Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - Sam & Max Episode 104: Abe Lincoln Must Die!

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 10217
Zobrazení tento měsíc: 39
Sam & Max Episode 104: Abe Lincoln Must Die!

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

ANO  

NE  

NE  
NE  

ANO  

NE  

Vložit  

Oficiální stránka hry:
www.telltalegames.com/samandmax/lin ...

Výrobce: 
Telltale Games

Distributor: 
GameTap
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
Čtvrtý díl Sama a Maxe se týká Abrahama Lincolna, zajíce a psa. Všichni tři přitom mluví a ten první je navíc kamenný. Kam to ten svět jenomspěje? Tak to se dozvíte se v dalším detektivním příběhu našich zvířecích soukromých oček! *Arduška*


Autor: Filip Richter "Tonyskate"
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
XXX - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

Sam & Max Episode 4: Abe Lincoln Must Die!

Sam & Max si hrají s odposlouchávajícím broukem a telefon, když tu se v telefonu ozve hlas komisaře a naši detektivové mají novou práci. Tentokrát se děje opravdu něco tragického...prezident spojených státu amerických se asi zbláznil. Prezident nařizuje naprosto nové šílené zákony jako omezování svobody obyvatel či povinnost mít zaregistrovanou zbraň. Sam a Max neztrácejí čas a hned se vydávají k bílému domu.

Před bílým domem se podívejte na jamku číslo 9 a na periskop v bazénu. Také si popovídejte s krysákem Jimmym. Vlevo u bazénu vezměte boxovací rukavici a přečtěte si všechny značky okolo bílého domu. Pohovořte si s ochrankou před dveřmi, ale dovnitř vás nevpustí. Poté se podívejte do dveří nalevo od agenta, který si přezdívá Superball. Napravo od hlavních dveří se podívejte na telefon a přečtete si na něm číslo k tomuto telefonu. Klikněte na Desoto a jeďte zpět do ulic vaší kanceláře. Jděte se podívat k Sybile, promluvte si s ní a zjistíte, že teď má novou práci a to dohazovač. Ale i pro ni osobně je obtížné sjednat si nějaké rande. Hledá staršího vysokého muže s dobře vybudovanou kariérou a také by měl být zkušený. Zeptejte se Sybil, jestli by vám nezkusila sjednat rande a potom náhodně odpovídejte na její otázky. Sybila vám poví, že se k Maxovi hodí Sam a k Samovi Max. Vyjděte od Sybil a jděte doprava po ulici až k Hugovi. Hugh Bliss napsal knihu Emetics, která je o magii barev a je přeložena v 15 tisících jazycích. Přesvědčte Huga, ať provede nějaký kouzelný trik a během toho co zmizí, vezměte ze stánku značku s nápisem Free Home Delivery. Následně se běžte podívat za Boscem a ještě před obchodem si prohlédněte dva automaty na noviny. V obchodě si promluvte se soudruhem Vladimírem Boskovichem. Bosco pracuje na ochranném satelitním systému proti řízeným střelám. Bosco nyní prodává sérum pravda, za pouhých sto milionů. Také se jej zeptejte, co to tu tak smrdí. Zápach pochází z grilu s párky. Opusťte obchod a vsupte do vaší kanceláře. V kanceláři zapněte televizi a poslechněte si část prezidentova projevu. Zvedněte sluchátko od telefonu a zavolejte do bílého domu. Agent Superball zvedne telefon, řekněte mu, ať počká a běžte ven. Nasedněte do Desota a jeďte k bílému domu. Agent stojí u telefonu, takže můžete vstoupit do budovy. Uvnitř uvidíte prezidenta, jak pokračuje v projevu, a poznáte, že se nezbláznil, ale je zhypnotizovaný. Po skončení projevu si za prezidenta stoupne jeden z členů ochranky. Porozhlédněte se po této místnosti a pak si promluvte s členem ochranky. Podle hlasu vám připadne povědomý a během rozhovoru si uvědomíte, že se jedná o Chucklese, člena bývalé hračkářské mafie. Chuckles vždycky stojí po boku prezidenta. Potom si pohovořte s prezidentem a zkuste otevřít dveře vpravo s nápisem War. Po chvíli budete agentem vyvedeni ven.

Před bílým domem uvidíte jednoho ze známých kluků, konkrétně Whizzere, který je nyní guvernérem západní Dakoty. Znovu vstupte do bílého domu a s chlapcem si promluvte. Potom oslovte prezidenta a řekněte mu, že jste připraveni tlumočit (interpret). Whizzer vždy řekne něco ohledně projektu pro Soda Poppers, ale vy to vždy přetlumočíte jinak. Napoprvé řekněte What's a guy gotta do to get a drink around here? (Co mám udělat, abych tady dostal napít?). Uvidíte, jak je Whizzer opojen chutí jiné limonády, ale poté se mu chce na záchod. Pro prezidenta to přetlumočte jako Where's the War Room? (Kde je válečná místnost?). Chuckles automaticky vyhodí Whizzera a během doby, co je pryč, uhoďte prezidenta boxovací rukavicí. Prezident ale není skutečný, jedná se o pouhého robota. Sledujte Chucklese, jak zahajuje druhou fázi operace...oživení Abrahama Lincolna z Lincolnova památníku. Abraham před bílým domem prohlásí, že bude zastupovat prezidenta, který byl zabit dvěma tlumočníky. Za chvíli zazvoní telefon a ozývá se komisař a Sam dostává nový úkol. Je zapotřebí porazit prezidenta Lincolna ve volbách. Zkuste si popovídat s Chucklesem na Lincolnově rameni, ale je nyní příliš vytížen. Začněte si povídat s panem Lincolnem a začne politická debata. Spustí se přímý přenos, který moderuje Sam. Zeptejte se na všechna témata, při rodinných hodnotách se Abraham Lincoln zmíní, že byl své ženě věrný sedm vyhodnocovacích let. Při dotazu na zbývající témata si všimněte, že se vždy podívá před podium, kde má na kartičkách napsány odpovědi. Jeďte ke kanceláři, běžte k zídce za Desotem a ze zdi vezměte jeden z plakátu vlevo s nápisem Give me all you got. Zpátky před bílým domem umístěte na stojan s kartičkami kartu s nápisem Free Home Delivery. Začněte znovu politickou debatu, zvolte první téma (issues - problémy) a zeptejte se jej na toxický odpad (toxic waste). Tímto jste snížili Lincolnovu šanci na úspěch ve volbách. Nyní na stojanu měňte karty, dokud na nich nebude nápis Two wrongs don't make a right. Opět se zeptejte Abrahama Lincolna na problémy a zvolte náboženství a školy (religion and schools). Pan Lincoln opět ztratil několik procent. Nakonec dejte na stojan kartu ze zídky a zeptejte se na poslední problém ohledně cla. Sam nyní dělí pouze dvě procenta od výhry nad Lincolnem. Umístěte na Lincolna odposlech ve tvaru brouka, započněte diskuzi a nahrajte si jeho projev. Seberte zpět odposlech z podia a také si vezměte jeden leták Abrahamovi kampaně. Vydejte se k Sybile a leták vložte do přihrádky na okraji jejího stolu. Sybil zjistí, že Lincoln je pro ni ideální partner. Běžte do kanceláře a použijte brouka na váš telefon. Zavolejte Sybil a postupně volte tyto odpovědi:

  • I, Abraham Lincoln, am that man.
  • This is a date that will be remembered for centuries.
  • I stand here at the steps of White House.
  • The time to act is now.

Následuje řeč Abrahama Lincolna o rodinných hodnotách, přičemž se objeví Sybil a začne mluvit o rande s Abrahamem. Lincolnova procenta opět klesnou a Max vyhraje volby, stal se tak novým prezidentem spojených států amerických. Abraham Lincoln se velice naštve a zmizí. Vstupte do bílého domu. Jsou zde tři kluci ze Soda Poppers a agent hlídá dveře do War místnosti. Začněte zkoumat prezidentský stůl. Z okraje stolu vezměte červenou stuhu, která se dává komukoliv, kdo je jmenován členem ochranky. Podívejte se na velkou knihu před Maxem, můžete darovat sto milionů na některé historické místo, zatím ale žádné nevolte. Na kalendáři můžete libovolně měnit data. Pak klikněte na kameru a Maxův projev začne. Můžete na kameru kliknout ještě několikrát, abyste slyšely různé Maxovi výlevy. U dveří do War místnosti si promluvte s členem ochranky. Zjistíte, že přijímá rozkazy pouze od Chucklese a nenechá nikoho jiného vstoupit dovnitř. Volno si bere jen o federální dovolené. Dejte agentu Superball stuhu, abyste jej povýšili na tajemníka a dejte mu jakékoliv jméno. Podívejte se na kalendář a značku s nápisem Today umístěte na Secretary’s Day, což je 26. dubna. Agentovi řekněte, ať si vezme dovolenou a dveře jsou konečně volné. Zkuste dveře otevřít, ale Sam prohlásí, že dveře se dají otevřít jen, když probíhá válka. Opusťte bílý dům a jděte k Sybil. Popovídejte si se Sybil, která nyní trochu vylepšila své nové zaměstnání, ale nemá dostatek financí. Zeptejte se jí na další podrobnosti a pak jeďte zpět do bílého domu, a podívejte se do velké knihy na prezidentském stole. Přibyla zde položka se Sybilinou seznamovací kanceláří, zaškrtněte ji a Sybil dostanete deset milionů dolarů. Vydejte se zpět k Sybil, ale už v kanceláři není. Ze stolu vezměte přístroj na zjišťování dat a použijte jej na Huga Blisse venku na ulici. Vstupte do Boscova obchodu a promluvte si s ním znova o jeho satelitním systému, párcích a séru pravdy. Použijte přístroj od Sybil na grilující se párky a přístroj řekne, že jsou z brzkého křídového období. Běžte ven a jeďte do bílého domu. Uvnitř se opět podívejte na knihu a zaškrtněte Boscův obchod. Zpátky u Bosca si s ním pohovořte a zjistíte, že už má dostatek peněz a může pokračovat ve výrobu svého systému. Také vám předá své sérum pravdy, což je ve skutečnosti vodka. Jeďte k bílému domu a vstupte do něj. Podrobně vyzpovídejte Peeperse (guvernér severní Dakoty) a Specse (guvernér jižní Dakoty). Nyní se zeptejte Whizzera, guvernéra západní Dakoty, co zde chtějí a Whizzer se vymáčkne, že chtějí posadit prezidenta do čela velkého konfliktu v Dakotě, aby měl pod svou vládnout Mount Rushmore. Nesouhlasí s jeho dělením a během svých diskuzí už málem diskutovali o válce. Tito tři guvernéři jsou tedy na pokraji vzájemné války. Zeptejte se ještě Whizzera jestli by se něčeho nenapil a pak mu dejte láhev vodky. Whizzer začne říkat pravdu ohledně dalších dvou guvernérů co si o sobě vzájemně myslí a pohádají se. To znamená válku! War místnost se zpřístupní a objeví se spousta agentu, kteří budou zpívat, že válka je dobrá pro tebe a pro mě.

Vstupe do válečné místnosti a podívejte se na všechny velké obrazovky, které pozorují krysáka Jimmyho a jednotlivé části Dakoty. Na velkém stole si přečtěte manuál na válku. Podívejte se na počítač vedle manuálu, kterým zaměřujete jednotlivé cíle a odstřelujete rakety tlačítkem Fire. Prvním cílem je Antarktida, stiskněte tlačítko Fire a uvidíte, jak je vystřelen Washingtonský monument a nahrazen novým. Cíl Antarktida je zničen, přepněte se na další kliknutím na nápis Next target na monitoru. Na další cíl nelze vystřelit, protože nemáte signál. Přepněte se na další cíl, což je Krypton a zmáčkněte Fire. Problém je v tom, že než raketa zasáhne cíl, tak to bude ještě 26 milionů let. Posledním cílem je Boscův obchod. Vystřelte a uvidíte, že Boscův satelitní systém funguje a řízená raketa je zničena. Podle úhlu pohledu kamery si všimněte, kde je kamera umístěna. Odejděte z válečné místnosti a běžte ven z bílého domu. Nasedněte do auta a jeďte k Boscovi. Vpravo pod kamerou si všimněte za tabulkou štěnice a klikněte na ni. Sam štěnici sebere a odejděte z obchodu. Klikněte na Desoto a vydejte se sledovat řádícího Abrahama Lincolna. Počkejte chvíli, až Lincolna dojedete a pak na něj hoďte štěnici. Jeďte do bílého domu a vstupte do válečné místnosti. Podívejte se na monitor s cíly a místo Boscova obchodu je nyní Lincoln s Chucklesem. Stiskněte červené tlačítko Fire a sledujte konec čtvrté epizody Sama a Maxe.

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: