Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - Alter Ego

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 13922
Zobrazení tento měsíc: 62
Alter Ego

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

NE  

ANO  

ANO  
ANO  

ANO  

NE  

Zobrazit  

Oficiální stránka hry:
www.future-games.cz/html/AlterEgo/cz/Uvod

Výrobce: 
Future Games
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
Ve městě Plymouthu za podivných okolností zmizelo právě pohřbené tělo sira Williama. Tato zpráva by přes svou zvláštnost nikdy nevyvolala tak bouřlivou odezvu nebýt toho, že se jednalo právě o sira Williama. Již za svého života byl několikrát vyšetřován. I když mu policie nikdy nic neprokázala, mezi lidmi se vypráví hrůzostrašné legendy o jeho krvavých činech. Zbylo jen málo těch, co mu byli ochotni sloužit a snášet pohled na jeho mrtvou tvář. Po jeho smrti a následných vraždách však i většina z nich v hrůze utekla. Policie si neví rady a bezradně přešlapuje na místě. Město je vydáno na milost a nemilost panice a strachu. Do těchto událostí zcela nevědomky zasáhne mladý, bezvýznamný zlodějíček Timothy. Už jeho příchod do města je příznačný. Dostal se sem lodí jako černý pasažér a byl odveden s okovy na rukou. Timothy má však zcela jiné plány. Jeho snem je Amerika, kde chce začít nový život. Cesty osudu jsou však nevyzpytatelné a nejen Timothy pozná, jak klikaté můžou být...


Autor: Filip Richter "Tonyskate" , ( Abeceda her )
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]

Alter Ego

Na povrch se dostala další adventure od českého studia Future Games, která nese název Alter Ego a zavede vás do Jižní Anglie roku 1894. Jádrem děje je pak město Plymouth, ve kterém za zvláštních okolností zmizí tělo právě pohřebeného Sira Williama Arthura Lewise, který zde žil a nejednalo se zrovna o příkladného občana, protože byl několikrát vyšetřován státními orgány a navíc jej místní obyvatelé také neměli v lásce. Jeho jméno nebylo nikdy pošpiněno, ale mezi lidmi se tradují děsivé legendy o jeho krvelačných činech. Není mnoho lidí, kteří měli ochotu Sirovi sloužit, ale i oni po jeho smrti a pod tlakem místních příhod strachem utekli. Naskytuje se tedy otázka, jestli Sir William vůbec zemřel. Tuto záhadu se pokusí rozlousknout Detektiv Briscol, který představuje zákon a spravedlnost ale zároveň i gentlemanské chování. Jako první se ale seznámíte s bezvýznamným zlodějíčkem Timothy Moorem, jehož roli v tomto temném příběhu poznáme až postupem času.

Čeští autoři se drží osvědčeného point-and-click stylu, takže levé tlačítko slouží k provádění akcí a používání (kombinování) předmětů a pravým tlačítkem myši zase zkoumáte předměty (i ty v inventáři) nebo ty uchopené můžete vrátit do inventáře. Dvoj-klikem přesvědčíte postavu běžet a nebo tak můžete rychleji odejít z dané obrazovky. Klávesa F1 zobrazí všechna aktivní místa a klávesa E zase všechny možné východ ze scény. Inventář se objeví po najetí myši do spodní části obrazovky. Předměty vždy prozkoumejte oběma tlačítky myši.

Jižní Anglie 1894 (Timothy Moor)

Timothy Moor, který trpí mořskou nemocí, je jako černý pasažér uvězněn na lodi a blíží se do přístavu města Plymouth. Loď dorazí do města Timothy je předán policii. V duchu si řekne, že strážníkovi ani nebude záležet na tom, že byl okraden o oblečení a osobní věci. Timothy natolik lituje ztráty jeho medailonu jakožto jediné věci, které mu zůstala po rodičích, že se rozhodne utéct, skočí do vody a vpluje do kanalizace. Mezitím spatříte noviny, které informují o smrti Bílé Bestie, jak byl Sir William Arthur Lewis přezdíván. Detektiv Bristol, který noviny čte, zmíní, že Sir William byl obviněn z mnoha zločinů, které ale nebyly nikdy prokázány. Ocitáte se poté jako Timothy v kanálech a vaším cílem je získat nějaké oblečení a zbavit se pout. Vylezte vpravo po žebříku nahoru, v inventáři označte spoutané ruce a použijte je na dekorativní plot vpravo dole. To ale nezabere a ulomíte kus železa, které seberte. Za vámi použijte prkno, abyste jej shodili a mohli tak přejít na druhou stranu tunelu. Všimněte si zamčené mříže vlevo a zkuste na zámek použít kopí z inventáře, ale marně. Prohlédněte si vzadu zeď a použijte na ni kopí, abyste uvolnili cihlu. Uvolněnou cihlu seberte, zkombinujte ji v inventáři s kopím a použijte vlevo na mříž. Tim udeří cihlou do kopí a tak se zámek pod velkým tlakem rozpadne. Vlezte do tunelu ve zdi a octnete se pod kanálem v prádelně.

Odsuňte poklop, abyste vylezli nahoru a prozkoumejte mechanismus na praní, jeho nádobu a vlevo kliku. Také si všimněte špinavého prádla a pak běžte po schodech nahoru. Tady ale někdo je a Timothy s trochu umění přesvědčí prádelnou Emily Gray, aby ho tady nechala a protože nemá ráda policii, tak se k vám ani nestaví vyloženě jako ke zločinci. Po rozhovoru se ještě Emily zeptejte na policii, a jestli by vám nějak nepomohla z pout. Prozkoumejte mandl uprostřed místnosti, okno a vpravo u schodů rezavý hák. Znovu si promluvte s Emily a zmíní se o rozbitém stroji na praní, k čemuž se Tim nabídne, že stroj opraví, ale chce pomoci s mandlem, jestli by se tak nezbavil svých pout. To ale Emily odmítne a nyní ještě musíte opravit stroj na praní. Sejděte proto dolů a prohlédněte si stroj. Tim zezadu vytáhne špatnou pojistku a můžete jít zpět nahoru a Emily oznámit, že stroj zase funguje. Chce ale ještě, abyste do vody ve stroji dali mýdlo. Zpět dole tedy dejte do vody mýdlo a zatočte klikou, aby se rozpustilo. Pak použijte spoutané ruce z inventáře na mýdlovou vodu a želízka nyní po vašich rukou kloužou. Běžte zpět nahoru a Emily dá Timovi nějaké oblečení a sejde dolů. Použijte kluzká pouta na rezavý hák a úspěšně se jich zbavíte. Tim se pak automaticky obleče a mezitím dorazí policista a ptá se Emily, jestli neviděla uprchlíka (Tima), ale obratně se policisty zbaví. Vezměte z podlahy pouta a jděte dolů. Emily vám řekne, že oblečení patřilo někomu, kdo již zemřel, ale to Timovi nevadí. Začněte ji pak přesvědčovat, aby vám pomohla získat zpět medailon od námořníka. Emily souhlasí, a zatímco vyláká námořníka, tak chce po Timovi, aby vypral špinavé prádlo. Seberte proto špinavé prádlo a dejte jej do mýdlové vody. Zatočte klikou a vytáhněte oprané prádlo, abyste jej dali zpět do koše. Tim neohledal kapsy a teprve po oprání objeví mokrý tabák. Jděte po schodech nahoru a použijte mokrý tabák na mandl, abyste z tabáku dostali vodu, ale ještě stále není suchý. Sejděte dolů a položte tabák na krb, aby uschnul. Pak se vrátí s úspěchem Emily a námořníka nechala čekat venku. Nyní je na vás získat zpět medailon. Běžte nahoru po schodech a vlevo vyhlédněte z okna. Dole spatříte námořníka, který přešlapuje před prádelnou. Běžte dolů, vezměte z krbu suchý tabák a zpět nahoře v okně počkejte, až k vám bude námořník zády a shoďte tabák na lavečku pod oknem. Když pak znovu vyhlédněte z okna, tak námořník sedí na lavečce pod vámi, takže na něj použijte těžká pouta, která na něj shodíte a tím jej omráčíte. Sejděte dolů a směrem doprava běžte ven. Tady námořníka prohledejte a získáte váš medailon a i čepici. V inventáři čepici prozkoumejte a získáte dopis od Briana. Dopis si v inventáři přečtěte a píše se v něm, že Brian chce jít s Timem do Nového Světa, do Ameriky. Brian by měl být každou noc v hospodě zvané Salted Cheek. Běžte tedy zpět do prádelny a zeptejte se Emily na cestu do této hospody, ale zjistíte, že je to zároveň nevěstinec. Odejděte z prádelny a vlevo běžte do města. Na mapě zvolte hospodu. Mezitím opět získáte pohled na noviny, kde píší o Bílé Bestii, tedy o Siru Williamovi, který bude pohřben v rodinné hrobce.

V hospodě vás osloví sedící muž, který si s vámi chce zahrát kostky, ale zatím odmítněte. Pak si promluvte s vyhazovačem, který vás ale dál nepustí. Běžte dolů k baru, oslovte číšnici, ale abyste si dali drink, tak potřebujete peníze. Promluvte si ještě s hospodským a dozvíte se o kontrolách policie a také zjistíte, že Siru Williamovi se přezdívá Šílený William a připisuje se mu 50 vražd. Všimněte si opilého hosta vlevo a zkuste prohledat jeho kabát. Napodruhé se vám pomocí pravého tlačítka podaří zjistit, že už všechny peníze propil a můžete ukrást sotva tak knoflíky. K tomu ale bude třeba odvrátit pozornost hospodského. Znovu si proto s hospodským promluvte a na podruhé jej přesvědčíte, aby vám udělal nápoj Šíleného Williama. Jakmile se hospodský podívá dolů na ingredience, tak rychle klikněte na kabát a získáte knoflíky. Běžte zpět do přední části hospody a použijte knoflíky na malou mísu před slepým houslistou. Houslista začne hrát a Tim automaticky vymění část peněz na knoflíky. Běžte zpátky k baru, oslovte číšnici a objednejte si pití. Pak číšnici znovu oslovte a přesvědčíte ji, aby si s vámi promluvila. Zeptejte se na Briana, ale nic vám nechce říct, i když se zdá, že něco ví. Ukažte ji proto medailon a konečně se rozpovídá, ale jistý muž si pak objedná maso a hospodský řekne Inez, aby šla do sklepa pro maso. Inez tedy vstoupí do sklepa a sleduje ji záhadný cizinec. Zkuste dveře do sklepa otevřít, ale muž dveře zamknul. Promluvte si s hospodským, který vám po chvíli přesvědčování dá klíč. Když s klíčem ale zkusíte dveře odemknout, tak zjistíte, že muž nechal v zámku klíč. Znovu proto oslovte hospodského a získáte vývrtku, kterou klíč v zámku vystrčte a klíčem v inventáři dveře odemkněte. Běžte do sklepa a Tim zkusí vytáhnout ze stolu sekáček, ale marně. Pak uslyšíte Inez a cizince. Tim na sebe připoutá pozornost a v potyčce dostanu na frak. Jakmile se Tim probudí, tak uslyší rozhovor mezi zmíněným cizincem a jistým Adieu Jackem, který představuje jeho šéfa. Mají se za hodinu setkat. Ve sklepě si všimněte lana a masa a pak vyjděte nahoru do hospody. Znovu si promluvte s číšnicí Inez a dozvíte se, že Brian se ukrývá a najdete jej na hřbitově. Po vyčerpání témat zjistíte, že Inez si získala Timovo uznání.

Běžte ven z hospody a na mapě zvolte hřbitov. Vpravo si všimněte lampy a slyšíte syčení, takže se na lampu blíže podíváte a zjistíte, že z ventilu nejspíše uniká plyn. Vraťte se a u brány zazvoňte na zvon, ale zvon nefunguje. Sundejte proto zvon a v inventáři na něj použijte knoflík. Opravený zvon pověste zpět na hřebík ve stěně a znovu zazvoňte. Konečně přijde hrobař, který ale Tima nepustí dovnitř, jedině za poplatek, avšak tolik peněz nemáte. Po chvíli hovoření zjistíte, že mu nahání hrůzu Šílený William. Dostat na hřbitov přes zeď nemá kvůli psovi smysl. Hrobař se nakonec zmíní o hráči s kostkami v hospodě, který jej obral o všechny jeho věci včetně stříbrných hodinek, které chce zpět. Uzavřete tak dohodu, že pokud získáte zpět jeho hodinky, budete vpuštěni na hřbitov. Jděte tedy zpět do hospody, oslovte hráče s kostkami a prvně se ujistěte, že má hodinky. Pak zvolte možnost hry, ale jste odmítnuti. Promluvte si pak s hospodským a postěžujte si na hráče s kostkami a ten je po chvíli vyhozen z hospody. Běžte ke stolu, kde hráč seděl a vezměte jeho nůž. Jděte zpět dolů do sklepa a pomocí nože získejte kus masa a lano. Zpátky nahoře odejděte z hospody a běžte ke hřbitovu. Více vpravo si všimněte poškozeného chodníku a pomocí nože vytáhněte z chodníku dlažební kostku. Prohlédněte si lampu, ze které uniká plyn, a použijte dlažební kostku na ventil, abyste plyn uvolnil naplno do zaplocené díry ve stěně. V inventáři nyní zkombinujte kus masa s provazem a výsledek použijte na zaplocenou díru. Psa maso přiláká a plyn jej po chvíli omráčí. Jakmile je tedy cesta volná, tak přelezte bránu a na hřbitově běžte doprava. Tady na lavičce uvidíte spícího Briana. Poté co padne zmínka o Adieu Jackovi, což jsou místní zloději, tak Brian řekne, že musí ze hřbitova odejít. Následujte Briana doprava a ten přeleze plot. Pokuste se také plot přelézt, ale je moc vysoko. Zkuste tedy vylézt na fontánu nebo na náhrobek u stěny, ale marně. Běžte zpět doleva, uchopte lavečku a použijte vpravo na okraj obrazovky (východ). Tim odtlačí lavečku pod stěnu, takže na ni vylezte a automaticky už přelezete plot. Na ulici ještě na chvíli promluvíte s Brianem a pak se vydáte do jeho skrýše.

13. listopadu 1894 (Detektiv Briscol)

Detektiv Briscol byl právě povýšen a převelen na nové působiště. Ocitáte se s ním před policejní stanicí. Je to příležitost, na kterou čekal tři roky. Vsupte do budovy a vyslechněte rozhovor mezi policistou a chlápkem, který obhajuje přestupek prostitutky. Oslovte policistu a během vašeho rozhovoru s ním, vám prostitutka ukradne papíry. Po chvíli se policista dožaduje papírů o přeložení inspektora Briscola a poté zjistí, že u sebe nemá své papíry. Zeptejte se proto flundry a chlápka, jestli neviděli složku s papíry. Odejděte pak ještě z budovy, abyste se podívali venku, ale ani tady papíry nejsou. Zpátky na stanici prozkoumejte chlápka a flundru, abyste zjistili Briscolův názor na ně oba. Pak si promluvte s policistou na všechna témata a zeptejte se i na podezřelé. Chlápek zaslechne, že jste inspektor, ale především už víte, že jeden z nich vám ukradl papíry. Oslovte proto prostitutku a zatlačte na ni. To ale nepomůže, takže na ni zatlačte podruhé, a když přijde chlápek, tak přizná, že ukradl zmíněné papíry. Muž ji domluví, aby papíry vrátila, takže ji oslovte naposled a vyžádejte si zpět své dokumenty. Nyní můžete ukázat papíry o přeložení policistovi a dostanete klíče od kanceláře. Vezměte klíče ze stolu a v inventáři je prozkoumejte. Zeptejte se policisty, k čemu slouží druhý klíč, ale to netuší. Použijte klíče na dveře na konci chodby vedle schodů. V kanceláři je řádný nepořádek. Na chodbě se zeptejte policisty na úklid, ale paní na uklízení přijde až večer. Zpátky v kanceláři si prohlédněte sejf, od kterého ale neznáte kombinaci. Zeptejte se proto policisty a ten vám řekne, že původní kombinace sejfu byla 88834. Běžte tedy zpět, podívejte se na sejf a dole je pět políček. Vždy odkryjte jedno z políček a pak točte s číselníkem, abyste zadali požadované číslo. Jakmile zadáte poslední číslo, tak se sejf otevře a uvnitř najdete dřevěnou skříňku. V inventáři skříňku prozkoumejte a najdete lupu, štětec a pinzetu. V kanceláři pak posbírejte všechen nepořádek a dejte jej do krabice před stolem. Ze země pod oknem seberte sádru, kterou dejte taktéž do krabice, a pak zazvoní telefon. Zvedněte sluchátko a dostanete první případ. Máte se dostavit do kostela Svatého Patrika. Briscol si poznamená pár poznámek, které si prohlédněte v inventáři, klikněte na obrázek a získáte Briscolův názor. Běžte na chodbu, promluvte si s policistou o tom, že potřebujete pomocníka, jděte ven a setkáte se s Seržantem Carterem.

Spolu dorazíte ke kostelu Svatého Patrika a Cartera necháte čekat venku před hřbitovem. Projděte branou a promluvte si s Otcem Mulkeheym. Kněz očekával Inspektora Lockleyho, ale ten je pryč. Následujte pak kněze k hrobkám noblesních lidí a spatříte vypáčené dveře u hrobky rodiny Lewis. Kněz se vydá hledat hrobníka Talbota a vy si zatím prohlédněte kousky rozbitým dveří od mauzolea. Vstupte do hrobky a stojíte před prázdnou rakví. Pak uslyšíte, jak vás volá kněz. Ten na místě, kde původně byla lavečka, objevil mrtvého hrobaře. Na těle si všimněte smrtelné rány na krku a po prohledání oblečení najdete láhev s alkoholem. Vpravo se podívejte na vodní pumpu a použijte na ni lupu, ale nebyla použita. Jděte dále doprava a objevíte mrtvého psa. Prohlédněte tělo psa a spatříte něco v jeho tlamě. Použijte pinzetu na psa a získáte kus látky. Dále prozkoumejte lavečku a s pomocí lupy i zem a mříž nahoře. Běžte zpět k tělu hrobaře, podívejte se blíže a zkuste porovnat kus látky s jeho oblečení. Ale neshodují se, takže pes musel bojovat s někým jiným. Jděte doleva, ale po chvíli se vrátíte s tím, že Briscol neobjevil nic podstatného. Odejděte z hřbitova na ulici a promluvte si se Seržantem Carterem. Oslovte jej pak znovu, zeptejte se na všechna témata a pak si vyžádejte zápalky. Jděte zpět na hřbitov a směrem doleva k poničené hrobce. Vstupte do mauzolea Lewisů a všimněte si otevřené rakve. Vzadu vlevo se nachází uhašený svícen, do kterého vylijte alkohol a ten pak zapalte pomocí zápalek. V prasklině v podlaze si všimněte lesknoucího se předmětu. Použijte pinzetu, abyste vytáhli nejspíše falešný diamant. Když pak ale kámen prozkoumáte lupou, tak si uvědomíte, že se jedná o skutečný diamant. Prohlédněte si nápisy na sarkofázích a zjistíte, že hrobka je pouze pro mužské členy rodu a žádný z nich se nedožil 40 let. Vyjděte z hrobky, běžte zpět, všimněte si náhrobků a pokračujte před kostel. Tady si promluvte s knězem na všechna témata. Dozvíte se o zájmu Inspektora Lockleyho v Sira Williamse a případy s ním spojené a také to, že už o Inspektorovi nikdy týdny neslyšel. Dále zjistíte, že rakev Sira Williamse byla během pohřbu zavřená. Podstatné je také to, že hrobka, která byla zvandalizována, patřila rodině Sira Williamse, ale jeho tělo je nyní pryč.

Jděte na ulici a prozkoumejte morový sloup. Najdete na zemi nedopalek od cigarety. V inventáři použijte lupu na cigaretu a zjistíte, že byla ručně ubalena. Promluvte si se Seržantem Carterem o cigaretě a zmíní se, že to chce nějaký čas ubalit cigaretu. Zeptejte se jej pak na papír, z kterého je cigareta ubalena a řekne, že je neobvyklý. Běžte doprava na policejní stanici a jděte do vaší kanceláře. Pomocí telefonu zavolejte hlavnímu Inspektorovi Powellovi, ale zrovna není přítomen. Jděte proto zpět ke hřbitovu, kde se mezitím objevil novinář. Prohlédněte si kolo a všimnete si, že je na něm fotoaparát. Promluvte si s novinářem, ale není s ním rozumná řeč. Vejděte pak na hřbitov a popovídejte si s Otcem Mulkeheym. Dozvíte se více o Siru Williamovi a jeho babičce. Kněz pak vstoupí do kostela, aby zkontroloval, jestli něco nechybí. Vyjděte zpět na ulici, ale novinář je již pryč, což je docela podezřelé. Zeptejte se na novináře policisty. Jedná se o jistého Nathaniela Foresta z deníku Kurýr. Jděte na místo, kde je tělo hrobaře a tady překvapíte novináře. Všimněte si, že ve fotoaparátu chybí skleněná deska. Běžte doprava, vylezte na lavečku, abyste přelezli zeď, ale novinář je již pryč. Ze země seberte střepy rozbitého skla, což asi původně byla skleněná deska z fotoaparátu. Běžte po schodech nahoru, abyste hřbitov obešli a jděte k fotoaparátu, který si prohlédněte a jděte zpátky na stanici. V kanceláři zavolejte hlavnímu Inspektorovi Powellovi a podejte mu zprávu o celé situaci. Případ je plně svěřen do rukou Briscola.

Jižní Anglie 1894 (Tomothy Moor)

Timothy se spolu s Brianem nachází ve stájích. Probouzí se ale jen Timothy a Brian spí dál. Zkuste s ním tedy zatřepat, ale z kapsy mu jen vypadne nůž, který vezmete a dále ze stoličky seberte voskovou svíčku. Prohlédněte prázdný kbelík a vpravo si prohlédněte sloup. Všimnete si v něm dřívka, které pomocí nožem vytáhněte. Dřívkem šťouchněte do Briana a probudíte jej. Promluvte si s ním a zjistíte, že získal práci, aby sehnal peníze na cestu do Ameriky. Brian vám řekne, že jistý syn chce nějaké dokumenty ze sejfu v otcově pracovně. Tim má získat dokumenty a Brian případně pomůže. Dům se nachází na ulici Paradise. Odejděte proto ze stájí a na mapě zvolte Rajskou ulici. Všimněte si služebného, který zametá na dvorku před domem. Podívejte se na lampu a na stěnu vlevo. Nemůžete ji ale přelézt, protože by vás sluha viděl. Zkuste s ním tedy promluvit, ale není výřečný. Vraťte se proto do stájí a řekněte Brianovi o pomoc. Zpět na ulici Paradise uvidíte Briana, jak zaujal pozornost sluhy a tak můžete vlevo přelézt přes zeď. Octnete se za domem. Otevřete okno kuchyně a podívejte se dovnitř. Uslyšíte paní domu, jak mluví se služebnou Lisou. Zkuste vzít láhev vína, ale okna se začne zavírat a tak se stáhnete zpátky. Znovu tedy okno otevřete a použijte dřívko k jeho zajištění. Nyní úspěšně seberte láhev vína a uslyšíte, jak je služebná pokárána a poslána do sklepa pro novou láhev vína. V inventáři použijte na víno vývrtku, abyste získali korek. Sejděte ke dveřím do sklepa a použijte na něj korek z inventáře. Tim umístí korek do klíčové dírky dveří. Pak se vrátíte zpět na ulici. Jakmile je to možné, znovu přelezte zeď a spatříte zoufalou služebnou. Tim se rozhodne s ní promluvit, ale ani po vyčerpání všech dialogů nezískáte její důvěru. Běžte zpět do stájí a vlevo uchopte vidle, které použijte na podkovu, která visí nad vraty. Automaticky ji po shození seberete. Úplně vlevo pak prohledejte pokrývku a najdete zápalky, které Brian ztratil. Vraťte se na Rajskou ulici, přelezte zeď a promluvte si se služebnou. Potom jí dejte podkovu pro štěstí a mluvte se služebnou tak dlouho, dokud vám nedá klíče od sklepa. V inventáři použijte na klíče zápalky a horké klíče pak vložte do svíčky, abyste vytvořili perfektní otisk dvou klíčů. Prozkoumejte terasu, abyste si vytvořili plán a pak odejděte. Zároveň odejde i Brian a běžte do stájí. Tady Brianovi řekněte, aby nechal vyrobit kopie klíčů. Pak se rozhodnou odpočinou si a počkat do noci. Tim nemůže spát a přemýšlí o jejich situaci.

V noci odejděte ze stájí a jděte na ulici Paradise. Přelezte plot a s Brianem se setkáte u sklepa. Na terase ale spí sluha se zbraní, takže musíte jít skrze sklep, kde by měla být tajná chodba, jak služebná zmínila. Promluvte si s Brianem, aby vám dal klíče od sklepa. Sejděte ke dveřím a použijte na dveře vývrtku, abyste ze zámku vytáhli korek. Pak dveře klíči odemkněte a sejdete do sklepa. Brian si stěžuje, že je tady tma, ale světlo by mohlo jít venku vidět, takže musíte zakrýt sklepní okna. Běžte proto ven a všimněte si, že sklep má dvě okna, jedno vpravo a druhé pod kuchyňským oknem. Vpravo zkuste posunout káď s vodou, ale je moc těžká. Použijte proto na káď nůž, abyste uvolnili korek. Voda vyteče na zem a vy můžete káď posunout. Zakytujete tak jedno z oken. Pro druhé okno vezměte před schody na terasu rohožku, kterou zašpiňte v blátě, které vzniklo z vyteklé vody. Špinavou rohožku použijte na sklepní okno vlevo a vraťte se do sklepa. Brian mezitím slezl dolů do vinného sklípku a hledá tajnou chodbu. Pokuste se v sklepě taktéž najít tajný průchod, takže prozkoumejte studnu, levý svícen, stroj na stlačování vína, tři velké sudy s vínem a nakonec ornament nad vchodem do vinného sklípku. Zkuste promluvit s Brianem a po vás chce páčidlo. Ze studny vezměte železnou tyč a hoďte ji Brianovi. Brian pomocí tyče vytáhne uvolněnou cihlu a tím otevře skrytou chodbu za ornamentem.

Vlezte tedy do průchodu a octnete se v pracovně. Prozkoumejte kůži na podlaze, zrcadlo a pracovní stůl. Všimněte si také knihovny a pak trojice kuší na stěně, kdy každá má v sobě dírku. Pak zkuste otevřít dveře u knihovny, ale jsou zamčené. Nalevo prozkoumejte šachovnici, která je upevněna ke stolu a nemůže tak být otočena. Otevřete dveře vlevo a vstoupíte do knihovny. Tady si všimněte svícnu a pak se vraťte do pracovny. Všimnete si, že dveře do ložnice jsou nyní otevřeny. Vstupte tedy do dveří a spatříte Briana, jak se probírá skříní, zatímco majitel spí v posteli. Prohlédněte si otevřenou knihu na židli a pak se zkuste podívat pod polštář, který leží vedle spícího muže. Objevíte vytrženou stránku z knihy. Prozkoumejte stránku v inventáři a píše se na ní o kuších. Ukažte stránku Brianovi a ten vám dá krabičku, kterou nemůže otevřít. Tim pak řekne, že potřebuje zjistit více o tom, proč si muž nechal jen jednu stránku. Běžte znovu do knihovny a zkuste použít stránku na všechny čtyři knihovny, od písmene A až po D. U písmene D narazíte na téma zbraní, ale nic o kuších. V řádném prohledání knihovny vám ale zavazí žebřík, takže jej posuňte a znovu použijte stránku na knihovnu. Objevíte knihu o kuších, kterou v inventáři otevřete a získáte kliku. Běžte zpět do pracovny a podívejte se na kuše. Použijte kliku na všechny tří dírky v kuších, abyste je natáhli, a uslyšíte pod podlahou zvuk. Zkuste nyní otočit se stolem se šachovnicí a vskutku se otočí. Knihovna se posune a odhalí sejf. Prohlédněte si sejf a zjistíte, že vyžaduje pětimístnou kombinaci. Zkuste nyní otevřít krabičku, kterou vám Brian dal, ale marně. Vlezte proto skrze krb do sklepa, krabičku dejte do lisu na víno a rozdrťte ji. Rozbitou krabičku prozkoumejte v inventáři a získáte datum 19. 4. 58. Zpět v pracovně otevřete na sejfu políčko, na číselníku zvolte číslo a tak postupně zadejte kombinaci 19458. Sejf otevřete, ale pak se probudí starý muž, všimne si Briana a začne volat o pomoc. Jděte do knihovny, vezměte svícen a vraťte se do pracovny. Tim zablokuje svícnem dveře. Je ještě potřeba vzít dokumenty, takže je vezměte ze sejfu a pak ještě jednou. Odejděte skrze krb a vyjděte ze sklepa. Venku vás ale čeká nepříjemné překvapení.

14. listopadu 1894 (Detektiv Briscol)

V novinách se dočtete o vraždě hrobaře a o otevřené hrobce. Briscol se rozhodne zavolat hlavnímu Inspektorovi Powellovi, aby podal zprávu, ale Powell zavolá dřív. Po rozhovoru si prohlédněte všechny poznámky v deníku a pak za vámi zkuste otevřít truhlu. Ze sejfu vezměte doposud získané důkazy, tedy nedopalek cigarety, střepy skla a kus látky. Látku dejte vpravo pod mikroskop na stolku a Briscol usoudí, že je nejspíše s vysoce kvalitního materiálu. V inventáři použijte střepy skla na noviny, abyste získali zrekonstruovanou fotografii. Fotografii prozkoumejte, ale něco vám nesedí na úhlu obrazu. Odejděte z kanceláře a promluvte si s policistou. Ten si zrovna čte noviny o incidentech na hřbitově. Novinář bude na váš rozkaz zatčen. Znovu si pak s policistou promluvte, a jelikož stále čeká na pitevní zprávu hrobaře, která nedorazila, poradí vám zavolat na pitevnu. Taktéž necháte zpět postavit fotoaparát na místo činu. Zpátky v kanceláři zavolejte na pitevnu, ale na zprávu ještě musíte počkat. Optáte se také na Sira Williama, jehož úmrtí potvrdil rodinný doktor. Pokud chcete vědět více, tak vás odkáže na inspektora Lockleyho, nebo tedy spíše na jeho poznatky. Na chodbě se proto zeptejte policisty na bývalého inspektora a doporučí vám podívat se v archivu a dá vám k němu klíč. Vezměte klíč a přidáte jej k vašemu svazku klíčů. Použijte pak klíče na zamřížované dveře nahoře a vstupte do archivu. Tady si všimněte nestabilních poliček, které jsou podepřeny starým koštětem. Za koštětem si ve spodní poličce všimněte kufru, ale zatím se k němu nedostanete. Vpravo prohledejte krabice a najdete sádru. Poté odejděte z policejní stanice a vydejte se na hřbitov.

Před hřbitovem si promluvíte se Seržantem Carterem, který vám řekne o lidech, jež se chtěli dostat na hřbitov. Projděte bránou a vstupte do kostela. Popovídejte si s knězem o Lady Miriam a dozvíte se, že sídlí na panství Lewisů. Běžte ven a doleva k hrobce. Vejděte do hrobky Lewisů a prozkoumejte víko rakve. Z druhé strany se podívejte na víko lupou a zjistíte, že se zde nachází škrábance, takže Sir William musel být při pohřbu naživu. Automaticky vezmete pinzetou lidské nehty. Vyjděte z hrobky a běžte na místo, kde byl zabit hrobník Talbot. Podívejte se zblízka na místo činu a všimnete si otisku boty. Pak na fotoaparát použijte zrekonstruovanou fotografii z inventáře a zjistíte, že novinář Forest tady byl ještě dříve, než se objevila policie. Opusťte hřbitov, běžte doprava a na mapě zvolte panství Lewisů. Zazvoňte na elektrický zvonek a promluvíte si se služebnou, ale ta vás nevpustí dovnitř, dokud neukáže odznak. Vraťte se proto na policejní stanice a zatlačte na policistu. Po chvíli přinese váš odznak, který vezměte ze stolu a běžte zpět k panství. Tady ukažte odznak díry ve vratech a služebná otevře bránu. Vstupte a budete odvedeni do vily. Služebná vás nechá čekat v předsíni a odejde za Lady. Mezitím se tedy vpravo podívejte na černý závěs, který odkryjte a spatříte malbu Sira Williamse. Všimněte si prstenu na jeho ruce s červeným kamenem, který vám připadá povědomý. Porovnejte jej proto s diamantem z inventáře a jedná se o totožný kámen. Pak se služebná vrátí s tím, že Lady se s vámi nesetká osobně, ale zavolá vám. Zvedněte tedy zvonící telefon a zeptejte se na zavřenou rakev a dozvíte se, že William měl tělesnou vadu. Zajímavé je také to, že kněz byl proti pohřebení a chtěl, aby byl Sir William zpopelněn. Pak se služebné zeptejte na rodinného doktora, ale nic o něm neví. Vyjděte ven a běžte doleva. Tady si všimněte psa Sira Williama. Ze země seberte dřevěné poleno a jděte zpět do vily. Služebné se zeptejte na psa a dovolí vám, abyste si jej půjčili. Ukažte pak služce diamant, aby jej odnesla ukázat Lady Miriam. Jakmile odejde, tak se podívejte do šuplíku stolu, který služka uklízela. Vezměte z něj rukavice a deník Sira Williama. Služebná se pak vrátí a řekne vám, že Lady je otřesena. Běžte zpět k psovi a vezměte jej. Briscol jej odvede k mauzoleu Lewisů, ale pes nemůže nic najít. Dejte mu tedy rukavice Sira Williama a pes zachytí stopu. Následujte jej před kostel, kde pes něco najdu u mrtvého strum. Pak pokračujte ve sledování a pes se zastaví u kanálu. Prohlédněte si řetěz na zábradlí u kanálu a s pomocí lupy pak objevíte druhý kus látky. Řekněte Seržantu Carterovi, ať necháte prohledat kanál a běžte zpět před kostel. U stromu prohledejte místo, které zaujalo psa, a objevíte další otisk boty. Vstupte do kostela a promluvte s Otcem Mulkeheym o tom, jak se chtěl zbavit Sira Williamse kremací a zmiňte se mu i o prohledávání kanálu.

Vydejte se zpět na policejní stanici, běžte do archivu a použijte dřevěné poleno na nestabilní poličky vlevo. Oddělejte staré koště a vytáhněte velký kufr. Pomocí klíčů z inventáře kufr odemkněte a prohledejte. Získáte Lockleyho útržky novin o Šíleném Williamovi. Při dalším prohledání zjistíte, že rodinným lékařem byl James Steward a získáte i jeho telefonní číslo. Odejděte z archivu a policista vás zavolá, že dorazila pitevní zpráva. Seberte ji a prozkoumejte v inventáři. Hrobař Talbot zemřel na vykrvácení z rány na krku. Běžte do vaší kanceláře a použijte telefon k zavolání Doktoru Stewardovi. Zvedne to ale jeho žena a řekne vám, že její manžel je od pohřbu Sira Williama nezvěstný. Nahlásila to již i policii. Na chodbě se optejte policisty na zprávu o pohřešovaném Doktoru Stewardovi. Zpět v kanceláři použijte druhý kus látky na mikroskop a opět se jedná o kvalitní materiál. V inventáři proto zkombinujte oba kusy látky a dejte je pod mikroskop, jsou shodné. Podívejte se do deníku Sira Williamse a zjistíte, že jeho krejčí má obchod na ulici Wilson. Jděte tedy ven a na mapě zvolte Wilson Street. Zkuste otevřít dveře, ale jsou zamčené. V koši si všimněte novin s článkem o zmizení Sira Williama. Promluvte si s krejčím, který stojí vlevo u fontány. Zjistíte, že ráno našel svůj obchod otevřený, ale je si jistý že jej zamkl a náhradní klíč skrývá ve fontáně. Ukažte mu oba kusy oblečení a zjistíte, že jsou z mužského šátku, který byl vyroben z indického hedvábí. Kusy látky ale pochází z jiných šátků, protože jeden má světlejší odstín. Také se dozvíte, že Sir William si nějaké šátky koupil a že je možné použít šátek k zakrytí obličeje. Odsud běžte na hřbitov a do kostela. Zeptejte se kněze na pohřešovaného doktora a Briscol přitlačí natolik, že kněz naštvaně odejde ven. Následujte jej a pak mu ukažte lidské nehty z víka rakve. Hned poté přijde Seržant Carter a řekne vám, že našli tělo Doktora Stewarda. Otec Mulkehey se pak rozhodne mluvit, ale Briscol to odloží. Odejděte na ulici a běžte doleva okolo hřbitova k mostu. Tady si promluvte s Robinsonem a zjistíte, že Dr. Steward má ránu na krku, ale nebyla z ní ani kapka krve. Prohlédněte si tělo a je na čase sejmout otisky bot. Použijte prázdnou skříňku na vodu a pak ji v inventáři zkombinujte se sáčkem sádry. Jděte na hřbitov na místo s fotoaparátem. Prozkoumejte místo činu, použijte štěteček k očištění stopy a pak pomocí sádry získejte otisk boty. Po sebrání otisku přejděte k mrtvému stromu před kostelem a proveď stejný proces. Tedy očistěte stopu, zalijte ji sádrou a vezměte otisk. V inventáři pak oba otisky zkombinujte a zjistíte, že jsou z odlišných bot.

Nyní konečně promluvte s Otcem Mulkeheym a ten vám řekne, že minulou noc slyšel boj, ale byl vystrašený a schoval se. Po pohřbu také viděl Doktora Stewarda, jak se hádá s Lady Miriam. Doktor se totiž chtěl podívat do rakve, ale to Lady odmítla. Použijte druhý otisk boty na kněze, ale neshoduje se. Běžte k tělu Doktora Stewarda a taktéž na něj použijte druhý otisk, ale stopa z místa před kostelem se neshoduje a stejně tak ani ta první. Vraťte se na ulici a běžte na panství Lewisů. Projděte branou a vstupte do domu. Zmiňte se služebné o smrti doktora a ta to půjde říci Lady Miriam. Po chvíli zavoní telefon, takže jej zvedněte a promluvíte si s Lady. Řeknete jí, že William byl pohřben zaživa a nabídnete jí i ochranu policie, ale to odmítne. Vzhledem k její reakci, ji Briscol vyřadí z podezřelých. Jděte ven a na policejní stanici. Policista vám oznámí, že byl zatčen tiskař novin, ale novináře Foresta nechytli, protože tomu tiskař bránil. Běžte doleva nahoru do vězení. Tady se kromě tiskaře nachází i náš druhý hrdina Timothy. Promluvte si s tiskařem a po dlouhém výslechu a zmíněné jiného úhlu fotografie, je tiskař vyděšený. Odejděte z cely a policejní stanice. Pak se zase vraťte a policista vám sdělí, že tiskař se chce doznat. Běžte tedy do vězení a oslovte tiskaře. Dozvíte se, že Forest dostal tip jít na hřbitov a později, když u nich byla policie, tak zrovna dostal tip na obchod krejčího. Forest je tak mimo podezření. Běžte ven a ke krejčímu. Zkuste otevřít dveře, ale jsou stále zamčené. Ohledejte proto fontánu a objevíte záložní klíč, který předtím krejčí zmínil. Klíčem odemkněte dveře. Briscol vstoupí dovnitř a zjistí, že krejčí je mrtev. Jak se Briscol sehne ke krejčímu, tak se někdo připlíží zezadu a udeří jej. Další den se v novinách objeví fotografie omráčeného Briscoval vedle těla krejčího.

Jižní Anglie 1894 (Timothy Moor a Detektiv Briscol)

Tim je v cele s tiskařem a je mu podezřelé, že jsou v jedné cele dva vězni, a proto chce zjistit, co se děje. Promluvte si s tiskařem, ale skoro nic se nedozvíte. Zaklepejte pak na dveře a získáte od strážného staré noviny. Přečtěte si je v inventáři a dozvíte se o vraždě na hřbitově a to na místě, kde předtím Tim a Brian byli. Znovu oslovte tiskaře a pak na něj použijte noviny. Dozvíte se o Šíleném Williamovi. Tim pak chce uzavřít dohodu s detektivem, protože byl té noci na hřbitově. Zeptejte se proto tiskaře na jméno detektiva, který jej vyslýchal, ale nezná jej. Použijte proto noviny na dveře cely a zjistíte od strážného, že detektiv se jmenuje Briscol. Strážný vám pak ale řekne, že Briscol tady není. Znovu promluvte s tiskařem a Tim po něm chce, aby detektivovi řekl, že něco ví. Probudíte se v noci a tiskař byl mezitím propuštěn. Zaklepejte na dveře a zjistíte, že Briscol je zamčený ve své kanceláře a máte potkat do rána. Klikněte tedy na postel a ráno je Tim odveden z cely k detektivovi. Briscol zrovna telefonuje s hlavním inspektorem. Potom mu Tim řekne, co se té noci na hřbitově stalo a Briscol se zajímá o Adieu Jacka. Pak Briscol porovná otisk boty s Timovou botu, což mu potvrdí, že skutečně na hřbitově byl. V cele vás pak Briscol navštíví a uzavře s Timem dohodu. Tim, Brian a Adieu Jack budou převezení do věznice a Brian s Timem mají zjistit více o tom, co se stalo na hřbitově. Převoz s vězni vyrazí z policejní stanice a poté je Briscol informován, že vězni utekli. Strážný a kočí byli zabiti. Hlavní Inspektor se chytá zavolat Briscolovi. Tim lituje vraždy kočího a strážného, které Adieu Jack přemohl, když zahrál, že je mu zle. Pak celou noc pili a nyní se probouzí spoutáni na pódiu divadla. Promluvte s Brianem a ten po vás chce, abyste mu podali velký svícen za vámi. V inventáři tedy označte nohy a použijte je na svícen. Shodíte jej ale na špatnou stranu. Pak přijde Adieu Jack a s ním i muž, který si říká Noční Jezdec. Jack pak Brianovi a i Timovi něco píchne. Noční Jezdec pak nařídí Jackovi, aby oba pohřbil na Gallows Hill. Tim se probouzí uvnitř rakve. Najeďte kurzorem nahoru, abyste objevil měkké místo. Použijte na měkké místo ruce z inventáře a Tím seškrábe vycpané místo. Narazíte na masivní dřevo, na které použijte nohy a pak klikněte pravým tlačítkem v inventáři na vaši hlavu, abyste zakřičeli. Probudíte Adieu Jacka venku a znovu kopejte do dřeva, dokud se Tim nedostane ven. To Jacka vyděsí a uteče pryč. Nalevo si všimněte čerstvého hrobu. Uchopte lopatu a vykopejte hrob. Otevřete rakev, ale Brian je již mrtvý. Musel se probudit dříve, než Tim. Tim chce pro Briana kněze. V rohu si všimněte ptačího hnízda a najdete jedno vejce. Prohledejte na zemi brašnu a získáte leták z divadla.

Směrem doprava odejděte z tohoto místa a běžte na hřbitov a do kostela. Promluvte si s knězem, který stoji vpravo u stolku, ale odmítne jít s vámi k hrobu Briana. Umístěte do svěcené vody uprostřed vejce a řekněte knězi o páchnoucí vodě. Odejde ji vyměnit a mezitím se podívejte na stolek a vezměte z něj růženec. Vraťte se na Gallows Hill a použijte růženec na Brianův hrob. Tim pak hrob zasype a odejděte z tohoto místa a běžte do prádelny. Zaklepejte na dveře a Emily vás vpustí dovnitř. Po rozhovoru ukažte Emily leták z divadla a popíše vám k němu cestu. Odejděte a na mapě zvolte divadlo. Spatříte Nočního Jezdce, který zrovna zabil Adieu Jack. Noční Jezdec pak začne utíkat a Tim jej sleduje. V další místnosti najdete mrtvého muže, který vás zmlátil ve sklepě hospody. Někdo jej udeřil zezadu. Pokračujte dveřmi vlevo, ale vrah musel mít v kanálech ukrytou loď a uniká dál. Běžte tedy opět doleva, až dojdete na rozcestí kanalizace, ale tady Tim vraha ztratí. Běžte zpět doprava až do divadla a prohledejte tělo Jackova komplice. Nic ale nenajdete, tak jděte na pódium a prozkoumejte tělo Jacka a z ruky mu pak vezměte šátek, který nejspíše strhl Nočnímu Jezdci. Pojednou se objeví Briscol a Tim mu vysvětlí, co se stalo. Briscol vám moc nevěří, ale jelikož už není policistou, tak se domluvíte na setkání v kostele, protože máte nyní společného nepřítele. Jděte tedy do kostela a tady si promluvíte s Briscolem. Uzavřete novou dohodu. Tim pomůže Briscolovi najít vraha a jako odměnu, zařídí Timovi cestu do Ameriky. Vyzpovídejte Briscola, abyste zjistili více o případu a že se snaží najít Sira Williama. Tim mu ukáže leták divadla, z kterého byla ubalena cigarety a pak také šátek, což přesvědčí Briscola o přítomnosti Sira Williama. Briscol po Timovi chce, aby šel ke krejčímu a získal účetní knihu. Mezitím si kněz promluví s Briscolem o Timovi a pak se Tim vrátí s účetní knihou. Po krátkém popsání spolupráce vám Briscol řekne, že prostudoval účetní knihu a našel v ní jistého Lorda Gismonda, který je zmíněn i v deníku Sira Williama. Zjistíte, že Lord Gismond hodně cestuje a snaží se být výstřední, což mu jeho bohatství umožňuje. Také nosí masky. Panství Lorda Gismonda je poblíž místa, kde Tim ztratil Nočního Jezdce. Briscol nyní odejde, aby sehnal loď, a máte se s ním sejít na rozcestí v kanalizaci. Zkuste dveřmi kostela odejít, ale venku by mohla být policie. Nahoře tedy zavolejte na kněze, ale jelikož Tim nezná jeho jména, tak na něj nechce jen tak volat. Podívejte se vpravo dole na stolek a zjistíte jméno kněze. Znovu jej tedy zavolejte, ale nepřijde. Dole proto práskněte dveřmi, jakože jste odešli a kněz se konečně objeví. Promluvte si s ním a ukáže vám cestu do kanálů.

Briscol již čeká na Tima, který má plout tunelem, jestli náhodou nenarazí na nějaké přístaviště. Odvažte lano, které tak i seberete a vlezte na loď. Tim dopluje k přístavišti pod vilou. Z dekorativního plotu vlevo vezměte železné kopí a nalevo od schodů si všimněte, že se tam můžete ukrýt. Vyjděte nahoru po schodech, ale narazíte na vrata. Použijte kopí na závoru vrat a odstrčíte ji. Vpravo si všimněte zazděného vchodu a pak zkuste otočit kolem vlevo, ale nic se nestane. Zkuste sundat lano s hákem vlevo nad vchodem, ale nedosáhnete na něj. Sundejte proto první řetěz, na kterém si všimnete krve, ale řetěz pak spadne a to upoutá pozornost Lorda Gismonda a dalšího muže. Muž se chystá jít dolů, aby to zkontroloval, takže sejděte k lodi a ukryjte se za stěnou nalevo od schodů. Dolů sejde Noční Jezdec, avšak nikoho nespatří a tak se vrátí zpět nahoru. Pak slyšíte Lorda, jak říká Nočnímu Jezdci, aby zkontroloval, jestli je tady ještě jejich přítel. Jakmile je tedy vzduch čistý, jděte zpět nahoru a nyní již dosáhnete na lano s hákem, takže jej uchopte a zahákněte za kolo. Tim zatočí kolem a odhalí tajnou místnost v podlaze. Sejděte dolů a všimněte si mrtvého muže. Tim vezme z jeho ruky prsten, který prozkoumejte v inventáři a všimnete si, že nemá kámen. Takže se nejspíše jedná o Sira Williama. Pak uslyšíte opět dva muže, kteří se dohadují, jestli nechali otevřené dveře a chystají se to zkontrolovat. Vylezte tedy nahoru, ale nestihne se ukrýt, tak slezte zpět dolů a schovejte se v chladící komoře. Když nikoho nenajdou, tak uslyšíte Lorda Gismonda a Nočního Jezdce, jak zabili všechny, aby byly zameteny stopy k Lordovi s výjimkou novináře a detektiva Briscola. Chystají se také někoho pohřbít na Gallows Hill. V chladící komoře se podívejte ze dveří a zkuste, jestli dosáhnete na páku, ale marně. Vpravo dole klikněte na šipku, abyste vrátili pohled a pokuste se vpravo otočit se zamrzlým ventilem, ale je moc studený. Z podlahy se pokuste vzít poklop z odtoku, ale je taktéž zamrzlý. Vlevo proto vezměte sůl a použijte ji na poklop. Poklop rozmrzne a můžete jej vzít. S jeho pomocí pak udeřte do ventilu, abyste rozbili led a je možné ventilem otočit. Tak zastavíte přívod studeného vzduchu. Vpravo sundejte kus visícího masa a použijte řeznický nůž, abyste odsekli hák. Nůž se ale zasekne ve zmrzelém kusu masa a tak na něj použijte sůl. Sůl nůž uvolní, takže jej zvedněte a seberte hák. V inventáři zkombinujte hák s lanem, podívejte se skrze dveře a lano s hákem použijte na páku. Úspěšně otevřete dveře, jděte nahoru, ale tady vás spatří Noční Jezdec a Lord Gismond.

Tim tedy rychle uteče k lodi. Pokud uděláte chybu a zastřelí vás, tak dostanete další šanci. V přístavišti přivažte lano k dekorativnímu plotu, abyste vytvořili past a vlevo se schovejte ke stěně. Noční Jezdec přiběhne dolů, zakopne a Tim jej zneškodní. Odvažte loď a odplujte. V kostele se pak setkáte s Briscolem a na důkaz toho, aby vám věřil, mu ukažte prsten. Dozvíte se některá zajímavá fakta o Lordu Gismondovi a Siru Williamovi. Tim také dostane svůj lístek, ale vše končí trochu jinak, než jak bychom si představovali...

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: