Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - Zork: Grand Inquisitor

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 10844
Zobrazení tento měsíc: 2
Zork: Grand Inquisitor

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

ANO  

ANO  

NE  
NE  

ANO  

ANO  

Vložit  


Výrobce: 
Activision, Inc.
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
Tato hra je dalším pokračováním známé série Zork. Na rozdíl od předcházejících dílů však zde najdete řadu technologických zlepšení a mnohem dokonalejší a výraznější grafiku. Ve hře je naprosto přirozeným a nevtíravým způsobem udržována humorná atmosféra, i když zápletka hry sama o sobě tak humorná již není. Setkáte se se spoustou různých až tajemných nepřátel a jako obvykle vašim úkolem opět bude zachránit Svět před zkázou. *Arduška*


Autor: Mr.433 , ( Abeceda her )
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
XXX - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

Zork: Grand Inquisitor

Přístav Foozle

Po představení se otočte doprava a jděte po cestě vedoucí ke klášteru (hněda budova). POdívejte se na značku po vaší levici a vezměte smyčku. Udělejte krok zpět, otočte se a jděte zpět do lesa, kde pokračutje rovně do přístavu Foozle. Podívejte se na ovládání speakeru a zmáčkněte zelené tlačítko, abyste ho nastavili na "That's the Spirit!" Udělejte krok zpět, počkejte, až se speaker zapne a potom zazoomujte do mrazáku a vezměte plechovku Mead Light. Zamiřte do doků, podívejte se na jeřáb a položte na něj šestiprsten. Jeřáb použijte k chycení ryby a poté si vezměte lucernu. Jděte do zastavárny (hned naproti dokům) a na dveře použijte lucernu. Antharia Jack vás pustí dovnitř. Z krabice vezměte cigáro a potom se dívejte, jak se Jack snaží opravit lucernu. Poté, co budete vyhozeni ven, pokračujte cestou dolů k barelu. Podívejte se na "Talk To Me Grand Inquisitors" a cigáro použijte na toho, který není v krabici. Oddalte pohled a vlezte do barelu (nesnažte se hýbat, nebo vás chytí). Jacka uvezní Inkvizice. Vraťte se do jeho obchodu a z pultu vezměte lucernu. Vraťte se do lese a jděte po stezce vedoucí ke studně (je to ta, kterou jste ještě nepoužili). Na studnu použijte lano a slezte dolů. (A vložte druhý disk).

Křižovatky (Crossroads)

Až se dostanete na dno studny, Y'Gael vám dá vaši knihu kouzel. Podívejte se na pravo a pokračujte dolů a poté na dveře zakouzlete kouzlo Rezrov. Pokračujte po schodech dolů ke křižovatkám. Jako první otevřte skleněnou skřínku po vaší pravici a vezměte kladivo. zavřete ji a poté kladivem rozbijte sklo. Vezměte meč a mapu. Rozhlédněte se kolem a hledejte na zemi malý železný předmět. Je to totem. Prozkoumejte ho a poté si ho vezměte. Napravo od schodů je magnólie, ale prozatím s ní nemůžete nic dělat. Místo toho se otočte nalevo a jděte dál, poté zase nalevo a dál ke dveřím. Meč použijte k rozřezání protostu a vstupte do dveří. Jste v domě Pána jeskyně (chlapíka v lucerně). Otevřte skříňku s nářadím a vezměte svitek Throck a lopatku. Pokračujte dál domem. Harry, ochranný systém, vás nepustí dovnitř. Takže zamiřte napravo od domu k systému teleportů. Vložte do něj mapu a teleportujte se zpět na křižovatky. Překročte most a poté se otočte vpravo a jděte ke dveřím s nápisem "In Magic We Trust." K otevření použijte Rezrov a pokračujte dál. Podívejte se na sloup po vaší levici. Otočte horní a prostřední číselník jednou doleva a spodní dvakrát doleva. Pokračujte k dalšímu sloupu, kde otočte horní číselník jednou doprava a spodní číselník pětkrát doprava. Na poslední sloupu otočte horní číselník třikrát doleva a prostřední číselník jednou doprava. Skrz okno pokračujte do G.U.E. Techu. Tady nemůžete dělat zrovna hodně věcí, tak se jen otočte vpravo a vyjděte ze dveří. Teď jste na druhé straně. Ještě jednou se otočte a jděte nahoru po schodech. Univerzita tu v tomto časoprostoru není. Lopatkou použijte na zemi napravo a vykopejte svitek Kendall. Poté položte mapu na teleportační stanici (nalevo) a vraťte se zpět na křižovatky.

Podzemní podzemí (Underground Underground)

Překročte most ke dveřím Velkého podzemního metra. Vložte lístek, který jste předtím sebrali, a vstupte. Jděte dolů k metru a prohlédněte si plakát na stěně. Zakouzlete na něj Kendall, stane se jednodušším, a poté stiskněte čudlík pro Hades. Otočte se a vstupte na nástupiště. Jděte do tunelu metra po vaší pravici. Je tu kostlivec sedící na laviččce, prohlédněte si ho. Přečtěte si knihy a poté mu z rukou vezměte los do loterie, otevřte svůj inventář (pravé myšítko) a los vložte do vašeho Frobozz Magic Viewer. K vyřešení hádanky v loterii postupujte v těchto směrech: nahoru, vlevo, nahoru, nahoru, vlevo, nahoru, vlevo, vlevo, dolů, vlevo, vlevo, dolů, vlevo, dolů, dolů, vpravo, dolů, dolů, vpravo, vpravo, nahoru, vpravo, nahoru, nahoru, vlevo a nahoru. Poté dostanete fakturu na 500 Zorkmidů. Pokračujte dolů tunelem k Hádovi a použijte teleport zpět k G.U.E. Techu. Jděte dolů po schodech a klikněte na okno (na sloupu), aby jste dostali přístup do univerzity. V univerzitě se otočte vlevo a jděte nahoru k prodejním strojům. Vložte svou fakturu do výměnného stroje (mezi prvním a druhým prodejním strojem). Vezměte si peníze. Vraťte se zpět ke dveřím a teleportuje se do Hada. V Hadoi jděte do tunelu a stiskněte tlačítko pro Záplavovou hráz č.3 (Flood Control Dam #3). Nastupte do metra. Teď by měla probehnout menší scénka s Antharii Jack a poté již dorazíte k hrázi. Podívejte se na stroj po vaší levici. Pravým myšítkem se dostaňte do inventáře, klikněte na Zorkmidovou tašku, abyste dostali Zorkmid, a vložte ho do stroje. Vezměte si otvírač dopisů. zazoomujte do otvoru uprostřed tunelu a na malé kousky mechu zakouzlete Throck. Vezměte si Mech Marellonu. Překročte tunel ke hrázi. Podívejte se na knihu nalevo od hráze, otevřte ji a vezměte svitek Golgatem. Poté se podívejte na ovládání hráze. Můžete mačkat tlačítka pro otevření a zavření hráze, ale neexistuje žádný běžný způsob, jak tuto hádanku vyřešit, takže si pomůžeme malým podvůdkem. Na zavřenou bránu zakouzlete Rezrov, abyste ji otevřeli, a poté zmáčkněte modrý a žlutý čudlík, abyste ji vyhodili do povětří. Po scénce udeřte do tlačítka Klášter a nastupte do metra (pokud chcete, můžete na hráz zakouzlit Golgatem a vytvořit most přes řeku, ale zdá se, že to nemá žádný účel). Tady zatím nemůžete nic dělat, takže vražte svou mapu do teleportu a jděte do G.U.E. Techu.

G.U.E. Tech

Pokud chcete, přečtěte si všechny zprávy (Mikovy spodky?) a poté vyjděte ke vchodu do haly. Ta je nekonečná, takže se ani nepokoušejte jít na její konec. Místo toho se podívejte na značku na druhé straně haly (těžko se hledá) Zakouzlete Igram (růžové/fialové věci nejsou zmizí) na slovo "Infinite", aby na nápisu bylo jen "Corridor". Vejděte do koridoru. Poslechněte si Belbozovu zprávu a pokračujte do hlavní haly. Podívejte se na skříňky po vaší pravici a poznamenejte si pozici těch, nad kterými vám kurzor zežloutne (je to druhá skříňka v prostřední řadě) - to he Dalbozova skříňka. Jděte do každé haly a poslechněte si Belbozovy zprávy o artefaktech, které potřebujete k navrácení magie do Říše. Vraťte se ke strojům ve vestibulu. Podívejte se na bílý. Vyndejte z batohu Zorkmid (nejjednodušší je F9) a vložte ho dovnitř. Otevřte Sandwitch a vezměte si zmrzlinu na svitek Obidil. Ten je ale zatím promočený, takže ho nemůžete používat. Podívejte se na stroj na sladkosti (ten napravo). Vložte do něj Zorkmid a stiskněte 8 pro Zork Rocks. Ale nic nevypadne - stroj se zasekl. Odzoomujte a poté zazoomujte na díru, která je dole v přístroji. Použijte na ní PermaSuck Vacuum. Poté, co ho tam připojíte, se na něj podívejte a stiskněte knoflík. Otevřte Vacuum a vyndejte z něj Zork Rocks. Uložte hru a poté se podívejte na prostřední stroj. Vložte Zork Rocks do místa na šálek ve spodní části (pod ústí). Vložte do ní Zorkmid a stiskněte tlačítko pro Slam Classic. Zork Rocks jsou najednou ozbrojené! Vezměte je a utíkejte zpět ke skříňkám. Balíček vložte do Dalbozovy skříňky a poté v přílehlénm koridoru počkejte na výbuch. Neměli byste mít problém s tím to stihnout. Po výbuchu se podívejte do Dalbozovy skříňky a vyjměte ID kartu. Vraťte se ke stroji na cukrovinky, vložte do něj Zorkmid a stiskněte 11 (souhlasí to se skříňkami). Otevře se skříňka Mir Yannicka (jo, tohle je pěkně zákeřná hádanka). Vraťte se ke skříňkám a podívejte se na něj. Vezměte si Prozork. Přečtěte si knihy, poté se otočte a Dalbozovu ID kartu použijte na díru u těch velkých dveří. Otevřou se a vy jděte dál do Kouzelné laboratoře.

Kouzelná laboratoř (Spell Lab)

Podívejte se na strážce mostu (který je neviditelný kvůli kouzlu Igram). Svůj meč použijte na lana u mostu. Most spadne a s ním i strážce. Na protější konec zakouzlete Golgatem a udělejte nový most (kdybyste nevyhodili do vzduchu Záplavovou hráz č.3 (Flood Control Dam #3), nebyla by tu žádná voda a vy byste nemohli kouzlit). Překročte most a podívejte se do truhly po vaší pravici. Vezměte si prázdný svitek a ten vložte postupně do těchto strojů: Origination (prostřední nalevo), Modification (prostřední napravo), Replication (přední napravo), Interpretation (zadní nalevo) a nakonec Transmogrification (přední nalevo). Poté vložte svitek na kontrolu kouzel na konci chodby a dostanete kouzlu Beburtt. Když už jste u té kontroly, šoupněte tam také svitek Obidil, aby se vám kouzlu přidalo do knihy. Tady už máte hotovo, takže překročte most k teleportační stanici a jděte na Křižovatky (Crossroads). Vraťte se k magnólii (pamtujete?) - je vedle schodů od studny. Na magnólii zakouzlete Igram, abyste odhalili svitek, a poté použijte Beburtt. Vezměte si svitek Zimdor. Je omezený, takže ho můžete použít jen jednou. Teď jděte nebo se teleportujte do domu Pána jeskyně (Dungeon Master's Lair). Pokud jste tak ještě neudělali, určite ještě vezměte Griff totem.

Dům Pána jeskyně (Dungeon Master's Lair)

Na cestě k domu hledejte snapdragons (hledík?). Zazoomujte na něj a dejte mu Prozork, aby usnul. Poté ho svým mečem užízněte. Zamiřte k boční straně domu (od předních dveří se otočte vpravo, poté rovně a poté se otočte vlevo). Měli byste být přímo před rostlinou. Na ní zakouzlete Throck a poté na ní položte hledík. Udeřte rostlinou svým kladivem a dostanete kousek svitku. Nejenže je to jen půlka, je to ještě ke všemu pozpátku. Vraťte se před dům, kde je starý alarm harry. Až budete co nejblíže k domu, podívejte se na popelník na levé straně a dejte do něj vaši cigaretu, abyste vyřadili Harryho pravou ruku. Na vaší pravé straně je krmítko, do nějž nasypte Mead Light a poté na něj zakouzlete Zimdor, měl by se roztrojit. Harryho druhá ruka vezme Mead Light a upadne do bězvědomí, takže budete moct vstoupit do domu (a také vás zbaví toho jeho otravného zpívání). Vstupte do domu. Poslechněte si všechny vzkazy na záznamníku (napravo od vás, na stole), poté otevřte okno nad ním, abyste viděli kráčející hrad. Poté, co Dalboz skončí s rozhovorem, otevřte to znovu a na kostel zakouzlete Obidil. Uvnitř hradu najděte lustr a vezměte svitek Narwile. Zpět v domě Dalboze se podívejte na rostliny kousek od dveří a vezměte červený hrnek. Přečtěte si všechny knihy (jsou tu tři) a poté vezměte hotbugy, Hungus Lard a Flathedia fudge (ten je pařezu). Jděte zpět ven a najděte včelí úl. Dejte do něj Hungus Lard a včely odletí. Vezměte si své sádlo zpět a použijte na úl svůj meč, z čehož nakonec vyleze plástev :o).Vraťte se do domu a podívejte se na Chia Processor (podivný strom nalevo od dveří). Vložte do něj Hungus Lard, Quelbee honeycomb (plást), Flathedia fudge, Moss of Marellon, cocoa mug a hotbugs a dostanete kouzlo Yastard. Jděte modrými dveřmi do Dalbozova pokoje. Podívejte se na okno a vezměte druhou polovinu svitku Snavig. Stále ho však nemůžete dát dohromady, protože je pozpátku. Jestli chcete, přečtěte si Dalbozův deník, a poté projděte zrcadlem v rohu místnosti. Tady je všechno obráceně. Otevřte inventář a jednu část svitku Snavig vložte do Frobozz Magic Vieweru. A teď vezměte druhou polovinu svitku a položte ji na tu první ve vieweru, abyste je spojili. Vraťte se do normální verze místnosti (opět použijte zrcadlo) a otevřte skříň vedle postele. Použijte kouzlo Narwile, abyste vytvořili časový tunel, poté jděte do inventáře, zakouzlete Yastard na totem a pošlete ho skrz časový tunel. Ocitnete se v Bílém domě. Jako Griff tu nemůžete moc dělat. Otočte se vpravo a jděte vpřed. Je tu časový tunel vedoucí zpět. Na boku domu seberte svitek Glorf. Otevřte schránku domu a vezměte dopis, který vložte do Frobozz Magic Vieweru a použijte na něj svitek. Dopis vraťte do schránky, zavřete ji a dejte vlaječku nahoru. POté projděte časovým tunelem zpět do Dalbozova domu.

Hades

Nejdříve se teleportujte zpět do Spell Labu a svitek Snavig použijte na spell checker, abyste ho přidali do své knihy. Poté se vyjdete k Hadovi. Podívejte se na telefon na podstavci a vezměte sluchátko. Hádanku můžete vyřešit sami nebo jen stiskněte 82895. Poté vás přijede vyzvednout Charon, kterému dejte dva Zorkmidy. Až překročíte Styx, promluvte si s Hadovym mazličkem, který vás nepustí dál. Podívejte se na schránku poblíž Hadovy brány. Vezměte dopis a vložte ho do magic vieweru, a poté ho otevřte. Dostanete kouzlo Glorf. vraťte se k Charonovi, ale neklikejte na něj, jinak pojedete zpět, místo toho na něj zakouzlete Snavig, aby se z vás stal jeho klon. Promluvte si s mazlíčkem, který odejde. Vezměte si Charonuv děrný štítek a brána se otevře. Projděte, otočte se vlevo a u svých nohou vezměte Brog totem. Poté, co skončí ukázka, použijte Narwile na časový tunel, abyste ho otevřeli. Přejděte do inventáře a zakouzlete Yastard na Griffův totem, abyste ho poslali skrz časový tunel.

Archipelago

Leťte na "ostrov" ve tvaru drápu po vaší levici. Zatáhněte za osten na pravé straně, aby se tělo draka zvednulo. Leťte tam a přibližte si na krabici (uprostřed sutin - celkem těžké ji najít). Vezměte oba předměty a leťte nalevo pro air pump. Leťte zpět k tělu a odtud leťte do drakova nosu (přímo). Otočte se a podívejte se do nosu. Do jedné dírky vložte inflatable sailor (modrý) a do té druhé zase life raft (červený). Na oboje použijte air pump a poté oddalte. Drak přistane. Vleťte do jeho tlamy. Jděte dál, poté se podívejte nahoru a z drakových mandlí vezměte Coconut of Quendor. Odzoomujte a počkejte, než vám Sneffle (chlapík v drakovi) hodí lano. Vezměte ho, otočte se a také vezměte drakův zlatý zub. Podívejte se nahoru na drakovy mandle. Nalezněte life raft (je pravděpodobně napravo) a dejte do něj Coconut. Vyleťte z dračí tlamy (s Coconutem v inventáři nemůžete odejít), poté se otočte a podívejte se na vršek drakovy hlavy. Lano použijte k svázání inflatable sailoru a life raftu dohromady. Vleťte zpět dovnitř a uložte hru. Podívejte se na inflatable sailor a použijte na něj zlatý zub. Ihned se podívejte zpět dolů a vyleťte z drakovy tlamy předtím, než se potopí a zabije vás. Podívejte se na life raft (který přistál na vodě) a vezměte ho. Objeví se chodící hrad a vy vejdete automaticky dovnitř. Na červené místo položte Coconut of Quendor a poté se vraťte skrz časový tunel zpět do přítomnosti.

Bílý dům (White House)

Charon vás nenechá opustit Hades, když už jste prošli bránami, ale pracovnící mohou stále odejít, takže zakouzlete Snavig na mazlíka a proměníte se v něj. Teď si jděte znovu promluvit s Charonem a odejděte. Počkejte, až se proměníte zpět, a použijte svou mapu na teleportační stanici, abyste se dostali do domu Pána jeskyně (Dungeon Master's Lair). Jděte do časového tunelu v Dalbozově pokoji, ale tentokrát pošlete skrt Brog. V Bílém domě se otočte vpravo a jděte po cestě. Promluvte si s Mihotavou loučí (Flickering Torch) a poté si ji vezměte. Vraťte se do Domu a vloupejte se dovnitř (dostanete dřevo). Jděte dolů po schodech a vezměte vejce. Vraťte se nahoru a najděte vedle dveří kuchtící místečko. Položte na něj vejce a zapalte ho loučí. Počkejte, až se vejce promění ve zlaté, a poté si ho vezměte zpět. Sestupte znovu po schodech. Pokud chcete, můžete sníst hromádku kamenů kousek od schodů, ale je to asi jedno. Z dálky hoďte vejce na stalaktit (kousek od něj je sloup světla). Spadnou nějaké kameny a vytvoří cestu. Překročte je k hádance obsahující Skull of Yoruk. Kousky šachovnice můžete přesouvat, jak chcete, ale stejně to bude k ničemu. Prostě celou hádanku rozflákejte dřevem a vezměte Skull. Znovu se objeví chodící hrad. Skull položte na místo nalevo a přeneste se zpět časovým tunelem.

Steppinthraxské opatství (Steppinthrax Monastery)

Jděte na Křižovatky a po dračích schodech jděte nahoru ke studně. Podívejte se nahoru. NELEZTE po laně, ale místo toho na něj zakouzlete Glorf. Dostanete ho. Teď už konečně můžete vstoupit do opatství. Teleportujte se tam a předjěte do svého inventáře. Zkombinujte meč a lano, a to celé potom použijte na mříž nahoře. Po laně vylezte. Nejdříve si uložte (pro případ, že byste to zkazili). Podívejte se na panel kousek od vás a Totemizer nastavte na "To Hall of Inquistion." Teď se podívejte na tři číselníky na stroji (jsou dále v místnosti). Otočte číselník napravo. Žluté světlo by mělo zhasnout. Jděte k ovládacímu panelu na druhém konci místnosti a zatáhněte za páku. Po delší (ale pěkné) cestě skrz Totemizer s trochou štěstí skončíte na druhé straně opatství. Dveře vedle vás vedou zpět k Totemizeru, to kdybyste čirou náhodou chtěli opatství opustit. Podívejte se do koše kousek od vás a vezměte totem Lucy Flatheadové. Po "ukázce" přejděte pokoj a vyjděte ven ze dveří. Teď jste na druhé straně plotu, které jste viděli v Port Foozlu na začátku hry. Stiskněte červené tlačítko po vaší levici a poté vezměte PROSTŘEDNÍ Omega Hammer. Vraťte se dovnitř a podívejte se na ukázku "Zavírajících se časových tunelů". Pohněte s pákou napravo doprostřed (dvě kliknutí), a poté stiskněte červené tlačítko. Robotovo kladivo se rozbije. Nahraďte ho Omega Hammerem a znovu stiskněte červené tlačítko a trošku se to poboří :o). Na časový tunel zakouzlete Narwile a poté použijte Yastard, abyste skrz poslali Lucy.

Noc žen (Ladies' Night)

Otočte se a vlezte do hospody (v přítomnosti je to obchod Antharie Jack). Jděte k baru, otočte se a podívejte se na stůl. Seberte čtyři karty. Jděte k šipkám na straně místnosti a na něj použijte kartu 4, abyste získali díru navíc. Poté se vraťte se stolu a vyložte 5 / 1 - 3 = 2. Poté budete zavedeni do zadní místnosti, kde budete hrát Strip Grue, Fire, Water proti Antharii Jack. Hrajte, dokud nevyhrajete Cube of Foundation (nemyslím si, že můžete prohrát, ale pokud chcete, můžete si uložit). Znovu se objeví chodící hrad. Vložte Cube of Foundation na poslední místo a vraťte se do současnosti - kde budete chyceni inkvizicí.

Vězení (Prison)

Vezměte Totemization po vaší levici a poté se podívejte na bránu napravo. Klikejte na ní, dokud vám Jack nedá svitek. Použijte otevírač dopisů na dva šrouby v rohu brány, abyste ji otevřeli. Vezměte svitek Lexdom (vytváří zámek a klíč) a použijte ho na dveře. Podívejte se dolů a pod dveřmi podstrčte Totemization poznámku. Podívejte se zpět nahoru a otvíračem dopisů vyšťouchněte klíč ze zámku. Stáhněte poznámku zpět a vezměte klíč. Tím samozřejmě otevřte dveře. Opusťte celu, uložte hru a zamiřte ke stroji po vaší levici. Použijte tlačítka, abyste vložili 31AB, a poté stiskněte velký čudlík, abyste vysvobodili Anthatii Jack. Ta vám dá zpět vaše věci, objeví se chodící hrad a vy budete přesunusti do Port Foozle.

Flathead Mesa

Porozhlédněte se po hradu a vezměte tři artefakty, poté zamiřte do věže. Zastavte se u stanu stráží a podívejte se dovnitř. Jděte do inventáře a použijte svitek Booznik na vaší kouzelnou knihu, abyste obrátili všechna kouzla, a poté zakouzlete Vorzer (obrácený Rezrov) na stan, abyste ho zavřeli. Pokud chcete, potulujte se chvíli před stanem, abyste viděli něco zajímavého... Uložte hru (pro případ, že kliknete někam špatně), poté jděte k věži. Použijte Margi (z neviditelných věcí budou růžové) na pravou horní část věže. Neklikejte, pokud bude kurzor ve stavu pohybu, jinak zemřete. Jděte zpět, podívejte se na konec lana a zatáhněte za kolík a použijte meč na plot, abyste se prosekli skrz. U věže se podívejte na plech pod ní, otevřte ho, vložte do něj Skull of Yoruk, a zase ho zavřete. Začněte šplhat, dokud se nezastavíte u díry. Přibližte na díru a vložte do ní Cube of Foundation, a poté pokračujte v lezení až nahoru. Podívejte se na váhy a dejte na ně Coconut of Quendor. Až se z kurzoru stane Dalbozova lucerna, vložte ji do druhé misky. Zkuste zakouzlit Maxov - Yannik ale mluví příliš nahlas. Podívejte se nahoru a na drátoví použijte meč. Až budete mít zase ovládání ve svých rukou, zakouzlete Maxov. A hotovo! :o)

Návod je napsán pro stránky Abeceda her.

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: