Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - Tales of Monkey Island #5: Rise of The Pirate God

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 4440
Zobrazení tento měsíc: 34
Tales of Monkey Island #5: Rise of The Pirate God

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

NE  

NE  

NE  
NE  

ANO  

NE  

Vložit  

Oficiální stránka hry:
www.telltalegames.com/monkeyisland

Výrobce: 
Telltale Games

Distributor: 
Lucas Arts
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
Po několika měsících, kdy jsme se vždy zhruba jednou za šest neděl ponořili do nového pokračování série příběhu Guybrushe Threepwooda, tu konečně máme vyvrcholení dosti zamotaného příběhu. Konec minulé série také přinesl zásadní zvrat v ději - smrt Guybrushe Threepwooda, kterého zákeřně probodl zlotřilý LeChuck! Jenže už v průběhu přestávky vydané screenshoty ukázaly, že ve světe Monkey Islandu není smrt ničím, co by bránilo v dalším dobrodržství, zvláště v případě Guybrushe Threepwooda, mocného piráta. *Arduška*


Autor: Filip Richter "Tonyskate" , ( Abeceda her )
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]

Tales of Monkey Island #5: Rise of The Pirate God

Starý dobrý ‘‘pirát‘‘ Guybrush Threepwood, který stále touží po pokladě, se vrací v pěti epizodách Tales of Monkey Island od Telltale Games. Tato série se odehrává několik let po událostech v Escape from Monkey Island, které strávil Guybrush cestováním po sedmi mořích, aby našel artefakty, jež jsou potřeba k vytvoření voodoo meče (Cursed Cutlass of Kaflu), který by dokázal zničit jeho úhlavního nepřítele LeChucka jednou provždy. Kromě hlavního hrdiny, se vrátí i jeho žena a bývalá guvernérka oblasti Tri-Island - Elaine Marley-Threepwoodová. A jak jsem již zmínil, nebezpečný (nemrtvý) pirát LeChuck se taktéž jako některé další postavy vrátí, protože bez něj by to nebyl ten správný Monkey Island.

A je tady poslední kapitola Tales of Monkey Island. Na počátku jsme vyléčili LeChucka od voodoo neštovic a vrátili mu jeho lidskou podobu. Zároveň jsme tak ale vypustili neštovicemi do celého Karibiku, což se nám ale v předchozí epizodě podařilo napravit. Bohužel nás pak nepříjemně překvapil LeChuck, který celou dobu svou dobrotu jen předstíral a jakmile jsme nasáli neštovice do houby La Esponja Grande, opět se projevila jeho zlá stránka. Možná tak někoho překvapilo, že po vyléčení pirátů, propíchl LeChuck svým mečem Guybrushe a náš hrdina po chvíli zemřel. LeChuck hned na to nasákl veškeré voodoo neštovice z houby do sebe a vrátil se tak do své původní podoby. Elaine chce svého muže samozřejmě pomstít a tak předchozí kapitola skončila zkřížením mečů těchto dvou postav.

Co se ovládání týče, pro pohyb použijte myš či klávesy WASD a abyste běželi, tak podržte klávesu Shift nebo během chůze držte pravé tlačítko myši. Stisknutím kolečka myši otevřete inventář, ale k tomu vám asi lépe poslouží klávesa I či Tabulátor. Levým tlačítkem je možné prozkoumávat a sbírat předměty či je kombinovat v inventáři. Naopak pravé tlačítko myší neslouží vesměs k ničemu a nebudete jej tedy potřebovat, tedy až na přeskakování dialogů.

Do páté a poslední kapitoly nás tentokrát neuvede voodoo lady, ale pouze poházené tarokové karty. Tématika karet a doprovodné dialogy popisují, co se stalo na konci předchozí kapitoly a záběr nakonec končí na kartě smrti. Následuje záběr na hrob, ke kterému přiběhne pes. Nejedná se ale o animaci, nýbrž už můžete začít hrát. Klikněte tedy na hlínu a pak ještě jednou či dvakrát, aby Guybrush nějakou hlínu nabral a tak se konečně dostal z hrobu. A tak se duch Guybrushe dostane na svobodu a jelikož je duch, tak má zpět svou useknutou ruku. Nacházíte se totiž u brány do podsvětí. Běžte doprava k pramici a vyzpovídejte převozníka. Zjistíte, že převoz na rozcestí vás bude stát 2 zlaté mince. Všimněte si, že pramice je velmi čistá a použijte na ni hlínu z inventáře, abyste odlákali pozornost převozníka a hned poté seberte peníze z nádoby vedle vás. V inventáři se ještě kromě hlíny nachází provázek života. Vraťte se doprava k automatu, vložte do slotu papírové peníze a kupte si obyčejný Grog. Pak jděte zpátky k pramici a opět pomocí hlíny odpoutejte pozornost převozníka a ukradněte další peníze. Zpátky u automatu znovu vložte peníze do slotu a stiskněte tlačítko u Change, abyste si rozměnili, a tak získáte dvě zlaté mince. Dejte mince převozníkovi a jste odvezeni na rozcestí. Převozník během cesty zmizí. Na rozcestí vás přivítá Galeb a také vás hned vyfotí. Pak jej kompletně vyzpovídejte a dozvíte se velmi důležitou informaci. Jedinému, komu se podařilo dostat z podsvětí, byl LeChuck a dokázal to za pomocí mocného voodoo kouzla. Kouzlo by se mělo stále nacházet někde v podsvětí, takže po něm budeme pátrat. Také vám řekne, že rozcestí slouží ke zvolení konečného osudu. Můžete si vybrat mezi mistrovstvím meče, zlodějinou a lovem pokladů. Provázek života je u vás, protože každý se v podsvětí objeví s něčím, k čemu lpěl a vy jste měli velmi dobrý důvod zůstat naživu. Uprostřed se podívejte na centrum rozcestí.

Nastupte na pramici a zobrazí se vám mapa. Plujte nahoru k oblasti pro mistry meče. Směrem doprava vyjděte nahoru a pak vylezte po stěžni. Objevíte Morganu, nebo tedy jejího ducha, která je dosti deprimovaná. Promluvte si také se strážcem této části podsvětí a pak vytáhněte duší meč z jeho hlavy. Použijte meč na Morganu, abyste ji tak vyprovokovali na potyčku, a zapojí se i šermíř. V boji volte dialogy v reakci na to, co oba protivníci řeknou, abyste tak Morganu povzbudili a šermíře urazili. Když tedy například Morgana zmíní, že byla trénována skvělým šermířem a druhý duch řekne něco o chytrosti svého psa, zareaguje He must have taught you everything you know. Vždy se nabízí jen jedna správná reakce, takže mezi další věty patří Believe me, you’re all woman; You run THAT fast?; In some ways, you’re better than me; Bet people say that about you all the time. Jakmile vrátíte Morganě sebevědomí, porazíte šermíře a stane se tak novou strážkyní. Přes stěžen se dostaňte zpět a sejděte dolů k lodi. Nastupte a na mapě zvolte dole oblast pro lovce pokladů. Vyzpovídejte lovce pokladů. Sami pak zkuste vykopat některé z míst označených X, ale objeví se okolo vás malý pyritový papoušci. Jděte doprava k ceduli a podívejte na lebku s kříženými hnáty, abyste získali kost. Pomocí pramice se dopravte k bráně (vlevo, gateway) a vezměte nádobu s tuzéry. Běžte doleva a pak dolů na pohřebiště, kde se nachází pes. Dejte mu kos a Guybrush pak si pak vezme psa, kterého pojmenoval Franklin, do inventáře. Skrze pramici se dostaňte do ráje pro zloděje (thieve’s den, vpravo). Tady vás uvítá zloděj a pak prozkoumejte hromady různých předmětů okolo. Vpravo vezměte smradlavou ponožku, kterou prý nosil sám LeChuck. Oslovte pak zloděje a mluvte s ním, dokud neodpoutáte jeho pozornost, aby se zloděj otočil. V tu chvíli vezměte předmět z některé z hromad, a když se pirát otočí zpět, tak vás vyprovodí a chtě nechtě musíte odplout. Plujte dolů k místu s poklady a při pohledu do inventáře zjistíte, že vám zloděj ukradl předmět, který jste předtím ukradli vy.

V inventáři zkombinujte psa se zapáchající ponožkou a pak psa použijte na zemi se spoustou X. Pes tady ale nic nenajde a uteče pryč. Nastupte tedy na pramici a plujte na rozcestí. Tady spatříte Franklina, jak štěká na Galeba. Zkuste tedy promluvit s Galebem, ale zdá se, že nic neví. Dejte mu pak peníze, abyste si koupili fotografii, kterou pořídil, když jste poprvé připluli na rozcestí. Použijte na Galeba ponožku LeChucka, aby ustoupil, a Franklin začne hrabat na místě, kde Galeb stál. Pes vyhrabe truhlu, kterou ale neotevřete, protože již nedisponujete hákem. Vydejte se proto za zlodějem a použijte na něj truhlu, aby ji otevřel. Během vaší nepozornost truhlu otevře a svitek ukradne. Uslyšíte ale, že jej kopl do hromady svitků za ním. Odlákejte proto pozornost zloděje a použijte na hromadu svitků psa. Pak klikněte na svitky, aby Guybrush řekl psovi, ať se tam schová. Pak něco ukradněte, aby vás zloděj vyhodit, a pes mezitím uteče se svitkem. Odplujte do oblasti s poklady, kde na vás čeká Franklin, ale svitek bohužel někam tady zakopal. Použijte tedy psa na zem s označeními X, aby vykopal svitek. Přečtěte si kouzlo a zjistíte, že potřebujete průvodce, kotvu, kuráž a oběť, která musí padnout za vás. Oslovte lovce pokladů a požádejte, aby vám ukázal, jak vykopat poklad. Jakmile je pryč, vezměte zlatou kotev a odplujte nahoru do oblasti pro šermíře. Vylezte nahoru za Morganou a promluvte si s ní o předmětech potřebných pro vyvolání kouzla. Vraťte se pak na rozcestí a umístěte do vnitřního kruhu kotev, láhev grogu (kuráž) a psa Franklina jakožto průvodce. Poté se vydejte zpět za Morganou a požádejte ji o oběť. Nakonec se s vámi vydá na rozcestí a obětuje svůj provázek reputace. Po chvíli se objeví portál, ale Morgana jím nemůže projít a zůstane tedy v podsvětí. Mezitím se záběr přesune na LeChucka, který dopluje k zavřenému vchodu na rozcestí. Chce je otevřít, aby díky La Esponja Grande nasál veškerou voodoo moc. Díky vám se rozcestí otevře a Guybrush vypadne ven. LeChuck hodí do díry houbu La Esponja Grande a stane se Démonním Pirátským Bohem a má nyní neomezený zdroj voodoo moc, protože houba je zaseklá v portálu do podsvětí. Guybrush je chvíli na to obklíčen několika kostlivci. LeChuck pak řekne, že se chystá zabít voodoo lady, která kontrolovala jeho život a Guybrushe pomocí Šavle Kaflu. Po hlubokém rozmyšlení (a možná za nějakým účelem) se Elaine rozhodne stát LeChuckovou démonní nevěstou. LeChuck pak hodí šavli do stěžně. Zkuste šavli vzít, ale jako duch se nemůžete dotknout předmětů. Elaine pak dodá, že šavle zničí všechno, čeho se dotkne, ve smrtelném světě. Poté vás postříká voodoo kořenovým pivem, což Guybrushe pošle zpět do podsvětí.

Guybrush se tedy ocitá zpět na rozcestí v posmrtném životě a Morgana jej povzbudí, aby se nevzdával. Musíte získat zpět své tělo, najít Šavli Kaflu a zabít LeChucka. K tomu budete potřebovat přívěšek od voodoo lady, který už jste v minulosti použili k převtělování. Pomocí pramice se dopravte do oblasti pro šermíře a tady vás překvapí skupina krabů, skrze něž k vám promluví voodoo lady. Musíte najít své tělo a znovu si jej přivlastnit. Dostat se do těla ale není dost a je třeba navždy spojit tělo s duší. K tomuto procesu potřebujete Mix n’Mojo, jedná se o žvýkačku, kterou u sebe voodoo lady měla, kdy byla ve vězení na ostrově Flotsam. Po rozhovoru vyjděte nahoru a zjistíte, že Morgana je pryč. Slezte dolů a vejděte do portálu. Octnete se v Klubu 41, kde se nachází vaše mrtvola, která nyní drží terče na šipky. Barman a Bugeye do terče či spíše do vás házejí šipky. Všimněte si nad vaším tělem soudků, které obsahují kořenové pivo. Vyzpovídejte barmana a Bugeye a níže si na lustru všimněte zhypnotizované opice Jacques. Zkuste odejít ven, ale jako duch nestisknete kliku, takže odejděte portálem. Plujte ke vchodu a tady potkáte Galeba. Ten vám vysvětlí, že abyste uzavřeli portál, musí Guybrush obětovat svůj provázek života. Sice byste tak nejspíše uzavřeli zdroj voodoo moci, ale LeChuck už by byl navždy na svobodě a dělal si, co se mu zamane. Jděte doleva na hřbitov a projděte dalším portálem. Octnete se na voru s Winslowem, kterého vyzpovídejte. Podívejte se na hromadu kamení s papírem a dozvíte se o nové hře, kterou Winslow připravuje. Na stěžni se nachází zhypnotizovaná opice. Bugeye se vám v klubu zmínil, že přívěšek nejspíše zůstal na dně oceánu a vy jste zrovna na místě, kde jste potopili loď De Cavy. Skočte proto do oceánu a na dně najdete vrak lodi. Taktéž je zde přívěšek, který uvízl na mořské řase. Prohlédněte si vrak lodi a zkuste vzít nějaký předmět, ale marně. Podívejte se na přívěšek a vedle si všimněte škeble, která se zavře. Když ale odejdete kousek zpět, tak se otevře a vypustí bublinu. Pokračujte doprava do jeskyně, kde se ukrývá Anemone ze Spinner Cay, která LeChuck zničil. Anemone se pochopitelně boji LeChucka a proto nehodlá vyjít z jeskyně. Dozvíte se o jejím vztahu s Winslowem a je ochotna vylézt ven jen kvůli němu. Vraťte se doleva a nad vrakem se nachází aktivní místo, skrze které vyplavte nahoru. Promluvte si s Winslowem o Anemone a napíše pro ni báseň, kterou přiváže ke kameni a hodí jej do vody. Potopte se tedy zpět na dno oceánu a řekněte Anemone, že ji Winslow poslal vzkaz. Ihned vyplave, a jakmile propluje zpět okolo mořské řasy s přívěškem, tak jej přiblíží škebli. Jak je to možné, podívejte se na škebli, aby se zavřela, a když je přívěšek blíže škebli, tak odejděte a pomocí bublinek se dostane přívěšek na hladinu.

Winslow přívěšek sebere a položí jej na stěžeň. Umístěte do přívěšku vaši fotografii z inventáře a řeknete Winslowovi, aby stiskl tlačítko. Posednete tak své tělo v Klubu 41, i když vypadáte jako zombie. To se samozřejmě nelíbí Bugeyeovi a barmanovi a můžete něco říct na svou obranu, ale stejně vás Bugeye praští a tak z vás vymlátí vašeho ducha. Ocitáte se tedy zpět na voru, kde znovu požádejte Winslowa, aby stiskl tlačítko na přívěšku. Jste znovu v Klubu 41, ale tentokrát řekněte, že se vzdáváte (I surrender!). Barman (soudce) vás tedy odvede do vězení, ale do špatné cely. Voodoo lady totiž byla ve vedlejší cele. Všimněte si ale uvolněné cihly vedle mříže za vámi. Objevíte deníček Bugeye, z kterého se dozvíte, jak se Bugeye dostal z obřího kapustňáka. Po chvílí vás Guybrushovi tělo začne odmítat a nakonec se vrátíte na vor. Vraťte se portálem do podsvětí, odplujte do oblasti pro šermíře a nahoře projděte portálem do Klubu 41. Jako duch si promluvte s Bugeyem a zaveďte diskusi na to, jak se dostat z kapustňáka (How did you get out of Manatee?). Můžete hádat a tak na základě deníku řekněte, že vyklouzl ven po jazyku (You slipped out on the tongue?). A když se zeptá, jak se dostal na Flotsam, tak odpovězte, že se svezl na mořské panně (Rode a mer-person to Flotsam?). To jej naštve, udělá obličej a zeptá se, jestli jej zesměšňujete. Napodobte tedy jeho tvář (Stinky, Tweaking, Meanie a stiskněte go). Guybrush tak Bugeyee totálně vyprovokuje a ten vás chce udeřit. Jelikož jste ale duch, tak pěstí to schytá soudce a Bugeye je zavřen do vězení. Skrze portál se vraťte do podsvětí, plujte ke vchodu a portálem vlevo se přesuňte na vor. Řekněte Winslowovi, aby stiskl tlačítko a v Klubu 41 se opět vzdejte (I surrender!). Opět skončíte ve vězení, ale tentokrát ve vedlejší cele. Z okna vezměte hrnek a počkejte, až vás tělo odmítne. Skrze portál se vraťte, odplujte do oblasti pro šermíře a vstupte do dalšího portálu. Jako duch v Klubu 41 prozkoumejte vaši mrtvolu a také si všimněte, že tentokrát drží hrnek. Oslovte barmana a začněte jej děsit. Navolte jakýkoliv obličej, abyste jej vyděsili, a učiníte tak zrovna ve chvíli, když hází šipkou a trefí se do sudu s pivem. Kořenové pivo nateče do hrnku, který je držen v ruce vašeho těla. Tohoto faktu si všimněte a projděte portálem zpět do podsvětí. Odplujte k bráně a jiným portálem se přesuňte na vor. Tady řekněte Winslowovi, aby stiskl tlačítko. Guybrush se vrátí do Klubu 41 jako zombie a schová hrnek s pivem do inventáře. Soudci řekněte, že se vzdáváte a zpět ve vězení použijte hrnek na žvýkačky na okně. Žvýkačky polijete pivem a Guybrush pak jednu z nich požvýká. Jeho mrtvola už tak nebude odmítat jeho ducha (duši), takže můžete chodit po skutečném světě jako zombie. Na zdi si všimněte plakátu, za kterým odhalíte tunel.

Vylezte tedy na svobodu a vrátíte se na loď LeChucka. Když se ale pokusíte uchopit Šavli Kaflu, tak nemůžete, protože šavle už je příliš mocná na to, aby ji držel člověk (či zombie). Elaine se vás chystá zabít se šavlí, ale naštěstí včas dorazí vaši přátele. Pak je Guybrush strčen LeChuckem zpět do podsvětí. Chvíli před tím si Guybrush uvědomí, že jedinou cestou, jak zastavit LeChucku, je zmenšit houbu La Esponja Grande. Musí tedy obrátit kouzlo z menu. Zpět v podsvětí si všimněte, že v inventáři máte hák a Elainin prsten. Pro obrácení kouzla ale budete potřebovat něčí pomoc, protože tomu nerozumíte. Odplujte na pramici k bráně a vyzpovídejte Galeba. Zeptejte se jej, jestli vám nepomůže obrátit kouzlo a ukážete mu menu. Galeb vám předá papír Dieta smyslů, Aplikujte přímo na houbu. Pořadí smyslů je v tomto receptu trochu jiné, než minule a stejně tak zadání, což je ale logické. Prvním smyslem či chodem je opět zrak. Plujte do oblasti pro šermíře, vylezte nahoru a portálem projděte do Klubu 41. Jděte doprava na konec baru a tady vezměte pásku na oči. Vraťte se portálem do podsvětí, plujte k bráně a vstupte do portálu. Na voru vezměte deodorant Old Brute, čímž splníte další smysl a to čich. Potopte se do oceánu a vezměte síť na ryby. Vyplavte nahoru, projděte portálem zpět a plujte na pramici do oblasti s poklady. Začněte kopat některé z X na zemi, abyste přilákali pyritové papoušky, kteří si pak sednou na ceduli vpravo. Udělejte pár kroků doprava, abyste papoušky viděli a použijte na ně sít. Úspěšně je tak chytíte, ale jelikož by vám mohli uletět, tak je vložte do nádoby v inventáři. Tak už máte tři chody - zrak, sluch a čich. Následuje dotek. Projděte portálem vedle pokladu a začnete mluvit s mrtvým rackem, skrze kterého promlouvá voodoo lady. Řekne vám, že aby bylo spojení duše s tělem kompletní, tak musí sám sebe oživit. Pod kamenem vezměte pírko racka a vzadu si všimněte zhypnotizované opice. Napravo se podívejte na truhlu a použijte na ni hák, abyste ji odemkli. Voodoo lady vám řekne, že pomocí předmětu v truhle, získal LeChuck důvěru Elaine. Vezmete tedy přezku a vraťte se portálem. Na pramici odplujte za zlodějem a použijte přezku na zloděje, aby vám věřil. Zeptejte se na skříňku na stole a pak ji vezměte. U pramice se pak podívejte do inventáře a zjistíte, že vám zloděj ukradl přezku. Odplujte do oblasti pro šermíře a vstupte portálem do Klubu 41. Oslovte barmana (soudce) a řekněte mu, že se vzdáváte (I surrender! Take me to jail!). Ve vězení vezměte z krápníku nad vámi kousek žvýkačky. Utečte tunelem a tentokrát vylezete v Klubu 41. Portálem běžte zpět do podsvětí a odplujte na rozcestí. Podívejte se na houbu, která trčí z portálu. Jelikož už máte všechny chody, tak na La Esponja Grande použijte pásku na oči, nádobu s pyritovými papoušky, pírko mrtvého racka, tajnou skříňku, deodorant Old Brute a žvýkačku. Houba La Esponja Grande se zmenší a Guybrush spadne na Loď LeChucka. Jelikož tak odříznete zdroj voodoo moci, tak se Elaine vrátí zpět do své lidské podoby. Winslow a vaši přátelé zaútočí na LeChucka, ale pomocí své moci je zastaví. Elaine pak LeChucka probodne pomocí Šavle Kaflu, ale LeChuck už je příliš mocný. Následně hodí Guybrushe do portálu a v podsvětí zase LeChucka bodne Morgana. Řekne vám, že abyste LeChucka zničili, musí být zabit zároveň v říši smrtelné a duchů.

Konečně dojde k závěrečnému souboji, který je řízen různými scénkami a Guybrushe můžete ovládat jen v některých chvílích. LeChuck s vámi různé hází po lodi a mlátí vás. Pokud nestihnete na daném místě danou činnost, tak se nic neděje a jen počkejte, až vás proces mlácení zase zavede na požadované místo. Začínáte ve stožárovém koši, kde použijte vpravo hák na hlavní plachtu. Oslovte Elaine a několikrát ji zdůrazněte, aby útočila na LeChucka. Poté vás LeChuck přiváže k lanu a stáhne vás do vody. Jak je to možné, vezměte od kostlivce svazek klíčů. Poté vás LeChuck vytáhne a hodí vás do ubikace. Pak se octnete zpět na stožárovém koši a chvíli počkejte, aby vás LeChuck hodil dolů. Na palubě použijte svazek klíčů napravo na zamčené dvířka a ven vypadnou sudy s grogem. Jakmile vás po nějaké době LeChuck hodí zpět do ubikace a vyjdete ven, tak uchopte rozbité dveře a položte je vedle na sud. Zpět ve stožárovém koši, použijte hák vlevo na lano a sklouznete na jinou část lodi. Nahoře si všimněte portálu do podsvětí a přímo pod vámi se nachází velké dělo. Jakmile se octnete zpět na palubě, řekněte Elaine, aby zapálila dělo (Light the cannon). Pak použijte dveře nebo sud, abyste si na dveře stoupli a LeChuck na ně z druhé strany skočí. Tak se dostanete na rozcestí a LeChuck se opět nachází v portálu mezi oběma světy. Morgana jej bodne a v tu chvíli použijte váš provázek života na portál, abyste LeChucka uvěznili. Ve smrtelném světě jej pak bodne Elaine a tak LeChuck zničíte. Po scénce použijte Elainin prsten na střed rozcestí a Guybrush je přiveden zpět k životu. Závěrečné titulky shlédněte až do konce, protože pak následuje ještě úplně poslední scénka.

Návod je napsán pro Abecedu her.

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: