Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - Hamlet

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 6090
Zobrazení tento měsíc: 34
Hamlet

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

NE  

NE  

NE  
NE  

ANO  

NE  

Vložit  

Oficiální stránka hry:
www.alawar.com/game/hamlet

Výrobce: 
mif2000

Distributor: 
Alawar Entertainment
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
V království na neznámém místě v jisté době, zlý Claudie spolu s jeho pomocníkem Poloniem, zabije krále a královnu, aby dosáhl vlády a získal korunu. Pak se rozhodne donutit Ofélii, Hamletovu přítelkyni, aby si jej vzala. Poté se z dlouhé výpravy vrátí statečný Princ Hamlet, aby pomstil smrti jeho rodičů a zachránil Ofélii. Nicméně... v tu chvíli dorazí muž z budoucnosti na výzkumnou misi a omylem přistane přesně na tom místě, kde Hamlet stál. Tím zasáhne do jedné z her Williama Shakespeara. Nyní musí nový Hrdina pomstít smrt Hamletových rodičů a zachránit Ofélii. Pokud selže, tak bude spojení vesmíru rozpleteno vlivem rozdílů mezi minulostí a současností.


Autor: Filip Richter "Tonyskate" , ( Abeceda her )
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]

Hamlet

V království na neznámém místě v jisté době, zlý Claudie spolu s jeho pomocníkem Poloniem, zabije krále a královnu, aby dosáhl vlády a získal korunu. Pak se rozhodne donutit Ofélii, Hamletovu přítelkyni, aby si jej vzala. Poté se z dlouhé výpravy vrátí statečný Princ Hamlet, aby pomstil smrti jeho rodičů a zachránil Ofélii. Nicméně... v tu chvíli dorazí muž z budoucnosti na výzkumnou misi a omylem přistane přesně na tom místě, kde Hamlet stál. Tím zasáhne do jedné z her Williama Shakespeara. Nyní musí nový Hrdina pomstít smrt Hamletových rodičů a zachránit Ofélii. Pokud selže, tak bude spojení vesmíru rozpleteno vlivem rozdílů mezi minulostí a současností.

Na ovládání je Hamlet velmi prostou adventurou a postačí vám pouze levé tlačítko myši, kterým klikáte na neoznačené interaktivní objekty, abyste v dané úrovni provedli sérii logických činností. Můžete také kliknout na hrdinu, abyste zjistili, co si myslí o momentální situaci. Vpravo dole se několik minut naplňuje otazník, a jakmile se naplní a nevíte, jak dál, tak můžete na otazník kliknout a získat radu.

Akt 1

Hrdinovým prvním úkolem je zabránit svatbě a tak se musí vplížit do hradu a osvobodit Ofélii. Vpravo klikněte na ovládání počasí, aby se objevili mraky. Pak označte pravý mrak, který tak spustí déšť a květina pod ním vyroste. Dále použijte ovládání počasí dvakrát, aby přišlo slunce a přiletěl pták. Klikněte na ptáka a ten přeletí ke květině, pak klikněte na květinu, která se rozevře a odhalí semínko, jenž pták sebere. Znovu klikněte na ptáka, aby přeletěl zpět na druhou stranu a použijte reproduktor, abyste ptáka vyděsili, a ten upustí semínko na zem. Semínko se automaticky zasadí a trochu vyroste. Nyní je potřeba vody, aby rostlina vyrostla úplně. Proto klikněte dvakrát na ovládání počasí, objeví se mraky a použijte ten levý. Trochu poprší a rostlina vyroste nahoru k mříži, na kterou klikněte, abyste ji odstranili. Nakonec vylezte po rostlině a hrdina automaticky vstoupí do hradu. Jste ve strojní místnosti, kde se musíte dostat ke dveřím vlevo nahoře. Klikněte proto nahoře vlevo na hák a vpravo se objeví dva háky. Označte hák levý a nalevo se objeví jiné dva háky. Klikněte na hák vpravo a objeví se poslední hák uprostřed, na který klikněte a klec před hrdinou je zdvižena. Vylezte nahoru po žebříku, zatáhněte za páku a plošina s hrdinou vyjede nahoru a dostanete se do další místnosti. Tady musíte zadat heslo a správná odpověď je heslo, tedy Password. Zadejte proto na tlačítcích Pa, 2x S, W, O, Rd. Získáte nyní pohled na místnosti s dvěma tlačítka a Poloniem, který stále mačká červené tlačítko. Když totiž stiskněte zelené tlačítko, aby byl hrdinu puštěn dovnitř, Polonius stiskne červené tlačítko a tak tomu zabrání. Všimněte si vlevo nahoře pavouka, na kterého klikněte, a ten přeběhne doprava a částečně otevře panel vpravo. Oddělejte kryt a rozpojte červený kabel. Stiskněte zelené tlačítko, a jelikož červené nefunguje, tak se dostane do vedlejší místnosti, kde se utkáte s Poloniem. Tady klikněte dvakrát na klec s Ofélií, aby spadla dolů. Klikněte nyní na Polonia a zjistíte, že drží ovladač, který ovládá laser nad hrdinou. Použijte proto tlačítko vedle Polonia, abyste laser vypnuli a označte laser, abyste jej natočili na Polonia. Teď klikněte na Polonia, a když si uvědomí, že laser nefunguje, tak na vás hodí bombu. Znovu na něj proto klikněte a pak rychle klikněte na bombu v jeho ruce. Jakmile jej bomba omráčí, tak stiskněte tlačítko blesku, abyste aktivovali laser a pak použijte ovladač, který Polonius upustil a vyřídíte jej.

Akt 2

Sice jste porazili Polonia, ale Ofélie klesá stále hlouběji do podzemní řeky, a proto hrdina skočí dolů, aby ji zachránil. Hned ve vodě vás ale obklíčí hladové ryby. Dole klikněte dvakrát na potápěčskou helmu, aby z ní vyplaval úhoř, a ten ryby zažene. Plujte tedy dále ke kleci, ale teď se vám do cesty postaví mina. Klikněte na hrdinu a v myšlenkách se zobrazí krab, na kterého klikněte. Objeví se krab, který přestřihne řetěz a mina odpluje nahoru. Konečně máte volnou cestu za Ofélií, takže připlujte, ale v tu chvíli vás oba spolkne obrovská ryba. V nové oblasti je třeba odstranit tři tučňáky z klece s Ofélií. Otevřete proto okno chajdy a uslyšíte chrápání. Jakmile je chrápání trochu slabší, tak klikněte na zvonek, který probudí starce. Ten vyleze ven před chajdu. Klikněte na starce a ten začne rybařit. Hned jak začne návnada ve vodě cukat nahoru a dolů, rychle klikněte na starce a ten vytáhne rybu. V tu samou chvíli označte jednoho z tučňáků a ten po rybě skočí, sežere ji a starec vytáhne tučňáka a odnese jej do chatky. Tento proces zopakujte ještě dvakrát. Pokud by se nezdařilo, tak začněte znovu a buďte rychlejší. Jakmile jsou všichni tučňáci pryč, klec s Ofélií vyplave a vy klikněte na zámek na kleci. K odemčení zámku je třeba přiřadit písmeno dle daného obličeje uprostřed. Máte uprostřed obličej a klikněte na některé z písmen. Když se strefíte, tak vysunuta ručička už zůstane. Pokud bude další odhad špatný, tak začínáte od začátku. Je třeba uhádnout všech 7 obličejů naráz. Po chvíli zjistíte, ke kterým písmenům patří který obličej. Ale písmena N, R, A, Q, W nevyužijete. Obličej s bradkou je P, usměvavý je D, zatnuté zuby jsou E, otevřená ústa jsou O, zamračený výraz je C, škleb je S a neutrální výraz je I. Hned poté následuje další hádanka, kdy máte poskládat plán evakuace. Ze začátku nemáte k dispozici všechny dílky, ale stařec vám je postupně přidává, až jsou všechny. Musíte vytvořit cestu od panáčka k východu vpravo dole. Cesta je dosti klikatá a některé dílky musíte mít natočeny tak, aby perfektně sedli s čarami. Jakmile máte cestu správně sestavenou, tak čára zazáří a úspěšně uniknete. Moc si ale neodpočinete, protože jste v místnosti s závěsem, na který klikněte, a objeví se Claudie, který hraje na elektrickou kytaru. Kolem kytary se tvoří noty, ale ze začátku jen jedna. Klikněte na notu a objeví se další dvě. Takto musíte klikat na noty, abyste Claudia naštvali. Takže klikněte na jednu, pak na dvě, tři, čtyři a nakonec na pět. Ale musíte být hodně rychlí a za zběsilé klikání není žádný trest, takže se nejedná o nic těžkého. Pak Claudie kytaru hodí na starce, který se potopí. Klikněte na trubku vlevo, z níž vypadne gumová kačenka. Na kačenku postupně třikrát klikněte, aby skončila do pravé trubky. Pak klikněte na závěs, kde je Claudie s nádobou plnou jakési kapaliny. Nahoře otočte kohoutkem a kačenka vypadne do kapaliny a způsobí explozi. Pak ale přijdou vojáci a hrdinu zajmou.

Akt 3

Claudia jste přemohli, ale jeho vojáci vás s Ofélií zajali, pak hrdinu omráčili a Ofélii předali Claudiovi. Jeho komplici Rosencrantz a Guildenstern zamkli hrdinu na lodi, kde zůstane do té doby, než bude hozen přes palubu. Spatříte hrdinu v nákladní místnosti, kde leží v bezvědomí. Klikněte na hrdinu, abyste viděli jeho chaotické myšlenky. Vlevo pak označte myší díru a sledujte, jak myš přeběhne doprava k bedně. Klikněte na bednu a objeví se dělo. Znovu použijte myší díru a dělo na chvíli změní směr. Opět proto použijte myší díru a rychle klikněte na dělo, když míří doprava. Uděláte ve stropě díru, na kterou klikněte, a dolů sleze opice. Znovu použijte dělo, abyste vystřelili na hrdinu a to tolikrát, než se mu v myšlenkách objeví 2x2=5. Pak klikněte vlevo nahoře na barel, z kterého vypadne koule a ta spadne hrdinovi na hlavu a k výsledku přidá dvě. Opakujte takto, až je hodnota 2x2=3. Nakonec klikněte na opici a ta upraví výsledky o mínus jedna. Takže jen shoďte kouli z barelu a výsledek je správně, tedy 2x2=4. Po dosažení správného výsledku, se hrdinovi myšlenky urovnají a probudí se. Klikněte nyní na opici a započne klasická hra kámen nůžky papír. Opice otočí před vámi čtyři karty. Tři jsou vaši a jedna nahoře je karta opice. Vy musíte na základě klasické hry porazit její kartu. Diamant představuje kámen, svitek je roven papíru a nůžky jsou nůžky. Svitek tedy porazí diamant, diamant porazí nůžky a nůžky porazí papír. Po asi pěti kolech, vyleze opice nahoru, sesune vám žebřík a hrdina se dostane do podpalubí. Tady klikněte na hák, který drží balík, aby ho zvednul, vylezte nahoru po žebříku a klikněte do prázdného místa mezi hákem a balíkem. Hrdina si stoupne na balík a vy klikněte znovu na hák a jste vytaženi nahoru na palubu. Zkuste jít k zábradlí, ale po chvíli vás chytí obrovská chobotnice. Klikněte vpravo dvakrát na hák, aby bylo vysunuto dělo. Teď píchněte chobotnici do oka a všimněte, že jej otevře pomocí chapadla. Použijte proto dělo a levé chapadlo chobotnice odrovnáte. Teď ji rychle píchněte do obou očí, aby si je otevřela dvěma zbývajícími chapadly a tak vás pustí. Následně se ale postavíte Rosencrantzovi a Guildensternovi. Zkuste označit obě chapadla, ale oba muži se dokáží bránit. Otevřete uprostřed dvířka, která skrývají ovládání kormidla, a posuňte páčkou doprava. Rosencrantz se přesune doprostřed ke kormidlu a nedává pozor. Proto klikněte na levé chapadlo a zbavíte se jej. Pak posuňte kormidlo zpět doleva, otočte s ním, aby se namísto kuželky objevila rachejtle a na tu klikněte. Rachejtle vystřeli do druhého muže, který ztratí vědomí, a můžete kliknout na chapadlo vpravo. Vylezte po schodech a hrdina se ujme kormidla a odpluje zpět do království.

Akt 4

Hrdina se tedy vrátí zpět do království, ale nikdo si to nemůže jen tak nakráčet do hradu Elsinore, kde se Claudie ukrývá. A než se tedy dostane k hradu, tak se musíte proplížit skrze les, který je ale plný vojáků. Máte vždy možnost vybrat ze tří směrů, a pokud zvolíte špatný směr, tak začínáte od začátku. Správná cesta je rovně (domek), nahoru (hradba), nahoru (domek), doprava (strom), dolů (domek), dolů (strom) doprava (domek), doprava (domek), nahoru (hradba), a nahoru (domek). Dorazíte k hradu, kde je ale zalidněný dvůr. Dav je skutečně masivní, a když do něj vstoupíte, tak hrdina se objeví na jiném místě. Jedná se o další hádanku, kdy musíte hrdinů, najít aby změnil pozici a zase na něj kliknout. Celkem se hrdina ukáže v patnácti místech a vy na něj musíte kliknout. Nejde ale vidět celý a musíte jej hledat podle žárovky na hlavě nebo jen dle oka apod. Jakmile se dostanete přes dav, tak hrdina vstoupí do Hradu Elsinore. V hradě na vás čeká menší bludiště. Z první místnosti běžte doprava, v další opět doprava, poté doleva, znovu doprava a nakonec doleva. Dostanete se o něco blíž k místnosti s trůnem, ale ještě vás čeká složité schodiště. Na dveřích jsou čtyři symboly, které musíte upravit na základě obrazců v místnosti. Vlevo nahoře se nachází čtverec, vpravo uprostřed je okno, které představuje plus; vlevo dole je trojúhelník a vpravo dole je další čtverec. Zadejte proto do obrazce na dveřích vlevo nahoře čtverec, vpravo nahoře plus, vlevo dole trojúhelník a vpravo dole čtverec. Hrdina se ocitá v neosvětlené místnosti a tak přepněte spínač na stěně. Narazíte na dalšího nepřátele a to Laertese, což je Poloniův syn, který chce pomstít smrt svého otce. Vpravo si všimněte zásuvky a mezi předměty uprostřed zpozorujte lampu se šňůrou. Klikejte různě na předměty, a vítr je odfoukne Laertesovi do úst. Jakmile se vám podaří doprava dostat lampu, tak klikněte na šňůru, abyste lampu zapojili a pak lampu pošlete na Laertese, abyste jej porazili.

Akt 5

Laertes vám po porážce přizná, že Claudie se obává boje s hrdinou, kterého nedokázal nikdo porazit, ani jeho vojáci, ani Polonius, ani jeho dva kumpáni. Po chvilce přemýšlení se pak Claudie rozhodl, že Leartes by měl dokázat hrdinu zastavit a to mu umožní utéct s Ofélií. Jeho plán ale zcela nevyjde, i když se Claudie přesto snaží s Ofélií utéct. Hrdina prokáže pozoruhodnou zdatnost, skočí z věže a chytí se koně, na kterém Claudie uniká. Klikněte na Ofélii, která si pomyslí, že spousta lidí věří, že koně jsou barvoslepí. Proto klikněte na koně, aby se zobrazili myšlenky koně a v barevném prostoru klikněte na černou tečku. Takto to zopakujte čtyřikrát. Poprvé je tečka dole spíše vlevo, pak nahrazuje oko koně, potom je u přední nohy koně a nakonec nahoře spíše vpravo. Ocitáte se před dveřmi tajné věže, na které klikejte tak dlouho, dokud z nich nevystřelí rukavice, která vás srazí na zem. Objeví se duch hrdiny, který se setká se zubatou. Zubatá mu řekne, že ještě není jeho čas a má najít přesýpací hodiny. Klikněte na všechny části kola, abyste zjistili, jaké mají barvy. Pak zadejte barvy podle toho, jakou barvu očí má smrtka. A takto asi dvacetkrát, až se objeví přesýpací hodiny. Uprostřed je fialová, nahoře světle zelená a směrem doprava tmavé zelená, světle modrá, tmavě modrá, červená a oranžová. Jakmile se objeví přesýpací hodiny, tak na ně získáte bližší pohled. Uprostřed se nachází kulička, na kterou klikněte a můžete zvolit směr, kam ji odrazit, ale vždy se vrátí. Musíte počkat až na každý sedmý cyklus, kdy se mezi středem a pravou stranou vytvoří nová cesta, kam kuličku nasměrujte a už se nevrátí. Vstoupíte do věže a opět se utkáte s Claudiem. Klikněte na páku u ruky Claudia, aby za ni zatáhl, a na jednom z pěti míst se vysune terč, na který musíte rychle kliknout. Jakmile se vám to podaří, tak se zapojí další část stroje nad vámi a odhalí další terč, na který urychleně klikněte a tím Claudia vyřídíte. Úspěšně dokončíte toto dobrodružství a Princ Hamlet a Ofélie jsou zase spolu. Hrdina se vrátí do své doby se zapomněním, proč vlastně původně chtěl navštívit minulost. A mezitím v sousedním království, Romeo a Julie užívají romantické chvilky, kdy je vyruší nezvaný host, ale to už je jiný příběh a se zcela jiným hrdinou.

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: