neudělali správně a musíte celý proces znovu zopakovat. Z toho vyplývá skutečnost, že i když jste nenastavili úsečky správně panel vám lístek vydá, ale pokud byste ho použili dole na přestavění reflektoru, nastavili byste ho na jiné místo, nikoliv na studnu, kam to potřebujete. Správné nastavení úseček vám potom ukazuje další obrázek0000010150_n05.jpg (104447 bytes) (obr.5). Jestliže tedy panel zůstal neaktivní, seběhněte z věže až dolů, vyjděte ven a jděte doleva k dalšímu panelu, který se nachází naproti studny. Na panelu nejdříve přehoďte páku, tak reflektor na věži rozsvítíte, potom do něj vložte z inventáře získaný lístek a tak spatříte v animaci, že jste již rozsvícený reflektor přetočili na studnu, je tedy nyní osvícená, což je to, co jste potřebovali. Na studnu tedy použijte kotvu propojenou v inventáři s lanem, tak v animaci do studny vlezete.

Chapter VII. – Demir The Tunnels

Dole ve studni pokračujte vpřed, na konci tunelu aktivujte mříž v podlaze, tak slezete po žebříku dolů do podzemních chodeb a místností. Sbíhejte po schodištích dolů,tak se v animaci opět setkáte se známým Inzarem, pokecáte si s ním a obdržíte od něj další rady a informace, poté se vypaří, jak to je jeho zvykem, jako pára nad hrncem. Jakmile se tedy ocitnete v reále, projděte dveřmi, otočte se a na jejich pravé straně zatáhněte za páku, tak spustíte mříže na druhé straně chodby a osvobodíte bestii, která vás ale vzápětí napadne, samozřejmě ji skolte, nejlépe laserovou pistolí. Mříže jste odstranili, takže pokračujte vpřed, vyběhněte po schodišti nahoru, vlevo seberte ozubené kolečko a projděte dveřmi. Za nimi po levé straně se nachází mrtvola vojáka, seberte jí její ruční kulomet, ze dveří seberte další dokument, který si v inventáři přečtěte, nezapomeňte sebrat ze země zapalovač. Všimněte si, že z tohoto místa vedou dál tři chodby, nejdříve tedy odbočte doleva a nad schody ve známém kruhu si hru nejdříve raději uložte. Poté pokračujte doprava, vyběhněte schody, vstupte do chodby, nad dalšími schody projděte dveřmi, tak jste se ocitli v kruhové místnosti. Zde se nachází osm sloupů, všimněte si na nich dole prázdných otvorů, musíte tedy nalézt osm kamenných dlaždic, které nakonec do těchto otvorů je nutné vložit. Protějšími dveřmi pokračujte vpřed, na zdi přehoďte páku, pokračujte chodbou dopředu. Vlevo v chodbě na levé straně přehoďte druhou páku, tak jste si spustili mříže před vámi, nyní musíte ale „pohnout kostrou“, neboť mříže se po chvíli opět zvednou. Seberte uzdravující balíček a na zdi přehoďte další páku, tak si spustíte protější mříž, rychle vběhněte do chodby. Jděte vpřed, tak se spustí animace, ve které monstrum vyrazí dveře, v reále bestii zabijte a uvolněným vchodem pokračujte vpřed. Vlevo seberte kamennou dlaždici (1), protějšími dveřmi pokračujte dál, posbírejte náboje a ostatní předměty ze soklů, seberte i knihu, kterou si v inventáři přečtěte, poté z panelů seberte kamennou dlaždici (2). Vracejte se zpět směrem k místu, kde jste si hru před chvílí uložili, napadnou vás další bestie, které zastřelte. Jakmile dojdete k ukládacímu místu, raději hru znovu uložte, poté vstupte do dveří naproti mrtvého vojáka, na konci chodby projděte dveřmi. Utíkejte na konec chodby, kde projděte dalšími dveřmi. V místnosti posbírejte uzdravující balíčky, munici a hlavně z panelu seberte kamennou dlaždici (3), vraťte se zpět a znovu si hru uložte. Přes dveře vstupte do další chodby, která se vám nyní zpřístupnila, na jejím konci seberte další kamennou dlaždici (4) a vraťte se zpět a znovu hru uložte. Nyní utíkejte do poslední chodby, kde dorazíte k dalším mřížím, u kterých je vpravo od nich páka. Pokud za ni zatáhnete, v animaci zjistíte, že v soukolí, které mříž spouští chybí kolečko a jedna osička se točí naprázdno. Do protějšího panelu tedy vložte kolečko z inventáře a znovu zatáhněte za páku, teď již mříže spustíte. Pokračujte chodbou vpřed, projděte dveřmi, pobijte několik bestií. Zabočte doprava, projděte dveřmi, na zdi vpravo přehoďte páku, nyní opět „pohněte kostrou“, spustili jste si sice mříž, ale ta se pochvíli opět znovu zvedne. Utíkejte tedy dopředu a rychle zabočte doleva, pokračujte chodbou vpřed, v další místnosti zatáhněte za páku, opět jste si spustili mříže. Vraťte se a odbočte doleva, projděte dveřmi, z panelu seberte antický klíč, ve výklenku vlevo další kamennou dlaždici (5), naproti ve výklenku je další (6). Nyní se vraťte zpět k mrtvému vojákovi, cestou likvidujte bestie a stoupnutím na kruh si raději znovu hru uložte. Nyní jděte k posledním dveřím, kterými jste doposud nemohli projít, otevřete si je antickým klíčkem, který jste před chvílí získali, vstupte dovnitř a zlikvidujte bestie. Pokračujte dopředu, z beden posbírejte náboje a zásobníky, také několik ozdravných balíčků, nezapomeňte sebrat pilku. O kousek dál naleznete mříže, které nelze nijak otevřít, použijte na ně pilku, tak v nich vyřízněte otvor, kterým projděte, uvnitř seberte další, kamennou dlaždici (7). Pokračujte dál, pobíjejte bestie a jděte k mřížím u nichž leží ozdravný balíček, seberte ho a projděte dveřmi. Na bedny použijte z inventáře zapalovač, tak bedny zapálíte, tyto shoří a vy můžete pokračovat dál, na konci opět projděte dveřmi. Pobíjejte další bestie, pokračujte vpřed prvními dveřmi vpravo, vlevo seberte poslední kamennou dlaždici 8), od ní vpravo dokument, který si v inventáři přečtěte. Posledními dveřmi vpravo neprojdete, ale toto místo si zapamatujte, neboť za chvíli, kdy budete hrát za Inzara, budou tyto dveře přístupné a i za nimi v lokaci budete muset pobít všechny bestie. Nyní se tudíž vracejte zpět až k mrtvole vojáka, na známém místě si hru uložte, už dobře známou cestou se vydejte do kruhové místnosti, jistě jste si všimli, že se její podoba změnila. Do sloupů vložte postupně všech osm kamenů0000010150_n06.jpg (81231 bytes) (obr.6), (pokud jste se drželi mé rady, měli byste nyní u sebe mít všech osm potřebných kamenných dlaždic, jestliže je nemáte, potom jste některou přehlédli a budete muset znovu projít všemi nyní již zpřístupněnými lokacemi a dlaždici nalézt), tak se spustí animace, ve které se sloupy mezi sebou propojí ohnivým paprskem, jehož konec si to namíří na červeně blikající znak na protější stěně, tak se tato poté rozpadne. Takto uvolněnou chodbou projděte nakonec, přes protější vrata projděte na most, vedoucí nad ohnivou lávou, pokračujte dopředu, tak se spustí animace, ve které seberete drahokam, ten vás ale spálí, vy budete zajati, hra se uloží a dále již budete pokračovat pro změnu za Inzara.

Chapter VIII. – Inzar Gaile Way

Tato mise je velice jednoduchá a prostá, vše jste si připravili v minulé misi, kdy jste hráli za Demira. Všechny dveře máte otevřené, takže je nutné pouze procházet všemi chodbami a pobíjet bestie a monstra. Zemřít, pokud budete jen trochu šikovní a rychlí, zde nemůžete, přece ale jen vám doporučuji po projití každé lokace hru ve známém kruhu vlevo od mrtvého vojáka uložit ještě před tím, než se vydáte čistit od bestií další lokace, jsou naprosto stejné, jako předcházející misi. Po každém vítězném souboji s bestiemi přidržte akční klávesu (D), tak si automaticky doplníte pošramocené zdraví. Vzpomínáte, jak jsem vás upozornila v předcházející misi na dveře, kterými jste jako Demir nemohli projít? Tak to je jediná nová lokace, kterou musíte projít a zbavit ji všech bestií, na konci narazíte na žebřík, pokud po něm budete chtít vylézt nahoru, dozvíte se jen, že Ebru je v pořádku, tedy OK, tudy ale tedy cesta dál nevede. Jakmile tudíž všechny bestie zlikvidujte, pokud jste dali na moji radu, měli by být už v tuto chvíli všechny „vzhůru bradou“, vraťte se do rovněž známé kruhové místnosti, kde jste jako Demir vkládali kamenné dlaždice. U červeného blikajícího znaku pak stiskněte akční tlačítko, tak se spustí animace, v níž ohnivý paprsek prorazí stěnu (pokud se tak nestane, potom jste nezlikvidovali všechny bestie, což je podmínkou pro otevření stěny, takže budete muset projít všechny lokace znovu a najít místo, kde jste nechali ještě živé bestie), v reále vejděte do uvolněné chodby a projděte vraty, hra se uloží. V animaci se setkáte s Demirem, použijete kouzlo na kamennou bestii a tak ji oživíte. V reále toto monstrum musíte v boji porazit, bestie má velice silné zdraví, hned jen tak ji tedy nezlikvidujete, bojovat s ní budete určitě delší dobu. Plive na vás oheň a používá proti vám křídla a drápy, občas si ale potřebuje také odpočinout, postupnou ztrátu jejího zdraví po vašich zásazích můžete sledovat na ukazateli dole na hrací ploše. Vždy, když vaše zdraví (červený ukazatel vlevo nahoře) klesne na polovinu, utečte co nejdále od bestie a zdraví si doplňte, stiskněte a přidržte akční klávesu (D) a tak si zdraví doplníte, plni síly potom můžete pokračovat v boji. Poté co potvoru porazíte, spustí se nová animace a v ní se setkáte s Ebru, hra se uloží a v následující misi už postupujete dál za Ebru.

Chapter IX. – Ebru Sewers

Jakmile se tedy ocitnete v reále, popojděte vpřed a na konci chodby aktivujte mříže v podlaze (D), tak se propadnete dolů, jistě jste poznali sami, že jste se ocitli na místě, kde Invar zjistil u žebříku, že jste v pořádku, tedy OK. Popisovat vám nyní cestu dál by bylo skutečně oním příslovečným „nošením dříví do lesa“ a navíc bych podceňovala inteligenci hráčů. Tedy jednoduše a prostě, nyní se musíte vám už velice dobře známou cestou dostat do známé kruhové místnosti se sloupy, v níž vám Invar zpřístupnil kouzlem cest k vratům. Takže se tam vydejte, cesta zůstala otevřená, jděte tedy k vratům a projděte jimi. Ocitli jste se už na taktéž dobře známém mostě, pod nímž protéká žhavá láva. Jděte vpřed, bestii již v minulé misi skolil Invar, takže můžete pokračovat dál přes protější vrata, za nimi pokračujte vpřed. Hned v první místnosti posbírejte ozdravné balíčky, pokračujte doleva a stále vpřed, projděte dveřmi. Vydejte se vpřed úzkou chodbou, odbočte doprava, poté doleva, na konci vylezte nahoru po žebříku. Ocitli jste s místnosti, plné kovových lávek, nejdříve se po nich projděte, tak naleznete ukládací místo, kde si hru uložte. Jděte po lávce doprava, odbočte znovu vpravo, tak dojdete ke sloupům, které jsou malou nápovědou pro vyřešení nového puzzle. Sloupy jsou postaveny tak, že vidíte dvojici zelených, potom zelený s modrým a poslední dva modré. Vracejte se po lávce zpět doleva, jděte vpřed a odbočte doleva, seběhněte dolů po malých schůdcích, zde se hra na chvíli jakoby přeruší, poté pokračujte vpřed, odbočte doleva, jděte vpřed, na konci vpravo přistupte k vratům, které jsou uzavřeny barevnými kameny. Aktivujte vrata, tak se vám objeví šest dvojic různobarevných kamenů, tvořících pomyslný trojúhelník. Pamětliví předcházející nápovědy tedy nastavte tedy kameny tak, že na špici trojúhelníku umístěte kámen zelený/zelený, pokračujte ve směru hodinových ručiček dolů dál, umístěte kámen zelený/modrý. Pokračujte dál, přemístěte kámen tak, aby další byl modrý/modrý, poté červený modrý, nato červený/červený a nakonec červený/zelený. Kameny přemisťujete tak, že na ten který hodláte přemístit aktivujete (D), kurzorovými klávesami se posunete na místo kam ho chcete přemístit a potvrdíte (D). Jakmile tedy tímto způsobem přemístíte na správná místa všechny kameny, kurzorovými klávesami se přesuňte na drahokam uprostřed a potvrďte (D)0000010150_n07.jpg (84933 bytes) (obr.7). Tak spatříte, že země se zachvěla a vrata se otevřou, jděte tedy vpřed a projděte jimi. Pokračujte vpřed, na konci vyběhněte po točitém kamenném schodišti až nahoru, kde projděte dveřmi. Ocitli jste se na vězeňském dvoře, zde zabočte doleva, popojděte vpřed, na zdi vlevo přehoďte páku, tak jste zapnuli reflektory, ale strážci z věžičky začnou po vás střílet. Střelbu neopětujte, je to zbytečné, ale utíkejte a kličkujte doleva, ať vás nezachytí reflektory, na konci odbočte doprava a vlevo vstupte do dveří. Zde jděte doleva, na konci chodby leží hromádka zbraní, ty ale neseberete, pokud byste se o to pokusili, bude vám sděleno, že tyto zbraně už má při sobě Demir. Vstupte tedy do posledních dveří vpravo, tak se v animaci setkáte s Demirem, pokecáte si, osvobodíte ho a společně vyběhněte zpět na vězeňský dvůr. Tak se spustí v animaci přestřelka, při níž bude těžce zraněna Ebru a Demir jednoho střelce z věžičky sestřelí. V reále zkuste Ebru oživit, ale nepůjde to a hra se uloží.

Chapter X. – Demir Prison

Vraťte se tedy rychle do dveří, ze kterých jste před chvílí společně s Ebrou vyběhli, za nimi hned v první místnosti zkuste aktivujte hák na zdi, tak umístíte na vaši ruku tajemný amulet, ale také přivoláte bestii, kterou musíte skolit, nejlépe a nejrychleji z ručního kulometu, měli byste ho mít již ve vašem inventáři. Poté již srdce (1) z háku můžete sebrat, vyjděte ven a ve vedlejší místnosti seberte z kavalce dokument, který si v inventáři přečtěte. V posledních dvou místnostech již nic k sebrání není, takže se vraťte zpět na vězeňský dvůr, uhýbejte před kužely světlometů, jděte doprava a uprostřed dvora vlevo použijte na červený bod váš znak z inventáře, tak se vám otevře cesta vpřed. Pokračujte tedy dopředu a nastupte si do výtahu, který s vámi sjede dolů, kde si vystupte. Jděte vpřed a projděte protějšími dveřmi, hned za nimi si vstupem na známý kruh hru uložte. Pokračujte dál dveřmi vlevo, v chodbě zabijte útočníky, za protějšími dveřmi další, vlevo seberte knihu, všimněte si obrazu na zdi (1), vstupte do dalších dveří vlevo. Nyní se raději vraťte, jděte do dveří vpravo, v další místnosti je na zdi srdce (2), zkuste je sebrat, ale půjde to až poté, co zabijete bestii, která ho hlídá. Nyní se vraťte a pokračujte dál původním směrem, projděte dveřmi, za protějšími dveřmi pobijte stráže a všimněte si obrazu (2), vraťte se a vyběhněte po schodišti až nahoru. Vstupte do dveří vpravo, jedinými přístupnými dveřmi pokračujte dál, pobijte strážné, v rohu seberte lékárničku. Kolem ní projděte dveřmi a všimněte si obrazu (3), vraťte se a pokračujte dál dveřmi vlevo, seběhněte dolů po schodišti, vraťte se zpět nad schodiště a pokračujte dál levými dveřmi, vstupte do dveří vpravo, tak jste se ocitli v knihovně. Zde seberte knížku, v inventáři si ji přečtěte, také seberte stříbrný klíč. Vraťte se na chodbu, vstupte do protějších dveří, všimněte si modrého obrazu (4). Všechna místa, kde se nacházejí mnou zmíněné obrazy, si dobře zapamatujte, sem se budete muset později vracet. Vraťte se na chodbu, projděte jí, vstupte do protějších dveří, zlikvidujte strážce, posbírejte ozdravné balíčky, dál pokračujte přes druhé dveře. Ocitli jste se v místnosti se třemi ciferníky, připomínající hodiny, snad to skutečně jsou, ale nějaké podivné0000010150_n08.jpg (69425 bytes) (obr.8). Aktivujte je, tak vidíte, že každé ukazují jiný čas, budete tedy muset nastavit všechny tak, aby ručičky všech tří ukazovaly na dvanáctku. Posunujte se tedy pod ně pomocí kurzorových kláves a akčním tlačítkem měňte čas. Jistě jste si všimli, že ne všechny ručičky při posunu se pohnou stejně, musíte tedy zkoušet chvíli, jak na to, konečný výsledek se určitě dostaví. Jakmile se vám podaří všechny ručičky nastavit na dvanáctku, dole v podlaze se vám otevře poklop, seběhněte tedy po schodišti dolů a projděte dveřmi. V místnosti se nachází srdce (3), jistě již víte, že jak se jej pokusíte sebrat, napadne vás jej hlídající bestie, skolte ji a teprve teď můžete srdce bezpečně sebrat. Projděte dalšími dveřmi, v místnosti po pobití strážných seberte krumpáč, vraťte se a jděte chodbou k místu, kde se nalézá zábrana z laťoví, přes kterou nemůžete dál. Stačí ale na ni použít vámi sebraný krumpáč a máte vystaráno, popojděte vpřed a aktivujte přístroj před vámi na stěně, jistě jste již uhodli sami, že na vás čeká další „vylousknutí“ rébusu. Přístroj tedy aktivujte, tak uvidíte že jsou uvnitř klávesy, na každé straně tři, tedy celkem se jich zde nachází dvanáct. Na tyto klávesy tedy budete muset klikat, tak se budou v okýncích objevovat segmenty, které je nutno přetáčet a uspořádat tak, aby všechny, je jich celkem devět ve třech řadách po třech a připomínají vám určitě činky, měly každá konec pomyslné činky nahoře a dole. Možná si s tím budete muset chvíli pohrát, ale zase tak moc to těžké není, konečný výsledek ale stojí zato0000010150_n09.jpg (73307 bytes) (obr.9), otevřeli jste si totiž před vámi stěnu a zpřístupnili si prostor, přes který nyní musíte pokračovat dál vpřed. Ocitli jste se v hrůzostrašně vyhlížející místnosti na železné lávce, sbírejte ozdravující balíčky, likvidujte poletující bestie, plivající na vás zelenou jedovatou, tudíž vás zraňující plazmu, na konci železné lávky projděte do místnosti dveřmi. V místnosti uprostřed se nachází na podlaze otvor, z kterého vychází zlatý plamen. Ve čtyřech rozích místnosti se nacházejí jakési podivné desky, v každé je zapíchnutá dýka, všechny čtyři dýky tedy z desek seberte. Tuto lokaci si rovněž dobře zapamatujte, je to finální místo této kapitoly. Nyní se vracejte stejnou cestou nazpět až do místnosti, kde jste nastavovali ciferníky, odtud chodbami až nad schodiště, seběhněte po něm dolů a hru si vstupem na kruh uložte. Jděte do dvoukřídlých dveří mezi schodišti a projděte jimi, na mřížovou branku použijte klíček z inventáře, tak ji otevřete a vstupte dovnitř. Seberte ze stolu blok s tužkou, vyjděte zpět, po okolí posbírejte munici a ozdravné balíčky, po dalších schodech seběhněte až dolů, seberte granáty a projděte dveřmi. Zde se nalézá poslední srdce (4), které seberte, nejdříve budete ale opět muset strážící je bestii. Nyní tedy již máte všechny potřebné předměty k tomu, abyste se s touto misí se ctí vypořádali. Nebudu vás tedy vodit „za ručičku“ a podceňovat vaši inteligenci, popíši vám tedy pouze v kostce, co je zapotřebí udělat. Na všechna místa s obrazy jsem dá už upozornila, takže nyní musíte postupně ke každému dojít. V inventáři pospojujte všechna srdce s dýkami a na každý obraz použijte propíchnuté srdce. Tak zjistíte, že krev ze srdce vystříkla na obrazové plátno a tak se na něm objevil tajemný nápis. Nyní na obraz použijte blok s tužkou z vašeho inventáře, tak si nápis zapíšete na první list z bloku. Takto tedy musíte obejít všechny obrazy a všude učinit totéž, v inventáři se vám potom musí nacházet čtyři popsané listy z vašeho bloku se záznamy tajemných nápisů. Pokud tedy již vše máte, tak se vydejte do místnosti, kde jste z desek vytahali dýky, i na tuto lokaci jsem vás upozornila výše. Jakmile se tam ocitnete, jděte ke šlehajícím plamenům a postupně do něj vhazujte popsané lístky z vašeho bloku, každý takto shořelý otevírá jeden zámek na protější bráně. Poté, co takto spálíte všechny lístky, spustí se animace, v níž si dlouze pokecáte s Inzarem, po jejím skončení vás čeká souboj za Inzara, za kterého budete bojovat se sokem na život a na smrt.

Chapter XI – Invar Lain´s Hate

Po skončení animace se jako Invar animaci setkáte se svým nelítostným sokem, v reále tohoto nebezpečného vzteklouna musíte zabít. Není to tak těžké, jak by se to mohlo jevit na první pohled, má sice velice silné zdraví, jeho úbytek po vašich zásazích můžete sledovat na ukazateli dole na hrací ploše. Sice útočí, jako pominutý, ale dá se to přežít. Rozdávejte tedy kolem vás rány, seč to jen lze a vždy, když vaše zdraví (červený ukazatel vlevo nahoře) klesne na polovinu, utečte daleko od nepřítele a zdraví se doplňte (D). To opakujte stále dokola a jsem si jistá, že se tohoto nepřítele skutečně po chvíli zbavíte. Jakmile se vám to podaří, souboj končí a závěrečnou kapitolu dokončíte za Demira.

Chapter XI – Demir-Lavanis Well

Jakmile se ocitnete v reále, projděte vpřed bránou, jděte kupředu a projděte i přes druhou Zde postřílejte všechny strážné, posbírejte ozdravné balíčky, jděte dopředu, zabočte doleva a projděte přes poslední bránu, tak se ocitnete přímo v Zóně 22 a před vámi spatříte velice silného Bosse. Nestojíte mu ovšem zato, aby se s vámi špinil, poštve tedy na vás své sluhy, spousty krvelačných bestií. Ty tedy musíte nejdříve zlikvidovat, tak pozná sám, zač je toho loket. Nyní mu tedy nezbude nic jiného, aby si změřil vlastní síly s vámi sám. Vysílá na vás ohnivé střely, vytvářející kolem vás nebezpečný ohnivý kruh, nezbývá vám nic jiného, než se střelám stále vyhýbat a být v neustálém pohybu, přitom střílet neustále po Bossovi. Zde se hodí používat všechny druhy vašich zbraní, včetně min a granátů, vše co máte ze zbraní v inventáři vám rozhodně přijde vhod, přičemž se nezapomeňte včas uzdravovat. Po chvíli si před sebe Boss vystrčí Ebru a bude se za ni skrývat. Pokračujte tedy v boji, zde stále platí to, co už jsem řekla, musíte se jeho střelám soustavně vyhýbat a střílet po něm, používejte styl střelba, úhyb, střelba, úhyb, tak po chvíli Ebru zmizí. V té chvíli přiskočte k Bossovi a použijte na něj váš mocný znak z inventáře, tak natáhne bačkory a vy máte vystaráno a čekají na vás už jen závěrečné titulky, získáte také navíc i údaje o délce hraní, počtu zabitých nepřátel a mnohé další.

Návod je napsán pro Abecedu her.

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: