Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - Zanzarah: The Hidden Portal

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 21218
Zobrazení tento měsíc: 4
Zanzarah: The Hidden Portal

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

ANO  

ANO  

ANO  
ANO  

ANO  

ANO  

Zobrazit  

Oficiální stránka hry:
www.zanzarah.de

Výrobce: 
Funatics Development

Distributor: 
THQ
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
Jedná se o pěknou vkusnou hru, která vás rozhodně zaujme. Během hry budete nacházet spousty víl, které mají rozličné vlastnosti a schopnosti, které je nutné využívat při soubojích. Tyto jejich vlastnosti pak odpovídají různým živlům, vybrat pro souboj v daném případě však můžete nejvíce pět z nich. Během hry najdete po cestě pár sov a ty vás trochu zasvětí do problému následující části. Při soubojích držte levé tlačítko na myši co nejdéle. Docílíte tím většího účinku a efektu. *Arduška*


Autor: Zbyněk Chomát , ( Abeceda her )
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
Zanzarah: The Hidden Portal - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

Zanzarah: The Hidden Portal

Tato hra se zdá na první pohled těžká a složitá. Mohu vás však ujistit, že má své kouzlo a jestliže se nebudete vyhýbat soubojům, budete stále silnější než protivník.

Pár rad do začátku

  • Ve hře je 76 vil a jsou rozděleny podle přírodních živlů.
  • Víly které chytíte, se ukládají do menu. V jednom okamžiku však můžete mít aktivních pouze 5 vil.
  • Jestliže potřebujete aktivovat nějakou vílu z menu, musíte do Londýna a jedině tam se dá provést aktivace jiné víly.
  • Jestliže potřebujete pro splnění nějakého úkolu určitou vílu, musíte jí mít na prvním místě. Přehazování vil je možné dělat kdekoliv.
  • Víly souboji získávají zručnost a snažte se mít od každého živlu jednu vílu, vytrénovanou na nejvyšší úroveň.
  • Doporučuji nejslabší vílu dát na první místo a jakmile dojde k boji aktivovat, druhou vílu. První se do boje vůbec nedostane, ale přebere 50% zkušeností z boje.
  • Během hry najdete po cestě pár sov a ty vás trochu zasvětí do problému následujících částí.
  • Pří souboji držte levé tlačítko na myši co nejdéle, docílíte tím většího účinku.
  • Nepoužívejte cheaty. Připravíte se tím o kouzlo hry a hlavně se vaše víly nebudou zdokonalovat a konec hry pak nezvládnete.
  • V některých místech se objeví vlevo nahoře symbol. Značí, že je zde schovaná nějaká víla. Zmáčknete-li v tomto okamžiku levé tlačítko, víla ze zjeví.
  • Otevření truhly - klikněte na políčko počítáno od horní strany vlevo - 5, 1, 7, 9, 3, 2, 1, 3, 8, 7, 9, 6, 4, 1, 3, 9, 7

Místa kde jsou Pixie

  • 2 - v zahradě vil v lokaci za chatou. Je možné, že se na začátku hry dostanete jen na jednu. Druhá může být v této chvíli na nedostupném místě.
  • 4 - v zahradě vil mezi chatou a Endevou.
  • 1 - v krámě ve vesnici Endev.
  • 1 - v Tiralin před radnicí vlevo a v jednom z domů ve sklepě.
  • 2 - v Zamlžených bažinách za vesnicí Dunmore.
  • 1 - od hlavní cesty směrem k lesní chatrči.
  • 1 - při cestě od strašáka k Horskému světu v prvním údolí mezi stromy.
  • 1 - naproti věži trpaslíků je jeskyně a za ní rozcestí tří cest. Jděte prostřední a tam běhá dokola jedna Pixie
  • 1 - při cestě od věže trpaslíků k hřebenům v jednom údolí je uprostřed skála a Pixie je nahoře.
  • 1 - v ledové jeskyni.
  • 1 - v oblačném království po výstupu z výtahu doleva a za portálem je na plošině.
  • 1 - směrem k velkému stromu za druhým keřem.
  • 1 - u druhé plošiny do oblačného království.
  • 1 - za železnou bránou u lesní chatrče.
  • 1 - v Říši temnot před druhým temným Elfem vlevo.
  • 2 - v katedrále.

Místa s mapou (F4)

  • Zahrada vil - získáte jí od Luciuse ve vesnici Endevy.
  • Očarovaný les - v Tirilinu na radnici v prvním patře.
  • Zamlžené bažiny - v Dunmore v domě kde bažinný Goblin čistí podlahu.
  • Horský svět - v horním patře trpasličí věže.
  • Oblačného království - od výtahu doleva a je v truhle před portálem.
  • Říše temnot - za druhou železnou branou v říši temnot.

Místa s Runou (F2)

  • Zahrada vil (The Fairy Garden) - půda domu v Londýně.
  • Londýn - v domě Rafina ve vesnici Endeva.
  • Chata (Cottage) - u chaty projděte kolem strašáka po cestě do další lokace a zde doprava.
  • Dunmore - v Tiralin před radnicí doprava a v krámě jí koupíte od Elfky za 5 krystalů.
  • Tiralin - ve vesnici Dunmore v truhle v domě uprostřed.
  • Trpasličí věž - v přízemí trpasličí věže.
  • Ledový svět - v ledové jeskyni při pravé straně.
  • Oblačného království - v oblačném království od výtahu rovně přejdete dva mosty a pak je portál a za ním vlevo.
  • Monagham - v Monaghamu v prvním domě v zadní místnosti.
  • Říše temnot - za první železnou branou v říši temnot.

Návod

Neberte tento návod jako tabu. Je to jen popis, co kde je a jak jsem to hrál já. Jednotlivé lokace si celé projděte a nesnažte se jít nejkratší cestou. Můžete tak najít potřebné věci a narazíte na pár vil a tím si zvednout zkušenosti.

Londýn

Po animaci jděte na půdu domu a otevřete truhlu. Tím získáte Runu zahrady vil. Ihned jí použijte a přenesete se do zahrady.

Zahrada vil (The Fairy Garden)

Vyjděte ven z jeskyně a promluvte si s Rafim. Dostanete brašnu na víly a přečtěte si poletující knihu. Když pak prohlédnete tuto lokaci, najdete měšec a v něm užitečný lektvar. Pak se vydejte do vesnice Endevy a zde si promluvte ze sovou a najděte hospodu. Budete-li chvíli otravovat hráče, dají vám pár drobných. Popovídejte si ještě s Rufusem a ten vám dá klíč od svého domu. Je někde ve vesnici a v něm najdete runu Londýny a tři víly. Vyberte si jednu z nich a jděte nazpátek k sově a poblíž ní najdete Elfa který vám pomůže vílu trochu vycvičit. Doporučuji tak na 10. level a teprve pak se vrátit k domu Rufuse a za ním je brána, kde stojí  Lucius. Ten vám dá mapu zahrady a vyzve vás, aby jste šli za ním. Teď když stlačíte F4, objeví se mapa, kde vaše tvář značí místo, kde jste a vykřičník je cíl vaší cesty. Postupujte tedy zahradou až k tomuto místu. Po cestě se pokuste sehnat stříbrnou sféru. S její pomocí pak můžete ulovit další vílu. Na konci lokace se pak setkáte opět s Luciusem a tentokráte od něj dostanete brašnu na Pixie. Proto, jakmile ne ně od této chvíle natrefíte, pokuste se je chytit.

Chata (Cottage)

Osvoboďte strašáka od vil a on se vám odvděčí tím, že si k němu můžete vždy skočit doplnit Manu na maximum. Dojděte se podívat do chaty a zde je obchodník s kouzly (zdokonalí bojové schopnosti vil) a Lucius (jakmile budete mít 5 vil, doneste mu je a on se vám nějak odvděčí). Vyjděte z chaty a pokračujte dál kolem strašáka do další části zahrady vil. Zde najdete runu chaty a můžete chytit dvě první Pixie. Až bude tato část volná, vydejte se do Endevy a získejte další 4 Pixie. Tím, že jich máte již minimálně pět, přeneste se k chatě a dejte je Luciusovi. Dostanete pár zlaťáků a můžete se opět vydat do Endevy. Procvičte své víly s Rufusem a v krámě chyťte Pixii. Tím zde příště můžete nakupovat potřebné lektvary. Endevu tentokráte opusťte druhou bránou a po cestě se dostanete do města Tiralin

Tiralin

Dostanete se na náměstí, kde si se všemi promluvte a od trpaslíka si kupte krystaly a pak vejděte do radnice. V prvním patře v truhle najdete mapu očarovaného lesa. Až vyjdete z radnice, jděte doprava a přes Seamuse se dostanete dál. V jednom z domů ve sklepě je Pixie a na schodech truhla s klíčem od katakomb. Pak se můžete vrátit na náměstí a přejít do druhé části města. Nalevo je cesta do katakomb, ale vy se nejdříve vydejte rovně a projděte hospodu. Naproti krámu je dům, kde si od trpaslíka kupte dva krystaly. V krámě pak za pět krystalů koupíte runu bažin. Pokračujte dál a před bránou napravo najdete zlatou sféru. Teď teprve jděte do katakomb a v podzemí chyťte vílu chaosu. Nepodaří-li se vám jí chytit, vyjděte ven a jděte do podzemí znova. Úplně dole pak najdete evoluční kouzlo ohně. Vyjděte z města druhou branou a v lese chyťte vílu Tinefol a s pomocí evolučního kouzla ohně z ní uděláte vílu ohně. Můžete mít problém s tím, že v této části mají víly sílu kolem 30 levelů. Můžete se tedy vrátit do předcházející části a svoje víly (měl jsem jich v té době již pět) vytrénujte. Přes chatu, kde si nabijete Manu, se přesuňte do Dunmoru.

Dunmore

Zlikvidujte Elfa na lávce (touto cestou ale teď nepůjdete) a vejděte do vesnice. Prohledejte domy a získáte mapu bažin a runu Tiralinu. Se všemi si promluvte a vejděte do bažin. Tato část se těžko popisuje, ale řiďte se mapou a dojdete na ostrov, kde získáte kartu přírody. Dalším cílem je chytit v bažinách dvě Pixie a zlikvidovat všechny temné Elfy. Po boji s generálem získáte lasturu oceánu. Vraťte se do vesnice a opět vše projděte a s každým si promluvte. Dostanete další úkol, ale než ho půjdete plnit, přeneste se do chaty, u strašáka doplňte Manu a v chatě předejte Pixie (máte jich jistě deset). Dostanete klíč od sklepa a v něm je dostatečné množství krystalů a v truhle na konci evoluční kouzlo přírody. Truhla je zamčená kouzlem a vašim cílem je nastavit na všech polích krystaly. Přeneste se pak do zahrady vil a Endevu opusťte bránou, která směřuje k Tiralinu.

Lesní chatrč

Jakmile vejdete do lesa, dejte se doprava k lesní chatrči. Prohledejte lokaci a chyťte Pixii. Cesta k chatrči jinak vede za můstkem vlevo a jistě to po chvíli hledání najdete. Dostanete se až k místu, které je neprůchodné díky keři. Dejte si tedy vílu přírody na první místo a keř zmizí. Dojdete k chatrči a promluvte si s lesní Elfkou. Když budete přecházet přes vodu, objeví se vlevo nahoře symbol. Je zde totiž vodní víla a zmáčknete-li levé tlačítko na myši, víla se objeví. Elfka vás poprosí o zlikvidování všech keřů (je jich pět a jeden je na střeše domu). Za splnění úkolu dostanete elementární klíč přírody. Přeneste se do Donmore a v prostředním domě řekněte, že lesní chatrč je volná. Pak se přeneste k chatě a kolem strašáka jděte do další lokace a zde doleva. Za keřem je malá mýtina a zde od trpaslíka kupte elektrickou vílu a pak kolem sovy pokračujte dál k trpasličí věži.

Horský svět

Jděte po cestě přes mosty a dostanete se na první rozcestí, kde dole je Pixie. Je vcelku jedno, kterou cestou se dáte, protože obě vedou do jeskyně, kterou projdete na druhou stranu hor. Až vyjdete z jeskyně, dejte se doprava a v temné jeskyni sesbírejte krystaly a hlavně chyťte jednu psychotronickou vílu. Pak se přeneste do Londýna a dejte si jí do aktivního menu. Musíte se opět dostat na předchozí rozcestí a tentokráte se dáte doleva a dojdete k trpasličí věži. Jděte dovnitř a postupně najdete runu trpasličí věže, mapu horského světa a úplně nahoře elementární klíč země. Vyjděte ven a jděte do jeskyně přímo naproti. Přes most se dostanete, jen jestli máte dost vil (minimálně 10).Vejděte do labyrintu jeskyň pravou chodbou a hned na začátku je Pixie. Jděte směrem na hřebeny přes temnou jeskyni. Dostanete se do údolí, kde je rozcestí a je jedno, zda půjdete levou, nebo pravou cestou. Z tohoto údolí a i toho následujícího totiž vede jen jedna cesta, která vás dovede na zasněžené hřebeny. Zde jděte doleva a dostanete se do ledové jeskyně. Držte se vpravo a najdete runu ledového světa. Až úplně na konci narazíte na Lasseho a pak musíte zničit všechny víly. Pozor, jedna je v potůčku a tu musíte vyvolat (jakmile se vám objeví vlevo nahoře značka, zmáčkněte levé tlačítko a víla se objeví). Vraťte se k Lassemu a dostanete elementární klíč vzduchu. Můžete se tedy přenést k trpasličí věži a vstoupit na výtah, který vás vynese do oblačného království.

Oblačné království

Vydejte se za mostem vlevo a před portálem je v bedně mapa oblačného království. Vraťte se nazpátek a jděte přes mosty tak, abyste postupně zlikvidovali oba temné Elfy. Tímto směrem dojdete k dalšímu portálu a za ním vlevo je runa oblačného království. V dáli vlevo uvidíte Druida a jděte k němu. Dostanete za úkol zlikvidovat další dva temné Elfy a pak se k Druidovi vraťte. Jako odměnu dostanete kartu země. Ta vám umožní ve spojení s vílou kamene odstranit kameny, které brání v průchodů do dalších částí. Musíte proto dát vílu kamene na první místo a pak to funguje tak, jako s keři. Jeden z kamenů je poblíž Druida a tak to hned vyzkoušejte. Pomocí mapy se vydejte směrem k Aréně a v ní vás čeká nelehký boj. Je totiž najednou aktivních víc vil. Až boj vyhrajete, dostanete Quinliho hůl moci a uprostřed Arény zůstane Suane. Osvoboďte jí a tím jí získáte. Přeneste se do Londýna a dejte jí na první místo a přeneste se do Tiralinu. V radnici si promluvte se starostou a v krámě vyměňte Suane za Segbozze a s ní se přeneste do Dunmore. Zde vlevo po můstku až ke keři, který jistě víte, jak jej odstranit. Na dalším mostě potkáte Janesfa a sním vyměníte Segbozze za jinou vílu. Teď opět do Londýna a udělejte si v menu pořádek. Bude vás čekat pár bojů a tak zvolte silný tým. U chaty doplňte Manu a jestliže  máte dost Pixií, jděte je odevzdat do chaty. Pak se teprve vraťte do  Dunmore.

Velký strom

Jděte po lávce až k velkému stromu a po cestě chyťte jednu Pixii. Stromem postupujte stále nahoru a úplně nahoře dostanete odměnu v podobě karty vzduchu. S její pomocí a aktivní víly vzduchu dokážete překonávat vzdušné víry. Teď se přeneste nazpátek do oblačného království.

Oblačné království

Vydejte se směrem k Bílé katedrále a poslední část překonáte právě pomocí víly vzduchu. V katedrále si promluvte s Druidem a pak s chyceným trpaslíkem. Od něj dostanete klíč k trpasličí továrně a můžete se přenést do zahrady vil. Když vyjdete z jeskyně, dejte se doprava a odstraňte balvan. Za ním chyťte jednu Pixii a pomocí výtahu se dostanete opět nahoru a zde ve třech bednách je trpasličí nářadí.

Monagham

Přeneste se k trpasličí věži a jděte doleva až dozadu k trpaslíkovi. Ten se s vámi pustí do křížku, jen jestli budete mít u sebe aktivní Psionickou vílu. Po vítězství se vydejte za ním přes jeskyň a lávku. Promluvte sním a on aktivuje další cestu. Dojděte k jeskyni a vstupte do světelné koule, která vás přenese na skalní plošinu a z ní přes pohyblivé plošiny přeskákejte k bedně. V ní je elementární klíč ohně. Vraťte se k věži a tentokráte doprava a na známém rozcestí tří cest se dejte doleva k Monaghamu. V chodbě je kámen, který odstraňte a dostanete se do podzemní vesnice trpaslíků. V prvním domě v zadní místnosti je runa Managhamu a ve staré kovárně po boji s vílami si promluvte s Quinlinem. Dostanete těžký železný klíč a v normální kovárně předejte staré kovářské nářadí. Nahoře v obchodě si pak kupte potřebné věci.

Zahrada vil

Přeneste s k chatě a kolem strašáka přejděte do zahrady vil. V místě, kde je sova, vyjděte nahoru na plošinu a odstraňte kámen. Uvolněnou cestou projděte do další lokace a tam najděte Elfa, který vám po boji dá klíč od radnice. Na druhé straně je vchod do jeskyně a na jejím úplném konci je evoluční kouzlo ohně. Pak se přeneste do Tiranie a prohledejte radnici. Najdete pár užitečných věcí a hned potom se podívejte do katakomb. Úplně dole pak najdete Vílí roh. Teď už se přesuňte k lesní chatrči a na konci mýtiny odemkněte železnou bránu. Za ní pobíhá Pixie a uprostřed vás čeká nelehký boj o kartu ohně.

Monagham

Dejte si do menu vílu ohně a vzduchu. Pak se vraťte do Monaghamu a u kováře je dům, který otevřete pákou po straně. Vevnitř je plošina která vás přenese dolu kde první část překonáte pomocí víly vzduchu, ale ihned si na první místo dejte vílu ohně. Pak můžete klidně procházet všechny jeskyně. Musíte totiž najít evoluční kouzlo ohně a hlavně chytit vílu Pix.

Říše temnot

Přes chatu se přeneste do Dunmore a kolem velkého stromu pokračujte až k železnému plotu. Projděte vrátky a vejděte do Říše temnot. Čeká vás zde pár bojů s temnými Elfy a před druhým vlevo je Pixie. Postupně se probojujete k Elfovi ,který se s vámi ale nebude bavit, když nebudete mít aspoň 30 vil. Za ním je pak místo se třemi branami a na nich různé zámky. V rohu aktivujte plošiny poblíž tohoto místa a přes ně se dostanete k červenému klíči. Tím pak odemknete první bránu a za ní najdete zelený klíč a runu Říše temnot. Než otevřete druhé dveře, dejte si do menu vílu Pix a pak teprve vstupte. Za branou najdete mapu Říše temnot a na jednom ochozu dva kostlivce. Dojděte k tomu klečícímu a ukažte mu vílu Pix. Odměnou pak bude poslední modrý klíč. Projděte tedy poslední branou a zanedlouho narazíte na Generála temných Elfů. Boj nebude lehký, protože si zavolá pomocníka. Po boji pak jděte do katedrály a podstupte boj s Drujdem. Až se vám podaří vyhrát ,jděte za ním nahoru a po cestě chyťte dvě pixie. Nahoře musíte podstoupit další boj a pak se vraťte dolu k soše. Zde vás už čeká poslední závěrečný boj o záchranu světa vil.

Tento návod je napsán pro stránky Abeceda her

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: