Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - Posel Smrti 2

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 98142
Zobrazení tento měsíc: 1086
Posel Smrti 2

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

ANO  

ANO  

NE  
ANO  

ANO  

NE  

Zobrazit  


Výrobce: 
digital tainment pool

Distributor: 
Cranberry Productions
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
Posel Smrti 2 se odehrává v 90. letech minulého století, konkrétně 12 let po událostech v prvním díle a hlavním hrdinou je Darren Michaels, který pracuje v malém městečku Biddeford v Nové Anglii, kde se setká s Angelinou. Ta padne do oka Darrenovua despotickému šéfovi a samozřejmě i Darrenovi, který však namísto milostného nadbíhání vyšetřuje podivné incidenty, jež Angelinu doprovází. Jako by o ni stál ještě někdo třetí. No a vyšetřování Darrena zavede do vesničky Willow Creek, která je známa z prvního dílu.


Autor: Filip Richter "Tonyskate" , ( Abeceda her )
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]

Posel Smrti 2

Už je to několik let, co se objevila česká adventure Posel Smrti od studia Future Games, která dosáhla nečekaného úspěchu a to nejen u nás, ale i v zahraničí. Letos jsme se dočkali pokračování, které sice pochází od německého studia, ale přesto máme hru i s dabingem, který sice mohl být lepší, ale to je trochu jiná historie. Příběh Posel Smrti 2 se odehrává 12 let po událostech prvního dílu. Ocitáte se tedy v 90. letech minulého století a hlavním protagonistou je Darren Michales. Darren je momentálně na prázdninách v Biddeford v Maine, kde postupně započnou všechny události a zavedenou vás až do anglické vesničky Willow Creek, kterou už můžete znát z první hry a především opět navštívíte panství Black Mirror.

Při spuštění nové hry vám bude nabídnuta možnost volby obtížnost. Nízká obtížnost vám hru dosti usnadní. V deníku vám bude zpřístupněna nápověda, jak řešit úkoly a navíc lze přeskočit některé z hádanek, tedy miniher. Normální obtížnost je standardní a hra vám nedává výrazné nápovědy, avšak v menu si obtížnost můžete kdykoliv změnit. Volba obtížnost nemá žádný vliv na příběh ani na jeho konec. Jelikož se jedná o point-and-click adventure, tak k interakci s předměty využíváte myš. Levým tlačítkem tak vezmete, použijete předmět nebo oslovíte osobu či můžete odejít z dané obrazovky. Pravým tlačítkem myši zase zjistíte informace o daném předmětu či osobě. V inventáři takto zase můžete buďto uchopit, zkombinovat či prozkoumat předmět. Pomocí mezerníku si můžete nechat zobrazit všechna interaktivní místa. Většina míst po prozkoumání přestane být interaktivní, ale ta co zůstanou, ještě nejspíše budete potřebovat. Pomocí ikonky v pravém horním rohu otevřete deník a nebo můžete používat klávesu D. V deníku jsou zapsány vaše úkoly, které jste provedli či ještě některé musíte splnit. Zároveň tak získáváte menší nápovědu, jak pokračovat. Postupně také zpřístupníte různé lokace, mezi nimiž se můžete rychleji posouvat pomocí mapy, například formou pohlednice atd. Jednotlivé dialogy můžete přeskakovat pomocí obou tlačítek myši. Všech postav se vždy zeptejte na všechna dostupná témata.

Rok 1969, Panství Black Mirror, Willow Creek, Anglie

Samuel Gordon běží v noci lesem, až dorazí k panství Black Mirror. Vstoupí do zámku a Samuelova žena Cathryn jej zrovna hledá. Vstoupí do knihovny, kde na stole najde otevřenou knihu a po chvíli se Samuel objeví za ní. Samuel beze slov Cathryn udeří a omylem způsobí požár, při kterém zahyne jeho žena a shoří i část zámku.

Kapitola I - Biddeford, Maine (1993)

Hlavní hrdina, Darren Michales, je na prázdninách v Biddefordu a pracuje zde v obchodě s fotografiemi pro jistého Fullera. V inventáři máte pohlednici Biddefordu, s kterou se můžete rychleji přemisťovat po okolí. V deníku máte první zápisky a vaším počátečním úkolem je spravit pojistky v obchodě. Jste tedy ve sklepě. Prohlédněte si polici s harampádím a z horní poličky vezměte krabičku s pojistkami. Pravým tlačítkem klikněte na krabici v inventáři, abyste získali jednu pojistku. Nalevo od police pak otevřete skříň s pojistkami a sundejte krytku z druhé pojistky zleva. Vyndejte vadnou pojistku a nahraďte ji z inventáře pojistkou novou. Níže použijte spínač a všechno je, jak má. Rozhlédněte se po sklepě a vyzkoušejte si funkci postupného deaktivování interaktivních předmětů po jejich prozkoumání. Aktivní zůstanou pouze ty, které budete v budoucnu ještě potřebovat. Vyjděte nahoru po schodech do obchodu a poté, co vám Fuller vynadá, vezměte ceduli a dáte ji ven před obchod. Tady potkáte Angelinu, sličnou britskou dívku, která chce vyfotit. Darren se ochotně nabídne, ale po vstupu do obchodu, vás Fuller shodí, zadá vám práci a sám se ujme focení. Dostanete stvrzenku pro vyzvednutí balíčku na poště a také dopis pro paní Bibovou. Na ulici, než se vydáte na poštu, se podívejte na pohlednici a všimněte si, že zatím je aktivní pouze jedno míst. Zbývající se postupně aktivují, jak je navštívíte. Nyní běžte nahoru na nábřeží. Před obchodem se suvenýry si prohlédněte červený kabriolet a promluvte si s mladou ženou, která stojí vlevo na konci přístavu. Dozvíte se o její kamarádce Carrie, která spáchala sebevraždu. Zmíní se také o její fotografii ve výloze Fullerova obchodu. Kousek vpravo seberte kovovou tyč a vstupte do obchodu se suvenýry, který zároveň slouží jako pošta. Uvnitř si všimněte dvou dam, které tlachají o blbostech, a když se pokusíte oslovit Rosie, která zde obsluhuje, tak vás pošle do fronty, abyste počkali, až si dopovídají. Čekat ale rozhodně nebudeme, takže jděte ven a klikněte na kabriolet, abyste spustili alarm, což upoutá pozornost zákaznice a můžete konečně vyrušit Rosie. Automaticky se jí zeptáte na balíček pro Fullera a předáte ji stvrzenku. Zároveň vás informuje, že má ještě další zásilku pro Fullera, ale bez stvrzenky vám ji nevydá. Na pultu si všimněte prázdných stvrzenek, takže znovu oslovte Rosie, aby se podívala na balíčky a jakmile se otočí, tak vezměte prázdnou stvrzenku. Odejděte z obchodu a jděte doprava nahoru k obchodu a pokračujte dolů na hlavní náměstí. Dále běžte doprava k večerce Bibových. Prohlédněte si neonový nápis, blikající žárovky a automat na žvýkačky. Vsupte do večerky a všimněte si divného muže, kterých mluví s paní Bibovou a když odchází, tak vrazí do Darrena. Oslovte paní Bibovou a předejte jí dopis od Fullera, který ji evidentně dosti naštve. Při odchodu z podniku vás zastaví Doktor Newhouse, který se zmíní o vaší matce, se kterou měl domluvenou schůzku v místním zdravotním středisku, ale ona nedorazila. Běžte tedy ven a jděte k obchodu. Venku si promluvíte s Angelinou a zjistíte, že Fuller se k ní choval jako prase, což se ostatně dalo čekat. Pak požádá Darrena, jestli by ji nemohl přinést její fotografie do hotelu West Coast, kde je ubytována na pokoji číslo 5. Jakmile odejde, tak si všimněte divného muže z večerky, který Angelinu nejspíše sleduje.

V obchodě vás Fuller opět zaměstná a dodá, že cokoliv řekla Angelina, byla lež. Vlevo vstupte do dveří, jež vedou do zadní místnosti (dveře vedle sklepa) a tady použijte telefon. Zkusíte zavolat vaší matce, ale je obsazeno. Fuller přijde a zmíní se, že vaše matka volala a říkala něco o zámku a Adrianovi. Darren se poté hned vydá do matčina domu, aby zjistil co se děje, ale tady najdete svou matku ležet na podlaze v bezvědomí. Použijte telefon na stole, abyste zavolali sanitku, a po pár minutách dorazí Dr. Newhouse. Doktor se vás zeptá na matky, které vaše matka používá na bolestivá záda, ale Darren o nich moc neví. Musíte tedy zjistit, jaké léky používá, sehnat lékařskou zprávu od jejího předchozího doktora a také je třeba najít kartičku pojištěnce. Vpravo se tedy podívejte do kabelky na židli a získáte kartičku pojištěnce. Hned vedle na stole prozkoumejte přihrádku s léky, kterou seberte, avšak ještě je potřeba najít zbývající léky. Vzadu vstupte do koupelny, prozkoumejte skříňku a najdete další léky, což už jsou všechny. Nalevo od dveří do koupelny se podívejte na obraz majáku z Willow Creek. Vlevo vstupte do matčiny ložnice a otevřete spodní šuplík nočního stolku. Získáte zamčeny adresář. Abyste jej odemkli, tak vlevo posuňte květinu na okně a objevíte malý klíček, který v inventáři zkombinujte s adresářem, abyste jej odemkli. V inventáři pak adresář prozkoumejte a najdete číslo na Doktora Wakefielda, který v minulosti ošetřoval vaši matku. Jděte do obývacího pokoje, běžte k telefonu a zavolejte zmíněnému doktorovi. Dozvíte se o poraněních matky a doktor pošle zprávu do nemocnice. Odejděte z domu a octnete se na náměstí. Vlevo vstupte do nemocnice, kde se vás ujme sestra. Darren předá sestře léky, kartičku pojištěnce a pak následuje čekání. Po chvíli vás sestra zavolá a oznámí vám, že jsou problémy se zdravotním pojištěním vaší matky. Podle všeho nezaplatila poslední pojistku a nebo ji pojišťovna nezaznamenala. Vrátí vám proto kartičku pojištěnce a požádá vás, abyste se poohlédli po bankovních záznamech vaší matky, jestli zaplatila. Konečně už také můžete navštívit vaši matku, kde vám Dr. Newhouse oznámí, že Rebecca je v komatu. Kdyby ji Darren našel dříve, tak by možná nebyla v tomto stavu, což způsobí, že je Darren velmi naštvaný na Fullera. Podívejte se na matku a z postele vezměte stetoskop. Prozkoumejte šuplíky u postele a najdete projímadlo. Pod postelí si všimněte váhy a odejděte z pokoje. Na recepci spatříte podivného muže, který poté, co vás spatří, uteče pryč. Zeptejte se tedy na muže a ostatní věci sestry, která vám řekne, že měl britský přízvuk. Pomocí pohlednice běžte do matčina domu (malý domek vpravo) a vstupte do ložnice. Podívejte se zblízka na sekretář a spatříte puzzle s posouvajícími se dílky. Puzzle má náhodnou kombinaci, takže nelze popsat jednoznačnou cestu. Proto musíte sami hádanku vyřešit či ji přeskočit. Nejedná se o nic těžkého, ale třeba vám trochu pomůže přiložený obrázek. Po odemčení sekretáře z něj vezměte dřevěnou skříňku a zároveň získáte účetní knihu. Účetnictví vaší matky v inventáři prozkoumejte a dozvíte se, že pojistku zaplatila. Avšak důležitější je dopis od jisté C a měsíční poplatky v hodnotě 1500 dolarů, které vaše matka pravidelně obdržuje z banky ve Willow Creek. Jděte tedy zpět do nemocnice, oslovte sestru a vše jí vysvětlete. Poté znovu běžte za svou matkou a pomocí oslovení o ní řekne Darren několik slov. Nakonec jděte za Fullerem, abyste si s ním vyřídili účty. Ale když zkusíte z ulice jít do obchodu, tak uvnitř spatříte podivného muže, jak mluví s Fullerem. Napravo od obchodu tedy projděte na dvorek a tady se podívejte oknem do kanceláře, kde stojí dva zmínění muži. Prozkoumejte klec na psy a seberte z ní prázdnou misku. Z kůlny vlevo vezměte rybářský vlasec a z kapoty starého auta zase seberte tažné lano. Vedle dveří zkuste vzít kbelík, ale ten už je shnilý a tak Darren vezme alespoň držadlo. V inventáři zkombinujte držadlo s rybářským vlascem, abyste získali vlasec s háčkem a ten použijte na okno nad dveřmi. Takto odemknete dveře a můžete vstoupit do kanceláře Fullera. Vyslechněte si rozhovor mezi podivným mužem a vaším šéfem o Angelině a o vás. Poté vás vyruší kukačka a vyjdete ven. Znovu vstupte do kanceláře, ze stolu vedle telefonu seberte propisku a jděte vpravo do prodejny. Tady nikdo není, takže sejděte do sklepa a všimnete si tajných dveří. Zkuste dveře otevřít, ale zrovna vyjde Fuller. Pohádáte a se a Fuller propustí Darrena.

Ještě než ale Darren odejde, tak se rozhodne vyvolat fotografie Angeliny. V inventáři zkombinujte propisku s prázdnou stvrzenkou a získáte vyplněnou stvrzenku. Jděte na poštu v obchodě se suvenýry a vyzpovídejte Rosie. Ta řekne, že stvrzence chybí podpis pošťáka, takže vám nemůže dát balíček s fotopapírem. Také se zeptejte na zákaznici, její kamarádku, o které se shodnete, že vypadá trochu jako modelka. Dozvíte se, i že v turistické sekci by mohlo být něco o Willow Creek. Jděte tedy doprava a vezměte letáček o zmíněné vesnici a dozvíte se o Samuelu Gordonovi a smrti 12lettého Viktora. Zaběhněte do nemocnice a do mámina pokoje, kde si všimněte pozdravů a jeden je od P. Pucka, což je místní pošťák. Seberte proto tento pozdrav a zkombinováním přání se stvrzenkou, získáte podepsanou stvrzenku. Zpátky v obchodě se suvenýry ukažte Rosie platnou stvrzenku a získáte balíček s fotopapírem. Dále je potřeba dostat Fullera z obchodu. Takže oslovte blondýnku v obchodě a pod záminkou modelingu jí povyprávíte zajímavý příběh, že Fuller je profesionální fotograf, avšak první chce důkaz. Běžte proto do nemocnice a na recepci seberte časopisy, které pak zpět v obchodě ukažte blondýně. Žena odejde, aby zavolala Fullerovi, a domluví se. Vyjděte tedy a běžte vpravo nahoru. Spatříte Fullera, jak odchází. Projděte dozadu na dvorek a vstupte do kanceláře. Podívejte se na sejf a použijte na něj stetoskop z nemocnice. Sejf má časovač a je třeba pěti číslic. Střídavě musíte točit doleva a doprava a to za pomocí pravého a levého tlačítka myši. Vždy točte, až uslyšíte cvaknutí. Zesilte si případně zvuk. Začněte levým tlačítkem a pak střídejte. Kombinace je 90, 50, 70, 20 a 20. Poté je sejf odemčen a vy z něj získáte film s obrázky Angeliny. Běžte doprava do prodejny, sejděte do sklepa a oddělejte dřevěná prkna. Ze spodní poličky vezměte vývojku, vylezte zpět nahoru a jděte do fotokomory za závěsem. Hned u závěsu na podlaze u skříně vezměte láhev s destilovanou vodou a na stole nad mísou seberte ustalovač. Vylijte destilovanou vodu na pravou misku, která slouží na vodu. Darren mezitím zhasne světlo. Poté opět vylijte destilovanou vodu do misky, ale tentokrát do té vlevo, jež slouží na vývojku, a pak ještě přilijte samotnou vývojku z láhve v inventáři. Film dejte nyní do vývojky na stole mezi miskami a nalijte do nádoby vývojku z inventáře. Nakonec přidejte ustalovač a seberte vyvolaný film. Vlevo si všimněte koše a v inventáři pravým tlačítkem myši rozbalte balíček a získáte fotopapír. Umístěte fotopapír do zvětšovacího přístroje vpravo a pak do něj dejte i vyvolaný film. Kliknutím na zvětšovací přístroj zahájíte proces, při kterém se spustí i stopky a hned při 5 vteřinách znovu klikněte na přístroj, abyste zastavili osvit. Získáte exponovaný papír, který nyní ponořte do vývojky vlevo a sledujte, jak se obraz objeví a jakmile lehce ztmavte, až je znát celý obraz, tak na fotku klikněte, abyste ji vytáhli. Téměř hotovou fotografii nakonec dejte do misky vpravo a máte hotovo. Pokud jste se netrefili s dobou ve vývojce, tak proces opakujte, dokud se netrefíte. Jakmile se poprvé trefíte, tak ještě symbolicky udělejte další fotku a Darren automaticky udělá zbytek filmu.

Jakmile jste hotovy s vyvoláním fotek, uslyšíte zvonek. Darren vyjde a promluví si s paní Bibovou, která zanechá Fullerovi dopis. Darren se rozhodne obálku otevřít, ale musí to udělat opatrně. Proto běžte do vašeho (matčina) domu a v části kuchyně vezměte varnou konvici. Tu napusťte vodou kombinací s dřezem a nakonec ji postavte na sporák, který zapněte. Jakmile začne voda patřit, tak použijte na konvici dopis. V obálce najdete 1500 dolarů, které nejspíše mají účel výpalného, protože Fuller asi paní Bibovou vydírá. Běžte zpět před Fullerův obchod a dopis hoďte do schránky ve dveřích. Jděte k obchodu se suvenýry a vlevo na konci přístavu si všimněte cedule Hotelu Wild Coast a s její pomocí se i k hotelu dostanete. Vstupte dovnitř, promluvte si s recepčním a pak jděte nahoru do pokoje Angeliny. Tady Darren předá Angelině její fotky a po krátkém rozhovoru ji řádně vyfotí. Domluvíte si s ní také schůzku. Odejděte z pokoje a u recepce opět narazíte na podivného muže, který se ptá na Angelinu Morganovou. Dobře si vyslechněte Darrenův popis muže a pak vyzpovídejte recepčního. Opusťte hotel a před schůzkou je potřeba vyvolat nové fotky s Angelinou, k čemuž poslouží matčina koupelna, ale potřeba červeného světla, dvou misek a další vybavení. Jděte k restauraci Bibových a prohlédněte si červenou žárovku ze série světel a Darren ji sundá. Vsupte do večerky a z pultu vezměte pár krajíců chleba a ocet. Dále běžte na ulici s Fullerovým obchodem, ale vstupte do vetešnictví vedle. Promluvte si s Eddiem, který je podle všeho slepý. Nahoře na poličce si všimněte projektoru a pak okomentujte vysílačku na pultu. Znovu si s Eddiem promluvte o jeho slepotě a projektoru. Pak vám Eddie dá starou minci, kterou potřebuje ohodnotit. Označte tedy v inventáři minci a použijte ji na mincovní katalog, jež leží na pultě. Znovu si pak promluvte s Eddiem a ten nyní chce, abyste získali zpět jeho slepeckou hůl, kterou prohrál v pokru v hotelu Wild Coast. Jděte tedy do hotelu, promluvte si s recepčním a tlačte na něj tak dlouho, dokud vám hůl nedá. Zpátky ve vetešnictví oslovte Eddieho, předejte mu hůl a zeptejte se jej na diaprojektor, který vám nyní konečně půjčí. Běžte k sobě domů, z kredence v kuchyni vezměte mísu a vstupte do koupelny. Angelina a Darren jsou spolu ve večerce a Darren řekne Angelině o její matce a o Willow Creek. Darren pak vytáhne krabičku, kterou našel v sekretáři vaší matky a Angelina ji otevře. Uvnitř naleznete fotografii vaší matky a muže. Na zadní straně fotky je napsáno Zámek Black Mirror, Willow Creek, Anglie - říjen 1969 a Darren na to jen dodá, že jeho matka nevypadá jakoby byla v pátém měsíci těhotenství. V noci pak má Darren první noční můru...

Kapitola II - Biddeford, Maine

Další den ráno u vás zazvoní inspektor Conley z místní policejní stanice a ptá se Darrena na Fullera. Fuller byl totiž dnes ráno nalezen mrtev, ubodán nožem. Přímo u něj našli Angelinu, která byla potřísněná krví a je tak hlavní podezřelou a momentálně je ve vězení. Inspektor se vás pak zeptá na podivného muže. Darren jej začne popisovat, ale Conley vás zastaví, že až na policejní stanici, kde vytvoříte podobiznu muže. Vyjděte z domu a octnete se v policejní stanici, kde se s pomocí policistky pokusíte vytvořit podobu cizince.

Zvolíte podle různých kategorií podobiznu muže a až si budete jistí, tak ji potvrďte. Na základě Darrenova popisu z hotelu tedy vytvořte podobu - hnědé, dozadu česané vlasy, dlouhý rovný nos, oči blízko sebe, úzké rty, špičatá brada... viz. obrázek. Jakmile máte podobiznu hotovou, klikněte níže na uložit a konec (save and exit). Do inventáře získáte vytvořenou podobiznu a pak přivedou Angelinu, která vás prosí o pomoc. Darren nyní potřebuje důkaz, aby mohl prokázat, že Angelina je nevinná a i ostatní měli motiv zabít Fullera. Odejděte ze stanice a jděte doprava k večerce Bibových. Tady spatříte paní Bibovou, jak něco vyhazuje do popelnice. Prozkoumejte tedy popelnici a získáte roztrhaný dopis. V inventáři útržky prozkoumejte a začněte je skládat. Levým tlačítkem s nimi pohybujete a pravým zase útržky otáčíte. Přečtěte si pak složený dopis, který je od Fullera a je v něm evidentní, že paní Bibovou vydíral. Avšak tento důkaz ještě nestačí a Darren chce najít fotografie, kterými byla Claire vydírána. Vstupte do večerky, promluvte si s paní Bibovou a pak i s Doktorem Newhousem. Jděte k Fullerově obchodu a všimněte si policejních pásek na dveřích. To samé platí i o zadním vchodu, ale všimněte si mříže, která brání vstupu do sklepa. Použijte tažné lano z inventáře na sklepní mříž a do smyčky lana dejte tyč, kterou použijte. Darren za pomocí pravěké Egyptské metody mříž zvedne a můžete slézt do sklepa. Vpravo si všimněte fotografického pozadí a vlevo pěti šňůrek. Za každou ze šňůrek zatáhněte a prohlédněte si všech pět pozadí. 1. provázek zachycuje pláž, 2. provázek zámek v Německu, 3. provázek Velkou čínskou zeď, 4. provázek Monument Valey a 5. provázek Sfingu. Nyní běžte nahoru a vejděte do zadní místnosti, kde se podívejte na mapu světa. Tady si všimněte lístečku s nápisem má cesta okolo světa a pod ním jsou názvy Arizona, Hawaii, dvě chybí a Evropa. Klikněte na samotnou mapu a Darren vydedukuje dvě zbývající místa jako Čínu a Egypt. Sejděte zpět do sklepa a zatahejte za provázky v tomto pořadí: 4. provázek (Monument Valley v Arizoně); 1. provázek (pláž na Hawaii); 5. provázek (Sfinga v Egyptě); 4. provázek (Velká čínská zeď); a 3. provázek (Zámek Neuschwanstein v Německu). Fotografická pozadí sice odhalí své tajemství, ale když zkusíte otevřít dveře, tak zjistíte, že jsou na číselný zámek. Bude tedy nejspíše potřeba prohledat věci Fullera v márnici.

Jděte do nemocnice, promluvte si se sestrou na všechna témata, abyste věděli, že Fuller je tady v márnici. Zkuste si vlevo promluvit s hlídačem, ale zastaví vás sestra, že tam nemůžete. Na rohu recepce si všimněte dodacích papírů, ale nemůžete je kvůli sestře vzít. Je tedy potřeba ji odlákat. Proto běžte do pokoje vaší matky a tady si všimněte obrazovky a přístrojů, které jsou pochopitelně zapojeny do sítě. Vytáhněte tedy u podlahy kabely, rychle se vraťte na recepci a seberte dodací papíry. Jděte k hlídači, který zkontroluje papíry, ale potřebujete ještě nějakou krabici, abyste opravdu vypadal jako poslíček. Vydejte se do obchodu se suvenýry, kde kompletně vyzpovídejte Rosie a kousek dole za regálem vezměte prázdnou krabici. Zpátky v nemocnici zkuste znovu projít okolo hlídače, ale jelikož je hlídač velmi důkladný, tak ještě potřebujete průkaz. Pro průkaz běžte do restaurace Bibových, kde si promluvte s doktorem o průkazu a hlídači Dickovi. Oslovte pak paní Bibovou a požádejte ji o šálek kávy. Kávu dejte doktorovi a Darren jej úmyslně polije. Paní Bibová se nabídne, že doktorovi plášť vyčistí a odloží ho na pult, kde se na plášť podívejte a vezměte doktorův průkaz. Běžte zpět do nemocnice, kde oslovte Dicka a konečně vás vpustí do márnice, kde automaticky odložíte krabici. Z vozíku před vámi seberte injekční stříkačku a podívejte se na spisy na stěně. Postupně tedy projděte všechny spis, jež jsou číselně označeny a obsahují popis věcí pozůstalých. Vylučovací metodou dojdete k tomu, že Fullerovo číslo je 448. Prohlédněte si tedy dole schránky a otevřete zadní s číslem 448, odkud Darren sebere Fullerův svazek klíčů. Nyní jděte k Fullerově bytu a skrze sklep vlezte dovnitř. Vyjděte nahoru a jděte do kanceláře. V inventáři si prohlédněte svazek klíčů a objevíte šestihranný klíč. Vlevo nahoře se podívejte na kukačky a všimněte si v hodinách šestihranného otvoru. Použijte na otvor svazek klíčů a z hodin se vysune malá krabička, kterou otevřete a uvnitř najdete čtyři negativy. Jděte do prodejny a na pultu si všimněte prosvětlovacího stolku. Na stolek tedy položte negativy a všechny čtyři je musíte správně natočit a pak položit přesně na sebe, abyste zjistili číselnou kombinaci k tajným dveřím. Jakmile máte negativy poskládané, zjistíte, že kombinace je 2482. Sejděte tedy dolů do sklepa a na číselníku vedle dveří zadejte 2482 a potvrďte pravým spodním tlačítkem. Sice uslyšíte potvrzující zvuk, ale nic se nestane. Odsuňte tedy prkna před dveřmi a odhalíte váhu. Potřebujete tedy nyní zjistit Fullerovu váhu. Vraťte se do nemocnice, jděte do pokoje vaší matky a zpod postele vezměte váhu. Zpět na chodbě běžte do pitevny a použijte váhu na Fullerovo tělo vzadu v márnici, ale Darren se chce ujistit, že hlídač bude pryč. Proto na recepci kupte z automatu limonádu a schovejte se v matčině pokoji. Tady zkombinujte injekční stříkačku s projímadlem a obsah stříkačky pak vypusťte do láhve s limonádou. Na chodbě dejte hlídači Dickovi limonádu a ten po chvíli odejde. Vstupte do pitevny a použijte váhu na Fullerovo tělo, pak zvažte prázdný vozík vlevo a zjistíte, že Fuller vážil asi 134 kilogramů a jelikož Darren váží 90kg, tak schází 45 kilogramů. Mezitím vás ale nachytá Dick a Darren je odveden na policejní stanici, kde jej ale propustí. Běžte tedy hned do Fullerova sklepa, klikněte na podlahu před dveřmi a Darren ji zatíží potřebnou vahou. Pak zadejte kód 2482 a tajné dveře jsou odemčeny. Vejděte do tajné místnosti a prohlédněte si všechno vybavení, omamné látky a především skříň vlevo, která ale nejde otevřít. Vpravo odhrňte závěs a najdete kovovou destičku s šestihranným výstupkem. Z okraje postele seberte kouli a tu použijte na výstupek v kovové destičce. Vytvoříte tak kliku, kterou otočte a odemknete skříň vlevo. Otevřete tedy skříň a najdete fotografie paní Bibové, kterými ji Fuller vydíral. Jděte na policejní stanici, která je přes ulici s nemocnicí a tam Darren vše ukáže inspektorovi.

V tu chvíli ale přijde na stanici podivný muž, který se představí jako soukromý detektiv z Anglie pod jménem Reginald Borris. Borris ukradl z pokoje Angeliny fotografie, které jste fotili a použil je jako důkaz motivu vraždy, že ji nafotil Fuller, což ale není pravda. Přesuňte se tedy do hotelu Wild Coast, kde spatříte recepčního, jak odhání racky z verandy. Vstupte do hotelu, vyzpovídejte recepčního a jděte ven. Tady v inventáři rozdrobte chleba z večerky a dejte jej na verandu. Jakmile přiletí rackové a vyjde recepční ven, vběhněte do hotelu, za recepcí vezměte klíč od pokoje číslo 5 a vyjděte nahoru po schodech. V pokoji Angeliny se podívejte na lampu vedle postele a objevíte štěnici, která ale nemá moc velký dosah, takže zde musí někdy být vysílač. Oddělejte proto ventilační mříž nad šuplíky a najdete i vysílač. Vyjděte z pokoje, pohovořte s recepčním a až budete venku, jděte do vetešnictví za Eddiem. Zeptejte se Eddieho na všechno a především na vše okolo radiového vysílání. Řekne vám, že včera v 18 hodin zachytil morseovku o jakési dívce a další vysílání bude dnes opět v 18 hodin. Z přední části pultu vezměte štípací kleště a jděte k večerce Bibových, kde pomocí štípaček ustřihněte drát ze světelného řetězu. V inventáři zkombinujte štípačky s kabelem a získáte měděné dráty. Pak jděte k Fullerovy a na dvorku vezměte kovovou tyč z lana, kterým jste předtím zvedli mříž. Z mámina bytu seberte sluchátka, která leží vedle televize, a z dalekohledu vlevo vezměte kompas. Jděte zpět za Eddiem a oslovte jej, abyste mu předali všechny potřebné věci. Pak se octnete u hotelu, kde budete podle signálu hledat souřadnice. Levým tlačítkem myši uchopte kompas a točte až na 70 stupňů, kdy se měřič nahoře dostanete do červené oblasti a pak stiskněte levé tlačítko. Zjistíte přesnou hodnotu stupně - 73 stupňů. Zpátky u Eddieho zjistíte souřadnice od něj a výsledné místo zakreslíte do mapy. Borris sídlí na lodi v oceánu, takže jej proto nikdo nenašel. Po chvíli se octnete přímo na lodi. Sejděte do podpalubí a podívejte se na notebook, kde Darren najde složku Willow Creek, v niž najde fotografie z tohoto místa. Pak si prohlédněte složku vedle notebooku, která je označena písmenem A, a obsahuje tak informace o Angelině. Ze složky získáte průhlednou fólii s linkami. Více vpravo pak pod obrazem seberte fotky, které jsou z Borrisova sledování. Nakonec si prohlédněte obraz a odsuňte jej. Objevíte trezor, na kterém se nezadávají čísla, avšak světové strany. Zatím ale kombinaci neznáme, tak se vraťte a všimněte si mapy Afriky vlevo, na které je napsáno Cesta do El Dorado. Použijte na mapu fólii a nyní ji natočte a umístěte tak, aby se linky spojovali a i tečky seděli přes sebe. Zjistíte tak směr cesty, kterým je jihozápad (SW), jih (S), jihovýchod (SE), východ (E), severovýchod (NE) a severozápad (NW). V sejfu najdete prsten s keltským znakem a disketu. Disketu vložte do notebooku, ale v lodi zrovna dojde proud. Podívejte se tedy na pohovku vpravo a při bližším pohledu si dole všimněte zámku. Vraťte se a v šuplíku pod notebookem najdete klíč, kterým odemkněte prostor pod pohovkou. Najdete zde generátor, v kterém ale schází benzín. Vyjděte tedy z podpalubí a vlevo otevřete velkou přihrádky, v níž najdete kanystr s benzínem. Jděte zpět do podpalubí, použijte kanystr na generátor a generátor následně nahoďte. Uložte si pro jistotu hru a použijte notebook. Spatříte zdravotní záznamy vaší matky z údajné autonehody, jež se stala v roce 1973. Také uvidíte obrázky Pana Biby u Fullera, příchod Angeliny a další, což jen dokazuje nevinu Angeliny. Náhle se ale objeví Borris, který překvapí Darrena. Sice se podaří uniknout na palubu, ale tam vás opět zastihne Borris s namířenou zbraní. Ihned klikněte vlevo na ráhno, které zaměstná Reginalda a Darren už pak popadne pádlo a udeří Borrise, jež spadne do vody. Kdyby se vám únik nepodařil, tak využijte předtím uložené hry nebo automatického uložení. Po úspěšném zpracování Borrise, očistíte Angelinu a ta odjede zpět do Anglie. Po pár dnech sedí Darren ve večerce a paní Bibová mu řekne, že volali z nemocnice. Okamžitě se tam tedy vydejte a jděte do pokoje vaší matky. Pokoj je ale prázdný, bohužel jí selhalo srdce. Poté se vám na záznamník dovolá Angelina, která se skutečně vydala do Willow Creek a je zde i Reginal Borris. Tuší, že jde nějaké spiknutí. Pak Angelina volá o pomoc a hovor skončí. Darren má v noci další noční můru.

Kapitola III - Willow Creek, Anglie

Darren odletí do vesničky Willow Creek v Anglii a začínáte u jediného hotelu v okolí, jež se jmenuje Gordon’s Palace. Venku se vlevo podívejte na hromadu listí a vstupte do hotelu. Vevnitř začnete mluvit s Murrayem, majitelem hotelu, od kterého se dozvíte, že hotel byl v minulosti sanatoriem. Abyste z něj dostali více informací, tak se Darren nechá zapsat a je ubytován v pokoji číslo 12. Následně zjistíte, že Angelina je zde ubytována a to v pokoji 13. Vpravo si prohlédněte pohlednice a kupte si jednu z nich, která vám v budoucnu poslouží jako mapa. Projděte dveřmi vlevo a Darren automaticky vstoupí do svého pokoje a odloží si zde batoh. Na konci chodby si všimněte stěny, která ukrývá zbývající část chodby, jež ale není zrenovovaná. Vpravo si pak prohlédněte knihovny a hodiny na ní, které jsou ale pouze atrapou. Ze stolku vedle vás seberte noviny a z popelníku zase zápalky. Dveřmi naproti vašemu pokoji se vraťte na recepci a všimněte si klíčů za Murrayem. Abyste získali klíč do pokoje Angeliny, tak musíte prvně Murraye odlákat. Vyzpovídejte tedy kompletně majitele hotelu, pak jděte ven a zkuste použít zápalky na hromadu listí. Listí je ale mokré, takže první dejte do hromady noviny a teprve pak listí zapalte. Jděte zpět do hotelu, tady řekněte majiteli o ohni, a jakmile odejde, tak vezměte z nástěnky vzadu klíč do pokoje Angeliny. Na recepci ještě ze stolu níže vezměte láhev alkoholu a také nůž. Jděte dveřmi vlevo k pokojům a vstupte do pokoje číslo 12, kde je ubytována Angelina. Otevřete skříňku pod televizí a vezměte z ní lék na spaní. Dále si všimněte obrazu s fotografií Angeliny na stěně. Odsuňte jej a najdete na dva archy papíru, které seberte, ale jsou prázdné. Všimněte si proto sklenice a kousků citrónu na stole, což by mohlo znamenat, že Angelina použila neviditelný inkoust. Prohlédněte si přikrývku na posteli a seberte z ní nit. Do sklenice na stole vylijte trochu alkoholu z láhve v inventáři a dejte do tekutiny nit z přikrývky. Zápalkami zapalte knot v alkoholu a použijte na plamen prázdné listy. Objevíte zápisky Angeliny, které si přečtěte. Dozvíte se o rodu Gordonů a tajném spolku, který má symbol stromu a chce vyvolat nějaký druh temné moci. Odejděte z hotelu a běžte doprava do Willow Creek.

Hned ve vesnici narazíte na slečnu Valleyovou a postupně se ji na vše ptejte, mezitím provede Darrena po okolí. Jakmile se jí ale zeptáte na symbolu stromu Řádu a zmíníte se, že jste z Maine, tak se vyleká a odejde. Vstupte do muzea, u kterého stojíte. Tady si promluvte s hlídačem jménem Bobby, který je trochu pomalejší. Dozvíte se o jeho bratru Tomovi, který vede hospodu naproti přes cestu a nejspíše také v minulosti byl zloděj. Muzeum si prohlédněte, vlevo si všimněte rozbité vitríny, kde byla jakási černá koule, vpravo mrkněte do skříně a vedle se podívejte do vitríny se starou knihou. Jedná se o Kroniku Gordonů, ve které se dočtete o Řádu se znakem stromu. Účel řádu je ale stále neznámý a potřebovali byste si kroniku lépe pročíst. Proto si všimněte zámku, ale odemknout vitrínu dá trochu práci. Proto to necháme na později a zatím si promluvte s turisty vedle. Napravo si všimněte listu, který popisuje systém kanalizace pod vesnicí a také zmiňuje bunkr. Navštivte i zadní část muzea s figurínami, jež napodobují některé situace. Zpátky u vchodu si promluvte s Bobbym o kronice a o rozbité vitríně. Zjistíte, že klíč k vitríně s kronikou má on a že v rozbité vitríně byla jakási černá koule. Pod lampou na pultu si všimněte bublifuku, na který se pak zeptejte Bobbyho a nabídněte mu, že jej doplníte, ale Bobby by raději něco k jídlu. Běžte tedy ven a jděte doleva na jarmark ke stánku s chilli. Kompletně vyzpovídejte Toma a nakonec si kupte chilli. Jděte zpět do muzea, tady dejte chilli Bobbymu a ten vám na oplátku dá prskavku. Po chvíli si s Bobbym promluvte a nabídněte se, že mu naplníte bublifuk. Tentokrát souhlasí, takže bublifuk seberte. Otevřete pak vpravo skříň, kam už jste se jednou dívali, a Darren naplní bublifuk tekutým mýdlem. Vyjděte z muzea a běžte doprava nebo pomocí mapy k hotelu. Tady použijte bublifuk na fontánu pro ptáky, abyste jej naplnili vodou a je tak opět plně funkční. Běžte zpátky do Willow Creek a muzea (kam se můžete pomocí pohlednice dostat rovnou) a dejte bublifuk zpět Bobbymu. Hlídač si stoupne k oknu a bude foukat bubliny, takže mu můžete z bundy vzít klíč k vitríně s kronikou. Na vitrínu vpravo se podívejte, použijte klíč na zámek, ale zrovna se ozve hlas, že muzeum zavírá a Darren musí odejít. Venku narazíte na bezdomovce, který řekne Darrenovi, že je prokletý. Přejděte pak most, jděte k jarmarku a tady si s tulákem promluvte a ten ještě dodá, že Darren v sobě má zlého ducha. Vydejte se zpět do hotelu a tady potkáte slečnu Valleyovou, která vám řekne, že se zde každých 12 let stane něco strašného. Vstupte do hotelu a od Murraye se dozvíte, že Angelině někdo poslal dopis, avšak vám jej samozřejmě nedá a zamkne jej do schránky. Jděte pak z chodby zpět na recepci, prohlédněte si schránky a první musíte zajistit, jak se do schránky dostanete. Jděte proto ven, pokračujte do vesnice a navštivte místní hospodu. Uvnitř oslovte Toma a zeptejte se jej na zlodějinu, avšak odmítne vám cokoliv říct. Po pár pivech a opětovném dotazování vám řekne potřebné informace a koupíte si od něj i vybavení k vypáčení zámku. Jděte zpět do hotelu a všimněte si, že Murray často upíjí ze svého čaje. Použijte tedy na šálek čaje uspávající látku z inventáře a po chvíli bude Murray tuhý. Použijte tedy paklíč na bezpečnostní schránku a zobrazí se vám zámek a i paklíč v podobě drátu. Drát vlevo musíte správně zdeformovat (pomocí levého tlačítka myši), aby když vpravo kliknete na zámek, tak drát se posune a musí všechny čtyři části (v bodě rýh) zámku dostat do stejné úrovně s červenou čárou.

Schránku odemknete a vytáhnete dopis, který si v inventáři přečtěte. Angelina v něm píše, že zaslechla podivné zvuky pod její postelí a taktéž vyřešila jakousi hádanku s pomocí dvou bratrů z Německa, kdy řešením je PBG 62/17/1/25. Jděte doleva na chodbu a podívejte se v knihovně na knihu s pohádkami. Jedná se nejspíše o Pohádky Bratří Grimů. Darren vytrhne z knihy seznam pohádek a podle něho upravíte kombinaci. Podle čísel stran si všimněte, že 62 patří Včelí královně, 17 patří Bílému hadovi, 1 patří Žabímu králi, a 25 patří Sedmero krkavců. Vstupte do pokoje Angeliny a několikrát klikněte na postel, abyste ji odsunuli. Odhalíte železný poklop, na který se podívejte. Vnitřní kruh obsahuje čísla a hodnoty 62, 1, 17 a 25 musí směřovat k vnějším kruhům. Podle čísel pak natočte včelu (62), žábu (1), hada (17) a havrana (25). Poklop tak odemknete a podívejte se do díry, ale ještě než slezete dolů, tak potřebujete světlo. Jděte proto na recepci, kde potkáte turisty stěžující si na zápach, a na pultě si prohlédněte suvenýry. Vezměte si Klíč duší, ve kterém ale nejsou baterie. Jděte tedy na chodbu a použijte nůž na hodiny na knihovně, a získáte baterie, které zkombinujte s klíčem duší a máte světlo. Jděte do pokoje Angeliny a slezte do díry. Ocitáte se nyní v systému kanalizace, což je tak trochu bludiště. Proto se snažte držet těchto instrukcí, abyste zbytečně nebloudili. Jako první jděte za roh a jste v části, kde je před vámi žebřík. Zkuste vylézt nahoru, ale s víkem nehnete. Podle všeho jste zhruba asi pod parkovištěm. Dále jděte vpravo a tady vezměte vpravo nahoře železnou tyč. Běžte zpět doleva, abyste byli u žebříku pod parkovištěm a jděte dozadu. Nyní pokračujte dozadu vlevo, dále jen dozadu a octnete se na konci tunelu. Tady vezměte dřevěný trámek a jděte dopředu, pak běžte vpravo zpátky a nakonec dozadu vpravo. Octnete se u mříže, kterou pomocí tyče zvedněte, ale než prolezete, tak ji ještě podepřete dřeveným trámkem, protože jinak by na vás spadla. V další části kanalizace jděte dozadu vlevo, pak vpravo, opět vpravo a dojdete k rouře ve stěně. Tím bloudění končí. Podívejte se na rouru a najdete kousek oblečení, který by mohl patřit Angelině. Vlezte do trubky, kterou nejspíše někdo namazal, a sklouznete dolů. Rozbije se vám klíč duší, takže nic nevidíte. Pomocí mezerníku si tedy zobrazte aktivní body a vpravo dole vezměte starý hadr a vlevo úplně dole seberte kovovou trubku. Vlevo pak nahmatejte kbelík, ve kterém je olej. V inventáři zkombinujte kovovou trubku se starým hadrem a výsledek namočte do kbelíku s olejem, abyste získali pochodeň. Vaši poslední zápalku použijte na pochodeň a konečně má světlo. Jste v nějaké místnosti s nádržemi, které si prohlédněte. Nalevo od dveří si prohlédněte rozvaděč a pak kabely pod ním, které následně připojte do rozvaděče. Prohlédněte si dveře a oddělejte tyč, která je blokuje. Podívejte se na rozvaděč a přepněte na něm tlačítka, abyste otevřeli kovové dveře. Projděte dveřmi a dveře se za vámi zavřou. Zamaskovaná osoba vás uvězní v cele, a když se Darren zeptá na Angelinu, tak muž ukáže na zakrvácenou skříňku. Poté mu řekne, že pro něj za několik dní vrátí. V cele vezměte šroubovák a řetěz. Podle láhví s vodou vlevo dole usoudíte, že byste tady měli být asi 5 dní, což je spousta času na útěk. Dvakrát si prohlédněte zámek na mříži, než Darren řekne, že by se jej mohl jistým způsobem zbavit. Prohlédněte si pak mříže, které jsou dosti zrezlé. Ze stolku vezměte hliníkovou misku a v inventáři na ni použijte nůž, abyste získali hliníkový prášek. Pak použijte nůž na zrezlé mříže a získáte svařovací prášek. Tento prášek umístěte na zámek a z poličky vezměte visící zapalovač, který použijte na plynový vařič. Pomocí plamene z vařiče zapalte prskavku a prskavkou zapalte svařovací prášek na zámku. Po chvíli je zámek zničen, otevřete mříž a vyjděte z cely.

Podívejte se na jakýkoliv předmět, aby Darren prvně rozsvítil. Otevřete zakrvácenou skříňku a uvnitř najdete tělo Reginalda Borrise. Když se pokusíte tělo ohledat, tak Borris z posledních sil vydá pár hlásek o zastavení zla. Pak znovu prozkoumejte slovo a najdete papír s několika slovy a při druhém prohledání pak ještě izolační pásku. Darren pak skříňku zavře. Vlevo si všimněte poklopu, otevřete jej a slezte dolů. Tady narazíte na další poklop, který zkuste otevřít, ale tentokrát marně. Rozhlédněte se po místnosti a vedle žebříku vezměte rukavice a francouzský klíč. Vylezte zpět nahoru, otevřete levou skříňku a vezměte z ní dynamit. Druhý dynamit tam zatím necháte. Z pravé skříňky vezměte zase odpalovací šňůru a prohledejte harampádí vlevo. Mezi zbytečnými věcmi najdete odpalovací zařízení. Slezte dolů k druhému poklopu, umístěte na něj dynamit a k dynamitu připojte odpalovací kabel. Vylezte nahoru, v inventáři uchopte odpalovací šňůru a tu připojte k odpalovacímu zařízení a dynamit odpalte. Po výbuchu slezte dolů, ale poklop zůstal nepoškozený. Nalevo od žebříku se znovu podívejte na betonový nosník, vylezte po žebříku a z levé skříňky vezměte druhý dynamit. Ze skříňky vpravo opět vezměte odpalovací kabel a slezte zpět dolů. Dynamit umístěte na betonový nosník a připojte i odpalovací kabel. Vylezte nahoru a odpalovací kabel z inventáře připojte k odpalovacímu zařízení a to použijte. Po již druhé explozí slezte dolů a zjistíte, že trám uvolnil poklop, ale zároveň jej blokuje. Zpátky nahoře v hlavní místnosti vezměte vpravo pod poličkami modrý balíček, což je nafukovací člun. Slezte dolů, v inventáři spojte řetěz s nafukovacím člunek a použijte jej na spadlý betonový trám. Člun pak nechte nafouknout a trám je úspěšně odstraněn. Slezte dolů zpřístupněným průlezem a všimněte si mříže vlevo nahoře, ale bohužel k ní nevede žádný žebřík. Vpravo vedle žebříku se podívejte na kabely, které jsou nejspíše pod proudem. Proto obmotejte izolační páskou rukavice v inventáři a použijte je na kabely, abyste je vytáhli nahoru. Jděte zpět nahoru do hlavní místnosti a vpravo dejte levou páku nahoru, ostatní dvě nechte dole. Otevřete tak kovové dveře vpravo. Pod pákami seberte hadici a z prostřední poličky vezměte hořčíkovou pochodeň. Jděte vpravo do místnosti s nádržemi a tady vezměte další hadici. Obě hadice v inventáři spojte a získáte dlouhou hadici, kterou napojte na výpusť v pravé části levé nádrže. Jděte zpět vlevo a vlezte do prvního průlezu. Do druhého průlezu dejte druhý konec hadice (z inventáře) a běžte zpět do místnosti s vodními nádržemi. U výpusti levé nádrže otočte kohoutkem a po chvíli se spodní místnost zaplní vodou. Zpátky v prvním průlezu vlezte dolů do vody, a jakmile doplavete pod mříž, tak rychle použijte francouzský klíč na mříž. V nové části bunkru se nahoře podívejte na vrata a vlevo zpozorujte díry ve stěně, která je ale znepřístupněna mříží. U kamenů si všimněte starého vozíku, kterému chybí jedno kolo. Vpravo otevřete železné dveře pomocí tlačítka nalevo od dveří. Níže seberte tlustý řetěz a směrem vpravo vstupte opět do bunkru. Tady použijte francouzský klíč na kompresor, abyste získali kolo, které přimontujte na starý vozík. Vozík nyní trochu strčte a poznáte, že prkna nejsou moc stabilní a některá se propadnou. Odstraňte tedy i zbývající shnilá prkna. Těžký řetěz připevněte k mříži ve stěně a druhý konec uchyťte na vozík. Zvedněte kameny a Darren je automaticky naloží do vagónu, aby měl větší váhu. Vedle vás seberte prkno a s jeho pomocí odsuňte vozík, aby spadl do šachty, a uvolníte si tak cestu ve stěně. Dírou prolezete na shromáždiště Řádu, kde ale momentálně nikdo není. Všimněte si pochodně a vpravo kabátu a také praporů. Zkuste odejít, ale po chvíli vás střelí muž v masce uspávací šipkou. Opět na Darrena ve spánku zaútočí noční můra.

Kapitola IV - Willow Creek, Anglie

Darren se probouzí v neznámém pokoji na neznámém místě a je přivázán k židli. Podívejte se na okno a paprsek denního světla, který z okna vychází. Ze stolu pod lampou vezměte dřevěnou lištu a vpravo vedle okna seberte z podlahy láhev. Darren láhev umístí na místo dopadajícího světla a dodá, že se jedná o petrolej. Vpravo pod oknem seberte skleněný střep a ten použijte na láhev s petrolejem. Trochu petroleje vyteče na podlahu, tak vlevo u stolu vezměte starý hadr a ten použijte na louži u okna, abyste ji namočili v petroleji. Znovu seberte pod oknem střep a použijte jej na paprsek světla (okno) a podaří se vám zapálit namočený hadr. Z inventáře použijte dřevěnou lištu na hořící petrolej a v inventáři pak použijte hořící lištu na pouta. Takže jste se dostali ze židle a nyní se je ještě třeba dostat ven z této budovy. Zkuste prozkoumat okno, ale k útěku neposlouží. U židle vezměte lano a kousek lana. Vpravo sundejte bílé prostěradlo a odhalíte strom Rodu Gordonů. Strom prozkoumejte a pak odejděte z místnosti. Najednou se jakoby vrátíte v čase a jakási žena sedící u piána vás osloví Samueli. Zjistíte, že vás hlídá Bobby z muzea a pochopitelně jej navádí Tom, s kterým zrovna Bobby telefonuje. Zpátky v místnosti otevřete podivné místo mezi skříní a stolem, najdete hračku auta. V levé části skříně prozkoumejte haraburdí a najdete hlavu figuríny. Na podlaze si všimněte velkého balíku prádla. Úplně vpravo vedle obrazu stromu vezměte figurínu a umístěte ji na židli. Figuríně pak dejte hlavu a nakonec ji přikryjte bílým prostěradlem z inventáře. Ve stropě si všimněte trámů a přehoďte přes ně dlouhé lano. Pak visící lano symbolicky vezměte a z inventáře jej použijte na balík prádla. Použijte hračku auta na dveře a Bobby vyjde nahoru, aby zkontroloval situaci. Darren chvíli vyčká, a jakmile je Bobby pod balíkem, tak je omráčen a přivázán k židli. Jděte dolů do místnosti. Pod schody vezměte hračku auta a podívejte se na truhlu. Všimněte si zámku a ornamentů na víku truhly. Ze stolu seberte svačinový papír a po prozkoumání krbu, z něj vezměte uhlí. Pak se znovu podívejte na truhlu a použijte papír na víko a automaticky pomocí uhlí zaznamená ornamenty. Papírek si pak prohlédněte a nejspíše se jedná o noty. Vraťte se tedy a podívejte se na piáno a pak jej i použijte. Noty si položíte nad klávesy a všimněte si, že aktivních je pouze sedm prostředních kláves. Zleva doprava nyní stiskněte první, třetí, třetí, druhou, pátou, třetí, druhou a třetí klávesu. Darren poté uslyší melodii a poznamená si, že některé noty se opakují (třikrát, dvakrát a pak pětkrát). Takže se podívejte na zámek truhly a na číselníku zadejte 3–2-5 a truhla je odemčena. Zvedněte víko a v truhle najdete vaše věci. Dveřmi vzadu vyjděte ven před zámek.

Vlevo se skrývá malý chlapec, kterého oslovte. Představí se jako Van Helsing. Dozvíte se od něj, že stojíte před zámek ve Walesu, kde kdysi pobývali Richard a Eleanor Gordonovi. Dále zjistíte něco o hráčkách chlapce, ale především o Angelině, která zde byla ještě před setkáním s vámi, což je zvláštní. Jděte doleva dolů do zahrady a tady si prohlédněte zřícení v podobě bývalého zahradního domku. Všimněte si kohoutku, který je kupodivu funkční. Vezměte zahradnickou hadici a jděte kousek doleva a pak dozadu směrem k hrobce. Darren přeleze strom a skočí vyschlého močálu. Až vyleze, tak projděte kousek zpět, podívejte se na háček u dveří a vlevo prozkoumejte nádrž na vody, náhrobní kámen a stromy. Vejděte do krypty a prohlédněte si tři sochy a levý sarkofág. Při prozkoumání pravého sarkofágu zjistíte, že byl nedávno otevřen a to nejspíše Angelinou. Ze země seberte popruhy a umístěte je na sarkofág. Vyjděte ven a vlevo vedle sochy vezměte kladkostroj. Uvnitř krypty zkuste kladkostroj připevnit k popruhům, ale první je potřeba nějaká základna formou jeřábu. Venku před kryptou si tedy znovu prohlédněte stromy a pak běžte zpět k zámku. Tady si promluvte s chlapcem o jeho sekeře a pak mu dejte jeho autíčko. Na zemi zvedněte sekeru, kterou chlapec odložil, a jděte zpět k hrobce. Sekeru použijte na skácení stromů a poté kmeny svažte kousky lana, abyste vytvořili trojnožku. Darren automaticky umístí trojnožku nad kryptu, vy už jen zahákněte kladkostroj a zvedněte víko sarkofágu. Víko skrývalo vchod do podzemí, takže vlezte dolů. Naproti vám vezměte složku, kterou v inventáři prozkoumejte a přečtete si novinové útržky o smrti Williama a Richarda Gordonových, dále o zahynutí mladého Vica Valleyho a o sebevraždě Samuela Gordona. Poté se podívejte na sejf, jehož kombinace k otevření se neskládá z čísel, ale písmen. Vpravo na stěně se podívejte na plakát, která poukazuje na nejčastější krevní skupiny - AB, B, A a O. Podívejte se tedy na sejf a zadejte kombinaci A-B-B-A-O. Po otevření sejfu v něm najdete tuby s krví, ale krev William Gordona a Richarda Gordona chybí. Vylezte z krypty a tady vás Van Helsing (chlapec) upozorní na to, že už přijel ten zlý chlap, tedy Tom. Darren pošle chlapce domů, aby zavolal policii. Jděte k zámku a tady Darren spatří Toma, který vás hledá a to se zbraní. Všimněte si také jeho auta, jež by mohlo posloužit k útěku. Jděte zpět do hrobky a vlezte do sarkofágu. Vpravo si všimněte svařovacího hořáku, který je plně funkční. V inventáři použijte sekeru na hadici s dírou, a získáte dva konce hadice. Ze země seberte plastovou trubku a použijte ji na hořák, abyste ji zahřáli. Konce hadice pak v inventáři spojte se zahřátou trubkou a získáte spravenou hadici. Vylezte ven a jděte na zahradě vpravo ke dveřím vedle kmene stromu. Tady si všimněte háčku, který sundejte s pomocí sekery. Jděte vpravo a ke kohoutku připevněte hadici. Běžte zpět k bahnu a z inventáře dejte do bahna druhý konec hadice. Zpátky u vodovodu otočte kohoutkem, aby se do bahna napustila voda a vznikla tak bažina a zároveň past na Toma. Nyní jděte k zámku a Darren vláká Toma do bažiny. Postupně přesvědčíte Toma, aby odhodil zbraň a dal vám klíčky od svého vozu. Zeptejte se jej také na Angelinu a na Řád. Darren pak odjede do hotelu, kde mu recepční předá dopis od Angeliny. Z dopisu se dozvíte to, že jste v nebezpečí, což není nic nového a že se s vámi Angelina chce setkat u majáku.

Ještě než se ale vydáte k majáku, tak se chce Darren podívat do Kroniky Gordonů v muzeu. Běžte tedy do muzea a všimněte si, že u vitríny s knihou stojí turisti. Nejlepší tedy asi bude počkat, až muzeum zavře. Schovejte se tedy do skříně vedle vitríny a Darren na chvíli usne. Probudí se v devět večer, takže stále vše stihne. Podívejte se tedy na vitrínu s kronikou a klíčem z inventáře odemkněte zámek. Vlevo dole otočte stranu a přečtěte si další úsek z kroniky. Dozvíte se o účelu Řádu, který následuje Otce Matthiase. Snaží se ochránit klíč, akademii, posvátné místo a skripta. Především se snaží zabránit jistému Mordredovi, aby znovu nezískal svou moc. Teď se musíte dostat z muzea. Zkuste dveře vlevo a okno vedle nich, ale oba východy jsou napojeny na alarm. Podívejte se do odpadkového koše vedle pultu a vezměte z něj obal od žvýkačky. Vpravo z šicího stroje vezměte dřevěné prkno a jděte do zadní části muzea se senzacemi. Tady si všimněte malého okna u stropu a položte dřevěné prkno na drtičku pod oknem. Kliknutím na okno vylezete nahoru, avšak i toto okno je zajištěno alarmem, ale dráty jsou zde přístupné. Použijte tedy na okno obal od žvýkačky a Darren úspěšně unikne z muzea. Venku opět narazíte na bezdomovce, který recituje báseň, jež jste četli na papíru od Borrise. Darren pak chce zjistit více o Řádu a vydá se tedy do dolu na jejich setkání. Na shromaždišti má Darren další vizi a po chvíli dorazí členové Řádu. Urychleně se schovejte vlevo za výtah. Diskuse maskových mužů je zahájena tím, že když otevřeli něčí hrob, tak v něm nenašli tělo chlapce a pak přijde vůdkyně Řádu - slečna Valleyová, která ani není maskována. Po chvíli si nešťastnou náhodou všimnou Darrena a utečete do útrob dolu. Rychle běžte vpravo do bunkru a zavřete dveře. Tyčí z inventáře dveře zablokujte, ať je nemusíte neustále držet. Vpravo dejte prostřední a pravou páku dolů, abyste mohli projít do místnosti s vodními nádržemi. Tady rychle přepněte na rozvaděči tlačítko, aby se dveře zavřeli. Seberte o zeď opřenou železnou tyč a vedle hadici na vodu. V inventáři hadici a tyč spojte a výsledek použijte na kanalizační rouru vpravo. Darren automaticky vyleze nahoru a unikne pronásledovatelům. Opět se ocitáte v systému kanalizace. Jděte doleva do tunelu, pak vlevo, znovu vlevo a dopředu vlevo. Prolezete mříž a oddělejte dřevený trámek, aby se mříž zavřela. Pak jděte vlevo do tunelu, dále dopředu vpravo a nakonec vlevo k žebříku. Vylezte nahoru do pokoje Angeliny, kde už vás čeká Murray s tím, že z díry zapáchá celý hotel a chce, abyste odešli. Darren si to pak namíří rovnou k majáku. Podívejte se na maják a pak vpravo prozkoumejte vysokou trávu. Tady najdete shořelé tělo ženy, nejspíše se jedná o Angelinu. Darren pak má další noční můru a začne nová kapitola.

Kapitola V - Willow Creek, Anglie

Darren se probouzí venku u majáku, ale vše je jakési zvláštní. Podívejte se vpravo na náhrobek a zjistíte, že je Fullerův a spatříte i ducha Fullera. Pohledněte i na strom a budete mít další vizi, tentokrát vidíte matku. Nakonec se podívejte na maják, odkud vyjde duch Reginalda Borrise a jeho další kopie. Darren poté omdlí a probouzí se v ruinách akademie. Na tomto místě se seznámíte s jitým Ralfem, což je bývalý pacient tehdejšího sanatoria a také přítel zesnulého Samuela Gordona. V přístřešku s ním bydlí i pan Bubby. Ralf vám řekne, že tady viděl Angelinu, maskovaného muže, policii, černé drahé auto a také viděl oheň u majáku. Jděte směrem vpravo do další části ruin a všimněte si kamenného podstavce, na němž je šachovnice a okolo jsou otvory. Podívejte se také na bránu a chvíli předtím upozorní Darren na havrana, který vyletěl odněkud ze skal. U podstavce prohledejte trávu a najdete figurku královny. Napravo od brány si všimněte hromádky kamení a zde najdete další šachovou figurku, tentokrát pěšáka. Jděte zpět a promluvte si s Ralfem o havranovi a figurkách. Ralf se zmíní, že má figurku koně, ale hraji si s ní pan Bubby, avšak vymění za nějakou hračku, která vydává zvuk. Jděte nahoru k majáku a ze stromu seberte lístek, na kterém je napsáno, že král šel na sever, pěšák na jih. Jedná se o nápovědi s rozmístěním figurek na podstavci. Vlevo si všimněte trhliny, v níž najdete figurku krále. U vchodu ještě seberte nůž a jděte doprava zpět do akademie. Prohlédněte si keř před vámi a použijte na něj nůž, abyste uřízli větev. Nůž pak použijte v inventáři na větev a vytvoříte píšťalku, kterou dejte Ralfovi a obratem dostanete figurku koně. Nyní běžte doprava k podstavci a šachovou figurku krále dejte do horní díry, královnu dejte do levé díry, koně do díry pravé a pěšáka do spodní díry. Brána se otevře a můžete vstoupit do jeskyně. Tady opět narazíte na havrana, který odletí dírou ve stropě. Uprostřed jeskyně se nachází další kamenný podstavec, ale zatím s ním nic nezmůžete. Podívejte se na olejovou lampu a na batoh, který patří Angelině. V batohu najdete deník Angeliny, který si přečtěte. Dozvíte se o jejím pobytu v Maine, a jak se snažila kontaktovat Darrenovu matku. Získáte pak i vzkaz od Angeliny pro vás, ve kterém píše, že musíte najít tři části mozaiky a že Darrejn je poslední z Gordonů. První část mozaiky už Angelina našla a je v jejím batohu, druhá je někde v zámku Black Mirror a poslední je nějak vázána k Maximilianu Mortier Gordonovi. Prohledejte batoh a i spacák, ale díl mozaiky nenajdete, protože jej nejspíše odnesl havran. Vyjděte z jeskyně a vydáte se rovnou k zámku Black Mirror.

Stojíte před bránou zámku. Prohlédněte si sochy nymf, schránku a vpravo vezměte větev, kterou použijte na vedlejší bránu a otevřete ji. Vejděte na zahradu a před vchodem do samotného zámku vás zastaví zahradník Louis. Poté přijde sluha Bates a Darren se mu představí jako inspektor Falk. Kompletně Batese vyzpovídejte a poté, co mu ukážete obrázek Angeliny, tak svolí k rozhovoru s dámami. Jste tedy přivedeni k dámám a zatím co Darren čeká na přijetí, tak se podívá do zrcadla a v něm spatří další vizi. Důkladně si pohovořte s oběma dámami, jak s Lady Viktorií, tak i s Lady Eleanor. Dozvíte se, že sluha Bates je nemocný a má tady na zámku výpomoc. Lady Viktorie vám dovolí, abyste na zámku porozhlédli. Od Lady Eleanor se dozvíte, že je vdova, její manžel byl Sir Richard. Žili na zámku ve Walesu, kde byl Darren vězněn. Vraťte se do haly a zkuste otevřít dveře vlevo dole, avšak Lady Viktorie vás zastaví. Jedná se totiž o dveře vedoucí do křídla zámku, kde byl v minulosti požár. Jděte tedy vpravo do kuchyně. Tady si promluvte se služkou jménem Sally. Poté jděte ven (ke stájím) a tady vyzpovídejte Louise, který leží pod černým autem. Rozhlédněte se po okolí a vedle studny si všimněte bláta. Nad studnou se podívejte na hnízdo havrana, ve kterém by mohla být část mozaiky. Vlevo vezměte žebřík, který je opřený o stěnu stájí a vedle seberte kladivo z krabice s nářadím. Žebřík použijte na studnu, abyste jej opřeli a klikněte na hnízdo. Darren zkusí sebrat kousek mozaiky, ale havran jej klovne. Jděte tedy zpět do zámku a vpravo vezměte čajovou lžíci. Běžte doprava do haly a u Lady Eleanor vezměte z košíku se šitím kousek bavlny. Skrze kuchyň běžte zpět ke stájím. V inventáři přivažte lžíci k bavlně a pověste ji na dřevěné schody napravo od vrat. Havran odletí za lžící a vy rychle vylezte na žebřík a z hnízda seberte první kousek mozaiky. Vraťte se zpět do haly zámku a podívejte se na dva velké obrazy, které zachycují Mordreda a Marcuse. Běžte ke dveřím vlevo a zaslechnete, jak Lady Viktorie s někým telefonuje a nejspíše mluví o vás, ale Lady Elearnor vám zabrání v delším poslouchání. Podívejte se na monolit (velký globus) uprostřed místnosti a pak na kamennou desku pod ním. Na desce je celá řada jmen a prvním z nich je Maximilian Mortier Gordon, tedy jméno, které Angelina zmínila ve vzkazu pro vás. Kde se nachází druhý díl mozaiky, už tedy víme. Nyní je ale třeba odlákat dámy z haly. Prohlédněte si ještě zábradlí okolo monolitu a vraťte se. Vstupte vpravo do kuchyně a všimněte si čajové konvice v rohu na sporáku. Darren poznamená, že by dámy mohl odlákat chvílí na čajový dýchánek. Zkuste tedy čajovou konvici vzít, ale Sally vám v tom zabrání a také dodá, že došel čaj a Bates pro něj šel do vesnice. Jděte zpět do haly a směrem vlevo běžte do knihovny. Tady si vedle křesel všimněte čajového stolku, kde čajová souprava, ale schází konvice a samotný čaj. Běžte tedy zpět do haly a vyjděte po schodech do patra. Tady si všimněte malby s nymfami a telefonu. Dveřmi vedle malby vstupte do koupelny a všimněte si dokonale čisté podlahy. Jděte dolů do kuchyně a u dveří vezměte gumové holínky, s kterými se vydejte ke stájím. Tady holínky zašpiňte v blátě vedle studny a vraťte se do zámku. Pokračujte nahoru a do koupelny, kde špinavé holínky použijte na čistou podlahu. Pak se vraťte do kuchyně, zeptejte se Sally na černé auto, které slyšela ráno odjet, a pak se zmiňte o špinavé koupelně. Sally rychle vyrazí koupelnu vyčistit a vy můžete vzít čajovou konvici. Přejděte nyní do knihovny a konvici dejte na čajový stolek. Darren pak poznamená, že je na čase se vydat do vesnice pro čaj, avšak první potřeba z vesnice vylákat Řád. Vpravo proto použijte telefon, zavoláte do hotelu a řeknete Murraymu, že budete v hotelu asi za půl hodiny. Vyjděte ze zámku, běžte doprava k bráně a směrem vlevo do Willow Creek. Ve vesnici spatříte Batese, jak mluví s Tomem, a zaslechnete, jak Bates chce, aby Tom našel nějakou ženu. Zkuste jít do hospody, ale dveře jsou zamčeny. Použijte tedy na dveře paklíč z inventáře a uplatněte stejný systém páčení zámku jako u bezpečnostní schránky v hotelu. Modrý drát vlevo musíte správně zdeformovat (pomocí levého tlačítka), aby když vpravo kliknete na zámek, tak drát se posune a musí všechny čtyři části (v bodě rýh) zámku dostat do stejné úrovně s červenou čarou. Drát se po úspěšném vypáčení sice zlomí, ale už jej nebudete potřebovat. Vstupte do hospody a vezměte čaj ze stolu u okna. Odejděte z hospody a octnete se rovnou před zámkem. Běžte do haly, pak do knihovny a na stolek vlevo položte čaj. V kuchyni řekněte Sally, že je čas na čaj.

Dámy konečně uvolní halu a můžete úspěšně prozkoumat kamennou desku pod globem. Znovu se tedy podívejte na kamennou desku a na zábradlí okolo. Pak jděte nahoru a do koupelny. Podívejte se do zrcadla a Darren bude mít další vizi. Ze zrcadla tentokrát vystupuje Samuel a ukazuje na protější stěnu, kde jsou kachličky. Darren nakonec do zrcadla praští a poraní si ruku, ale nejeví se to jako podstatný problém. Prohlédněte si tedy kachličky, ale nic nenajdete. Proto na kachličky použijte kladivo a objevíte dutinu, v niž naleznete stránku z deníku Williama Gordona. Na stránce můžete vidět několik pyramid a tři z nich jsou přeškrtnuté, druhá, čtvrtá a pátá. Sejděte dolů k monolitu a znovu si prohlédněte zábradlí. Darren zkusí stlačit první pyramidu a ta se zasune dolů. Podle stránky deníku tedy první pyramidu opět stlačte, aby se vysunula a pak stlačte druhou, čtvrtou a pátou pyramidu. Nic se nestane, ale kamennou desku je již možné otevřít. Uvnitř najdete druhý kousek mozaiky. Mezitím dorazí Bates a Lady Viktorie jej pošle odpočinout si. Vyjděte nahoru a jděte na konci chodby do Batesova pokoje. Tady se jej zeptejte na všechna témata a dozvíte se více o zamčených dveřích v hale o požáru. Tehdejší kuchařka unikla jen díky tomu, že skočila z okna a přitom si poranila záda. Pochopitelně se jedná o vaši matku. Také se zmíní o Samuelovi, jeho chování a o jeho ženě Cathrin. Sami pak z pokoje sluhy vyjdete. Jděte vedle do koupelny a tady vezměte mop. Prohlédněte si vanu, pomocí mopu ucpěte odtok ve vaně a pak otočte kohoutkem, abyste koupelnu vytopili a odpoutali tak pozornost. Poté seběhněte dolů, řekněte Sally o vytopené koupelně, jděte zpět po schodišti nahoru, zaklepejte na Batese a taktéž mu řekněte o koupelně. Nyní můžete volně vstoupit do pokoje Batese. Podívejte se na psací stůl, na zásuvky vedle a především na zásuvky vzadu, které jsou zamčené. Na posteli si všimněte dýchacího přístroje a kousek výše prozkoumejte sloupek postele a objevíte mosazný klíček. Tímto klíčkem odemkněte zásuvky vzadu a objevíte spis a kovovou krabičku. Také najdete fotografii služebnictva zámku Black Mirror z Vánoc 1969. Matka Darren na této fotografii nebyla těhotná a přitom se Darren narodil v únoru 1970, což je další důkaz toho, že Rebecca Michaelsová není Darrenova matka. Prohlédněte si spisy z inventáře a zjistíte, že Bates posílal peníze ‘‘vaší‘‘ matce. V dokumentech najdete také mnemonickou pomůcku (jméno Batese, počet nymf...), která Batesovi slouží k vybavení kombinace. Odejděte z pokoje a uvidíte, jak Bates a Sally odchází z koupelny. Běžte dolů, jděte do knihovny a tady si promluvte s Lady Viktorií všechna témata. Zjistíte, že současnou podobu zámku má na svědomí Frederic Arthur Gordon. Vpravo si prohlédněte rodokmen, klikněte na jméno Frederica a zjistíte, že jeho nejstarší sestra se jmenovala Rose. Jděte zpět do kuchyně a zeptejte se Sally na Sira Egmonta. Nejspíše tuší, o čem mluvíte, ale chce po vás, abyste očistili jejího bratra od pokuty za rychlou jízdu. Její bratr se jmenuje Rupert Woods. Běžte do haly a tady si nahoře promluvte s Batesem. Zeptejte se jej na Sally a zjistíte, že pochází ze Sussexu. Vyjděte po schodech nahoru a použijte telefon. Darren zavolá do Sussexu, aby se více dozvěděl o bratrovi Sally, a zjistí se, že je mu 34 let. Zpátky v kuchyni řekněte Sally, že problém s pokutou je vyřešen a pak vám ukáže ovesné vločky Sira Egmonta, které mají speciální znak a jsou především Batesovi oblíbené. Přes halu běžte ven a doprava před bránu. Podívejte se do schrány a najdete dopis, který je adresován panu Batesovi. Adresa tedy neodhaluje křestní jméno Batese a tak dopis otevřete. Jedná se o účet za náhrobek, který odhaluje celé jméno sluhy - Edward Bartholomew Bates. Vraťte se do zámku a v knihovně se Lady Viktorie zeptejte, co Edward nebo Bartholomew znamená. Vzpomene si, že Bartholomew je symbolem nože. Jděte zpět před bránu a prohlédněte si všechny tři sochy nymf. Levá socha je označena římskou číslicí 20, prostřední číslem 19 a na soše vpravo je číslo 1. Jděte dovnitř zámku, vyjděte po schodech nahoru a prohlédněte si malbu nad telefon. Obraz je označen římským číslem 18. Darren si postupně vydedukuje, jakým písmenům čísla odpovídají a složí slovo Star, tedy hvězda. Běžte do Batesova pokoje, na skříni vzadu si všimněte klenotnice a podíváte se na zámek. Na základě Batesovi mnemonické pomůcky zadejte pomocí bílých tlačítek nahoře symbol kříže, vlevo symboly hvězdy, vpravo ponechte symbol růže a dole zadejte symbol nože. Nakonec stiskněte tlačítko uprostřed a klenotnice je otevřena. Získáte z ní velký klíč a medailon, v něm je fotka Darrena jako malého chlapce a je zde uvedeno jméno Adrian. Toto jméno vyřkla paní Michaelsová, když vám volala.

Velký klíč slouží k odemčení dveří křídla zámku, které bylo postiženo požárem. Jděte do haly a vlevo použijte klíč na dveře. Projdete křídlem až do zadní místnosti. Tady vpravo u zakrytého obrazu vezměte dřevěnou destičku, která je součástí nějaké hry a na zádní straně je napsáno jméno Ralf. Všimněte si také nástěnného zrcadla, kdy ve spodní části rámu je jakýsi mechanismus. Přes bránu zámku nebo pomocí mapy formou pohlednice se vydejte k ruinám akademie. Promluvte si s Ralfem o dřevěné destičce a dá vám hlavolam, kde jsou zbývající destičky. Vraťte se do zámku a projděte dveřmi vlevo. V inventáři zkombinujte hlavolam s destičkou a poskládejte zlaté lví hlavy a stříbrné kozí hlavy podle čtverečků na horní a levé straně. V horní řadě tedy budou jen stříbrné kozy, v druhé radě budou vlevo dvě stříbrné kozy a vpravo dva zlatí lvi. Ve třetí řadě budou pouze zlatí lvi a ve spodní řadě bude vlevo jeden zlatý lev a vedle něj budou hlavy dvou stříbrných koz. Posouváním destiček tedy dosáhněte stejného vzoru, jak je popsán výše nebo dle obrázku. Vpravo dole pak vezměte kuličku, kterou použijte na mechanismus ve spodní části rámu zrcadla. Pak se na mechanismus podívejte a spatříte další hlavolam. Tentokrát je cílem dostat kuličku do díry uprostřed. Kolečky okolo kruhu můžete deaktivovat některé překážky, aby se tak kulička mohla dostat co nejblíže středu a pak spadnout do důlku. Stiskněte tedy vlevo dole tlačítko, abyste kuličku uvolnili a seznamte se s kolečky, jak která uvolňují překážky. Po chvíli jistě kuličku dostanete do středu a to možná i systémem zběsilého klikání na kolečka. Poté, co dostanete kuličku do díry, tak se zrcadlo odsune a můžete vstoupit do tajné místnosti. Rozhlédněte se po této zachovalé místnosti a pak otevřete vpravo zásuvku. Uvnitř najdete hudební skříňku a vespod objevíte třetí a posední část mozaiky. Poté se podívejte na hrací skříňku a spustí se z ní melodie. Darrenovi tato melodie způsobí, že jistou formou omdlí a následuje snad již jeho poslední noční můra.

Kapitola VI - Willow Creek, Anglie

Darren se probudí v tajné místnosti a u postele jej čeká Cathrin, jeho skutečná matka. Dozvíte se, že porodila nejen vás, ale i Angelinu. Vaše sestra Angelina strávila většinu mládí v internátních školách a postupně si začala myslet, že je předurčena pro něco velkého. Nejspíše jí posedla temnota jako některé předchozí z rodu Gordonů. Znovu byl proto zformován Řád, aby vás ochránil a udržel od vás Angelinu. Zámek Black Mirror má navíc zvláštní moc, která mění lidi a Darren proto musí odejít, ale z vlastní vůle. Dozvíte se také, že členy Řádu jsou Lady Viktorie, sluha Bates, Lady Eleanor, vaše matka Cathrin a další lidé z vesnice. V hale si promluvíte s Batesem, který vás pošle za Louisem, jež by měl mít letenky pro vás od Sally. Jděte tedy přes kuchyň ke stájím a tady se zeptejte Louise na letenky, avšak Sally už několik hodin neviděl. Běžte tedy zpět do zámku, nahoru po schodech a vejděte do koupelny. Tady najdete Sally, ale bohužel je mrtvá. Všimněte si, že prstem ukazuje na stranu vany. Zavřete tedy okno a pusťte vařící vodu z kohoutku vany. Znovu se podívejte na Sally a všimněte si zamlženého obrazce, jedná se o písmeno B. Zdá se, že někdo chce svézt vinu na Batese. Pokuste se vyjít z koupelny, ale zjistíte, že zámek je v plamenech. Otevřete tedy vlevo zásuvku, z níž seberte ručník a ten namočte ve vaně. Mokrý ruční použijte na východ a běžte dolů do haly. Tady si všimněte Batese u monolitu a spatříte i další duchy. Bates vám řekne, že chce zemřít v hradu a vy se máte co nejvíce od zámku Black Mirror vzdálit. Vyjdete ven ze zámku, kde už vás ale čeká Louis a odveze vás do Akademie, kde se setkáte s Angelinou. Angelina vám vysvětlí své záměry. Chce přivést Mordreda, aby získala jeho moc. Dozvíte se o tom, co se stalo v Biddefordu a že potřebuje vaši krev (Darren (Adrian) je mužský potomek rodu Gordonů), aby otevřela bránu. Nakonec zjistíte, že má vaši matku Cathrin jako rukojmí. Do kamenného podstavce před bránou umístěte všechny tři části mozaiky. Vedle podstavce vezměte olejovou lampu a položte ji na kamenný podstavec. Vlevo na stěně seberte hořící svíčku a použijte na lampu. Paprsek světla osvítí symbol na bráně. Darren pak se pak z donucení škrábne a svojí krví bránu otevře. Všimněte si, že vlevo i vpravo jsou kamenné dveře. Okolo je i osm plošin, které zatím nezkoumejte. Podívejte se na mříž před vámi a z podlahy seberte lístek. Jedná se o jakýsi plánek, který popisuje symboly pro plošiny. Lístek najdete v deníku. Je na něm zleva doprava obraz květiny, dveří, nože, slunce, vody, dveří, kamene a sněhové vločky.

Pokud stoupnete na špatnou plošinu, tak zemřete, ale pro všechny případy je dostupný autosave. Klikněte tedy na plošinu a Darren si stoupne na sedmou plošinu zleva. Spadne kamenný blok, ale Darren uskočí. Je to tedy přesně tak, jak namalována v plánku. Stoupněte si na druhou plošinu zleva a otevřete kamenné dveře vlevo, ale pak se zase zavřou. Oslovte tedy Angelinu a domluvte jí, ať si vaše matka stoupne na plošinu vlevo. Dveře se tak otevřou a vy jimi projděte. Všimněte si čtyř kreseb, kdy každá znázorňuje jedno roční období. Přečtěte si všechny čtyři plakety a každé období něco naznačuje, ať už květinu, oheň či sněhovou vločku. Podívejte se na mechanismus uprostřed. Na základě hádanek z plaket, musíte zadat čtyři symboly. V horní části natočte symboly ohně, vlevo symboly květiny, dole symbol sněhové vločky a nakonec vpravo symbol věterného mlýnu. Otevřou se skrýše ve čtyřech sloupech. Ze tří sloupů získáte tři ozdobené hole, ale ve čtvrtém nic není. Jděte zpět do sálu a podle barev a vzorů na holích a na základě plánu zajistěte kamenné plošiny. Žlutou holí zajistěte první plošinu vlevo, zelenou hůl umístěte do čtvrté plošiny zleva a modrou hůl dejte do úplně poslední plošiny vpravo. Zablokovali jste tak tři plošiny, dvě slouží k otevření kamenný dveří a zbývají tři. Stoupněte si na třetí plošinu zleva a jen tak tak uniknete pasti. Z nožů se ulomí čepel, kterou seberte ze země před plošinou. Nyní si stoupněte na šestou plošinu zleva. Jedná se o plošinu, která otevírá druhé dveře. Oslovte tedy vaši matku a požádejte ji, aby si na plošinu stoupla.

Otevřou se kamenné dveře vpravo, jimiž projděte a octnete se v systému pastí nad sálem. Všimněte si, že symboly identifikují lana, která drží pasti. Podívejte se na panel vlevo vedle vchodu. Je nutné deaktivovat jednu z pastí, aby tak zbyly čtyři plošiny pro čtyři osoby. Na panelu můžete volit symboly a přepínat páčky. Vždy když pak stisknete bílé tlačítko níže, tak se zobrazí symbol, jenž znázorňuje určitou past. A teď je třeba zjistit, které lano drží kamenný blok. Symboly tedy zadejte podle vzoru u třetího lana zprava od panelu. Horní a spodní páčky přepněte doprava a jakmile máte i zadané symboly (viz. obrázek) stiskněte bílé tlačítko. Dole se vám zobrazí symbol kamene, takže se jedná o správné lano. Použijte tedy ulomenou čepel na třetí lano zprava od panelu a Darren se rychle poběží podívat, jestli uvolnil správné lano. Dolů spadne kamenný blok, jak bylo plánováno. V této chvíli se rozhodněte nastražit past na Louise, abyste se tak zbavili alespoň jednoho z protivníků. Promluvte si s Angelinou, ať řekne Lousovi, aby si stoupl na plošinu, kterou zvolíte. Sledujte, jak Darren nachytá Louise a zbývají už tak jen tři plošiny. Všichni členové rodiny si tedy stoupnou na zbývající plošiny a mříž se otevře. Vpravo od brány se podívejte na podstavec, kam má být umístěna černá koule z muzea. Tu samozřejmě Angelina má a umístí jí na správné místo. Portál je otevřen a můžete vstoupit. Po vstupu do komnaty, uslyšíte Mordredův hlas. Sledujte, co se bude dít a jakmile se pokusíte utéct, tak vás okolnosti stejně donutí vrátit se zpět do komnaty a můžete si vychutnat závěrečnou animaci. Pokud byste nevydrželi až do konce závěrečných titulků, tak na jejich konci se objeví nápis pokračování příště.

Návod je napsán pro Abecedu her.

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: