Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - AN Escape Series

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 7960
Zobrazení tento měsíc: 117
AN Escape Series

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

NE  

NE  

NE  
NE  

NE  

NE  

Vložit  

Oficiální stránka hry:
www.afro-ninja.com

Výrobce: 
Afro - Ninja
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
Stalo se vám už někdy, že jste uvázli ve vlastním automobilu? Pokud ne, potom si vyzkoušejte tuto hru, tak získáte i návod pro nepříjemnou situaci, která by se vám mohla přihodit i ve skutečnosti, nacvičíte si, jak se dostat ven z auta. *Arduška*


Autor: DaT Software
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
XXX - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

An Escape Series

An Escape Series #1 - The Car

Prozkoumejte krabici mezi sedadly a otevřete ji. Uvnitř najdete baterku, kterou seberte. Otočte se směrem k zadním sedadlům a seberte zde šroubovák. Prozkoumetje objekt mezi sedačkami. Otevřete nalezený popelník a seberte klíč, který v něm najdete. Pak prozkoumejte pravou nebo levou spodní část zadních sedaček. Kouknete se tak na podlahu. Pod pravou dečkou najdete nůž. Pomocí nože uřízněte dva obdélníky na zadní sedačce. Koukněte se na strop a použijte nůž na obdélník. Najdete tam manuál, který si prohlédněte. Je v něm kód pro otevření kufru a správné spojení drátů. Koukněte se k palubní desce a prozkoumejte přihrádku. Odemkněte ji klíčem a seberte z ní baterie a lepící pásku. Vložte baterie do baterky a prozkoumejte prostor pod volantem. Oddělejte šroubovákem kryt pod volantem a spojte červený, modrý, zelený a šedý drát.

Spojené dráty omotejte izolační páskou. Otočte se k zadním sedačkám a odendejte střední opěradlo. Prozkoumejte prostor za ním a na panelu naťukejte kód "E40" a potvrďte. Ocitáte se v kufru. Posviťte si baterkou a pomocí nože doražte poškozené světlo vlevo. Vypadne z něj klíč, který seberte. Vraťte se do prostoru kabiny a podívejte se směrem k palubní desce. Prozkoumejte volant a strčte klíček od zapalování. Pak se koukněte dolů k pedálům a otevřete kufr. Otočte se k zadním sedačkám, oddělejte prostřední polštář, vlezte do kufru a otevřete ho.

An Escape Series #2 - The Closet

Otočte se do skříně, z věšáku seberte ramínko a koukněte se do kabátu. Najdete v něm kapesní hodinky. Koukněte se dolů, seberte fotku a prozkoumejte krabici na nářadí. Najdete v ní kleště a pod vyndávacím dnem ještě malé páčidlo. Použijte kleště na ramínko. Vznikne zohýbaný drát. Prohlédněte si fotku a všiměte si času na hodinách v pozadí. Otočte se k jedné ze stěn a podívejte se nahoru. Najdete tam malá dvířka. Páčidlem oddělejte kusy dřeva a podívejte se na hodinky. Otevřete je použitím drátu na zámek a nastavte na nich čas, který jste viděli na fotce. Je to půl čtvrté a pět minut. Nejdřív musíte ještě vytáhnout pojistku. Pokud uděláte vše správně, vyjede vám z hodinek klíček, který seberte a odemkněte jím dvířka. Nahoře zatáhněte za páku a vraťte se dolů. Seberte organizér z kapsy kabátu a obálku z poličky. Koukněte se dolů a seberte obouvátko.

Pak otevřete obálku a přečtěte si dopis. Najdete v něm kód (datum), a to "111787". Naťukejte ho do organizéru a potvrďte. Najdete v něm klíček. Prozkoumejte bednu na zemi a odemkněte ji klíčkem. Najdete v ní prsten, který seberte. Prozkoumejte ho a vyviklejte z něj diamant, který zkombinujte s drátem. Jděte ke dveřím a použijte vzniklý klíč na zámek.

An Escape Series #2.5 - Omg Scary Room :O

Tento díl je aprílový. Můžete si přešíst dopis ležící v obálce před vámi. Otočte se doprava, prozkoumejte plakát na zdi a klikněte panákovi do rozkroku. Najdete tam dračí koule, které seberte. Otočte se doprava a seberte banán. Prozkoumejte robota. Má na sobě nápis "DEEF EM", což je pozpátku "FEED ME". Vložte do otvoru na jeho hrudi šlupku od banánu. Robot se otevře. Uvnitř má izolační pásku, kterou seberte. Otočte se dvakrát doprava a prozkoumejte knihovnu. V levé skříňce najdete rozbitou kuš. Prozkoumejte prostor s knihami. Když si přečtete všechny knihy, objeví se vám uprostřed gumový pás, který seberte. Na otevření knihy s názvem "Michael's Bonus" musíte do panelu naťukat kód "OMFG69" a potvrdit. Uvnitř seberte papírek. Otočte se doprava a prozkoumejte trezor. Otevřete ho stejným kódem. Otevřet krabici, do jejíž panelu znovu vložte známý kód.

Všechny krabice, které jsou tam dále otevřete stejným způsobem. V jedné z nich najdete robertka. Nyní prozkoumejte kuš. Opravte ji izolační páskou, nasaďte na ní gumový pás, nabijte ji robertkem, do zadní části dejte dračí koule a na výsledek použijte papírek. Kuš je nyní připravena k palbě. Postavte se čelem k terči na zdi a vystřelte na něj z kuše.

An Escape Series #3 - The Phonebooth

Koukněte se na podlahu, seberte z ní kus zlaté stránky a nadzdvihněte část porušené podlahy. Najdete pod ní čtvrťák, který seberte. Zvedněte se a podívejte se doleva. Najdete na budky nápis "CALL ME 4 HELP" a dalekohled, který seberte. Otočte se zpět a prozkoumejte telefon. Použijte páčku pro vracení mincí, prozkoumejte spodní část telefonu a z pravých dvířek seberte nástavec. Pak ještě seberte strunu vlevo a zkombinujte ji se čtvrřákem. Prozkoumejte telefon, zvedněte sluchátko a vhoďte čtvrťák. Bude se vám díky struně pokaždé vracet. Když z nápisu "CALL ME 4 HELP" vezmete část "ME 4 HELP" (podle předpokladu zavolej - na pomoc) a přeložíte ji podle tlačítek na klávesnici, získáte číslo 6344357. Zavolejte tedy na něj a po výzvě stiskněte trojku. Dostanete radu, že máte začít s elektronickou společností. Začít je však nutné s telefonní společností.

Zavěste. Číslo telefonní společnosti najdete v části zlaté stránky. Použijte znovu telefon,  vhoďte čtvrťák a zavolejte na číslo 5554922. Zjistíte, že číslo vaší budky je 2679532. Nyní zavěste, vhoďte čtvrťák a zavolejte na číslo elektronické společnosti, které je 5557328. Najdete ho rovněž v části zlaté stránky. Až po vás budou chtít heslo, vložte 644485#. Je to přeložení části nápisu "NIGHT5" do klávesnice telefonu z boku části zlaté stránky, který praví "NIGHT5 is a good idea". Až se dovoláte, po výzvě stiskněte dvojku. Následně vložte číslo budky, ze které voláte (2679532). Stiskem jedničky nahodíte elektriku. Zavěste telefon a koukněte se nahoru, kde na světle uvidíte nápis "GUSH7". Otočte se ke dveřím do budky a dalekohledem se koukněte na modrou ceduli v pozadí. Zjistíte, že jste na "ARCH STREET".

Otočte se k telefonu, použijte ho, zdvihněte sluchátko, vhoďte čtvrťák a zavolejte na číslo vodní společnosti, které je 5555253. Najdete ho opět v kousku zlaté stránky. Až budete požádáni o kód, vložte 48747#. Je to nápis "GUSH7" přeložený podle klávesnice telefonu. Potom po vás budou chtít název ulice. Když si podle telefonní klávesnice přeložíte název ulice "ARCH", vznikne kód 2724#, který vložte. Vypnete tak vodu v této ulici. Zavěste sluchátko, podívejte se doprava a dalekohledem se koukněte na fontánu v pozadí. Nyní je bez vody a je na ní vidět nápis "NO MONEY 5675 RETURN TWICE". Otočte se tedy zpět k telefonu, použijte ho, zvedněte sluchátko, nevhazujte do něj čtvrťák, zavolejte na 5675 a dvakrát použijte páčku pro vrácení mincí. Zavěste sluchátko, podívejte se na spodní část telefonu a z pravých dvířek seberte klíček.

Pak se koukněte na podlahu a prozkoumejte modrou skříňku. Otevřete ji klíčkem, vezměte z ní šroubovák a zkombinujte ho s nástavcem. Zvedněte se, koukněte se na pravou část telefonu a šroubovákem odmontujte dvě matky. Vraťte se do standardního pohledu a použijte červené madlo vpravo na telefonu. Odděláte ho tak a najdete pod ním malou obrazovku, kterou prozkoumejte. Je to hra "LETTER DROP". Můžete si přečíst instrukce a nebo rovnou hrát. Vkládejte písmena do volných políček tak, abyste vytvořili větu "THE TELEPHONE IS INHERENTLY OF NO VALUE TO US". Opusťte hru a koukněte se ke dveřím. Zámek je odemknut. Použijte madlo u dveří.

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: