Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - Jack Keane

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 24056
Zobrazení tento měsíc: 65
Jack Keane

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

NE  

NE  

NE  
ANO  

ANO  

ANO  

Zobrazit  

Oficiální stránka hry:
www.jack-keane-game.de

Výrobce: 
Deck 13

Distributor: 
CDV Software Entertainment
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
Jack Keane je humorná adventure od německého týmu Deck 13, která hráče obsadí do role fešáckého a po kolena v problémech ponořeného kapitána Jacka Keana. Kvůli svým potížím je Jack doslova přinucen vzít džob, v jehož rámci má za úkol dopravit tajného britského agenta na tajemný ostrov Tooth Island. Jenže to by nebyl Jack, aby si jej potíže neodchytly na každém kroku. Jeho loď narazí do útesů při Tooth Islandu a britský agent to prostě nerozchodí, je mrtev. *Arduška*


Autor: Filip Richter "Tonyskate" , ( Abeceda her )
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
XXX - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

Jack Keane

Jack Keane pochází od tvůrců adventurní série Ankh. Používáte zde klasicky levé, ale spíše pravé tlačítko myši. Levým tlačítkem určujete místa, kam má Jack jít a pravým tlačítkem myši učiníte možné úkony, jako něco sebrat či něco použít. Inventář najdete opět nahoře a pod klávesou Tab se skrývá seznam úkolů, kterému ale není potřeba věnovat moc pozornosti. Klávesa X vám může ukázat snad všechna aktivní místa na dané obrazovce. Dvoj-klikem přesvědčíte Jack běžet a dvoj-klikem na opuštění obrazovky do jiné lokace urychlíte přesun. Mezerníkem přeskakujete scénky a tlačítkem myši jednotlivé dialogy. Během hry můžete objevovat různé bonusy, které se vám pak zpřístupňují v menu. Tyto bonusy ovšem nejsou nutné k dokončení samotné hry. Bonus se týká místnosti s voskovými figurínami postav, které potkáte během vašeho dobrodružství.

Jack Keane je kapitánem v období koloniální Anglie v 19. století. Jack někdy v této době přijímá nabídku, která mu nejen způsobí spoustu problémů, ale pomůže mu odhalit jeho minulost. Cílem práce je vzít britského tajného agenta na záhadný Tooth Island. Bohužel na tomto ostrově Jack uvízne a zjistí, že tomuto ostrovu vládne jistý Doktor T. Zde se Jack setkává s mladou a naivní Amandou, o kterou se musí postarat a stejně tak musí něco udělat s Doktorem T, který má špatné plány s britskou říší, protože zaplavuje říší svým odporným instantním čajem. A také pěstuje ne zrovna příjemné rostliny, které zhltnou každý přírodní čajový lístek.

Kapitola I: Trable (Chapter I: In a bind)

Někde v indickém oceánu vidíte Doktora T a slečnu Gristle, která mu podává informaci, že královna vyslala tajného agenta zjistit něco o Dr. T a jeho plánu zbavit se říše. Britská říše se samozřejmě nesmí dozvědět o jeho nekalém plánu a proto pošlou pozvání ženě ze Spojených států, aby na ostrově u Doktora T pracovala jako služebná. Mezitím někde v Londýně se setkáváte s Jackem, který je přivázán k židli, kam ho dostali dva gangsteři. Jack totiž ještě nezaplatil tři roky starý dluh, kdy si od pana Leeho půjčil peníze na loď a tito dva se z něj chystají peníze vymlátit.

Oslovte některého z gangsterů a začněte mu nadávat, aby vás praštil. Po první ráně vám z kapsy vypadne na bednu kapesní nůž, ale nedosáhnete na něj. Znovu tedy vyprovokujte velkého chlápku, aby vás praštil, a dostane se blíže k noži. Seberte kapesní nůž a sledujte menší honičku, ze které se nakonec dostane ven, kde si uvědomíte, že jste na vrcholku Big Bena. Běžte doleva na plošinu a rozvažte uzel. Plošina se s vámi začne spouštět dolů, ale po chvíli se dva gangsteři pověsí na lano jako protiváha a vytáhnou vás opět kousek nahoru. Vlevo seberte z plošiny koště a hadr a koštětem shoďte velký barel. Gangsteři budou spuštění na velké hodiny o pár metrů níže a vy vyjedete opět nahoru. Jděte doprava a zkuste vstoupit do věže, ale dveře se na poslední chvíli zabouchnou. Pokračujte doprava na roh a všimněte si, že váš nůž je v havraním hnízdě. Slezte tedy dolů a všimněte si kousek níže ptačího trusu, který vám brání v cestě. Vylezte tedy zpět nahoru, běžte doprava a namočte hadr v kbelíku s vodou. Slezte opět dolů a mokrým hadrem odkliďte ptačí trus a slezte ještě níže. Zkuste sebrat nůž, ale havran vám v tom brání. Běžte tedy doleva a ze zábradlí seberte pytel s pískem, který hoďte na jednoho z gangsterů na hodinách. Gangster uvolní ručičku, hodiny zazvoní a havran odletí. Seberte tedy nyní bez problémů kapesní nůž, vylezte zpět nahoru a jděte na plošinu. Vlevo nad navijákem přeřízněte nožem bezpečnostní lano a dostanete se dolů. Vydáte se k vaší lodi, kde jsou vaši kamarádi Eric a Lawrence. S nimi je zde i Joe Little z národní tajné služby. Nabídne vám 10,000 liber za to, když v severní Africe vyzvednete tajného agenta a odvezete jej na Tooth Island. Při odplutí Lawrence omylem zanechá v přístavu papír, který objeví dva gangsteři a podle něj poznají, že Jack a jeho společníci zatím míří do Kapského Města.

Kapitola II: Výprava (Chapter II: The Voyage)

Jack spolu s Erickem a Lawrencem udělají zastávku v Kapském městě a požadují menší volno, které jim máte zpříjemnit lahví rumu. Jděte doleva a vstupte do dobrodružného obchodu se suvenýry. Vlevo odsuňte závěs a spatříte zde ženu, které se okamžitě zastane nějaký dobrodruh. Oslovte dobrodruha a postupně volte dialogy Prove you were successful, Prowe you visited the Canarias a Prove that you’re wealthy, abyste od něj získali jednu z lahví rumu, které objevil při svých dobrodružstvích. Jděte ven a k vaší lodi. Tady dejte Ericovi nebo Lawrencovi láhev rumu a ti se vydají s lahví užívat do města. Kousek vlevo dole si všimněte bílého prkna na lodi, které je Jackovou skrýší. Zkuste oddělat prkno, ale je už shnilé a ulomí se. Získáte tedy prkno a ze skrýše 30 šilinků. Vpravo si prohlédněte loďku, ve které je voda a zpátky vlevo nahoře oslovte podivného Mexičana. Ten zahodí svůj převlek a je z něj agent tajné služby jménem Montgomery. Od agenta se dozvíte o celém plánu a také, co způsobilo čajovou krizi. Agent prozatím po vás chce, abyste odeslali jeho tajný balíček. Běžte doleva a promluvte si s Amandou, s dívkou z obchodu. Řekne vám, že je z Ameriky a také míří na Tooth Island. Ukáže vám obálku s pozvánkou. V inventáři si prohlédněte obálku, která má známku a ta se vám bude hodit na balíček od agenta. Více vlevo oslovte kapitána Cookstera, který dělá sbírku na svou novou loď. Kompletně si s ním promluvte a potom mu dejte shnilé prkno z vaší lodi. Za odměnu si můžete vzít dýmku, kterou seberte a jděte k bednám napravo od obchodu. Vylezte na bedny a pak nahoru na římsu. Jděte doleva po římse a za rohem slezte na bedny za plotem. V okně si všimněte modré mísy s obilninami, kterou ale stráží hejno vos. Použijte tedy na vosy dýmku a pak vezměte mísu. Slezte z beden na zem a seberte tři plechovky s čajem. Vždy když jednu seberete, tak se vám objeví, že jste našli bonusový předmět. Všechny tři plechovky použijte na jednu plechovku na zemi, abyste postavili pyramidu a odemkli tak první bonus. Vraťte se přes bedny a římsu zpět k vaší lodi a jděte doprava k loďce. Na loďku použijte modrou mísu, abyste ji naplnili vodou, a mísu s vodou pak použijte na obálku od Amandy a získáte známku. Jděte do dobrodružného obchodu, na balíček nalepte známku a balíček dejte do schránky napravo od obchodníka. Vyjděte ven a běžte doprava, kde si promluvte s vašimi společníky. Ti ale odmítají odplout, protože jim nebylo zaplaceno nebo že loď je tak chudě vybaveno. Běžte tedy zpět do obchodu a promluvte si s majitelem. Po chvíli diskuze začněte nakupovat a budou vám nabídnuty čtyři předměty. Každý stojí deset šilinků, ale jelikož máte pouze 30 šilinků, tak si můžete koupit jen tři předměty. Zvolil jsem kompas, nůžky a zapalovač. Posledním čtvrtým předmětem je olej. Jděte znovu ven za vašimi společníky a promluvte si s nimi o vašem novém vybavení a potom se vydají na loď. U lodi oslovte agenta a kliknutím na loď odplujete na Tooth Island.

Kapitola III: Ztroskotanci (Chapter III: Shipwrecked)

Agent Montgomery bohužel nenavigoval Jackovu loď Okouzlující princeznu moc dobře a loď skončila v útesech. Amanda navíc zaplatila vaší posádce a tím si ji koupila, takže ji teď odvážejí na vaši loďce. Montgomery se mezitím pokusí získat přístup někam výše, ale zničí tím tak chrám nahoře na hoře. Vlevo si všimněte dřevěného prkna ve vodě. Běžte k agentovi a seberte u něj hvězdici, která je bonusovým objektem. Napravo od agenta také seberte sloní prasátko, ve kterém by mohli být nějaké peníze. Promluvte si s agentem Montgomerym a získáte nit a krátkou rozbušku. Vstupte do jeskyně a vlevo si prohlédněte truhlu. Seberte starou mušketu, kterou v inventáři prohlédněte, pak prozkoumejte a získáte střelný prach. Vlevo v rohu seberte další hvězdici a nožem si uvolněte cestu skrze liány. Vylezte ven a na okraji vezměte hvězdici. Jděte doleva, kde seberte další hvězdici a vylezte nahoru a pokračujte nahoru po schodech. U srázu zkuste skočit na druhou stranu, ale je to moc daleko. Ve skále si všimněte trhliny a velkého balvanu u vás. V inventáři zkombinujte sloní prasátko se střelným prachem a potom s krátkou rozbuškou a výsledek umístěte do trhliny ve skále. Zapalovačem zapalte malou bombu v trhlině a balvan se odvalí. Kdybyste neměli zapalovač, tak pomocí nože rozeberte kompas, abyste získali čočku a tou pak zapalte bombu. Jakmile je balvan odvalen, přeskočte na druhou stranu a Montgomery vás bude následovat. Podívejte se na spadlý sloup a jděte dole po dřevěných prknech na okraj útesu, kde si všimněte lana. Toto lano nožem přeřízněte a poté slezte zpět dolů po schodech. Běžte doprava a přejděte po stěžni z lodi. Tady seberte rybářský prut, velkého červotoče a Jackův pytel s věcmi (bonusový předmět). Skrze jeskyni projděte zpět na první útes a zkombinujte v inventáři rybářský prut s nití a pak s červotočem. Výsledek použijte na plovoucí prkno ve vodě a vraťte se zpět nahoru za Montgomerym. Na spadlý sloup použijte prkno a vylezte vpravo na skálu. Skočte na dřevěné prkno a trochu vymrštíte Montgomeryho, ale je příliš těžký. Oslovte jej tedy a po přemluvení skočí na prkno on a dostanete se nahoru, kde seberte klín a modlící mlýnek. Mlýnek uvolní velkou kamennou hlavu a ta spadne dolů a také odhalí starou truhlu, která byla za ní. Jděte vlevo nahoru po schodech a seberte sáček vosku pro muže. Pokračujte doleva a ze země seberte dva kousky kamenných hlav. Ještě více vlevo je naviják a u něj hvězdice, kterou seberte, a odemkne se vám další bonus. Vezměte zde i hák a zkuste použít naviják, ale ten je pěkně zrezlý. Pomocí oleje jej namažte, a pokud nemáte olej, tak nůžkami odstřihněte vrch sáčku s voskem a voskem promažte naviják. Znovu použijte naviják a po spuštění lana sešplhejte dolů. Tady vezměte poslední kousek kamenné hlavy a na lodi si všimněte ústřic, vylezte nahoru a běžte zpět ke staré truhle. Oslovte Montgomeryho a řekněte mu, aby sundáním svého oblečení odlehčil své hmotnosti. Do staré truhly umístěte tři kousky kamenné hlavy a mezitím přijde nevěsta, která prosí boha o manžela. Montgomery se dostane nahoru a poté si promluvte se Shari. Shari se měla před chvílí vdávat, ale při zhroucení chrámu spadl kámen na hlavu jejího manžela a ten ztratil paměť. Pomůže vám, když jí donesete zpět její čelenku, kterou ztratila během zhroucení chrámu. Jděte tedy doleva nahoru po schodech a kousek vlevo použijte hák na chrámové dveře. Vstupte dovnitř a venku na okraji útesu seberte indiánské koření. Více vlevo vezměte čelenku bez drahokamu a prohlédněte si ji v inventáři. Nahoře ve skále si všimněte tyče na vlajku a běžte zpět na plošinu. Vlevo u navijáku slezte po laně dolů a použijte indické koření na ústřice na lodi. Z ústřice vypadne perla, kterou seberte a umístěte do čelenky. Jděte zpět k Montgomerymu a Shari dejte čelenku. Shari vám, ale hodí pouze část rostliny, kterou utrhla, takže vám je na nic. Vezměte kousek od vás vinnou révu a pohovořte s agentem. Běžte doleva po schodech, projděte dveřmi chrámu a vlevo použijte vinnou révu na tyč ve skále. Montgomery se samozřejmě přidá a vylezete nahoru. Tady jej u vstupu do džungle popadne tygr a jeho budoucnost je nejistá.

Kapitola IV: Výplata a cesta domů? (Chapter IV: Payment and voyage home?)

Bez agenta jste zde nyní na vlastní pěst. Projděte džunglí a běžte kousek doleva, abyste objevili vesnici. Při pohledu na vesnici poznáte, že je rozdělena na horní a nižší část. Jděte doleva dolů a vpravo vylezte na svatiny a z ruky ji seberte kadidlo. Pokračujte doleva až k závoře s dvěma britskými vojáky, s kterými si popovídejte. Dozvíte se o letišti patřící doktoru T, a že potřebuje britskou identifikaci, aby vás vpustili. Běžte doleva nahoru k jedno-hvězdičkovému hotelu a vstupte dovnitř. Na vozíku si nahoře všimněte čističe a dole terpentýnu. Všimněte si nablýskané hvězdy na pultu, která je pevně přilepená. Napravo od recepčního pultu se podívejte na zapálený krb a pak zazvoňte na majitele hotelu a důkladně jej vyzpovídejte. Zjistíte, že je jediný hrdý majitel hotelu, který má jednu hvězdu. Požádejte také o sklenici vody a tou pak uhaste oheň v krbu. Mezitím co majitel bude znovu rozdělávat oheň, tak seberte čistič a terpentýn a potom dejte dolů čistič a nahoru terpentýn. Kadidlo pak použijte na hvězdu na pultu a majitel ji půjde očistit, ale terpetýnem, takže hvězda spadne a vy ji seberte. Promluvte si znovu s majitelem hotelu a výměnou za hvězdu získáte klíč k pokoji sedm, kde je ubytován Montgomery. Vyjděte po schodech nahoru a klíčem odemkněte hned první dveře. Vstupem do pokoje se vám zpřístupní další bonus a Jack si pokoj vyzdobí věcmi ze svého pytle. Běžte doprava a ze stolku seberte tajný balíček, který prozkoumejte v inventáři, abyste zjistili, že se jedná o ten samý, co jste poslali z Kapského Města. Odměna za dopravení na ostrov byla investována do nějaké stavby. Z balíčku také získáte Montgomeryho ID kartu agenta a smlouvu o stavbě. U postele vezměte červenou ponožku, odejděte z hotelu a ukažte dvou britským vojákům ID kartu. Moc vám ale nevěří a položí vám proto dvě otázky, na první odpovězte vrány (crows) a podruhé něco s vlakem (train) nebo jinou možnost. Nyní už vás nechají projít a můžete obejít závoru. Naproti slona si všimněte rostliny v kleci a běžte nahoru před trh a odbočte doprava. Po pár krocích si promluvte s panem Gopeshem, který je otcem Shari. Pak se vraťte zpět na rozcestí a běžte na trh. U schodů vezměte leták a promluvte si s Rupiah, agent ohledně majetků. Ukažte ji smlouvu a dostanete klíč zelenému domu v bažinách číslo tři. Zeptejte se Rupiah, kde dům je a to v bažinách. Jděte doleva a pak dolů po schodech. Pokračujte nahoru vpřed do bažin a zkuste otevřít dveře do bažin, ale jsou zamčené. Z hrobu vezměte svíčku a běžte zpět. Po deskách přejděte k zelenému domu a klíčky odemkněte dveře, ale ty hned spadnou. Běžte zpátky k Rupiah a oznamte jí, že dům je v troskách a bude vám vráceno deset liber a jeden šilink. Mezitím spatříte diskuzi doktora T s gorilou, která zablokovala cestu na doktorovo letiště. Běžte k závoře a promluvte si s majitelem slona tedy spíše taxikářem, s Pandou o jeho problému. Podle všeho navedl svého slona do domu strážných a zničil jej a rozbil si zadní světlo. Případně by vás bez problémů vzal na letiště. Promluvte si se strážnými o slonovi a dejte jim deset liber. Jděte zpátky na trh a u stánku s ovocem si promluvte s Louise. Dozvíte se něco o majiteli slona, její vnučce a zkažené svatbě. Zeptejte se jí blíže na její vnučku, která má ráda její džem a hned jeden džem od babičky vyfasujte. Pak si popovídejte se Shari a malým starým muže. Poté dejte Shari džem a získáte prázdnou sklenici od džemu, do které dejte svíčku a potom to vše zabalte do červené ponožky, abyste získali improvizované zadní světlo. Běžte zpátky k závoře a dejte improvizované světlo namísto zadního světla na slonovi. Potom si znovu promluvte se strážnými, běžte za Louise na trhu a promluvte si s ní znova o majiteli slona a o strážných a přesvědčte ji, aby jim šla vynadat. Louise i tak učiní a pak si promluvte se strážnými a získáte další bonus. Oslovte Pandu a řekněte mu, že jste připraveni se vydat na letiště. Mezitím zpátky v Kapském Městě uvidíte dva vymahače, jak se snaží vypátrat vaši stopu.

Na slonovi dorazíte až k čerstvé blokádě, takže dále musíte po svých. Běžte nahoru po cestě a na blokádě si všimněte lana a kmene stromu. Jděte zpátky dolů za Pandou, který si dává piknik a složil náklad ze slona. Napravo od slona otevřete krabici s nářadím a seberte z ní část rýče, část tyče s rukojetí a část kopí. Běžte zpět nahoru a na rozcestí před zablokovanou cestou se zastavte. Z toho místa můžete jít doleva za Pandou, doprava k zablokované cestě, nebo přímo nahoru po stromě a nebo doprava nahoru po velkém stromu. Jděte přímo nahoru po kmeni, kde na vás skoro zaútočí anakonda. Nyní běžte nahoru doprava po velkém kmeni, vylezte na chodidlo sochy a v polovině schodů seberte obrovský ořech. Podívejte se dolů a všimněte si anakondy dole ve vodě. Po schodech nahoru vstupte do ramena sochy a vylezete na druhé straně. Přejděte doprava po ruce sochy na cestu za blokádou. Zajděte dolů k blokádě a seberte kousek dřeva. Cesta nahoru vás zavede k elektrickému plotu, kde se podívejte na všechny značky a seberte starý šroubovák u mrtvé krysy. Běžte zpět na ruku sochy a běžte okolo hlavy k ústům sochy. Do úst umístěte obrovský ořech a běžte doleva, kde do malé díry v kmeni dejte kousek dřeva. Dvakrát vylezte nahoru až k chatě, kde opice šlape, aby napájela elektrický plot. Jděte doleva k chatě a použijte šroubovák na část plotu na okraji verandy. Vezměte kousek plotu a použijte kopí na zvonek u dveří. Zazvoníte, opice přestane šlapat, vyleze ven a pak se zase vrátí ke své práci. Jděte zpátky k hlavě sochy a skrze hlavu k chodidlu sochy. Stoupněte si na místo u schodů, kde jste našli velký ořech a hoďte část plotu na anakondu dole, abyste ji uvěznili. Slezte nyní úplně dolů a přejděte po kmeni, který dříve strážila anakonda. Běžte doleva a podívejte se na ruiny. Nožem uřízněte kousek vinné révy a pokračujte doleva ke sloní svatyni. Ve svatyni se podívejte na sloní hlavu a použijte chobot slona jako páku a ústa sochy rozlousknou ořech. Jděte dále doleva a pomocí nože odstraňte rostliny blokující cestu. Běžte dále po cestě nahoru, kde potkáte masožravou rostlinu. Všimněte si kostí opic okolo rostliny a pak na rostlinu použijte vinnou révu, abyste ji svázali. V inventáři zkombinujte část rýče a tyče s rukojetí, abyste získali rýč. Rýčem vykopejte rostlinu a jděte zpět až k ústům sochy. Tady seberte část ořechu a zkombinujte ji s rostlinou. Vylezte k chatě s opicí a umístěte rostlinu na verandu. Nožem rostlinu uvolněte a pak kopím zazvoňte na zvonek. Tím se zbavíte opice a plot není napájen elektrickým proudem. Jděte tedy k plotu, přelezte jej a Jack se pak setkává se slečnou Gristle. Doktor T skrze dalekohled uvidí Jacka a chce po Amandě, aby zjistila, jestli zde Jack není na misi získat osudové dědictví. Amanda dostane kousek papíru s jistým datem, který bude nápovědou k pokladu.

Kapitola V: Zkouška (Chapter V: Put to the test)

Jako Amanda vyjdete z budovy a Jack se stále dohaduje se slečnou Gristle. Jděte doleva na vyhlídkovou plošinu a prohlédněte si mapu a dalekohled. Dalekohledem se podívejte a spatříte zadní část jedno-hvězdičkového hotelu. Jděte doleva a narazíte na zablokovanou cestu. Na lano, které drží kmeny, použijte pušku z inventáře a cesta je volná. Dojděte na rozcestí a běžte cestou směrem dolů. Po chvíli narazíte na Pandu, se kterým si promluvte a oznamte mu, že jeho zákazník čeká na konci cesty. Když se vydá osedlat slona, všimne si, že mu chybí nářadí a nemůže vyrazit, protože nemá kopí. Běžte doprava do vesnice a před hotelem si všimněte věcí na prádelní šňůře. Pomocí pušky sestřelte deštník a podvazkový pás a oba předměty poté seberte. Vstupte do hotelu, podívejte se na terpentýn na vozíku a promluvte si s majitelem. Zjistíte, že Jack je zde ubytován. Zkuste vpravo z recepčního pultu sebrat dopis s královskou pečetí, ale majitel vám v tom zabrání. Pokuste se jít nahoru po schodech, ale opět nemůžete. Odejděte z hotelu a směrem dolů si u závory promluvte s britskými strážnými, kteří vás ale nenechají projít. Po prknech vpravo přejděte ke svatyni a seberte z ní kadidlo. Jděte zpět k taxikáři Pandu a dejte mu deštník, který může použít namísto svého kopí. Za odměnu dostanete otvírák na láhve. Běžte nahoru na vyhlídkovou plošinu a na základ dalekohled použijte otvírák a získáte dalekohled. Zkuste dalekohled připevnit k pušce, ale nejde to. Použijte tedy první pušku s podvazkovým pásem a potom s dalekohledem. Pušku se zaměřováním připevněte na základ dalekohledu a podívejte se na zadní část hotelu. Vystřelte do barelu nebo do vázy, abyste vylákali majitele ven. Poté co majitel dá pod dveře klín, aby se nezavřeli, střelte do zavěšeného pytle u otevřených dveří a majitel uhne o pár metrů. V tu chvíli střelte do klínu a dveře se zavřou. Běžte do hotelu a vezměte terpentýn z vozíku a dopis s pečetí z recepčního pultu. Použijte kadidlo na krb a běžte nahoru po schodech do pokoje číslo sedm. V inventáři prozkoumejte dopis a získáte královský dopis, na kterém nic není, ale páchne po citronu. Na lampu u okna použijte terpentýn a pak kadidlo a poté dopis. Amanda si přečte dopis a zjistí, že je určen pro někoho, kdo je na královské misi. Kousek papírku pro Jacka s textem co se stalo 6. listopadu roku 1871 položte na stůl a odejděte z pokoje. Lampa mezitím zapálí závěs v pokoji.

Kapitola VI: Jackova minulost (Chapter VI: Jack’s Past)

Zpátky jako Jack odcházíte s nepořízenou od slečny Gristle. Jděte doprava na výhledovou plošinu, pak na rozcestí a dolů do džungle. Tady uslyšíte volání o pomoc. Běžte směrem ke kamenné soše a vylezte na chodidlo sochy. U schodů uvidíte muže visícího na řemenech brašny, kterou má. Promluvte si s Murphym a poté nožem přeřízněte řemeny brašny. Murphy spadne dolů, jděte směrem ke kládě poblíž anakondy a tam si s Murphym promluvte. Ve vesnici vezměte tér ze země před hotelem. Vstupte do hotelu, běžte po schodech nahoru a jděte do vašeho pokoje. Zde uvidíte všechno spáleno. Jen na stole seberte vzkaz s otázkou, co se stalo 6. listopadu 1871, který si prohlédněte a vpravo v pokoji seberte ze stěny tři hřebíky. Odejděte z hotelu a zeptejte se britských vojáků na rok 1871 a získáte kroniku z toho roku. Kroniku si v inventáři prohlédněte a zjistíte, že zde stránky z listopadu chybí. Zeptejte se vojáků ohledně chybějících stránek a sdělí vám tři osoby, které měli kroniku naposledy. Těmito lidmi byli pan Gopesh, Rupiah a babička Louise. Jděte po cestě před trh, odbočte doleva a vstupte do obchodu Pop’s. Vlevo se zeptejte pana Gopeshe na kroniku a řekne vám, že ji vrátil v pořádku. Pokračujte na trh a zeptejte se na stejnou věc Rupiah, ale i ona ji vrátila v perfektním stavu. Ještě prohoďte pár slov s vašimi bývalými společníky a pak oslovte Louise. Vyzpovídejte ji ohledně kroniky a nevěřte jí ani slovo a pak dostanete chybějící stránky. Přečtěte si je v inventáři a zjistíte, že 6. listopadu roku 1871 byla požárem zničena botanická stanice číslo jedna a rodina Keane zahynula. Jděte zpět k závoře a zeptejte se Murphyho, jestli neví, kde je botanická stanice jedna. Sice to ví, ale budete k tomu potřebovat loď. Mezitím se doktor T snaží domluvit se svými poddanými šimpanzy. Běžte do bažin a vpravo si všimněte vaší loďky, která ale potřebuje trochu opravit. Vyjděte zpět po schodech, běžte doprava k řezníkovi a směrem nahoru projděte budovou k Pop’s obchodu. Vejděte do obchodu a zkuste vzít kladivo, ale marně. Promluvte si s panem Gopeshem a zkuste sehnat nářadí, buď štětec a nebo kladivo. Za každý tento předmět mu ale musíte prokázat službičku. Když splníte oba úkoly, tak získáte bonus. Za kladivo chce, abyste kytce Luigi sehnali něco k jídlu a za štětec musíte pomoci Loretě. Jako první zvolte kladivo a musíte sehnat nějaké jídlo pro Luigiho. Jděte za řezníkem a zeptejte se jej na jídlo a dostanete klobásy, které ale nevypadají zrovna nejlíp. Běžte tedy k závoře a vpravo slezte na menší molo. Napravo ve vodě si všimněte ryb a použijte na ně klobásy, abyste jednu rybu ulovily. Nalevo od klece s Luigim (za Murphym) seberte dřevěné prkno a běžte zpět do obchodu Gopeshe a dejte mu rybu. Vezměte si z poličky u dveří kladivo a běžte k lodi v bažině. Použijte na loď kladivo a opravíte ji. Můžete rovnou odplout nebo splnit i druhý úkol, abyste odemkli bonus. U pana Gopeshe se zeptejte i na druhý úkol a musíte mu přivést Loretu. Jděte na trh a zeptejte se Rupiah na Loretu a bez problémů vám dá klíč od místa, kde ji drží. V bažinách běžte k vašemu bývalému domku a klíčem odemkněte poklop a najdete zlatou sošku, což je Loreta. Vraťte sošku Lorety panu Gopeshovi a seberte z poličky štětec. Nyní běžte ke kleci s rostlinou Luigi a vpravo vylezte na útes, běžte doprava na střechu strážných, vylezte na komín a použijte na kouř z komína tér. Jeden ze strážných poté vynese hrnec s térem ven. Slezte dolů, hrnec s térem seberte a běžte k loďce. Na loďku použijte štětec a získáte tak další bonus. Odplujte a mezitím co poplujete k botanické stanici, uvidíte dva gangstery, jak dorazili na Tooth Island. Po doražení na shořelou botanickou stanici číslo jedna si promluvte s Murphym a dostane salátový olej. Pomocí nože si vpravo uřízněte list kapradiny a jděte nahoru po cestě, která vám připadne velice povědomá. Nahoře si všimněte místa s dýněmi a vezměte zde hever, kolo od vozu a čerstvou zeminu. Pokud chcete zpřístupnit další bonus, tak použijte nůž na všech sedm dýní. Pokračujte po cestě nahoru a vstoupíte na dvůr před ohořelou zříceninu domu. Vlevo se podívejte na značku, kde je napsáno, že dům náleží někomu, kdo začíná písmenem K (možná Keane). Před značkou seberte zelený trychtýř a běžte nahoru k laboratoři.

Zkuste otevřít dveře laboratoře, ale brání tomu vinná réva. Zkombinujte tedy v inventáři salátový olej s heverem a hever použijte na bránu. Vstupte do laboratoře zarostlou obrovskou vinnou révou. Vpravo vezměte umělé hnojivo, běžte doprava a podívejte se na truhlu, kterou pevně drží masivní réva. Zkuste nožem přeříznout vinnou révu, ale marně. Běžte kousek zpět doleva a nožem zlikvidujte trochu vinné révy, která blokuje cestu do jiné části laboratoře. V této části laboratoře zkuste spínač u lampy, ale zdá se, že proud je odříznut. Vpravo otočte kohoutkem, ale neteče žádná voda. Odejděte z laboratoře, běžte doleva a seberte zde květináč a knihu o zahradnictví, kterou si přečtěte a dozvíte se něco o experimentech. Všimněte si, že větrný mlýn je rozbitý, zkombinujte tedy v inventáři kolo od vozu s kapradinou a improvizované větrné kolo dejte na tyč, abyste dostali do laboratoře proud. Běžte napravo od laboratoře a všimněte si rezavých trubek, které z laboratoře vedou ven. Jděte dále doprava, přejděte most a nastupte do výtahu. Napravo od výtahu otočte kolem, abyste pustili vodu do laboratoře, ale trubky jsou v jednom místě rozbité. Vezměte instalatérské nářadí napravo od kola a běžte doleva. Nad poklopem se všimněte nápovědy na tabuli a běžte zpět k výtahu. Slezte po žebříku v šachtě, abyste se dostali ven a jděte doleva k rozbité trubce. Vylezte nahoru a použijte nářadí na pravou část trubek. Voda nyní teče proudem ven, ale použijte ještě trubku napravo, abyste ji natočili a voda tekla kousek dál. Do levé části trubek dejte trychtýř a voda půjde do laboratoře. Jděte do laboratoře a běžte do zarostlé části. Vlevo otevřete truhlu a seberte z ní zlatá semínka a z vedlejší truhly červená semínka masožravých rostlin. Na stůl položte květináč, umístěte do něj čerstvou zeminu a zlaté a červené semínko. Do mixéru nad květináčem dejte hnojivo, otočte kohoutkem na vodu a vypěstujete rostlinku. Seberte zmutovanou masožravou rostlinu a běžte k truhle obrostlé masivní vinnou révou. Použijte rostlinu na révu a truhla bude uvolněna. Na truhlu použijte váš nůž, který obsahuje klíč. Odemknete truhlu a přečtete si deník Keanea. Dozvíte se o elixíru zvaném Emerald 13, a co se stalo Jackovým rodičům. Jack musí donést tento elixír doktoru Umbati v Kalkatě. Elixír a rodinný prsten Keane je v inventáři. Odejděte z laboratoře, venku potkáte Murphyho, který vám sdělí, že kdysi byl váš opatrovatel. Jděte doprava přes most a vstupte do výtahu. Do nakládacího doku přiletí vzducholoď s bednou, která má být převezena do Kalkaty. Nastupte do bedny, ale poklop se s vámi ihned uzavře.

Kapitola VII: Lov na Jacka (Chapter VII: Hunting for Jack)

Doktor T uvidí Jacka, jak nastoupí do kontejneru a pověří Amandu, aby Jacka přivedla. Jako Amanda přijdete do nakládacího doku, ale Jack už se mezitím dostal z kontejneru a teď se nemůže dostat skrze výtahové dveře. Podívejte se výtahové dveře, ale výtah nefunguje, protože je Jack dole uvězněn. Zkuste slézt po žebříku, ale šachta je nyní pod bednou a nedostanete se tam. V kontejneru si všimněte bedny s nitroglycerinem a jděte doleva k bednám. Všimněte si šimpanzů, kteří jsou mimo po Jackově zásahu. Vezměte dvě bambule a z rukou šimpanzů dva děrné štítek. U šimpanze na bednách seberte plstěnou pásku a z hromady krabic vezměte bednu s balony. Vpravo si prostudujte tabulku a zatáhněte za páku dole. Vyjede plošinu a do díry na okraji vložte bednu s balony. Znovu zatáhněte za páku pod tabulkou a bedna se otevře. Z bedny vezměte balon a jděte na druhou stranu ke kontejneru. Vpravo si prohlédněte rezavý ventil a střelte do něj puškou. Z ventilu začne unikat helium a na ventil nasaďte balon. Balon se napustí heliem a nyní otevřete vrata kontejneru. Bedna s nitroglycerinem je přichycena dvěma řetězy, které drží ve dvou slotech na bedně. Na každý slot použijte jeden děrný štítek a bedna je bezpečně vyložena. Nyní musíte zhasnout, aby šlo vidět váš signál k odletu. Puškou tedy sestřelte všech pět lamp v hangáru a pak si vlevo u tabulí stoupněte na vyznačené X. Zkombinujte v inventáři bambule a ty pak použijte. Vzducholoď odletí a vy můžete slézt dolů po žebříku. Jack mezitím uslyší, jak odlétá vzducholoď a podaří se mu otevřít výtahové dveře. Bohužel ale nepřekoná svůj strach z výšek a nedokáže skočit na vzducholoď. Amanda na něj namíří zbraní a Jack je chycen.

Kapitola VIII: Jackovo rozhodnutí (Chapter VIII: Jack’s decision)

Jack je přivázán k petrolejce ve vrcholku majáku a Dr. T mu sdělí své plány vyhodit zběsilé vražedné rostliny na britské království. Jakmile se první sluneční paprsky dotknou skel v majáku, Jack bude upálen. Amanda se vám pokusí získat trochu více času. Jako první se musíte dostat od petrolejky co nejdál. Uchopte tedy v inventáři červená semínka a použijte je na Jacka, který se po požití semínek nafoukne a provaz se přetrhne. Z petrolejky seberte knot a zkuste se podívat skrze skla, ale jsou špinavá. Očistěte tedy pomocí knotu jedno sklo vpravo, abyste viděli schody a po tom sklo oddělejte. Jack na poslední chvíli vyleze na balkón a unikne ohni. Jděte kousek doprava a vpravo nahoře na útesu oslovte malého muže, který vám po chvíli diskuze hodí pásek. Běžte doleva po balkóně a asi v polovině přivažte pásek ke stožáru dole. Poté slezte pomocí pásku dolů a octnete se na balkóně níže. Běžte doprava a seberte zde fialovou trofej jakožto bonusový předmět. Jděte doleva a na zábradlí si všimněte pelikána a u beden seberte stříbrnou trofej. Vstupte dveřmi do majáku, kde jsou samé rybářské trofeje, a v podlaze si všimněte poklopu, který je ale zamčený. Běžte doleva k hořícím schodům a z podlahy vezměte modrou trofej. Napravo od vstupních dveří jsou tři podstavce. Libovolně na podstavce umístěte všechny tři trofeje a zpřístupníte tak další bonus. Ze židle seberte velkou zápalku a vpravo si na horní poličce všimněte košíku, ale nedosáhnete na něj. Vpravo si všimněte uzlu, kterým je přivázán žebřík. Vedle se ve vitríně podívejte na síťku a pomocí prstenu v inventáři udělejte do vitríny díru a seberte síťku. Vyjděte ven na balkón a na pelikána použijte síťku. Z pelikána vypadne stará plechovka, kterou seberte a běžte zpět do majáku. Pomocí plechovky přeřízněte uzel a použijte žebřík, abyste shodili košík z poličky. Seberte košík a v inventáři jej prozkoumejte. Najdete rybářské vybavení v podobě dynamitu, který umístěte na poklop v podlaze. Plameny vpravo u schodů zapalte velkou zápalku a tou pak dynamit. Po explozi se maják začne hroutit a rychle tedy slezte poklopem dolů. Venku běžte doleva a popovídejte si s malým mužem. Ten vám řekne, že zde na vás čeká úkol, který musíte splnit. Vydejte se tedy na cestu do neznáma před vámi.

Kapitola IX: Jackův výcvik (Chapter IX: Jack’s training)

Malý muž vám řekne o posvátném chrámu pana Danielse, kde podstoupíte trénink. Jděte doprava, přejděte most a dole si všimněte dřevěné boudy. Vstupte do chrámu a promluvte si s knězem za stolem. Ten vám dá první úkol. Chce, abyste vylezli na podstavec a objevili prostor nebo čas. Jděte tedy více doleva ke dveřím a vylezte na podstavec. Tady buď zmáčkněte mezerník, abyste objevili prostor nebo počkejte pár sekund pro objevení času. Poté slezte dolů, oslovte znovu kněze a vylezte vlevo na sochu. Ze sochy seberte slunečník, flétnu a kriketovou pálku. Slezte dolů a běžte vlevo tunelem dolů. Tady si promluvte s dalším knězem a dostanete nový úkol. Po menším zemětřesení neprochází pára skrze konstrukci kvůli ohnutému ventilu. Na vás je vše opravit. Vlevo dole vezměte trubku (filthy), která visí na velké rouře. Nahoře z pravého zábradlí u schodů vezměte další trubku (dented) a napravo od pece seberte rezavou trubku. Vpravo použijte první trubku (filthy) na zelený panel a na výrobní pás vpravo použijte slunečník a pás se začne znovu točit. Běžte doleva k tunelu a do mezery mezi dvěma trubkami na stěně dejte flétnu. Vyjděte nahoru po schodech a na levý ventil použijte rezavou trubku a na ventil vpravo druhou trubku (dented). Na velký ventil použijte kriketovou pálku a stroj je opraven. Nyní vám kněží dají za úkol najít posvátného tygra. Vlevo přejděte most v podobě dutého stromu a vstupte do jeskyně posvátného tygra. Ze stěny seberte pochodeň a všimněte si, že v jeskyni je ozvěna. Pokračujte doprava a spatříte dvě věže z pavučiny a na pravé věži je obrovský pavouk. U každé věže z pavučiny je několik prázdných lahví likéru. Pavouk je tedy na pravé věži a Jack tudy nemůže projít. Ze země seberte prázdnou láhev od likéru a umístěte ji na levou věž. Pavouk přeleze na druhou stranu a vy můžete projít. Na rohu vylezte nahoru na římsu a prohlédněte si nákupní vozík. Slezte zpátky dolů a jděte doprava až k propasti, kterou ale nepřeskočíte. Vpravo nahoře si všimněte krápníku a několikrát na něj klikněte, až díky otřesům z ozvěny nespadne. Poté přeskočte na druhou stranu a seberte zde soudek s likérem a nářadí proti vampírům. Jděte stále doprava, až objevíte mrtvého posvátného tygra, kterého zabil agent Montgomery. Promluvte si s agentem a tomu uvízla noha mezi dvěma kameny. Vezměte na zemi další soudek s likérem a běžte zpět k věžím z pavučin. Na pravou věž umístěte soudek s likérem a potom umístěte druhý soudek na levou věž. Pavouk postupně přeleze k oběma soudkům a dá je do nákupního košíku. Jděte doprava, vylezte na římsu a do nákupního košíku vložte šilinkovou minci. Košík spadne dolů a soudek se rozbije na nižší římsu. Slezte dolů, seberte nákupní košík a slezte ještě kousek níže a tady vezměte zbytky soudku. Jděte zpět k mrtvému tygrovi a zkombinujte v inventáři sadu proti vampírům a zbytky soudku a získáte disk. Použijte nákupní vozík na tygra a potom na vozík umístěte disky. Nyní si jen vyberte, jak má improvizovaný tygr zařvat a úkol je splněn. Kněží vám poté dají klíč k místnosti s trůnem, abyste si promluvili s nejvyšším knězem. Pod dutým stromem seberte vlevo významného brouka (bonusový objekt) a jděte doprava nahoru k bráně. Vlevo přejděte most a vstupte do chrámu. Běžte doleva ke dveřím u podstavce a odemkněte je klíčem. Běžte vpřed k trůnu a tady si popovídejte s malým mužem, což je nejvyšší kněz. Zadá vám poslední test a to test lidskosti. To znamená spojit milence a uspořádat svatbu. Velekněz vám také dá certifikát, že Jack je Kshatriya kastě.

Běžte doleva a odejděte zadními dveřmi. Venku pokračujte směrem doprava a vstupte do okolí vesnice. U dveří do bažin oddělejte tyč a vstupte do vesnice. Běžte k závoře za britskými vojáky a dejte významného brouka a získáte další bonus. Jděte na tržiště, promluvte si s Rupiah a dozvíte se něco o Gopeshově čajovém servisu. Poté jí ukažte certifikát a budete vpuštěni do horní části města, kde už jsou snad všichni. Se všemi známými si promluvte a všimněte si, že zde jsou dvě schodiště, které vedou na balkon. Levé schodiště vede k Vincentovi a Rupiah a pravé vede do lékárny. U pana Gopeshe zkuste vzít hrnek na stole, ale Gopesh vám v tom zabrání, protože je to jeho poslední kus z čajového servisu. Také vám pak ukáže, jak rodina dokáže přesvědčit lidi, aby si vzpomněli. Jděte nahoru po levých schodech a promluvte si se synem Rupiah, Vincentem. Po rozhovoru vezměte ze stolu obvaz, sejděte dolů a vlevo si popovídejte s Louise. Stále hovořte na téma svatba a pak ji řekněte, ať jde s pravdou ven. Dozvíte se něco dalšího z chybějících stránek kroniky, kdy něco provedla starostovi s indickou zamilovanou básní Kela Tara. Tato báseň byla zrušena, ale existuje jedna kopie. Vpravo přejděte most, vstupte do věže a sejděte schody do spodní části vesnice. Běžte doleva a promluvte si s řezníkem. Postupně volte dialogy tak, abyste mu slíbili, že si jeho tajemství necháte pro sebe. Poté získáte jeho důvěru a dluží vám službičku. Znovu jej tedy oslovte a zeptejte se na báseň Kela Tara, jejíž jedinou kopii mají kněží. Řezník vám dá své oprávnění, abyste získali báseň. Běžte do bažin, projděte dveřmi a pokračujte do okolí chrámu. Dveřmi vlevo vejděte do místnosti s trůnem a běžte doprava na recepci. Za stolem si promluvte s knězem o básni a potom mu ukažte oprávnění od řezníka. Získáte báseň, která je nebezpečná a ten, kdo se po ní má zamilovat, musí být jediný, kdo ji v okolí uslyší. Vraťte se do vesnice a běžte do horní části. Vlevo si promluvte s agentem Montgomerym a s Murphym. Jděte po schodech nahoru, běžte doleva k palmě a zkuste vzít kokos. Kokos spadne na zem a seberte dvě poloviny kokosu. Běžte k mostu a do věže se schody dolů, ale pokračujte doprava a běžte do altánku se Shari. Dejte Shari báseň, ale musíte jí také dát nějakou ochranu na uši. Zkombinujte tedy v inventáři dvě poloviny kokosů a obvaz. Výsledek pak dejte Shari a sledujte, co se bude dít. Shari si při čtení básně omylem shodí jednu polovinu kokosu a trochu se zblázní. Její otec pan Gopesh ji popadne, odvede do věže a na most se postaví jako stráž. Vlevo u schodů seberte svatební šaty a ze stolku, u které seděl Gopesh vezměte hrnek. Vyjděte nahoru po schodech za Murphym a vstupte do lékárny. Tady uvidíte slečnu Gristle, která pro doktora T objednává benzín. Promluvte si s prodavačkou a dozvíte se o elixíru, která dokáže navrátit paměť a zamilovat se do osoby, která stojí před ním. Nalevo od dveří si přečtěte plakát o výjimečných rostlinách a odejděte z lékárny. Běžte doleva, dveřmi projděte věží na druhou stranu a dalšími dveřmi jděte na verandu. Jděte doprava, promluvte si s Rupiah a pak jí dejte hrnek. Na okraji verandy zkuste vzít vzácnou rostlinu, ale spadne vám dolů. Vlevo tedy běžte dolů a jděte doleva za Vincentem, kde seberte vzácnou rostlinu. Jděte zpět do lékárny a dejte podavačce vzácnou rostlinu. Na oplátku chtějte elixír lásky a po jeho získání použijte svatební šaty v inventáři. Jack si obleče svatební šaty. Odejděte z lékárny a běžte za Vincentem. Použijte na Vincenta elixír lásky a pak se vraťte do lékárny a znovu použijte svatební šaty. Jack se převlékne zpět a můžete odejít z lékárny. Sejděte dolů po schodech a promluvte si s Murphym. Z jeho baťohu pak vezměte pánev a projděte okolo dvou hádajících se rodičů na plošinu s altánkem. Tady použijte pánev na Shari a uskuteční se svatba s Vincentem.

Vstupte vlevo do chrámu a promluvte si s veleknězem. Jack se nyní musí postavit své minulosti a odhalit kořeny svých obav. Dostanete lektvar, který vám navrátí paměť, ale musíte ho požít na nějakém známém místě z vašeho dětství. Vlevo odejděte z chrámu a vpravo dole vstupte do staré laboratoře. Tady se před vaším bývalým domovem napijete elixíru a octnete se jako dítě s Murphym. Pojednou přijde muž a ptá se po Jackovi, že jej poslal doktor. Murphy stále Jackovi napovídá, aby zmizel. Octnete se tedy v místnosti, odkud se musíte dostat, ale ne dveřmi. V inventáři máte dudlík. Běžte doleva a zkuste vylézt na stoličku, abyste se dostali k oknu, ale je to moc vysoko. Naproti otevřete skříň a vezměte z ní kostku. Ze spodní části poličky vezměte další kostku a dole na podlaze seberte další kostku. Z podlahy ještě vezměte šaška Jacka v krabici a běžte zpět ke stoličce u okna. Na stoličku položte tři kostky a pak na kostky dejte Jacka v krabici. Vylezte na kostky a pak na okno, ale to je zamčené. Slezte tedy dolů na podlahu a z postýlky vezměte dvě tyčky. Ze spodní části poličky vezměte laso a z prostřední části zamčenou skříňku. Vpravo pod stolem seberte knížku příběhů a vylezte na židli a pak na stůl. Na stole vezměte hračku zbraně a všimněte si, že na modrém věšáku chybí dva háky. Použijte tedy na věšák dvě tyčky a háky nahradíte. Na háky položte knihu příběhů, vylezte nahoru a vylezte na poličku. Jděte doleva a na skříni vezměte pirátskou loď. Nyní zkombinujte dudlík s lasem, potom dudlík s lasem zkombinujte s pirátskou lodí, poté s hračkou zbraní a výsledek pak použijte na lustr vlevo. Po přivázání lana k lustru použijte pirátskou loď na skříni a rozbijete okno. Slezte dolů na podlahu a běžte k houpacímu koni u postele. Použijte na houpacího koně zamčenou skříňku a použijte houpacího koně. Skříňka se rozbije a seberte z ní kapesní nůž. Vylezte přes stoličku na okno, nožem přeřízněte lano od lodi a utečte oknem. Uvidíte, jak dítě Jacka utíká před britskými strážemi na okraj útesů a tam spadne dolů.

Kapitola X: Hledání nápovědy (Chapter X: Searching for clues)

Amanda si pohrává s Jackovým nožem a přemýšlí, jestli je Jack v pořádku. Na podstavci za vámi si všimněte holuba z hlíny. Běžte doleva a z lavečky seberte čerstvou zeminu. V rohu si všimněte kohoutku na vodu a dveřmi vpravo vejděte do vily. Ba stěně si prohlédněte portéry Amandy, slečny Gristle a dvou opic. Jděte doprava okolo zamčené kanceláře doktora T a vstupte do Amandina pokoje na konci chodby. Vpravo obě dveře skříně, ale levá část je zamčená. Odejděte z vašeho pokoje a běžte směrem dolů na druhý konec chodby. Všimněte si malého zamčeného pokoje a hodin vedle. Podívejte se na ručičky hodin a použijte na ně Jackův kapesní nožík. Nůž spadne do hodin, ale získáte hodinové ručičky. Běžte zpět do Amandina pokoje a použijte hodinové ručičky na levou část skříně. Odemknete dveře a objevíte kostlivce se vzkazem o zradě a spiknutí. Skříň navíc byla zamčena zevnitř. Zkuste odejít z pokoje a mezitím přijde doktor T s gorilou a uslyšíte slečnu Gristle nadávat na špinavé stopy a na gorilu. Vyjděte z pokoje a promluvte si s Gristle, které uklízí stopy po gorile u doktorovy kanceláře. Dozvíte se, že doktor T se zná s gorilou již od dětství a že spolu vyrůstali. Poté probírejte části zaměstnání Gristle a chtějte něco chladného na pití a Gristle vám půjde pro limonádu. Zkuste vstoupit do kanceláře doktora T, ale slečna Gristle se příliš rychle vrátí s limonádou. Běžte dolů po schodech a všimněte si gorily, která spí na pohovce. Oslovte gorilu, probudí se, párkrát se projde okolo a pak zase půjde spát. V inventáři zkombinujte čerstvou zeminu s limonádou a získáte bláto. Bláto použijte na chodidla gorily a znovu ji probuďte. Gorila udělá spoustu blátivých stop a slečna Gristle to půjde s vztekem uklidit. Vyjděte tedy nahoru po schodech a vstupte do kanceláře doktora T. Rozhlédněte se okolo a především si všimněte masožravé rostliny, která stráží desky a sejf. Prohlédněte si glóbus za doktorem T a otevřete jej. Uvnitř se podívejte na likér ouzo a všimněte si čtyř bezhlavých sošek na stole. Napravo od stolu se podívejte na gramofon a vpravo vezměte obraz gorily. Podrobně vyzpovídejte doktora T a odejděte z jeho kanceláře. Běžte doleva k portrétům na stěně a namísto portrétu slečny Gristle dejte portrét gorily. Jděte po schodech dolů a řekněte o portéru Gristle. Slečna Gristle se poté velice naštve a hodí po gorily kbelík. Mezitím co slečna Gristle bude pokračovat v umývání stop, seberte z podlahy kbelík a běžte nahoru na verandu. V rohu použijte kbelík na kohoutek, abyste kbelík naplnili vodou. Vraťte se zpět do knihovny, kde gorila spí, a kbelíkem s vodou uhaste oheň v krbu. Z krbu seberte uhlík a běžte ke stěně s portréty. Použijte uhlík na portér slečny Gristle a zajděte jí to dolů oznámit. Velice se naštve, několikrát udeří gorilu a ta uteče do Amandina pokoje. Doktor T uslyší hluk a vyjde z kanceláře. Vyjděte nahoru po schodech a vstupte do doktorovy kanceláře. Z otevřeného globu vezměte likér ouzo a napravo od rostliny seberte klasické LP. Běžte dolů ke gramofonu, dejte do něj LP desku a zatočte klikou. Klasická hudba uspí rostlinu a rychle na rostlinu nebo na květináč použijte likér ouzo, abyste se rostliny zbavili. Nyní jděte dolů po schodech do knihovny a vpravo seberte lékárničku. Běžte ven na verandu a střelte puškou do holuba na podstavci. Poté na podstavec dejte lékárničku a také do ní střelte puškou. Lékárnička spadne na zem a otevře se. Vezměte z ní stetoskop a běžte zpět do doktorovy kanceláře. Použijte stetoskop na sejf a po jeho otevření vezměte záznamy o zaměstnancích. Amanda si přečte, že doktor T se ji chystá vyhodit. Po chvíli přijde doktor T do kanceláře a oznámí, že britská flotila dorazila. Dokončí své kalkulace a odejde. Amanda se rozhodne najít Jacka a najde jej u botanické stanice opilého. Poté se ráno Jack a Amanda probudí spolu a slečna Gristle přinese Amandě snídaní. Jack nahý vyběhne ven z okna na římsu.

Kapitola XI: V jámě lvové (Chapter XI: In the lion's den)

Jděte doprava po římse až k verandě, kde doktor T snídá s Amandou. Vyslechnete si, že doktor musí zavolat svým šimpanzům, aby začali s bombardováním. Všimněte si, že pod židlí, kde doktor sedí, je hadice. Otočte tedy s kohoutkem a doktor T si přesedne na jinou židli. Nyní můžete vstoupit na verandu, takže projděte okolo doktora a Amandy a vstupte do vily. Jděte doprava, zkuste dveře do kanceláře, ale jsou zamčeny. Vpravo si všimněte slečny Gristle a jděte vlevo dolů po schodech. Nalevo od krbu zazvoňte na zvonek a poté co Gristle sejde dolů, běžte vlevo nahoru po schodech. Jděte do chodby vpravo, ale Gristle se začne rychle vracet, tak se utečete schovat za hodiny. Podívejte se na hodiny a uvidíte v nich svůj nůž. Vstupte do malého pokoje nalevo od hodin. Octnete se v pokoji pro gorilu, která si momentálně čte noviny. Použijte vpravo žaluzie, abyste je zavřeli, a když je půjde gorila otevřít, tak je rovnou shodí. Vylezte oknem na římsu, běžte doprava a vlezte oknem do Amandina pokoje. Nalevo od skříně si zkuste obléct své šaty, ale Jack chce soukromí. Otevřete tedy šuplík skříně a pak levé dveře. Poté se převlečte, vylezte zpět z okna a vraťte se do místnosti s gorilou. Napravo od dveří vezměte z poličky sošku gorily a prášky proti bolesti hlavy. Odejděte z místnosti a běžte na verandu, kde stále snídá doktor T a Amanda, slečna Gristle stojí u nich a dívá se ven. Vpravo u lavečky vezměte konvici a napusťte ji vodou z kohoutku vlevo. U lavečky poblíž vezměte zahradnickou pilu a běžte doleva po římse k druhému oknu do Amandina pokoje. Vezměte zde z větve deštník a běžte zpět na verandu. Stoupněte si za doktora T a použijte deštník na klíče pověšené na židli. Běžte zpátky do vily, sejděte dolů po schodech a běžte doprava k hlavnímu vchodu. Vlevo vylezte na poličku a ještě na vrch police. Použijte zahradnickou pilu na uvolněné prkno a seberte pak vlevo váš kapesní nůž. Svazkem klíčů odemkněte doktorovu kancelář a vstupte dovnitř. Jděte z druhé strany ke stolu a na podlaze seberte kancelářské pero. V inventáři použijte pero na listinu s oznámením a upravíte ji. Klíči odemkněte šuplíky ve stole a postupně ve všech čtyřech šuplících objevíte tři hlavy od figurín, hlavu pradědy, dědy a otce. Na levý spodní šuplík použijte nůž a objevíte skrýš, kterou prohledejte a naleznete tři dopisy, čímž zpřístupníte další bonus. Postupně si všechny tři dopisy přečtěte a první dopis je milostný od mladého chlapce pro jistou Viktorii. Druhý dopis je ve zklamaném duchu, protože se první dopis nedočkal odpovědi. A třetí dopis už je výhružný a slibuje pomstu Viktorii, může se snad jednat o královnu Viktorii. Zleva doprava umístěte hlavu pradědy, dědy a otce na sošky na stole. Hlava doktora T samozřejmě chybí. Běžte k rostlině, která má momentálně díky Amandě kocovinu. V inventáři zkombinujte prášky proti bolesti hlavy s konvicí a zalijte pak rostlinu. Rostlina se vzpamatuje a hoďte jí jako pokrm sošku gorily. Ze sošky zůstane jenom hlava, kterou umístěte na bezhlavou sošku doktora T. Otočte všechny čtyři hlavy sošek a knihovna se promění ve velitelské centrum.

V levé části velitelského centra si prohlédněte plán zničení britské flotily. V telefonní budce nožem přeřízněte kabel a získáte telefon a telefonní šňůru. Poté přijde slečna Gristle a Jack si sedne na doktorovo křeslo a bude se za něj vydávat. Dejte Gristle oznámení, kde jí je sděleno, že je propuštěna. Odejděte z kanceláře a na chodbě potkáte doktora s Amandou. Oznamte mu, že jste mu zlikvidovali telefon, ale doktor T se ohradí, že vše může aktivovat ručně ze své tajné základny a uteče. Gorila se vám postaví do cesty, promluvte si s ní přes Amanadu (červený dialog) a gorila vás pustí. Amanda a Jack nasednou do letadla, aby mohli pronásledovat doktora T, který letí v balonu. Letadlo ovšem neletí dost rychle, protože je moc zatíženo. Nalevo i napravo si všimněte dvou velkých krabic přivázaných k letadlu. Vylezte tedy na horní křídlo a nožem odřízněte obě bedny. Sice naberete rychlost, ale začne vám docházet benzín, protože ty dvě bedny byli nádrže s palivem. Jedna z nádrží, když padala, tak otevřela jeden ze spodních krytů. Slezte tedy dolů, a buď v levém krytu najdete malý kanystr s benzínem a předpis na ouzo a nebo v pravém krytu malý kanystr s benzínem a ručně psaný manuál. Za Amandou otevřete kryt motoru a vedle se podívejte na tubu, kterou je zapotřebí vyměnit. Vylezte znovu na horní křídlo a vprostřed vezměte opičí létající tubu, na kterou použijte nůž a získáte hadici. Slezte dolů a použijte hadici na motor a pak na motor použijte ještě kanystr s benzínem. Doktor T na vás nyní pošle šimpanze Jerryho se šroubovákem, aby vás zastavil. Pravé křídlo letadla začíná odpadávat. Vpravo vezměte podpěru, která je mezi křídli u rozbitého místa a použijte ji na šimpanze. Šimpanz ale skočí na Amandu a ta teď nic nevidí. Zatáhněte tedy za bílý provázek, který čouhá ze šimpanzova batohu a máte jej z krku. Mezitím ale začne letadlo hořet a Jerry ještě stihli zabodnout šroubovák do směrnice letadla. Běžte na zadní část letadla a vytáhněte šroubovák ze směrnice. Dole ve střední části letadla použijte šroubovák na podvozek a získáte podvozkovou tyč. Jděte zpátky k zadní části letadla a na pravé křídlo použijte telefonní šňůru a pak podvozkovou tyč. Letadlo doletí a ztroskotá na posvátném ostrově, kde by měla být doktorova tajná základna.

Kapitola XII: Rozhodnutí (Chapter XII: The decision)

Jack se probudí na ostrově a jde se podívat na letadlo. Myslí si, že Amanda je po smrti, ale za chvíli se objeví. Zatím zde nejde nic vidět, takže doktor T ještě nezahájil plán. Amanda se pokusí opravit letadlo a dá vám svoji rozbitou pušku. Vlevo si prohlédněte rozbitý ukazatel cesty a běžte doleva po mostě k třem masožravým rostlinám. Na zemi vezměte kostru a běžte zpět. Pokračujte nahoru a doprava k malému oltáři, který si prohlédněte a vpravo si všimněte Vincenta. Popovídejte si s Vincentem a dozvíte se, že svatba se ještě stále neuskutečnila, protože část vraku letadla změnil tok řeky a blokuje teď cestu. Vincent vás požádá o pomoc. Pokračujte doprava přes most, pak nahoru a na stromě si všimněte opice, která řídila vzducholoď. Promluvte si se šimpanzem a zeptejte se jej, jestli byste nemohli být kamarádi. Dostaví se vám jasné odpovědi kokosem do hlavy. Kokos seberte ze země a jděte doprava. Tady objevíte vrak doktorova balonu a také po vás vystřelí dva gangsteři, ale minou. Nahoře si všimněte rozviklaných kamenů a seberte bambusovou tyč. Kameny se sesypou dolů a opět se objeví známý agent Montgomery. Promluvte si s agentem a pomůže vám, jen když mu dodáte vychlazené pivo. Z bedny s pivem vezměte jedno pivo, ale to je teplé. Jděte doleva okolo balonu ke zvednutému mostu a vpravo si všimněte husté vegetace. Na vegetaci použijte nůž a vezměte kámen značící cestu. Běžte kousek zpět doprava a použijte značení cesty, které vás zavede zpět k vraku letadla. Kámen v inventáři použijte na ukazatel před vámi a zpřístupníte poslední bonus. Nyní můžete hru hrát ve vzhledovém historickém módu a nebo si prohlédněte voskové figuríny postav ze hry. V tomto muzeu s figurínami můžete vzít reproduktor a po použití na danou postavu od ní uslyšíte hlášku. Navíc si zde můžete prohlížet různé koncepty a artworky ze zhotovování hry. Jděte nahoru a projděte přes most u Vincenta. Běžte dolů a tady uvidíte část vraku z letedla, který blokuje řeku. Vpravo dole u schodů si dole všimněte zbytku rodiny, která zde čeká. Přejděte na druhou stranu řeky a použijte bambusovou tyč na prostředek červené části letadla a nasadíte tyč jako páku. Zatáhněte za tyč a přesměrujete tok řeky na druhou stranu do stromu a ke schodům. Do prázdného koryta řeky umístěte kostru a do kostry láhev piva. Znovu zatáhněte za páku, abyste proud přesměrovali na pivo a seberte vychlazené pivo. Jděte zpátky nahoru za Montgomerym a dejte mu pivo. Ovšem stále není nijak činný, tak se na něj naštvěte a dostanete agentský hřeben, který může být použit jako miniaturní pila. Také získáte elastický pásek. Jděte zpět k zablokované řece a použijte hřeben na strom vedle schodů. Řeka se uvolní a svatba začne probíhat.

Během obřadu se objeví vzdušné turbíny a most poblíž ztroskotaného balonu je spuštěn. Nalevo od pařezu seberte dutou větev a přejděte zpět most, kde je Vincent. U malého oltáře si promluvte s veleknězem a ten vám pomůže, pokud vesničanům ukážete, že za znesvěcení posvátného ostrova může doktor T. Běžte okolo ztroskotaného balonu k padacímu mostu a jděte k sochám. Vylezte na můstek, který vede okolo turbín, a jděte doleva, abyste viděli doktora T ve sklem kryté místnosti. Nalevo od prostřední turbíny si všimněte spadlého kamene a na krokev použijte elastický pás. Vytvoříte tak menší prak. Vlevo u levé turbíny si všimněte skály a položte na ni dutou větev. Na prak použijte kokosový ořech a rozbijete tak sklo a vesničané uvidí doktora ve své centrále. Běžte zpět dolů a napravo od padacího mostu běžte pomocí ukazatele cesty k vraku letadla. Na zemi vezměte kliku a jděte k oltáři. Tady si promluvte s veleknězem a získáte prastarý artefakt a to formu kosti. Vlevo použijte nůž na strom kaučukovník a na vyteklý kaučuk použijte formu kosti a získáte tři kaučukové kosti. Běžte doleva dolů a přejděte most k ostrůvku s třemi rostlinami. Na každou z rostlin použijte kaučukovou kost a tím se rostliny zbavíte. Na ostrůvku si všimněte dveří, které obklopují dvě klíčové dírky. Na pravou klíčovou dírku použijte kliku, ale Jack jen řekne, že na tohle není dostatečně technicky zdatný. Jděte tedy za Amandou u vraku letadla, oslovte jí a řekněte, že potřebujete její technické znalosti. Ve chvíli kdy si Amanda myslí, že dveře by měli být otevřené, vylezte vlevo na skálu a vstupte do malého poklopu. Dostanete se do věže s doktorem T a ten zničí kontrolní panel a hodí vám do věže skrze okénko dveří bombu. Vedle židle vezměte čajovou konvici a použijte ji na dráty v ovládacím panelu. Zavřete poklop a bomba vás nezraní. Následujte doktora T ven a poté na horní plošinu. Tady vlevo vezměte kliku od dveří a použijte nůž na poklop a seberte spálenou pojistku. Dveřmi vpravo běžte na další plošinu, kde si popovídejte s Amandou a vpravo seberte brzdovou destičku. Jděte vlevo zpět na první plošinu a dejte brzdovou destičku do pojistek. Znovu dveřmi vpravo běžte níže na plošinu a vpravo běžte do ubikace. Jděte doprava a na posteli si všimněte spícího šimpanze Jerryho. Nalevo od šimpanze vezměte z vedlejší postele provázek na cívce a vzadu otevřete poslední skříňku, z které seberte ramínko. Podívejte se na poklop vpravo, který je pravděpodobně na nějaký kód. Běžte doleva a stiskněte na panelu velké zelené tlačítko. Spustíte alarm, probudíte šimpanze a poklop bude otevřen. Následujte Amanadu skrze poklop a šimpanz odletí za svými druhy s bombou čekající na rozkaz od doktora. Amanda se pokouší opravit pojistky u dveří. V inventáři zkombinujte ramínko s nití na cívce a improvizovanou cívku vložte do pojistky. Použijte rozbitou pušku a pokusíte se postavit doktoru T, přičemž vám nefunguje zbraň, ale jeden z rváčů z Londýna vystřelí a téměř zasáhne doktora. V tu chvíli se ale opět objeví Montgomery a všechno opět zvorá. Doktor T uniká v balonu a Amanda s Jackem za ním skočí na balon.

Kapitola XIII: Poslední zůstává (Chapter XIII: The last stand)

Doktor T zatím uniká v balonu a potřebuje se dostat výš, aby mohl vyslat signál své armádě. Běžte doleva a otevřete dveře do kabiny s pecí. Vstupte do této kabiny a vlevo vezměte podkovu na dřevěném prkně. Podkovu na dřevěném prkně hoďte do pece a vedle pece vezměte vývrtku, kterou použijte na minibar. Otevřete minibar a vezměte z něj kbelík s ledem. Běžte ven, jděte kousek doleva a vezměte tady záchranné pádlo a lano. Jděte zpět do kabiny s pecí a pádlem vytáhněte horkou podkovu z pece. Podkovu zkombinujte s kbelíkem s ledem a podkovu pak ještě s lanem, abyste získali kotvu. Vyjděte ven, běžte kousek doprava, abyste viděli na kormidlo balonu a použijte na kormidlo kotvu. Strhnete balon směrem dolů, Amanda se dole zachytí a doktor T po ní střílí světlicemi. Vylezte nahoru na pohovku a otočte kormidlem, abyste zachránili Amandu. Nožem otevřete modrou skříňku nalevo od kormidla a vezměte z ní světlice, které následně dejte Amandě, aby mohla odlákat pozornost doktora. Skočte vpravo na lávku a potom směrem vlevo nahoru skočte na druhou část balonu. Stoupněte si na červené dveře a vylezte vpravo na šimpanzí sochu. Doktor T vás ale shodí a ulomí i dřevěnou ruku šimpanze. Vezměte dřevěnou ruku a skočte doleva a pak znovu doleva na pohovku. Jděte více vlevo a otevřete dvířka před vámi, která se stále zavírají zpět. Použijte tedy na dvířka dřevěnou ruku, aby zůstala otevřená. Znovu směrem doprava a pak doleva nahoru skočte na druhou část balonu a vylezte vpravo na plošinu. Odsud pokračujte nahoru na podepřená dvířka a nožem přeřízněte roztřepené lano. Zachráníte tak samotnou Amandu a i celou britskou říší včetně ostrova Tooth Island. Shlédněte závěrečnou animaci s agentem a následné pokračování vztahu mezi Jackem a Amandou. Nepřeskakujte konečné titulky, abyste nepřišli o několik závěrečných vtípků.

Návod je napsán pro Abecedu her.

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: